Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Blasty
Ballenjongen

Niemand bang dat we Cody kwijtraken aan Arsenal of Man Utd volgens de laatste geruchten? Zijn wel clubs die interessanter zijn dat Nottingham Forest of Leeds…
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Dinsdag wordt echt cruciaal…, ik houd er niet van als er zoveel op het spel staat, maar kijk er toch wel met vertrouwen tegenaan.., voor mij is het evident dat wanneer we dinsdag winnen, we ook doorstoten in de volgende ronde, dat Cody blijft, en dat we als club op alle mogelijke manieren een enorme boost krijgen.

Zo niet? Een mentale klap, Europees voetbal op donderdag, met alle consequenties van dien, een vertrek van Gakpo en gewoon weer minimaal een jaar uitstel en achterstand…al is het kampioenschap behalen en presteren in Europa ongeacht alle misgelopen kansen toch wel de moeite waard uiteraard. 😉
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Blasty wrote: 07 Aug 2022, 20:15 Niemand bang dat we Cody kwijtraken aan Arsenal of Man Utd volgens de laatste geruchten? Zijn wel clubs die interessanter zijn dat Nottingham Forest of Leeds…
Ten Hag heeft zich gemeld voor Cody vorige week.

Daarom ben ik ook niet zo heel blij met die nederlaag van hun. Als ze daar een klote maand augustus hebben, dan pakken ze misschien wel door.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker wrote: 08 Aug 2022, 09:59
Blasty wrote: 07 Aug 2022, 20:15 Niemand bang dat we Cody kwijtraken aan Arsenal of Man Utd volgens de laatste geruchten? Zijn wel clubs die interessanter zijn dat Nottingham Forest of Leeds…

Daarom ben ik ook niet zo heel blij met die nederlaag van hun. Als ze daar een klote maand augustus hebben, dan pakken ze misschien wel door.
Bron? Dat heb ik gemist.
Assy
Vaste waarde in elftal

Als er dan toch één club moet zijn die zich in de, voor ons, worstcase scenario komt melden laat het dan United zijn. Die betalen voor elke dorpsgek 3x de waarde. We starten de gesprekken vanaf 65 miljoen, 10 miljoen add ons voor eenvoudige doelstellingen en 10% doorverkoop op gehele transfersom.

Liever blijft Cody, maar als het dan toch moet gebeuren.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ik gun Cody beter dan dat kerkhof
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Als United met Ten Hag komt lekker 80 miljoen vragen. Doen de joden ook voor Antony en ons Cody is beter. Een stuk.
#FreeGeneratie4
Johnnie Walker
Lid van verdienste

Standbeeld wrote: 08 Aug 2022, 10:04

Bron? Dat heb ik gemist.
Niet echt iets met heel grote nieuwswaarde. Denk dat de gehele Engelse top interesse heeft in Cody. Of een van ze daadwerkelijk doorpakt is de vraag. Dat doet United vooralsnog ook nog niet. Interesse bij Cody dus wel kenbaar gemaakt.

De prioriteit van United lijkt mij eigenlijk ook anders te (moeten) liggen. Maargoed, die club doet wel meer rare dingen.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Prima als ze Cody willen hebben. Als ze 57 miljoen voor een dwerg betalen dan hebben ze vast wel 65 miljoen over voor een goals scorende en assist gevende linksbuiten die ook nog eens een kop groter is dan die Argentijnse lilliputter.
11 Tinus
Legende

Voor supporters komt het moment van goede spelers verkopen altijd te vroeg, en soms blijkt achteraf dat het wel mee viel, dus dat niemand Gakpo wil zien vertrekken is iets anders dan niemand hem wil verkopen. Zoals vele andere op het forum al vaker zeiden is het aan ons supporters om vooral te genieten van spelers en niet van veel geld op de bankrekening, maar als je verantwoordelijk bent voor het beleid dan is Manchester United wel een club aan wie je nu zou willen verkopen omdat zij straks het meeste kunnen/willen betalen lijkt me. Als je het rationele ietwat laat ondersneeuwen door emotie dan gun je Cody natuurlijk een club waar hij tenminste speelt en een grote kans op succes heeft zodat we er ook later nog aan gaan verdienen, direct en indirect, want vergeet niet dat als je je beste spelers verkoopt en die succes hebben dan gaan je toekomstige spelers ook voor hogere spelers weg.

Als United 65 miljoen kan en wil betalen dan is dat voor PSV een bod wat we niet kunnen weigeren, en dat staat los van de CL campagne denk ik. Het zure is dat we geen speler kunnen kopen die NU net zo goed is als Gakpo dus moeten we heel de selectie op de schop gooien om toch enigszins sterker te kunnen worden. De vraag is of je dat in deze fase wilt en kunt doen.
ShovingNE2
Site Admin

Het wachten is op de eerste clubs die in paniek raken in de Premier League.

Mogelijke paniekclubs na de eerste speelronde die Cody wel eens zouden kunnen willen halen.

Haalde 1 punt:
- Liverpool
- Leicester

Haalde 0 punten:
- Everton
- West Ham
- Aston Villa
- Man.Utd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Joenepsv
Legende

Zie hem ook nog wel vertrekken. Denk dat een Arsenal het beste bij hem past maar Leicester is ook een mooie stabiele club. 50 miljoen. Minimaal.
RIO
Legende

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2022, 10:26 Het wachten is op de eerste clubs die in paniek raken in de Premier League.

Mogelijke paniekclubs na de eerste speelronde die Cody wel eens zouden kunnen willen halen.

Haalde 1 punt:
- Liverpool
- Leicester

Haalde 0 punten:
- Everton
- West Ham
- Aston Villa
- Man.Utd.
Ik zie er maar 1 in paniek raken en dat is kabouter plop. Die andere clubs zijn niet interessant genoeg. Ik denk overigens dat Cody CL wilt spelen. Liverpool heeft hem echt niet nodig en zullen niet in paniek raken, die hebben kwaliteit genoeg met Jota, Luis Diaz, Nunez, Firmino en Salah en nog 2 jonkies erachter.
psvgouda
Vedette

Beetje off topic, maar als MU Arnautovic zou willen halen, wat gesuggereerd wordt (Di Marzio), dan is er nu al paniek, ja :tear:
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Geweldig talent, enorme zelfoverschatting in combinatie met IQ visstick die Arnautovic. Als je die haalt ben je wel redelijk radeloos.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Ren Höek
Vedette

Arnautovic is inmiddels 33, wat moet ManU in hemelsnaam met hem? En dan hebben ze bijv. Lindegard laten gaan.
Wat een wanbeleid.

Gakpo zou prima passen daar, maar bijv. Arsenal zou een veel betere keuze zijn gezien het gevoerde beleid.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
psvgouda
Vedette

Nogmaals: ik gun Cody een betere club dan MU. Het geld zal prachtig zijn, maar je wilt ook graag dat je verkochte speler in het buitenland een uithangbord voor je club kan zijn en dat gaat op dat kerkhof niet lukken vrees ik
ComeOnPSV
Vedette

Gadverdamme.
Ten Hag dus wel degelijk geïnteresseerd. Die gaan wel een bod doen. Kan je op wachten.
Ten Hag kan hem natuurlijk een geweldig plaatje voorschotelen.
Heissenberrug
Internationale topspeler

80 miljoen. Euro’s wel te verstaan, of Britse Ponden. Ook goed.
RIO
Legende

Meeste spelers willen niet naar ManUtd, valt niks te behalen. En als ie wel wilt dan is het lekker heel veel geld vangen of gewoon optyfen. Als Entennie 80 miljoen kost dan moet Cody ook 60 minimaal kosten.
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

ComeOnPSV wrote: 08 Aug 2022, 12:04

Gadverdamme.
Ten Hag dus wel degelijk geïnteresseerd. Die gaan wel een bod doen. Kan je op wachten.
Ten Hag kan hem natuurlijk een geweldig plaatje voorschotelen.
Een geweldig plaatje met wedstrijden in de Europa League terwijl er bij PSV nog steeds kans is op wedstrijden in de CL? Zelfs voor komend seizoen zie ik Man. United niet direct meespelen om in 2023/24 uit te komen in de CL.

De overige wedstrijden in de PL zijn dat dan weer wel maar het is maar waar je ambitie ligt als speler. Nu al een transfer maken naar de PL zonder het hoogste podium in Europa of wachten op een andere club die wel in de CL uitkomt en je daar van verzekeren (hoewel een basisplaats daarbij lastig zal zijn)

Het lieftse natuurlijk dat Gakpo bij PSV blijft en zich hier laat zien in de CL en daarna een mooie transfer maakt.
VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

RIO wrote: 08 Aug 2022, 12:08 Meeste spelers willen niet naar ManUtd, valt niks te behalen. En als ie wel wilt dan is het lekker heel veel geld vangen of gewoon optyfen. Als Entennie 80 miljoen kost dan moet Cody ook 60 minimaal kosten.
60 miljoen pond dan welteverstaan!!
psvgouda
Vedette

RIO wrote: 08 Aug 2022, 12:08 Meeste spelers willen niet naar ManUtd, valt niks te behalen. En als ie wel wilt dan is het lekker heel veel geld vangen of gewoon optyfen. Als Entennie 80 miljoen kost dan moet Cody ook 60 minimaal kosten.
Wil je dat ff omdraaien, ja?! :huh:
Standbeeld
Mister PSV

Spelen we CL zal Cody blijven. Dat denk ik al heel de tijd. Spelen we geen CL dan gaat ie rustig kijken wat de opties zijn. Zit er iets tussen dat goed is, dan is ie weg. Twijfelt ie, dan blijft ie gewoon. Zo zal het gaan, vermoed ik.
RIO
Legende

psvgouda wrote: 08 Aug 2022, 12:14
Wil je dat ff omdraaien, ja?! :huh:
Graag, maar zo zit de markt niet in elkaar denk ik. Zijn dat geld allebei niet waard overigens. Gakpo schat ik op 45-50 miljoen.
Post Reply