Een voorhoede met Karlsson - Pavlidis - Odgaard is wel van niveau.
En ook achterin VanHeusden - BMI - Kerkez is redelijk.
Voor de rest is echt enorm triest. Het middenveld, rechtsback, keeper is allemaal van middelmoot eredivisie (op mogelijk bazoer na)
Trieste van alles is nog wel de coach, de tactiek lijkt er met de wedstrijd achter uit te gaan.
AZ
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
Zelden zo'n slechte speler gezien in ons mooie tenue. MvB moet zoveel stront in z'n ogen hebben gehad toen hij hem heeft zien voetballen. Ongelooflijk dat die gast ons schitterende tenue heeft gedragen. Echt waardeloos.
-
- Legende
Aan z'n manier van lopen/rennen te zien, zou hij op de herdgang aanspraak mogen maken op de invalideparkeerplaats.DonyellMalen wrote: ↑10 Aug 2022, 23:22 Zelden zo'n slechte speler gezien in ons mooie tenue. MvB moet zoveel stront in z'n ogen hebben gehad toen hij hem heeft zien voetballen. Ongelooflijk dat die gast ons schitterende tenue heeft gedragen. Echt waardeloos.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
Hopelijk kan AZ het tij keren want het zou schandalig zijn als ze geeneens de groepsfase halen. Aangezien Twente er vrijwel zeker uitvliegt kunnen we het echt niet hebben dat er al 2 ploegen voor de groepsfase Europees uitgeschakeld zijn.
-
- Nationale topspeler
Deze clickbait-titel kan inmiddels worden genomineerd voor de ''beste'' van de afgelopen jaren.DonyellMalen wrote: ↑10 Aug 2022, 23:12 https://www.vi.nl/nieuws/dundee-united- ... ar-alkmaar
Behich komt eraan! Wat zullen ze bang zijn..
Behich zorgt inderdaad voor een enorme boost bij de tegenstander.
-
- Legende
Heel prettig dat AZ het zo snel wist om te buiten en daarna kregen ze zoveel tijd en ruimte dat het er veel beter uitzag dan ze daadwerkelijk zijn. De eerste goal vond ik trouwens een hele mooie en die keeper van Dundee was echt heel slecht.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Mooie voetballer die Reijnders, zou ik ook in de gaten houden. Die 1-0, waarbij ie ziet dat BMI geen ruimte heeft om die pass naar links te geven dus biedt hij zich aan en creeert ruimte waarna die bal uiteindelijk via de linkerflank op de op van Dennie de Blanke komt. Heel slim, combinatie speler, vervanger voor Veerman wat mij betreft.
Sjonge jonge wat een speler, super fan van hem. Veerman na dit seizoen voor 40 miljoen verkopen en dan Reijders ophalen voor 10-15 miljoen. Of Sangare verkopen en Veerman behouden, dan heb je Xavi-Reijnders-Veerman, zoveel voetbal
Sjonge jonge wat een speler, super fan van hem. Veerman na dit seizoen voor 40 miljoen verkopen en dan Reijders ophalen voor 10-15 miljoen. Of Sangare verkopen en Veerman behouden, dan heb je Xavi-Reijnders-Veerman, zoveel voetbal
-
- Vedette
Die Reijnders is inmiddels al 24 jaar oud, denk dat daar te weinig rek in zit.RIO wrote: ↑19 Aug 2022, 02:31 Mooie voetballer die Reijnders, zou ik ook in de gaten houden. Die 1-0, waarbij ie ziet dat BMI geen ruimte heeft om die pass naar links te geven dus biedt hij zich aan en creeert ruimte waarna die bal uiteindelijk via de linkerflank op de op van Dennie de Blanke komt. Heel slim, combinatie speler, vervanger voor Veerman wat mij betreft.
-
- Legende
Hij is 4 maanden ouder dan Veerman…..Robson de Souza wrote: ↑19 Aug 2022, 08:38Die Reijnders is inmiddels al 24 jaar oud, denk dat daar te weinig rek in zit.RIO wrote: ↑19 Aug 2022, 02:31 Mooie voetballer die Reijnders, zou ik ook in de gaten houden. Die 1-0, waarbij ie ziet dat BMI geen ruimte heeft om die pass naar links te geven dus biedt hij zich aan en creeert ruimte waarna die bal uiteindelijk via de linkerflank op de op van Dennie de Blanke komt. Heel slim, combinatie speler, vervanger voor Veerman wat mij betreft.
-
- Vedette
Dat klopt, maar ik denk dat er te weinig rek in zet. Maar in de poulefase kunnen we hem goed peilen, ik ben benieuwd. Zal er extra op letten.RIO wrote: ↑19 Aug 2022, 08:40Hij is 4 maanden ouder dan Veerman…..Robson de Souza wrote: ↑19 Aug 2022, 08:38
Die Reijnders is inmiddels al 24 jaar oud, denk dat daar te weinig rek in zit.
-
- Legende
Ok Dan moet je niet over zijn leeftijd beginnen. Ik denk dat het een laatbloeier is. Zit juist veel rek nog in, maar tijdje stilgestaan dat is dan jammer voor hem.Robson de Souza wrote: ↑19 Aug 2022, 08:45Dat klopt, maar ik denk dat er te weinig rek in zet. Maar in de poulefase kunnen we hem goed peilen, ik ben benieuwd. Zal er extra op letten.
- Hatseflats
- Vedette
Veel mensen denken dat voetballers op z'n 25 op de top van hun kunnen spelen en dat er dan niets meer verbeterd (= rek) kan worden.