Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Luister lieve mensen, geen club gaat zulke bedragen neerleggen voor Anthony. Die is gewoon niet zo goed, niet qua statistieken, niet qua bijdrage aan het spel. Vervelend kereltje ook.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Fuck heel die Antony ook. Dit is het Cody topic.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

RIO wrote: 08 Aug 2022, 12:17
psvgouda wrote: 08 Aug 2022, 12:14
Wil je dat ff omdraaien, ja?! :huh:
Graag, maar zo zit de markt niet in elkaar denk ik. Zijn dat geld allebei niet waard overigens. Gakpo schat ik op 45-50 miljoen.
Maar zo zit de markt dus helaas wel in elkaar :mrgreen: Met je schatting kan ik het wel eens zijn, daar niet van - voor zover ik als leek daar überhaupt verstand van zou hebben he ;) . De plus van Gakpo t.o.v. Entenie is dan toch wel op het psychologische/mentale vlak, ook wat meerwaarde derhalve. Verder zal de Ajax-bonus vooral wegen t.o.v. de PSV-'malus' :treurig:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De markt zal meer betalen voor een Ajax speler met CL ervaring.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Tuurlijk, dat bedoel ik ook
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

RIO wrote: 08 Aug 2022, 12:24 De markt zal meer betalen voor een Ajax speler met CL ervaring.
Zo simpel is het ook weer niet. Het begint ermee dat een club denkt: die Anthony moeten wij hebben. Gezien de bedragen die worden genoemd/die Ajax wilt ontvangen, zijn dat alleen clubs in het hoogste segment. Voor welke van die clubs zou Anthony een versterking zijn, eentje waar ze financieel ver voor willen gaan?

Ik verwacht eerder dat hij niet te verkopen valt, en zijn nare gedrag steeds meer de boventoon gaat voeren, waardoor zijn bijdrage en transferwaarde alleen maar minder en minder worden; zie bijvoorbeeld de casus David Neres (wat ik overigens een vele betere speler vind).
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Ren Höek wrote: 08 Aug 2022, 11:26
... Arsenal zou een veel betere keuze zijn gezien het gevoerde beleid.
Image
Ex unitate vires
Op weg naar nr 26
Vedette

Cody wil toch niet serieus naar Nottingham Forest 😬🙈
ruuddevil
Legende

Dat lijkt me niet. Zal eerder bovenkant middenmoot / subtop worden. Nummers 5 tot en met 9.
Rikkert1234
Vedette

Nottingham Forest heeft best leuk ingekocht maar Gakpo kan wel wat hoger mikken ja
nilssonH
Moderator

Cody gaat natuurlijk in geen 100 jaar naar Forrest. Het tekent overigens wel de ongelijkheid in het voetbal dat zo'n club die nu een jaar mee mag hobbelen in de PL überhaupt kan denken aan een speler als Gakpo.
Ardbeg
Mister PSV

Mooie club maar dat is natuuijk geen club voor Gakpo idd
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Prachtige club. Ik gun Jorrit Hendrix en co alle plezier en geluk daar, maar Cody moet lekker bij een topclub blijven.
Juancho
Mister PSV

Nu Ibi heeft bijgetekend en nog 1 jaartje blijft vind ik dat Cody niet kan achter blijven. En al helemaal niet als jongen van de club. Maargoed, wie ben ik :mrgreen:
En bovendien, maar dat is puur een gevoel, ben ik bang dat Cody en PSV een soort van overeenkomst hebben gemaakt na het tekenen van het nieuwe contract, afgelopen januari. Geen vaste afkoopsom maar wel zoals dat wel vaker bij PSV gaat, " we werken mee bij een prima bod". Dat houdt vaak in, geen maximaal bedrag maar wel een prima bedrag.

Als je dan ziet dat zo'n Martinez van Ajax naar Man Utd gaat voor meer dan 65 miljoen dan zou je zeggen, voor Gakpo zonder CL ervaring is 50 toch wel het minimale. Ben alleen bang dat we dat nooit gaan krijgen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Heissenberrug
Internationale topspeler

Juancho wrote: 08 Aug 2022, 23:32 Maargoed, wie ben ik
DJ Juancho jonguh, in da house!
ruuddevil
Legende

Image
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Guedes weg bij Valencia, zie hun zomaar nog aan Cody denken alhoewel het dan wel een recordtransfer moet worden.
trouwepsvfan
Vedette

Als Cody naar de grote jongens wil, dan zal hij toch wel in wedstrijden zoals vanavond boven zichzelf moeten uitstijgen: echt beslissend zijn. Hij mag het vanavond laten zien.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
mateja
Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 09 Aug 2022, 07:54 Als Cody naar de grote jongens wil, dan zal hij toch wel in wedstrijden zoals vanavond boven zichzelf moeten uitstijgen: echt beslissend zijn. Hij mag het vanavond laten zien.
Op zich mee eens. Maar Cody heeft wel al in grote wedstrijden gescoord en ik denk dat de scouts dat al weten. Ik ben eerder bang dat als hij vanavond scoort, bepaalde clubs de knoop gaan doorhakken. Dus wat mij betreft maakt Luuk er 3, en Cody 0. Dan mag hij na 1 september de hele CL aan gort schieten.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Dit slaat ook nergens op, wordt bij elke grote wedstrijd gezegd. Ook al scoorde hij al tegen Monaco, Benfica, Ajax, etc. Maar het bekt wel lekker.
Sensation
Lid scoutingsteam

Heissenberrug wrote: 09 Aug 2022, 08:04 Dit slaat ook nergens op, wordt bij elke grote wedstrijd gezegd. Ook al scoorde hij al tegen Monaco, Benfica, Ajax, etc. Maar het bekt wel lekker.
Goal en 2 assists tegen Ajax in JCS.

Vorig seizoen:
Goal tegen Sociedad
Goal tegen Monaco
Goal tegen Benfica
2 goals tegen Feyenoord
Goal tegen Ajax in bekerfinale
Assist tegen Ajax in JCS

Hij moet het nu toch wel echt laten zien hoor!

:mrgreen:
Standbeeld
Mister PSV

Hij moet het vanavond ook laten zien. Onze beste man gaat er weer 2 inleggen. Ben maar niet bang.
trouwepsvfan
Vedette

Heissenberrug wrote: 09 Aug 2022, 08:04 Dit slaat ook nergens op, wordt bij elke grote wedstrijd gezegd. Ook al scoorde hij al tegen Monaco, Benfica, Ajax, etc. Maar het bekt wel lekker.
Ik maakte toch helemaal geen link met de vorige wedstrijden. Als hij weg wil naar een grote club, moet hij het vanavond laten zien. Dat was mijn enige punt. De scouts van de grote club zullen namelijk echt wel gaan kijken hoe hij het nu doet in beslissende wedstrijden. Dus hij bewijst zichzelf (en PSV) een dienst door vanavond beslissend te zijn.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Sensation
Lid scoutingsteam

trouwepsvfan wrote: 09 Aug 2022, 08:20
Ik maakte toch helemaal geen link met de vorige wedstrijden. Als hij weg wil naar een grote club, moet hij het vanavond laten zien. Dat was mijn enige punt. De scouts van de grote club zullen namelijk echt wel gaan kijken hoe hij het nu doet in beslissende wedstrijden. Dus hij bewijst zichzelf (en PSV) een dienst door vanavond beslissend te zijn.
De tekst "toch wel" in die post impliceert dat dit voorheen niet gebeurde, vandaar de link naar vorige wedstrijden ;)
TomPSV
Legende

Gakpo die het vanavond niet laat zien en we alsnog winnen lijkt me het beste scenario.
Post Reply