Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Zo, dat zijn wel echt namen waar ik erg enthousiast van word.
ComeOnPSV
Vedette

Waarom een spits?
Haal gewoon een rechtsbuiten.

Malen kan een optie zijn voor links als Gakpo vertrekt.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Malen zou gek zijn als hij na 1 jaartje alweer met hangende pootjes terug zou keren. Los van dat dat als net zo'n mentale mislukking zou overkomen als het falen van Bergwijn in het buitenland, heeft hij alle kans om bij Dortmund door te breken nu Haaland weg is en Haller voorlopig niet mee kan doen.
Heruone
Lid scoutingsteam

Raw85 wrote: 10 Aug 2022, 19:18
11 Sir Tinus wrote: 10 Aug 2022, 15:15 Als er een club komt die een bedrag op tafel legt waarbij PSV het risico met Teze/Mwene of Oppegard aan durft dan kunnen we wel verversen maar ik denk niet versterken aangezien een nieuwe linksback achter Mauro niet perse beter is dan Max.
Misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar het komt nogal middelmatig/subtopperig over. Hoezo is de nieuwe linksback niet beter dan Max? En hoezo zou Mauro gelijk 1e back zijn? Als Max gaat kun je toch gewoon een goede LB aan proberen te trekken? Ik vind Mauro een gegeweldige gozer die ik alles gun maar hij zorgt er maar voor dat hij beter is dan die nieuwe LB. Zo niet, jammer dan.
Helemaal eens met je gedachtegang, maar dan ga je geld uitgeven voor een goede LB op een positie waar je al een goede speler hebt lopen, onder 't mom dat ie maar de concurrentiestrijd moet winnen, terwijl je beperkte financiële middelen hebt. Ajax kan dit zichzelf permitteren. PSV daarentegen niet.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator

In het kader van buitenkansjes die wellicht naar het WK willen: Josip Brekalo heeft een aflopend contract, en Wolfsburg heeft net een buitenspeler gehaald.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Grasmat wrote: 11 Aug 2022, 00:15 Malen zou gek zijn als hij na 1 jaartje alweer met hangende pootjes terug zou keren. Los van dat dat als net zo'n mentale mislukking zou overkomen als het falen van Bergwijn in het buitenland, heeft hij alle kans om bij Dortmund door te breken nu Haaland weg is en Haller voorlopig niet mee kan doen.
Maar zou wel een weergaloze aanwinst zijn, kan ook als rechtsbuiten. Gakpo, Luuk en Malen als voorhoede is best fraai, zeg maar.
Zaka-PSV
Jeugdspeler

Januzaj !! Momenteel geen club verschillende aanbiedingen afgewezen o.a van Antwerp.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 11 Aug 2022, 00:53
Grasmat wrote: 11 Aug 2022, 00:15 Malen zou gek zijn als hij na 1 jaartje alweer met hangende pootjes terug zou keren. Los van dat dat als net zo'n mentale mislukking zou overkomen als het falen van Bergwijn in het buitenland, heeft hij alle kans om bij Dortmund door te breken nu Haaland weg is en Haller voorlopig niet mee kan doen.
Maar zou wel een weergaloze aanwinst zijn, kan ook als rechtsbuiten. Gakpo, Luuk en Malen als voorhoede is best fraai, zeg maar.
Stel je voor hey..
Ledezma10
Verbannen

Malen zou top zijn. Zie ik graag terugkeren
Ardbeg
Mister PSV

Zaka-PSV wrote: 11 Aug 2022, 01:06 Januzaj !! Momenteel geen club verschillende aanbiedingen afgewezen o.a van Antwerp.
Why?
Revolinho
Internationale topspeler

Malen zou echt geweldig zijn…
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het lijstje NL namen is weer van stal gehaald zie ik. Malen zou ergens nog logisch zijn omdat die op meerdere posities kan spelen maar is wel echt een nummer 9 geworden die ook van links kan komen terwijl we iemand zoeken voor rechts. Het zou betekenen dat Vertessen toch als rechtsbuiten wordt gezien lijkt me.
Hatseflats
Vedette

Iemand voor links lijkt mij logischer. Op rechts heb je Baka, Saibari, Savio. Links alleen Gakpo of Saibari
ShovingNE2
Site Admin

Grasmat wrote: 11 Aug 2022, 00:05
PSVAchterhoek wrote: 11 Aug 2022, 00:02 Welke opties benoemt Rik allemaal in zijn stuk? Naast Malen en Zirkzee
Geen andere. En beiden zijn veel te duur.

Apart artikel, zal ik maar zeggen.
Ik denk dat deze namen sowieso al op het lijstje stonden voor de komst Luuk. Als huur bijvoorbeeld. Malen heeft alleen nu een basisplaats en lijkt mij niet haalbaar. Heel eerlijk: ik zie liever een ander dan Malen.

Het geeft in ieder geval aan dat PSV wel hoog mikt qua kwaliteit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Joenepsv
Legende

Malen is gewoon onhaalbaar. Prima dat ze een lijntje hebben uitgegooid natuurlijk maar die komt niet.

Een speler als Zirkzee zou ik wel graag zien komen. Jonge getalenteerde spits om achter Luuk te rijpen. Moet je wel zorgen dat je Vinicius loost.

Hoop zelf dat er een linksbuiten komt. Voor de lange termijn. Gakpo gaat of deze maand of na dit seizoen weg en is de enige linksbuiten. Die positie is numeriek het slechtst bezet. Vind dat Saibari en Bakayoko de rb positie prima invullen en Madueke is in november terug. Zie geen noodzaak om nog een rechtsbuiten te huren.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Het feit dat Malen en Zirkzee nu door Elfrink worden genoemd betekend dat er een andere naam in de koker zit. Remember Cillessen? :mrgreen:
trouwepsvfan
Vedette

Waarom zouden we nog een extra spits gaan halen. Dan moet ofwel Vinicius of Vertessen vertrekken. Want je hebt niks aan 4 spitsen en 1 fatsoenlijke linksbuiten (Gakpo).
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Hoever terugsturen en deze oppikken. Gaat niet gebeuren maar toch....
Santiago Arias heeft volgens Spaanse media zijn contract bij Atlético Madrid laten ontbinden. De Colombiaanse rechtsback mag uitkijken naar een andere club, nu er met de Argentijnse international Nahuel Molina een concurrent bij is gekomen voor zijn positie. De dertigarige ex-PSV'er, die in 2018 voor Atlético tekende, werd de afgelopen twee seizoenen verhuurd aan Bayer Leverkusen en Granada. Voor de Rojiblancos speelde Arias 51 duels
.

Een slechte Arias lijkt me vooralsnog beter dan een goede Hoever.
ruuddevil
Legende

Sensation wrote: 11 Aug 2022, 07:53 Het feit dat Malen en Zirkzee nu door Elfrink worden genoemd betekend dat er een andere naam in de koker zit. Remember Cillessen? :mrgreen:
Precies wat ik dacht. Ik zie de logica sowieso niet, het zijn beiden spitsen en we zoeken een rechtsbuiten / buitenspeler. Echt een verhaal om de krant te vullen en tegelijk een mooie afleiding van de speler die we echt willen.
Standbeeld
Mister PSV

Sensation wrote: 11 Aug 2022, 07:53 Het feit dat Malen en Zirkzee nu door Elfrink worden genoemd betekend dat er een andere naam in de koker zit. Remember Cillessen? :mrgreen:
Juist. Ik ga niet eens meer in op de namen die Rik noemt. Ik wacht rustig af waar PSV mee op de proppen komt.
Rigo
Bankzitter

Boadu huren Met een optie? Kan eventueel ook op de flank.
Mr.Unibet
Meervoudig international

Malen past toch helemaal niet, tenzij Gakpo nog vertrekt. Zirkzee gaat hier ook niet de bank zitten.

Ben best voor investeren in potentiële cashcows, maar prijs/kwaliteit lijkt me hier niet in balans bij deze targets.
Robson de Souza
Vedette

Ik zie PSV best een poging doen om Ziyech te huren, waarom weet ik niet maar zou dat echt een type speler vinden waar Brands al contact mee heeft (gehad)...
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Zirkzee, Boadu, Malen, Ziyech. We vissen in een categorie waar ik erg blij van word.
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Ziyech altijd een heel vervelende speler gevonden met kenmerken die typisch passen bij zijn vorige club (net wat té zelfverzekerd tot arrogant en iets teveel in zijn eigen kunnen geloven en vinden dat de rest zich daar maar op aan moet passen, vedette-gedrag).
Technisch briljante speler maar als hij er geen zin in heeft, heb je er geen zak aan en laat hij ook verdedigend zijn taken vallen.
Lijkt me ook niet de beste toegevoegde waarde hebben in een groep. Zeker niet als hij minder speelt. Hij zal een basisplaats eisen (zover het kan).

Desondanks, volgens wat Ajax supporters om me heen een no-brainer en absolute aanwinst voor PSV.
Hun Bergwijn, wij Ziyech... Tja, zeg het maar.
One can only hope
Locked