Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ledezma10
Verbannen

DeBruyne wrote: 07 Aug 2022, 19:21 Kevin Alvarez van Pachuca wordt in Mexico nog steeds aan PSV gelinkt. Jammer dat Mauro Jr. nog steeds geblesseerd is, anders had je Max kunnen verkopen en hem meteen kunnen halen.
Je kan hem nog steeds aantrekken ..
Max banken, en als Mauro terug is Max verkopen in de winter
ShovingNE2
Site Admin

Volgens Elfrink gaan we een opvolger voor Noni halen:
Niet voor niks oriënteert de club zich al een tijdje om een extra aanvaller aan te trekken. Als Gakpo nog weggaat, komt er sowieso een speler bij. Maar PSV wil ook een nieuwe speler aantrekken omdat Noni Madueke er voorlopig uit is. De komende periode kijkt de club welke interessante mogelijkheden er ontstaan, bijvoorbeeld omdat spelers bij topclubs op de bank komen.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-heeft-nog-dri ... ~a4a4e826/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Daar ging ik al vanuit gezien zijn tweet van gisteren.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2022, 08:30 Volgens Elfrink gaan we een opvolger voor Noni halen:
Niet voor niks oriënteert de club zich al een tijdje om een extra aanvaller aan te trekken. Als Gakpo nog weggaat, komt er sowieso een speler bij. Maar PSV wil ook een nieuwe speler aantrekken omdat Noni Madueke er voorlopig uit is. De komende periode kijkt de club welke interessante mogelijkheden er ontstaan, bijvoorbeeld omdat spelers bij topclubs op de bank komen.
Wat spelers om dan in de gaten te houden:
Spurs: Bryan Gil en Lucas Moura ( :mrgreen: )
Atletico Madrid: Marcos Paulo
Dortmund: Thorgan Hazard en Marius Wolf
Leverkusen: Paulinho
AC Milan: Rebic
Napoli: Ounas
AS Roma: Carles Perez
Menno1
Legende

Ihattaren schijnt binnenkort beschikbaar te zijn. :)

Nee, ik zie nog steeds wel wat in die Gnonto. Jong, international en overal in de aanval inzetbaar.
ShovingNE2
Site Admin

We hebben genoeg jong spul. Doe maar een speler van 24/25 jaar of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2022, 08:58 We hebben genoeg jong spul. Doe maar een speler van 24/25 jaar of zo.
Bruma, incoming.
Juancho
Mister PSV

Ik zie eigenlijk nu nog steeds liefst 2 aanvallers erbij. Een buitenspeler (liefst links en rechts) en een zeer talentvolle spits.

Dan kan je er evt voor kiezen om of Saibari of Bakayoko te verhuren aan een eredivisie club. Het is me nu allemaal te licht, veelste veel een gok met al die knapen die net over komen waaien.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sensation wrote: 08 Aug 2022, 08:46
ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2022, 08:30 Volgens Elfrink gaan we een opvolger voor Noni halen:

Wat spelers om dan in de gaten te houden:
Spurs: Bryan Gil en Lucas Moura ( :mrgreen: )
Atletico Madrid: Marcos Paulo
Dortmund: Thorgan Hazard en Marius Wolf
Leverkusen: Paulinho
AC Milan: Rebic
Napoli: Ounas
AS Roma: Carles Perez
Hazard zou wel mooi zijn. PSV keek ook een tijdje terug naar Trossard.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Trossard is uitblinker bij Brighton en Belgisch international. Die zie ik niet komen, Hazard trouwens ook niet.
Ardbeg
Mister PSV

Ik denk dat ik maar eens een ED abonnementje ga kopen. Wat is buiten een flankspeler de prioriteit?
Joenepsv
Legende

Zou het gezien de selectie opmerkelijk vinden als er een rechtsbuiten wordt gehaald ipv een linksbuiten. Op rechts hebben we voldoende opties en Madueke is er in november weer. Op links hebben we maar één serieuze optie en die gaat sowieso binnen een jaar vertrekken. Zou als er nog wat budget is altijd voor een linksbuiten gaan.
El Dante
Bankzitter

Alexis Sanchez nu gratis naar OM voor 3m per jaar, was toch wel een optie geweest ook, want zou echt nog wel Eredivisie aan gort voetballen. Hoop wel weer op zo’n out of the boxje.
OnsPSV
Meervoudig international

Zou onze grote vriend Joelson Fernandes geen optie worden? Ik ben niet zo onder de indruk van hem. Zie PSV zich echter wel melden voor hem!
Karfiooltje
Nationale topspeler

Angeliño naar Hoffenheim. Wat had ik die graag gehad i.p.v. Max
Gerbenvdheijden
Ballenjongen

Ik vind het redelijk rustig, vwb de aankoop geruchten, in de media.
Er lekt niet veel uit de laatste weken.
Hopelijk stilte voor een klein stormpje aan het einde van de transferzomer!
Ardbeg
Mister PSV

Dat is het ook. Ik denk dat bepaalde aankopen echt van kwalificatie CL af hangen.
Last edited by Ardbeg on 09 Aug 2022, 08:58, edited 1 time in total.
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Naast de volle concentratie op het tweeluik met Monaco zal veel ook afhangen van CL plaatsing. M.n. Gakpo natuurlijk; die gaat als het EL wordt, blijft (met verbeterd contract) bij CL. PSV is vooral lijntjes aan het uitzetten nu en 'wat als' scenarios aan het maken.
Pas aan het eind vd window als meer bekend is ook Europees voetbal, zullen er nog mutaties komen.
Althans, dit verwacht ik.
One can only hope
Heissenberrug
Internationale topspeler

De grootste transfers die we nog konden doen zijn Cody en ibi binnenhouden. 1 down, 1 to go. Als dat lukt hebben we echt een hele goeie window gehad.
TomPSV
Legende

Moet sowieso nog een buitenspeler bij. Je kunt niet een half jaar gokken op Bakayoko, Saibari en Savio als je wil meedoen om de prijzen.
Heissenberrug
Internationale topspeler

We kunnen zoveel willen, moet ook realistisch zijn. Je hebt ook vertessen, veerman en Xavi die daar eventueel uit de voeten kunnen.
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Heissenberrug wrote: 09 Aug 2022, 08:10 We kunnen zoveel willen, moet ook realistisch zijn. Je hebt ook vertessen, veerman en Xavi die daar eventueel uit de voeten kunnen.
En Madueke wanneer die fit is , zou eerder voor een linksbuiten kijken.
We can't change the world until we change ourselves.
Standbeeld
Mister PSV

TomPSV wrote: 09 Aug 2022, 08:08 Moet sowieso nog een buitenspeler bij. Je kunt niet een half jaar gokken op Bakayoko, Saibari en Savio als je wil meedoen om de prijzen.
Dat denk ik wel, ED en beker kunnen we er wel mee winnen. Europees wordt het lastig.
TomPSV
Legende

Heissenberrug wrote: 09 Aug 2022, 08:10 We kunnen zoveel willen, moet ook realistisch zijn. Je hebt ook vertessen, veerman en Xavi die daar eventueel uit de voeten kunnen.
Dat zijn onze opties voor in de spits en op het middenveld. Het lijkt me logisch dat als een onbetwiste basisspeler er minstens een half seizoen uitligt, dat je dan een vervanger haalt. Achter Gakpo zit er overigens ook niet veel, op de eerder genoemde spelers na.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Maar je kunt niet nog spelers erbij halen als je qua aantallen al overloopt, dan moeten er eerst een paar vertrekken.
Locked