Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Den Bondskoots wrote: 08 Aug 2022, 08:48
Dr. Gonzo wrote: 08 Aug 2022, 07:48
Auto's van meerdere spelers, waaronder internationals werden dus door de Mocro maffia gebruikt?
Dat is inderdaad wel zeer zeer opvallend!

Ben ook benieuwd welke internationals. Bergwijn?
Ik denk:

Bergwijn
Berghuis
Timber
Labyad
Gorter
en nog zo 40 namen... :) (oke, niet allemaal international, maar kwestie van tijd...)
guus
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2022, 08:25 Veel haat altijd op Raiola, maar die had het achteraf goed gezien. Ihattaren moet letterlijk ver weg van Nederland gaan voetballen om uit de dagelijkse invloedsfeer van de Mocromaffia te komen.
Dat zal dan buiten Europa moeten. Ook in Frankrijk en Italië werd Mo vergezeld door zijn vriendjes.
Standbeeld
Mister PSV

Er staat óf internationals. Ik denk eerder een Labyad en/of Klaiber.
guus
Internationale topspeler

Auto's van meerdere spelers, waaronder internationals werden dus door de Mocro maffia gebruikt?

Is in ieder geval net zo beïnvloedbaar en dom als Mo.
El Sordo
Vedette

Zijn er niet wat leuke talentjes op te pikken bij Ajax? Ik kan me voorstellen dat veel ouders het niet zien zitten als hun kind bij een club speelt die omgeven is door zware criminaliteit.
ComeOnPSV
Vedette

ShovingNE2 wrote: 07 Aug 2022, 20:07 Twee zijn er uitgebrand terug gevonden
Shoving is insider bij Ajax😜

Maar auto's dus gebruikt bij plofkraak etc.?
Derde leasebak al. Het kost Ajax nog geld ook dit geintje. Heerlijk.

Ik weet niet hoe de Mocro Maffia zijn slachtoffers zoekt, maar als zij (Ajax) Ihattaren nu laten vallen kunnen zij ook nog weleens vervelende dingen krijgen toch? De geldkraan voor Mo gaat dicht in december. Ik hoop het niet hoor, maar aan zulke scenario's ga je wel denken. Bizar.
Standbeeld
Mister PSV

Die jongen heeft al meerdere miljoenen verdiend en heeft echt letterlijk nog NIKS gepresteerd. Het was een groot talent. Echt waanzinnig.
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Standbeeld wrote: 08 Aug 2022, 09:13 Die jongen heeft al meerdere miljoenen verdiend en heeft echt letterlijk nog NIKS gepresteerd. Het was een groot talent. Echt waanzinnig.
Tja....maar ga er maar vanuit dat ie die miljoenen niet meer heeft.
ShovingNE2
Site Admin

ComeOnPSV wrote: 08 Aug 2022, 09:10 Maar auto's dus gebruikt bij plofkraak etc.?
Derde leasebak al. Het kost Ajax nog geld ook dit geintje. Heerlijk.

Ik weet niet hoe de Mocro Maffia zijn slachtoffers zoekt, maar als zij (Ajax) Ihattaren nu laten vallen kunnen zij ook nog weleens vervelende dingen krijgen toch? De geldkraan voor Mo gaat dicht in december. Ik hoop het niet hoor, maar aan zulke scenario's ga je wel denken. Bizar.
Nee, dit was een geintje, maar blijkt toch dichterbij de waarheid te zitten dan ik dacht :P
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... -ihattaren

Ajax wou dus dat Mo met Joost Leenders zou werken. Maar daar had Mo geen zin in. Classic.
ComeOnPSV
Vedette

Menno1 wrote: 08 Aug 2022, 09:21 https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... -ihattaren

Ajax wou dus dat Mo met Joost Leenders zou werken. Maar daar had Mo geen zin in. Classic.
Fijn dat De Telegraaf met een hint laat weten dat Motje weer teveel eet.

Image
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heeft volgens mij geen cent te makken. Andy vd Meijde zit ook diep in de holletjes van de mocro familia.
mr.top
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 08 Aug 2022, 09:21 https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... -ihattaren

🤷🏽‍♂️In dit geval zou ik er niet zoveel waarde aan hechten. Ihattaren heeft zowaar een punt. Met een mental coach moet je een persoonlijke klik hebben, anders werkt het niet.

Dat ze uitkomen bij de man die Memphis Depay heeft geholpen is ook dolkomisch. Ze hebben dus geen idee wat ze aan het doen zijn en kopiëren PSV.

Ik vraag me ook af of ze daadwerkelijk afscheid van hem gaan nemen trouwens. Puur en alleen omdat er dus meerdere spelers van hun schijnbaar nauwe contacten hebben met het gajes van de mocromaffia.
Standbeeld
Mister PSV

Had PSV ook al voorgesteld. Toen zag Mo dat niet zitten.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Het was allemaal al pijnlijk. Je denkt het kan niet erger... :think:
ComeOnPSV
Vedette

Als ik Ajax supporter zou zijn zou ik me echt zorgen maken over de Telegraaf met Ajax.

Die Valentijn zit in de reet van Schreuder. Weer 0 kritiek in deze. Schreuder is de vertrouwenspersoon van Ihattaren volgens hem hahahahahahaha.

Als je 1 iemand niet als vertrouwenspersoon moet hebben is het Schreuder.. die man lekt zijn priveleven nog aan de Telegraaf als het nodig is.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Da's inderdaad hilarisch. Trainer vanaf 1 juli, in die maand is Mo 2 weken kwijt geweest. En al meer dan een week negeert Alfred Mo volledig. Leuk vertrouwen wederzijds.
Menno1
Legende

mr.top wrote: 08 Aug 2022, 09:42

🤷🏽‍♂️In dit geval zou ik er niet zoveel waarde aan hechten. Ihattaren heeft zowaar een punt. Met een mental coach moet je een persoonlijke klik hebben, anders werkt het niet.

Dat ze uitkomen bij de man die Memphis Depay heeft geholpen is ook dolkomisch. Ze hebben dus geen idee wat ze aan het doen zijn en kopiëren PSV.

Ik vraag me ook af of ze daadwerkelijk afscheid van hem gaan nemen trouwens. Puur en alleen omdat er dus meerdere spelers van hun schijnbaar nauwe contacten hebben met het gajes van de mocromaffia.
Ik zou als ik Mo was zelfs Idi Amin accepteren als mental coach. Wat heb je nog te eisen? Weg bij Ajax en je carrière is echt naar de klote. Geen club die hier zijn vingers aan gaat branden nog.

Ik zou kruipen en smeken om een laatste kans en alles accepteren wat ze aanbieden.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Als ie al uberhaupt weet wat het woord smeken betekent, dan had ie natuurlijk niet in deze situatie gezeten. Ja, of hij smeekt zijn vriendin om een bj.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Mocromaffia, dus ik gok Labyad?
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Lorenzo von Matterhorn wrote: 08 Aug 2022, 10:25

Mocromaffia, dus ik gok Labyad?
Mocro mafia is verzonnen door Wouter Laumans. Zijn ook Nederlanders, Antillianen, Surinamers, Molukkers, Polen etc bij betrokken. Cocaïne mafia zou een betere term zijn.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
guus
Internationale topspeler

Het is nu dus wel duidelijk dat het bij PSV allemaal véél professioneler is dan bij Ajax. Nu komen ze weer aankakken met het lumineuze idee om Joost Leenders in te zetten. Briljant!
ComeOnPSV
Vedette

Dingen die Ajax fout heeft gedaan:

1. Mo überhaupt halen
2. Mo laten invallen tegen PSV in de bekerfinale als provocatie.
3. Mo laten meedoen met de feesten rondom het kampioenschap.
4. Mo de hemel in prijzen dat hij fit aan het voorseizoen begon (wat knap dat een voetballer fit is)
5. Mo na 2 leuke wedstrijden aan alle media een interview laten geven dat niet hij maar iedereen fout zat en hij nu op het rechte pad is gekomen.
6. Het contact met mo verbroken, want Schreuder was zijn billenmaatje.
7. Geen zicht op Mo gehouden tijdens zijn periode bij Ajax.
Chucky
Vedette

Joost Leenders loopt trouwens al wat langere tijd zo nu en dan rond bij Ajax.

Wat betreft andere spelers/internationals, dan denk ik toch meteen aan Bergwijn.
Via-via weet ik dat hij ook met het niet meest zuiverste soort om gaat...
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

ComeOnPSV wrote: 08 Aug 2022, 10:45 Dingen die Ajax fout heeft gedaan:

1. Mo überhaupt halen
2. Mo laten invallen tegen PSV in de bekerfinale als provocatie.
3. Mo laten meedoen met de feesten rondom het kampioenschap.
4. Mo de hemel in prijzen dat hij fit aan het voorseizoen begon (wat knap dat een voetballer fit is)
5. Mo na 2 leuke wedstrijden aan alle media een interview laten geven dat niet hij maar iedereen fout zat en hij nu op het rechte pad is gekomen.
6. Het contact met mo verbroken, want Schreuder was zijn billenmaatje.
7. Geen zicht op Mo gehouden tijdens zijn periode bij Ajax.
Je vergeet

0: de oprichting
Locked