Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 10 Aug 2022, 11:52
Grasmat wrote: 09 Aug 2022, 18:35 Wauw, die Onana van Lille die hier ook wel eens besproken is voor 40 miljoen naar Everton. Konden we net niet ophoesten denk ik.
Meer in België en Ligue 1 scouten
Laat deze jongen nou uitgerekend uit de jeugd bij HSV komen :mrgreen: De 12mil waarvoor hij vorig jaar naar Lille ging was nog wel haalbaar geweest, en eigenlijk moet je er dan nog een jaartje eerder bij zijn. Hopelijk gaat het potje voor de jeugd hierbij helpen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 09 Aug 2022, 18:35 Wauw, die Onana van Lille die hier ook wel eens besproken is voor 40 miljoen naar Everton. Konden we net niet ophoesten denk ik.
Was een jaar eerder misschien haalbaar geweest. Als Sangaré volgend jaar vertrekt dan zou het mooi zijn als je een vergelijkbare speler als de Onana van een jaar geleden kan halen en die zich dan bij PSV verder kan ontwikkelen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 09 Aug 2022, 18:35 Wauw, die Onana van Lille die hier ook wel eens besproken is voor 40 miljoen naar Everton. Konden we net niet ophoesten denk ik.
Was een jaar eerder misschien haalbaar geweest. (niet dat hij toen nodig was) Als Sangaré volgend jaar vertrekt dan zou het mooi zijn als je een vergelijkbare speler als de Onana van een jaar geleden kan halen en die zich dan bij PSV verder kan ontwikkelen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 10 Aug 2022, 11:55
RIO wrote: 10 Aug 2022, 11:52

Meer in België en Ligue 1 scouten
Laat deze jongen nou uitgerekend uit de jeugd bij HSV komen :mrgreen: De 12mil waarvoor hij vorig jaar naar Lille ging was nog wel haalbaar geweest, en eigenlijk moet je er dan nog een jaartje eerder bij zijn. Hopelijk gaat het potje voor de jeugd hierbij helpen.
Ja. De next Sangare is te vinden in die competities.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb wrote: 10 Aug 2022, 11:19
GiveCup2day wrote: 10 Aug 2022, 09:55 Zijn waarde is volgens TM 15 miljoen met een salaris van ongeveer 3,5m per jaar. Dat zijn geen cijfers om direct enorm van te schrikken.
Ik waardeer het denken in mogelijkheden, maar lees deze zin aub nog eens hardop.
Ik zeg niet dat we dat moeten betalen natuurlijk, ik bedoel meer dat daar geen onoverbrugbaar gat zal zijn waardoor het never mogelijk is. Denk dat als je hem voor rond de 8 tot 10 miljoen kan halen voor een salaris van rond de 2 miljoen het wellicht geen slecht idee is.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dan heb ik liever Diop. Ook bankzitter daar, zou een geweldige opvolger zijn als Cody onverhoopt toch vertrekt.
Codygak
Ballenjongen
Posts: 16
Joined: 26 Jun 2022, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Justin Kluivert, 23 jaar en voor nog geen 10 miljoen op te halen bij roma. Heeft het vorig jaar bij Nice helemaal niet zo verkeerd gedaan. Deal met fulham blijkt nog altijd niet rond te zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Codygak wrote: 11 Aug 2022, 08:19 Justin Kluivert, 23 jaar en voor nog geen 10 miljoen op te halen bij roma. Heeft het vorig jaar bij Nice helemaal niet zo verkeerd gedaan. Deal met fulham blijkt nog altijd niet rond te zijn.
Mwa bij Nice was het geen succes, net zoals dat het bij Roma en Leipzig geen succes was. Je zal zien dat Fulham ook geen succes wordt. Lijkt me meer iets voor Feyenoord. Dit is een Bruma 2.0. Had ooit talent en teert daarna jaren op zijn talent en naam.
Last edited by Standbeeld on 11 Aug 2022, 08:26, edited 1 time in total.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Codygak wrote: 11 Aug 2022, 08:19 Justin Kluivert, 23 jaar en voor nog geen 10 miljoen op te halen bij roma. Heeft het vorig jaar bij Nice helemaal niet zo verkeerd gedaan. Deal met fulham blijkt nog altijd niet rond te zijn.
Eén Kluivert in een PSV shirt was meer dan genoeg...
La vida és massa curta per no fer broma
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 28 Feb 2022, 12:36 In Bordeaux gaat het erg beroerd dit seizoen. Ze staan zelfs onderaan de Ligue 1. Mochten zij degraderen, evenals in het geval van Toulouse twee seizoenen terug, dan lopen hier ook interessante spelers rond met veel potentieel.

Een van hen is de Kameroenese Fransman Jean Onana.



https://fbref.com/en/stathead/player_co ... 2=b5bb8188
Sangaré en Onana vergeleken. Waarbij Sangaré natuurlijk meer wedstrijden al heeft gespeeld. Toch komen ze wat betreft statistieken dichtbij elkaar in de buurt defensief en aanvallend kan Onana minder een vuist maken.
Dit is mede te wijten aan de onmacht in het huidige elftal wat Bordeaux moet voorstellen.
Hij heeft een prima inspeelpass en ook diepte ballen in zijn spel zitten. Er gebeurd echter tergend weinig mee wat betreft rendement.

Herkenbaar?

Bij Lille een groot talent die door de hevige concurrentie in hun kampioensjaar te weinig aan de bak kwam, waarna de club doorselecteerde op CL niveau en Onana naar het ambitieuze Bordeaux vertrok.

Jean Onana is fysiek sterk en 1.89cm groot. Hij blinkt uit door zijn dynamische speelwijze en het kunnen lezen van de wedstrijd. Hierdoor zit hij overal met een voetje tussen op het juiste moment.






Hij staat zo zie ik net tevens op het lijstje van Milan, maar wie eigenlijk niet de afgelopen seizoenen. Al begrijp ik het wel met een aankomend vertrek van Kessié.
https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics
Deze man is nog steeds niet verkocht door Bordeaux en speelde in tegenstelling tot de rest een alleraardigst seizoen voor de Ligue 1 volgers.
Hij wordt nu nog maar op 5 miljoen ingeschaald en kan in mijn ogen Sangaré voor zover mogelijk prima vervangen.

Heatmap van afgelopen seizoen in de Ligue 1.
Het is werkpaard, die de clubkleuren verdedigt alsof zijn leven ervan afhangt.
Image

Kan redelijk tackelen van de 77 tackles waren er 55 succesvol. 45 keer gevaarlijke ballen geblokt met zijn lichaam, 61 intercepties en dit zorgde ervoor dat hij bij ondanks de lage klassering van zijn club top hoog op het lijstje van defensieve acties stond.

Image
Image

Hij blonk uit in het drukzetten en balveroveren, op een manier waarbij Sanga mij ook is op gevallen. Heel easy en natuurlijk.

De meeste balaanrakingen zijn in het midden en op de verdedigende helft. Dit laat ook zijn bereidheid zien om zijn verdedigers te willen helpen. Daarnaast heeft hij een kiezelhatd schot die hij ook durft te gebruiken

Image

Zijn passes over lange afstand waren subliem afgelopen seizoen. Van de 159 passes kwam 77 procent aan! Zie hieronder een grafiek.Image

Het is geen passer zoals Veerman meer een type box to box, die bekend staat dat hij met brutale ballen aanvallers op snelheid weg kan sturen.

Er werd veel van hem gevraagd in een team waarin de kwaliteit niet echt te vinden was.
Hoewel hij als een box-to-box middenvelder heeft geacteerd was hij vaak op de positie van verdedigende middenvelder te vinden doordat Bordeaux veel terug werd gedrukt.
Hier begon hij erg op te vallen naast dat hij ook als box-to-box met zijn lange lijf gevaarlijk werd voorin. Zijn lichaam straalt ook een kracht uit, hij is evenals Sanga bijna niet van de bal te zetten.
Alleen een paar cm kleiner maar met 1.89 cm geen kabouter.



Ik zou hem graag als vervanger van Sanga zien
Ook neem ik aan dat hij tegenwoordig haalbaar der is dan afgelopen seizoen.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dus Onana kunnen we neit meer halen, maar Onana nog wel? 🤯
La vida és massa curta per no fer broma
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Codygak wrote: 11 Aug 2022, 08:19 Justin Kluivert, 23 jaar en voor nog geen 10 miljoen op te halen bij roma. Heeft het vorig jaar bij Nice helemaal niet zo verkeerd gedaan. Deal met fulham blijkt nog altijd niet rond te zijn.
Als wat zou je hem halen? Als reserve prima, maar veel te duur. Als basisspeler komt ie duidelijk tekort, dat heeft ie bij Nice ook wel laten zien. Geen optie dus.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 10 Aug 2022, 11:56
Grasmat wrote: 09 Aug 2022, 18:35 Wauw, die Onana van Lille die hier ook wel eens besproken is voor 40 miljoen naar Everton. Konden we net niet ophoesten denk ik.
Was een jaar eerder misschien haalbaar geweest. (niet dat hij toen nodig was) Als Sangaré volgend jaar vertrekt dan zou het mooi zijn als je een vergelijkbare speler als de Onana van een jaar geleden kan halen en die zich dan bij PSV verder kan ontwikkelen.
PSV heeft zich toen ook voor hem gemeld en wilde hem in de luwte van Sangare klaarstomen. Toen koos hij echter voor Lille.
PhillipCocu
Talent
Posts: 72
Joined: 04 Nov 2020, 14:46
FOOTB_REM_S: No

PhillipCocu wrote: 24 Aug 2021, 11:31
Voormalig KG wrote: 21 Aug 2021, 22:22 Alex Bangura van Cambuur is er eentje om in de gaten te houden.

Hij doet met zijn speelstijl denken aan Denzel Dumfries. Hij bruist van de energie, bestrijkt negentig minuten lang de hele flank van Cambuur en staat zowel defensief als aanvallend zijn mannetje.

Vorige week ging hij tegen Groningen als een beest tekeer op de linkerkant. Vandaag deed hij het uitstekend tegen ons. Hard maar fair in de duels, secuur in de passing en dreigend in de overlap met Issa Kallon.
Hij speelt met zijn hart, met passie en met strijd.

Oud vleugelspeler in de jeugd van Feyenoord en nu een uitstekende back, vond ik!
Eens, vooral tegen Mauro zag je zijn felheid
Gaat dus mogelijk naar Feyenoord. Misschien een echte feyenoord aankoop, maar denk een prima back up
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/martin-oje ... ler/440988



Ziet er niet slecht uit, ligt nog tot eind 2023 vast, en de club heeft nog nooit meer dan 4 miljoen ontvangen voor een speler, dus ga er vanuit dat hij niet al te duur is.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

PhillipCocu wrote: 11 Aug 2022, 09:42
PhillipCocu wrote: 24 Aug 2021, 11:31

Eens, vooral tegen Mauro zag je zijn felheid
Gaat dus mogelijk naar Feyenoord. Misschien een echte feyenoord aankoop, maar denk een prima back up
Vind ik persoonlijk ook een erg interessante speler. Altijd de vraag hoe zo'n jongen met de stap omgaat maar viel echt op bij Cambuur en heeft inderdaad best wat weg van Dumfries. Alleen wel wat zachtere voeten. Iemand die ook zeer bewust met zijn carierre bezig is en heel bewust voor de backpositie gekozen heeft ipv als buitenspeler door te gaan omdat hij zelf dacht dat hij het daar verder mee zou schoppen.

Was echt een prima aankoop geweest als vervanger van Max (bij Mauro LB).
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Schrijf Kerkez maar met hoofdletters in het boekje beste scouts. Die is aankomende zomer wellicht al niet meer haalbaar.

Sowieso zijn er toch wel wat interessante spelers bij AZ en Twente waardoor het verschil tussen hen en de 13 clubs daaronder gigantisch groot is.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 11 Aug 2022, 21:24 Schrijf Kerkez maar met hoofdletters in het boekje beste scouts. Die is aankomende zomer wellicht al niet meer haalbaar.

Sowieso zijn er toch wel wat interessante spelers bij AZ en Twente waardoor het verschil tussen hen en de 13 clubs daaronder gigantisch groot is.
Eens.
Enige interessante aan AZ op dit moment. Hebben ze afgelopen winter voor 2 miljoen bij Milan weggehaald.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je kon in zijn minuten afgelopen seizoen in de Play Offs al zien dat die jongen enorm talentvol is. Ben benieuwd hoe hij het over een heel seizoen gaat doen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 10 Jun 2022, 14:44 Livakovic is een topkeeper ja. Wel prijzig.

In de categorie huren van een topclub, weliswaar geen keeper, maar wel een erg goede speler: Arnaud Kalimuendo. Afgelopen twee jaar verhuurd door PSG aan Lens en heeft zich daar sterk ontwikkeld.

https://www.transfermarkt.nl/arnaud-kal ... ler/585959

Zo'n speler als dit gaat ook al voor 25 miljoen naar Stade Rennes. Wat een geld. glasbak wel.

User avatar
Ledezma10
Verbannen
Posts: 249
Joined: 26 Jul 2022, 18:27
FOOTB_REM_S: No

Reijnders? Valt me altijd positief op.
Type Veerman
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Reijnders steekt er wel bovenuit ja.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Moet eerst ballen kweken, nog een beetje een sissy in zn spel
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Wat een hoop positieve reacties na Dundee thuis. Vorige week waren alle 11 AZ spelers om te janken.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 11 Aug 2022, 23:12
https://www.transfermarkt.nl/spieler-st ... &yt0=tonen

Meest waardevolle linksbuitens in het internationale van 23 jaar en jonger. Gakpo op plek 9. Oordeel zelf maar.
In dit lijstje zie ik Daniel Ruiz Rivera van Millonarios staan. Hij viel me op vanwege zijn statistieken. Iemand die hem beter kent? Zou hij een goede vervanger van Gakpo kunnen zijn?

https://www.transfermarkt.nl/daniel-rui ... ler/650833
Post Reply