Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

PSV lijkt de wind eindelijk in de rug te hebben, er is veel oud zeer wat de honger naar succes enorm heeft gemaakt - dit jaar en de volgende jaren gaat alles anders (beter) worden onder van Nistelrooy - je speelt voor de CL, met je vrienden vanaf jongs af aan, hebt een enorme status binnen het team, bent reserve-aanvoerder, hebt, een enorme status onder de supporters en wordt elke week toegezongen, het is duidelijk dat je nog genoeg te leren hebt, jij kunt er voor zorgen dat jullie weer op de platte kar staan, een jongen uit Eindhoven ‘zo heeft het moeten zijn’, tevens staat er een WK voor de deur, en is half-augustus nog geen club van niveau voor je gekomen.

Waarom zou je in godsnaam NIET blijven?

Van alle mensen zou ik Cody juist als iemand inschatten die de waarde van het bovenstaande begrijpt (nog eindeloos veel beter dan ikzelf), ik vraag me oprecht af waar hij nog op wacht. Ik vermoed dat iemand met z’n hoofd heeft ge-fucked. Club of zaakwaarnemer of dergelijks, misschien z’n vriendin wel, die wilt mss lekker naar Milaan of Parijs 😝
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

[mention]Skuddem[/mention] helemaal mee eens. Helemaal ook dat stukje "half-augustus nog geen club van niveau voor je gekomen."
Als die nu nog ineens gaan komen dan weet je dat je een paniek aankoop bent. Een beetje zoals Vinicius bij ons zeg maar - en dan kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Misschien kan iemand ome Rik even een Tweetje doen of hij eens kan uitpluizen of PSV en Cody een deadline hebben afgesproken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 10 Aug 2022, 20:42 Misschien kan iemand ome Rik even een Tweetje doen of hij eens kan uitpluizen of PSV en Cody een deadline hebben afgesproken.
Kan ik je nu ook wel vertellen, die is er niet. Die bestaan ook niet. De deadline is 31 augustus.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geloof ik eigenlijk niks van (zal ook niet op papier staan nee). En dat moet je ook niet willen als club lijkt me. Sta je daar op 31 augustus met een bod van 50 miljoen en geen tijd meer om een vervanger te halen...
Last edited by Juancho on 10 Aug 2022, 20:48, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Cody was matig gisteren en ook vorige week tegen Monaco. Is helemaal niet erg; buitenspelers bij uitstek zijn wisselvallig. Genoeg grote wedstrijden gezien waarin Cody wel opstond. bekerfinale, Cruijff schaal, Benfica vorig seizoen o.a.

Blijft een uitstekende voetballer. Heeft niet het pure talent van een Bergwijn bijvoorbeeld, maar heeft wel weer andere wapens die een Bergwijn weer niet heeft. Hopelijk blijft hij, want hij maakt PSV simpelweg veel sterker dan zonder hem.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 10 Aug 2022, 20:43
Juancho wrote: 10 Aug 2022, 20:42 Misschien kan iemand ome Rik even een Tweetje doen of hij eens kan uitpluizen of PSV en Cody een deadline hebben afgesproken.
Kan ik je nu ook wel vertellen, die is er niet. Die bestaan ook niet. De deadline is 31 augustus.
Precies, zo gaat dat altijd. Hoogstens dat het beleid is binnen de club dat er in de laatste week niet meer meegewerkt wordt aan transfers aangezien je dan de kans loopt dat je geen geschikte vervanger meer kan halen, om wat voor reden dan ook.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 10 Aug 2022, 20:46 Geloof ik eigenlijk niks van (zal ook niet op papier staan nee). En dat moet je ook niet willen als club lijkt me. Sta je daar op 31 augustus met een bod van 50 miljoen en geen tijd meer om een vervanger te halen...
Ik denk dat de deadline het antwoord op de vraag - kunnen we nog een vervanger halen? -Is.
Saibari is underrated.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De druk neem toe in Manchester.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hij is na Rangers op te halen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Sukkels, ze hebben een spits nodig, geen linksbuiten. Daar kan Sancho, Martial en Rashford al spelen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die Rabiot is ook echt een belachelijk slechte aankoop. De absolute toppers willen niet meer naar United. Zie Cody ook veel liever naar een Arsenal, Spurs of Chelsea gaan.

Gaan het zien, flink lappen moeten ze in ieder geval.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
FOOTB_REM_S: No

Maar even, ik lees overal dat hij 40 miljoen moet kosten. Dat is toch echt te weinig of ben ik nou gek?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Zou Cody echt naar United willen? PSV biedt toch veel meer perspectief man..
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 11 Aug 2022, 15:45 Sukkels, ze hebben een spits nodig, geen linksbuiten. Daar kan Sancho, Martial en Rashford al spelen.
Precies, al zou Rashford als spits (Martial back-up spits) en Sancho op rechts ipv Antony wel ruimte bieden voor Gakpo maar dan sluit je wel gewoon achteraan.

Zou erg onverstandig zijn maar dan ben je wel financieel compleet onafhankelijk voor de komende 80 jaar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is voor Gakpo ook sowieso verstandig om te praten met de clubs die interesse hebben. De zaakwaarnemer van Sangare zei iets in de strekking van dat PSV Sangare een PL-salaris heeft gegeven. Dus Gakpo zal vast ook wel willen weten wat hij kan gaan eisen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 11 Aug 2022, 15:46 Die Rabiot is ook echt een belachelijk slechte aankoop. De absolute toppers willen niet meer naar United. Zie Cody ook veel liever naar een Arsenal, Spurs of Chelsea gaan.

Gaan het zien, flink lappen moeten ze in ieder geval.
Die hebben echt poep in hun ogen. Van alle 6en in Europa is dat echt de meest slechte van allemaal.
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Zou van Gaal aan onze Cody ook het advies geven om naar Man Utd te gaan? Zeer slechte keus naar mijn smaak.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

1. Als hij deze maand gaat dan na het tweeluik met de Rangers. (Doen clubs wel vaker)
2. Een club als United heeft geld en is bereid veel te betalen dus zorg dan ook dat je absolute hoofdprijs voor hem vangt.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 11 Aug 2022, 15:55 1. Als hij deze maand gaat dan na het tweeluik met de Rangers. (Doen clubs wel vaker)
2. Een club als United heeft geld en is bereid veel te betalen dus zorg dan ook dat je absolute hoofdprijs voor hem vangt.
Waar denken we dan aan? Ik lees overal 40 miljoen maar ik zou voor alles onder de 50 miljoen niet eens in gesprek gaan.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Uiteraard. Hoe dichter tegen de deadline aan, hoe duurder Gakpo wordt, aangezien zijn vervanger ook duurder zal worden. Vraag me ten zeerste af of Cody überhaupt wel naar die chaosclub wil. Voor hetzelfde geld ligt 10 Hag er na een paar maanden alweer uit en bovendien hebben ze zat linksbuitens daar.
RIO wrote: 11 Aug 2022, 15:53 Die hebben echt poep in hun ogen. Van alle 6en in Europa is dat echt de meest slechte van allemaal.
17 miljoen voor een onsympathieke Franse hark, je moet het maar uitgeven.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Die hele selectie is niet goed en breed genoeg. Tis echt dramatisch. Gewoon 60 vragen, dan zullen ze 50+ bonus aftikken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

GiveCup2day wrote: 11 Aug 2022, 15:47 Maar even, ik lees overal dat hij 40 miljoen moet kosten. Dat is toch echt te weinig of ben ik nou gek?
Elfrink zegt deze week in de podcast: 45-50 miljoen en dan waarschijnlijk nog wat clausules erbij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 11 Aug 2022, 16:01 Uiteraard. Hoe dichter tegen de deadline aan, hoe duurder Gakpo wordt, aangezien zijn vervanger ook duurder zal worden. Vraag me ten zeerste af of Cody überhaupt wel naar die chaosclub wil. Voor hetzelfde geld ligt 10 Hag er na een paar maanden alweer uit en bovendien hebben ze zat linksbuitens daar.
RIO wrote: 11 Aug 2022, 15:53 Die hebben echt poep in hun ogen. Van alle 6en in Europa is dat echt de meest slechte van allemaal.
17 miljoen voor een onsympathieke Franse hark, je moet het maar uitgeven.
Die moer van hem krijgen ze er gratis en voor niets bij. Haal dan Sangare ipv een Gakpo/Entennie. Of Ndidi. Paredes mag ook weg bij PSG.
Post Reply