Cody Gakpo
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Veronique Rabiot. Vervelende vrouw is dat, als ik de berichten moet geloven. Maar 10 Hag zit met een lepeltje jus in z'n broek over z'n kale bowlingballenhoofd te aaien, die weet echt niet meer wat ie aan het doen is.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
DonyellMalen wrote: ↑11 Aug 2022, 16:07 Veronique Rabiot. Vervelende vrouw is dat, als ik de berichten moet geloven. Maar 10 Hag zit met een lepeltje jus in z'n broek over z'n kale bowlingballenhoofd te aaien, die weet echt niet meer wat ie aan het doen is.
-
- Nationale topspeler
Is Veronique Frans voor Karen?RIO wrote: ↑11 Aug 2022, 16:10DonyellMalen wrote: ↑11 Aug 2022, 16:07 Veronique Rabiot. Vervelende vrouw is dat, als ik de berichten moet geloven. Maar 10 Hag zit met een lepeltje jus in z'n broek over z'n kale bowlingballenhoofd te aaien, die weet echt niet meer wat ie aan het doen is.
- De Realist
- Internationale topspeler
Als United inderdaad aankomt dan weet je al dat je een paniek aankoop bent. Dan heb je vrijwel niets te winnen als jongen uit de eredivisie en alles te verliezen met het kaartje dure aankoop om je nek, al helemaal bij die chaotische en onvoorspelbare club.
Zou echt de meest onlogische en onverstandige keuze zijn om te maken.
Zou echt de meest onlogische en onverstandige keuze zijn om te maken.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vaste waarde in elftal
Memphis niet geslaagd bij United.
0 redenen om aan te nemen dat het Gakpo wel gaat lukken daar.
Bij Arsenal, Spurs, Chelsea, City heeft ie net zo goed nog niks te zoeken.
Hij heeft wel veel potentieel, maar moet zich gewoon nog heel erg ontwikkelen.
Snap het hele verhaal ook niet dat hij toe is aan een stap hogerop.
0 redenen om aan te nemen dat het Gakpo wel gaat lukken daar.
Bij Arsenal, Spurs, Chelsea, City heeft ie net zo goed nog niks te zoeken.
Hij heeft wel veel potentieel, maar moet zich gewoon nog heel erg ontwikkelen.
Snap het hele verhaal ook niet dat hij toe is aan een stap hogerop.
-
- Nationale topspeler
Welke clubs hebben nog een linksbuiten nodig die Gakpo kunnen betalen?
- DonyellMalen
- Legende
Indien Leao nog vertrekt bij AC Milan zie ik hem wel daarheen gaan. Maar Milan staat helaas ook niet bekend om het betalen van hoge transfersommen.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Hoezo helaas? Als ze niet ten minste 45 miljoen euro + bonussen en dergelijke neerleggen kennen ze Cody in ieder geval vergeten.DonyellMalen wrote: ↑11 Aug 2022, 16:39 Indien Leao nog vertrekt bij AC Milan zie ik hem wel daarheen gaan. Maar Milan staat helaas ook niet bekend om het betalen van hoge transfersommen.
#FreeGeneratie4
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Altijd vreemd dat 45-50 willen we hebben. Dan kiest de kopende club wel voor 45 denk ik
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- DonyellMalen
- Legende
Voor Gakpo zelf. Voor ons boeit dit idd niet. Maar voor hem zelf lijkt me dit wel een betere stap. We gaan het zien, 50 miljoen exclusief bonussen is wel echt de bodemprijs.Paco Casal wrote: ↑11 Aug 2022, 16:54 Hoezo helaas? Als ze niet ten minste 45 miljoen euro + bonussen en dergelijke neerleggen kennen ze Cody in ieder geval vergeten.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hmm, 50mln ervaar ik zelf als een topprijs. Maar als United komt weet je het maar nooit.DonyellMalen wrote: ↑11 Aug 2022, 16:58Voor Gakpo zelf. Voor ons boeit dit idd niet. Maar voor hem zelf lijkt me dit wel een betere stap. We gaan het zien, 50 miljoen exclusief bonussen is wel echt de bodemprijs.Paco Casal wrote: ↑11 Aug 2022, 16:54 Hoezo helaas? Als ze niet ten minste 45 miljoen euro + bonussen en dergelijke neerleggen kennen ze Cody in ieder geval vergeten.
-
- Nationale topspeler
MU gun je een Anthony en vice versa. Gakpo zou echt in mijn achting dalen wanneer hij bij die club zijn carriere wil frustreren.
-
- Legende
Dat idee heb ik ook al vanaf eind van dit seizoen en ondanks dat ik nog steeds van ganse harte dat hij blijft, denk ik dat hij met een goede links- en rechtsbuiten voor de basis wel beter vervangbaar is dan als Sangaré zou gaan.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Mm, met Ten Hag zit daar nu wel een trainer die het beleid bepaalt. Gakpo wordt een Ten Hag aankoop. Of dat goed of slecht is, is een tweede, maar het indiceert iig voldoende speeltijd voor Cody. Vraag is alleen: zit Ten Hag er volgend jaar nog steeds? Garanties heb je nooit in de voetballerij, maar bij United zijn die garanties nog een significant stuk kleiner dan bij andere clubs.
Verder lijkt het er inderdaad op dat Cody weg wilt. Dat kan ik van Cody's perspectief best begrijpen. Ik denk dat als Cody blijft bij PSV, dat sportief een mooie stap is voor de club. Ik denk dat als Cody weggaat, dat financieel een mooie stap is voor de club, waarbij sportief gezien weer mogelijkheden liggen.
Verder lijkt het er inderdaad op dat Cody weg wilt. Dat kan ik van Cody's perspectief best begrijpen. Ik denk dat als Cody blijft bij PSV, dat sportief een mooie stap is voor de club. Ik denk dat als Cody weggaat, dat financieel een mooie stap is voor de club, waarbij sportief gezien weer mogelijkheden liggen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik denk dat de speler Sangare heel lastig te vervangen is, maar de kwaliteiten die hij brengt wel makkelijker als team op te vangen is. Gakpo is echt puur goals en iemand die enorm veel kansen creëert op zowel belangrijke als onbelangrijke momenten. Zo'n speler vinden is vrij lastig.
Maar who knows. Destijds verkochten we ook Wijnaldum en Memphis en hadden we het jaar der op een beter team staan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford