Transferwindow 2022-2023
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vedette
Ik verwacht niet zo heel veel mutaties meer. Qua doelmannen, verdedigers en middenvelders zijn kwalitatief en kwantitatief goed bezet. Alleen voorin verwacht ik misschien nog wat. Men zal wellicht gaan afwachten hoe Savio, Bakayoko en Saibari zich ontwikkelen en misschien aan het einde van de transfer periode nog gaan bepalen of deze drie voldoende zijn om het seizoen mee in te gaan of niet. Wellicht dat Carlos Vinicius nog vertrekt omdat een jaar op de bank niet een fijn vooruitzicht is.
Of er een nog een speler gekocht wordt of niet zal dan ook weer afhankelijk zijn van het al dan niet halen van CL.
Of er een nog een speler gekocht wordt of niet zal dan ook weer afhankelijk zijn van het al dan niet halen van CL.
-
- Talent
Ideaal zou zijn doorselecteren op:
LB: Max verkopen en nieuwe LB aantrekken
CVM: vGinkel stoppen en nieuwe cvm aantrekken
SP: Vinicius terugsturen en een nieuwe spits aantrekken, een groot talent zoals eerder ook het idee was.
En een tijdelijke vervanger voor Madueke en
Luckassen voor minimaal 25milj verkopen
Verder zou ik het bij elkaar houden. Xavi, Saibari, Bakayoko, Ledezma, Savio en Oppegard kunnen dit seizoen genoeg minuten maken.
LB: Max verkopen en nieuwe LB aantrekken
CVM: vGinkel stoppen en nieuwe cvm aantrekken
SP: Vinicius terugsturen en een nieuwe spits aantrekken, een groot talent zoals eerder ook het idee was.
En een tijdelijke vervanger voor Madueke en
Luckassen voor minimaal 25milj verkopen
Verder zou ik het bij elkaar houden. Xavi, Saibari, Bakayoko, Ledezma, Savio en Oppegard kunnen dit seizoen genoeg minuten maken.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Internationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Wensenlijstje is nog vervanger Max, extra buitenspeler en reserve-spits. Dan zitten we voorlopig weer even gebakken. Teze en Obispo zorgen er eigenhandig voor dat ik CV van mijn lijstje aan het afstrepen ben. Qua aantallen zat het daar al goed, qua kwaliteit had iedereen hier twijfels maar zij nemen die twijfels heel hard weg. Ben benieuwd of Ramalho zich daar überhaupt naast kan knokken want vond het met hem erbij juist meer billenknijpen dan met Teze-Obispo.
-
- Legende
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Bij een goed bod op Max meteen laten gaan en meteen een vervanger halen, Max kan het allemaal niet meer belopen en fysiek ook niet meer aan. Word elke wedstrijd na 60 minuten naar de kant gehaald. Extra buitenspeler is wel echt nodig, ook wel eentje die er direct kan staan. Reserve-spits lijkt me niet nodig omdat dadelijk Vinicius en Vertessen weer terug komen.Sensation wrote: ↑10 Aug 2022, 08:38 Wensenlijstje is nog vervanger Max, extra buitenspeler en reserve-spits. Dan zitten we voorlopig weer even gebakken. Teze en Obispo zorgen er eigenhandig voor dat ik CV van mijn lijstje aan het afstrepen ben. Qua aantallen zat het daar al goed, qua kwaliteit had iedereen hier twijfels maar zij nemen die twijfels heel hard weg. Ben benieuwd of Ramalho zich daar überhaupt naast kan knokken want vond het met hem erbij juist meer billenknijpen dan met Teze-Obispo.
-
- Nationale topspeler
Probleem alleen is dat ze eerst Mauro als LB willen zien wat ik ook kan begrijpen. Dus als je een nieuwe LB haalt dant moet het een talent zijn aangezien Oppegard dat nog niet echt aat zien. Max weg is wel duidelijk.Drommels wrote: ↑10 Aug 2022, 09:01Bij een goed bod op Max meteen laten gaan en meteen een vervanger halen, Max kan het allemaal niet meer belopen en fysiek ook niet meer aan. Word elke wedstrijd na 60 minuten naar de kant gehaald. Extra buitenspeler is wel echt nodig, ook wel eentje die er direct kan staan. Reserve-spits lijkt me niet nodig omdat dadelijk Vinicius en Vertessen weer terug komen.Sensation wrote: ↑10 Aug 2022, 08:38 Wensenlijstje is nog vervanger Max, extra buitenspeler en reserve-spits. Dan zitten we voorlopig weer even gebakken. Teze en Obispo zorgen er eigenhandig voor dat ik CV van mijn lijstje aan het afstrepen ben. Qua aantallen zat het daar al goed, qua kwaliteit had iedereen hier twijfels maar zij nemen die twijfels heel hard weg. Ben benieuwd of Ramalho zich daar überhaupt naast kan knokken want vond het met hem erbij juist meer billenknijpen dan met Teze-Obispo.
-
- Bankzitter
Mauro kan daar ook blijven staan maar haal een waardig vervanger als Max vertrekt want wanneer Mauro geblesseerd heb je iemand nodig die er staat. We kunnen nu wel concluderen dat Max te licht is.Mikelvb wrote: ↑10 Aug 2022, 09:07Probleem alleen is dat ze eerst Mauro als LB willen zien wat ik ook kan begrijpen. Dus als je een nieuwe LB haalt dant moet het een talent zijn aangezien Oppegard dat nog niet echt aat zien. Max weg is wel duidelijk.Drommels wrote: ↑10 Aug 2022, 09:01
Bij een goed bod op Max meteen laten gaan en meteen een vervanger halen, Max kan het allemaal niet meer belopen en fysiek ook niet meer aan. Word elke wedstrijd na 60 minuten naar de kant gehaald. Extra buitenspeler is wel echt nodig, ook wel eentje die er direct kan staan. Reserve-spits lijkt me niet nodig omdat dadelijk Vinicius en Vertessen weer terug komen.
-
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Want? Een back-up wel te verstaan, een vervanger van Max. Stel Mauro raakt geblesseerd, dan wil ik niet weer op Max terugvallen, die valt telkens door de mand. In de voorbereiding leek het heel even wat beter, maar dat was vooral aanvallend gezien. Verdedigend is het echt heel heel heel slecht.
- Trixm
- Vedette
Max als backup is toch wel voldoende. Dat hij te kort komt tegen de europese top is ook geen schande.Sensation wrote: ↑10 Aug 2022, 10:14Want? Een back-up wel te verstaan, een vervanger van Max. Stel Mauro raakt geblesseerd, dan wil ik niet weer op Max terugvallen, die valt telkens door de mand. In de voorbereiding leek het heel even wat beter, maar dat was vooral aanvallend gezien. Verdedigend is het echt heel heel heel slecht.
Saibari is underrated.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Die Gelson Martins proberen wat mij betreft. Die zal met het aantrekken van Minamino en Embolo toch ook een stuk minder kansen krijgen, zat tegen ons al twee keer op de bank. Die jongen is snel en heeft met zijn 27 jaar een bak ervaring. En heeft gisteren toch ook laten zien een uitstekende voorzet te hebben.11 Sir Tinus wrote: ↑09 Aug 2022, 23:29 Er is maar 1 vacature en dat is een rechtsbuiten tot Madueke terug is. De rest is goed genoeg voor deze fase van ontwikkeling.
- Juancho
- Mister PSV
The day after, nog steeds aan het genieten van de passie en strijd. Maar als je dat even aan de kant zet en nog eens de wedstrijd of delen terug kijkt zie je toch ook wel de grote gaten die deze selectie nog heeft. Dat je gister nog wint is geweldig en op karakter, maar met voetballen had het weinig te maken die 120 min en daar moet echt nog wel flink wat gebeuren qua selectie invulling. Mijn lijstje is nu toch wel:
1. Max zsm verkopen, die kan gewoon niet. Ik kies er dan voor om een klasse RB terug te halen, voor de basis zodat je meerdere problemen aanpakt. Namelijk Mwene, die het eerlijk gezegd prima doet, backup wordt achter zowel Mauro als de nieuwe RB. Hij kan zo ook genoeg spelen om ritme te houden.
2. We hebben gewoon niks achter Luuk. Dat kan gewoon absoluut niet want die gozer valt nog een keer dood neer op het veld want hij blijft maar gaan. En ja ik weet dat we Vini hebben maar ik zie graag dat PSV harde keuzes neemt: Vini terug (verzin iets, ik zou het sowieso heel raar vinden dat de Jong geen evaluatie moment heeft ingebouwd) en haal een groot talent voor de spits
3. Op de flanken is het heel, heel jong en is het gat te groot met de basis. Hoe leuk die jochies het ook doet, je kan daarmee niet nu al serieus wedstrijden als gister mee ingaan. Die gasten moeten rustig een jaar wennen, regelmatig invallen. En net als achter Luuk zit er achter Gakpo ook helemaal niks. Kortom, een buitenspeler van stevig niveau is absoluut een must. De concurrentiestrijd moet ook gewoon weer terug. Gister was Gakpo echt dramatisch maar je hebt niks om te brengen. Dat kan gewoon niet.
Kortom:
1. Rechtsback
2. Spits
3. Buitenspeler
En dit moeten dan 3 stevige transfers gaan worden die je zo de basis in kan gooien. Dat versterkt gelijk je bank.
1. Max zsm verkopen, die kan gewoon niet. Ik kies er dan voor om een klasse RB terug te halen, voor de basis zodat je meerdere problemen aanpakt. Namelijk Mwene, die het eerlijk gezegd prima doet, backup wordt achter zowel Mauro als de nieuwe RB. Hij kan zo ook genoeg spelen om ritme te houden.
2. We hebben gewoon niks achter Luuk. Dat kan gewoon absoluut niet want die gozer valt nog een keer dood neer op het veld want hij blijft maar gaan. En ja ik weet dat we Vini hebben maar ik zie graag dat PSV harde keuzes neemt: Vini terug (verzin iets, ik zou het sowieso heel raar vinden dat de Jong geen evaluatie moment heeft ingebouwd) en haal een groot talent voor de spits
3. Op de flanken is het heel, heel jong en is het gat te groot met de basis. Hoe leuk die jochies het ook doet, je kan daarmee niet nu al serieus wedstrijden als gister mee ingaan. Die gasten moeten rustig een jaar wennen, regelmatig invallen. En net als achter Luuk zit er achter Gakpo ook helemaal niks. Kortom, een buitenspeler van stevig niveau is absoluut een must. De concurrentiestrijd moet ook gewoon weer terug. Gister was Gakpo echt dramatisch maar je hebt niks om te brengen. Dat kan gewoon niet.
Kortom:
1. Rechtsback
2. Spits
3. Buitenspeler
En dit moeten dan 3 stevige transfers gaan worden die je zo de basis in kan gooien. Dat versterkt gelijk je bank.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat gaat een teleurstelling worden ben ik bang.
Max mag echt niet weg dit transferwindow verwacht ik aangezien Mauro niet voor 1 september terug is. Tja, iets verzinnen op Vinicius... zo werkt het niet. Drie partijen moeten akkoord gaan. Dat valt niet mee. En ik ben benieuwd hoe hij onder Ruud gaat spelen: past hem wellicht veel beter.
Die rechtsbuiten gaat komen als we de berichten mogen geloven. En basiswaardig. Ik ben heel benieuwd wie en ben bang dat het Stengs gaat zijn. Kan Savio als backup achter Cody.
Max mag echt niet weg dit transferwindow verwacht ik aangezien Mauro niet voor 1 september terug is. Tja, iets verzinnen op Vinicius... zo werkt het niet. Drie partijen moeten akkoord gaan. Dat valt niet mee. En ik ben benieuwd hoe hij onder Ruud gaat spelen: past hem wellicht veel beter.
Die rechtsbuiten gaat komen als we de berichten mogen geloven. En basiswaardig. Ik ben heel benieuwd wie en ben bang dat het Stengs gaat zijn. Kan Savio als backup achter Cody.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen