Cody Gakpo
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Maar zo zit de markt dus helaas wel in elkaar Met je schatting kan ik het wel eens zijn, daar niet van - voor zover ik als leek daar überhaupt verstand van zou hebben he . De plus van Gakpo t.o.v. Entenie is dan toch wel op het psychologische/mentale vlak, ook wat meerwaarde derhalve. Verder zal de Ajax-bonus vooral wegen t.o.v. de PSV-'malus'
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Zo simpel is het ook weer niet. Het begint ermee dat een club denkt: die Anthony moeten wij hebben. Gezien de bedragen die worden genoemd/die Ajax wilt ontvangen, zijn dat alleen clubs in het hoogste segment. Voor welke van die clubs zou Anthony een versterking zijn, eentje waar ze financieel ver voor willen gaan?
Ik verwacht eerder dat hij niet te verkopen valt, en zijn nare gedrag steeds meer de boventoon gaat voeren, waardoor zijn bijdrage en transferwaarde alleen maar minder en minder worden; zie bijvoorbeeld de casus David Neres (wat ik overigens een vele betere speler vind).
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Vedette
-
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
Nu Ibi heeft bijgetekend en nog 1 jaartje blijft vind ik dat Cody niet kan achter blijven. En al helemaal niet als jongen van de club. Maargoed, wie ben ik
En bovendien, maar dat is puur een gevoel, ben ik bang dat Cody en PSV een soort van overeenkomst hebben gemaakt na het tekenen van het nieuwe contract, afgelopen januari. Geen vaste afkoopsom maar wel zoals dat wel vaker bij PSV gaat, " we werken mee bij een prima bod". Dat houdt vaak in, geen maximaal bedrag maar wel een prima bedrag.
Als je dan ziet dat zo'n Martinez van Ajax naar Man Utd gaat voor meer dan 65 miljoen dan zou je zeggen, voor Gakpo zonder CL ervaring is 50 toch wel het minimale. Ben alleen bang dat we dat nooit gaan krijgen.
En bovendien, maar dat is puur een gevoel, ben ik bang dat Cody en PSV een soort van overeenkomst hebben gemaakt na het tekenen van het nieuwe contract, afgelopen januari. Geen vaste afkoopsom maar wel zoals dat wel vaker bij PSV gaat, " we werken mee bij een prima bod". Dat houdt vaak in, geen maximaal bedrag maar wel een prima bedrag.
Als je dan ziet dat zo'n Martinez van Ajax naar Man Utd gaat voor meer dan 65 miljoen dan zou je zeggen, voor Gakpo zonder CL ervaring is 50 toch wel het minimale. Ben alleen bang dat we dat nooit gaan krijgen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Heissenberrug
- trouwepsvfan
- Vedette
Als Cody naar de grote jongens wil, dan zal hij toch wel in wedstrijden zoals vanavond boven zichzelf moeten uitstijgen: echt beslissend zijn. Hij mag het vanavond laten zien.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- mateja
Op zich mee eens. Maar Cody heeft wel al in grote wedstrijden gescoord en ik denk dat de scouts dat al weten. Ik ben eerder bang dat als hij vanavond scoort, bepaalde clubs de knoop gaan doorhakken. Dus wat mij betreft maakt Luuk er 3, en Cody 0. Dan mag hij na 1 september de hele CL aan gort schieten.trouwepsvfan wrote: ↑09 Aug 2022, 07:54 Als Cody naar de grote jongens wil, dan zal hij toch wel in wedstrijden zoals vanavond boven zichzelf moeten uitstijgen: echt beslissend zijn. Hij mag het vanavond laten zien.
- Heissenberrug
Dit slaat ook nergens op, wordt bij elke grote wedstrijd gezegd. Ook al scoorde hij al tegen Monaco, Benfica, Ajax, etc. Maar het bekt wel lekker.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Goal en 2 assists tegen Ajax in JCS.Heissenberrug wrote: ↑09 Aug 2022, 08:04 Dit slaat ook nergens op, wordt bij elke grote wedstrijd gezegd. Ook al scoorde hij al tegen Monaco, Benfica, Ajax, etc. Maar het bekt wel lekker.
Vorig seizoen:
Goal tegen Sociedad
Goal tegen Monaco
Goal tegen Benfica
2 goals tegen Feyenoord
Goal tegen Ajax in bekerfinale
Assist tegen Ajax in JCS
Hij moet het nu toch wel echt laten zien hoor!
- Standbeeld
- Mister PSV
Hij moet het vanavond ook laten zien. Onze beste man gaat er weer 2 inleggen. Ben maar niet bang.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik maakte toch helemaal geen link met de vorige wedstrijden. Als hij weg wil naar een grote club, moet hij het vanavond laten zien. Dat was mijn enige punt. De scouts van de grote club zullen namelijk echt wel gaan kijken hoe hij het nu doet in beslissende wedstrijden. Dus hij bewijst zichzelf (en PSV) een dienst door vanavond beslissend te zijn.Heissenberrug wrote: ↑09 Aug 2022, 08:04 Dit slaat ook nergens op, wordt bij elke grote wedstrijd gezegd. Ook al scoorde hij al tegen Monaco, Benfica, Ajax, etc. Maar het bekt wel lekker.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
De tekst "toch wel" in die post impliceert dat dit voorheen niet gebeurde, vandaar de link naar vorige wedstrijdentrouwepsvfan wrote: ↑09 Aug 2022, 08:20Ik maakte toch helemaal geen link met de vorige wedstrijden. Als hij weg wil naar een grote club, moet hij het vanavond laten zien. Dat was mijn enige punt. De scouts van de grote club zullen namelijk echt wel gaan kijken hoe hij het nu doet in beslissende wedstrijden. Dus hij bewijst zichzelf (en PSV) een dienst door vanavond beslissend te zijn.Heissenberrug wrote: ↑09 Aug 2022, 08:04 Dit slaat ook nergens op, wordt bij elke grote wedstrijd gezegd. Ook al scoorde hij al tegen Monaco, Benfica, Ajax, etc. Maar het bekt wel lekker.