Cody Gakpo
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
[mention]Sensation[/mention] Thanks voor dit mooie rijtje ter ondersteuning aan mijn post. En ja [mention]trouwepsvfan[/mention] zo interpreteerde ik jouw post ook, zo van allemaal leuk en aardig maar nu moet hij het eens een keer gaan laten zien als hij naar een grote club wil. Nou dat heeft hij al ruimschoots gedaan natuurlijk.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Nee, die link maakte je wel degelijk, of je insinueerde vooral dat hij dat nog onvoldoende gedaan heeft. Totale onzin, zoals aangetoond en uitgelegd.trouwepsvfan wrote: ↑09 Aug 2022, 08:20Ik maakte toch helemaal geen link met de vorige wedstrijden. Als hij weg wil naar een grote club, moet hij het vanavond laten zien. Dat was mijn enige punt. De scouts van de grote club zullen namelijk echt wel gaan kijken hoe hij het nu doet in beslissende wedstrijden. Dus hij bewijst zichzelf (en PSV) een dienst door vanavond beslissend te zijn.
Die scouts hebben al lang en breed gezien dat Cody ons letterlijk naar prijzen heeft geschoten. Zou me niks verbazen als hij vanavond weer opstaat.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Er stond 'alsnog winnen' dus die 30% is in het geschetste scenario niet eens nodig.
Ik hoop overigens dat Cody er vanavond 7 inschiet, hoor. Niemand is groter dan de club.
Ex unitate vires
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Legende
Cody die scoort en bij het juichen een contract uit z'n broek vist, die hij ter plekke ondertekent. Dát zou mooi zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Beide zijn even duur toch ?
We can't change the world until we change ourselves.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
United heeft gewoon een overschot aan spelers die het best op linksbuiten passen (Sancho en Rashford bv) waardoor het logisch zou zijn om een rechtsbuiten te halen. Maar die gasten zullen toch niet zo knetterdom zijn om de hoofdprijs voor Antony te betalen? Ik zou eens beginnen bij een fatsoenlijke middenvelder en wie weet valt het dan allemaal wat beter op zijn plek.
Gakpo naar United zou zo onverstandig zijn, zeker op dit moment.
Gakpo naar United zou zo onverstandig zijn, zeker op dit moment.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Ledezma10
- Verbannen
Valt wel mee toch..
Ben er bang voor iig
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Blijft dan ook super vervelend en idioot, dag in dag uit die onduidelijkheid over de vraag of je je beste speler zult moeten missen terwijl het seizoen allang begonnen is.
Ik reken erop dat de club na vanavond snel de knoop doorhakt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Vedette
De club is natuurlijk niet de enige die invloed heeft op deze beslissing.ziege maar ook zagge wrote: ↑09 Aug 2022, 12:45 Blijft dan ook super vervelend en idioot, dag in dag uit die onduidelijkheid over de vraag of je je beste speler zult moeten missen terwijl het seizoen allang begonnen is.
- Lorenzo von Matterhorn
- Juancho
- Mister PSV
Zijn die gasten dan zo dom dat ze niet weten dat Gakpo linksbuiten is en Antony rechstbuiten? Goeiendag zeg.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
- Juancho
- Mister PSV
Bron? Volgens mij spreek je dat namelijk gewoon eerlijk naar elkaar uit als PSV en Gakpo zijne. En misschien vindt Gakpo dat zelf ook wel prettig voor zijn rust. Bijv. t/m de wedstrijden tegen Monaco kan een transfer plaatsvinden, daarna hoeft het niet meer. Dat hoeft niet vast te liggen, net zoals Cody geen afkoopsom heeft maar je er wel een beetje vanuit kan gaan dat PSV begin dit jaar bij contract verlening heeft gezegd dat ze proberen zoveel mogelijk mee te werken aan een transfer. Zo gaat het wel (veel) vaker bij PSV namelijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Lorenzo von Matterhorn
Ik dacht hier gelezen te hebben dat er een ultimatum was gesteld tot halverwege augustus. Was dat voor Cody, Ibi of allebei?
-
- Vedette
Ik dacht hier ook te lezen dat het ultimatum komend weekend zou zijn.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑09 Aug 2022, 13:08Ik dacht hier gelezen te hebben dat er een ultimatum was gesteld tot halverwege augustus. Was dat voor Cody, Ibi of allebei?
-
Nee daar zijn ze wel van bewust. Ze hebben zelf alleen spelers die op meerdere flanken kunnen spelen zoals Sancho. Al hebben die wel een voorkeur voor links uiteraard. Vooralsnog zijn ze gewoon op zoek naar een aanvallende versterking, welke dan ook...