Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Dat zijn onprofessionele lastige jongens die niet kunnen omgaan met grote trainers zoals ten hag ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Nog 1 dag billenknijpen!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik volg het internationale voetbal zelf totaal niet meer (ben de liefde voor het spelletje daar wat te veel in verloren door alles erom heen) maar ik vond het zelf wel een goede vraag: als je laten we zeggen 50 miljoen tot je beschikking hebt, zou je dan Europese (sub)topclub bij Gakpo uitkomen als eerste optie of zijn er andere spelers die toch wel meer de voorkeur hebben?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 11 Aug 2022, 23:08 Nog 1 dag billenknijpen!
Waarom?
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voijke wrote: 11 Aug 2022, 22:57 Wacht ff,

De Nederlandse pers gaf toch aan dat iedereen in de selectie zo onder de indruk was van 10Haag en dit wilde meemaken???

Waarom willen bv Ronaldo en Rashford dan zo graag weg?????
Geen CL.
Saibari is underrated.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Juancho[/mention]

https://www.transfermarkt.nl/spieler-st ... &yt0=tonen

Meest waardevolle linksbuitens in het internationale van 23 jaar en jonger. Gakpo op plek 9. Oordeel zelf maar.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 11 Aug 2022, 23:12 @Juancho

https://www.transfermarkt.nl/spieler-st ... &yt0=tonen

Meest waardevolle linksbuitens in het internationale van 23 jaar en jonger. Gakpo op plek 9. Oordeel zelf maar.
Dat gaat dus niet want...ik volg het internationale voetbal niet meer :mrgreen: En zo'n lijstje is leuk, maar zonder enige toelichting zegt het me weinig. Is dat serieus te nemen? Ik hoor namelijk hier heel vaak dat bijv. de transferwaardes van oa PSV spelers op diezelfde website totaal idioot zijn. Bovendien gaat het tot 23 jaar maar dat was geen specifieke leeftijdsgroep die ik noemde. Maar wel een leuke extra vergelijking natuurlijk om te zien wat de "concurrenten" van Gakpo zijn in die leeftijdscategorie.
Last edited by Juancho on 11 Aug 2022, 23:16, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ik vind vooral de redenering vreemd dat Gakpo nog niet ver genoeg is voor United (want Memphis etc) en daarom beter nog een jaar kan blijven. Cody is 23, hij komt er alleen achter of hij het op dat niveau (geldt ook voor Arsenal) gaat redden door de stap te maken. Nog een jaar in Nederland gaat hem echt niet beter voorbereiden. Uiteraard hoop ik wel dat hij blijft, wat mij betreft gaat ie nooit weg.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 11 Aug 2022, 16:10
DonyellMalen wrote: 11 Aug 2022, 16:07 Veronique Rabiot. Vervelende vrouw is dat, als ik de berichten moet geloven. Maar 10 Hag zit met een lepeltje jus in z'n broek over z'n kale bowlingballenhoofd te aaien, die weet echt niet meer wat ie aan het doen is.
Image
Looks like an old Hag to me
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Eens hoor. Alleen geloof ik ook dat de algehele tendens is dat graveyard United zo'n beetje de slechtste keuze is die hij zou kunnen maken.
Daar worden spelers die voor meer zijn aangekocht keihard gedumpt en kapotgemaakt.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No



Ziet er vrij serieus uit, Sky Sports als bron.. Openingsbod van +- 42 miljoen euro, als je richting de 50 kan is dat natuurlijk voor PSV een ongekend bedrag.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Nog niks van Fabrizio Romano..
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dit bod nooit accepteren, te weinig.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 11 Aug 2022, 23:37 Dit bod nooit accepteren, te weinig.
Inderdaad, dikke doei. Geen drie weken voor het sluiten van de markt plus Manchester United tax mogen ze met het dubbele terugkomen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 11 Aug 2022, 23:37 Dit bod nooit accepteren, te weinig.
Uiteraard niet. Maar als je zag waar de biedingen bij L. Martinez begonnen en waar men op uit is gekomen is het wel een bod dat veel perspectief biedt..
Gakpo is natuurlijk een held en heel lastig te vervangen, maar zodra clubs 50 miljoen of meer gaan bieden wordt het wel heel erg lastig vrees ik. En als hij dan toch vertrekt liever voor 50 naar United dan voor 25 naar Leeds.
Last edited by robert_94 on 11 Aug 2022, 23:42, edited 1 time in total.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je ziet wel duidelijk dat hij liever vertrekt dan blijft. Ik zie hem niet graag vertrekken en zeker niet naar Man United. Maar als je 50-60m voor hem kan krijgen en hij vindt het zelf (wel) het ideale plaatje, dan denk ik dat dit voor iedereen een goede deal zou zijn. Als hij maar niet vertrekt voor de laatste wedstrijd tegen Rangers.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 11 Aug 2022, 23:41 Je ziet wel duidelijk dat hij liever vertrekt dan blijft.
Hoe zie je dit?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 11 Aug 2022, 23:54
hondjevandebakker wrote: 11 Aug 2022, 23:41 Je ziet wel duidelijk dat hij liever vertrekt dan blijft.
Hoe zie je dit?
Ik verbeter 'm even: Ik heb het gevoel dat hij liever vertrekt.
User avatar
Ledezma10
Verbannen
Posts: 249
Joined: 26 Jul 2022, 18:27
FOOTB_REM_S: No

PSV kennende zal het wel 45 plus was vage clausules worden..
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 11 Aug 2022, 23:27
RIO wrote: 11 Aug 2022, 16:10

Image
Looks like an old Hag to me
10 Hag.
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
FOOTB_REM_S: No

Voor 50 miljoen moeten we hem helaas wel laten gaan. Hopelijk kunnen we het rekken tot na de CL duels. Een slechte Gakpo is nog altijd beter dan al onze fitte vleugelspelers.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die is gewoon weg. En met die gekke Engelsen, specifiek United die wanhopig zonder enige vorm van beleid binnen de club luisteren naar Ten Hag (geen verwijt naar Ten Hag, maar naar Utd), zou het me niet verbazen als je er best nog 50+ miljoen en absurde bonussen uit kan krijgen.

Hoe dan ook. Jammer, maar dat zijn prima, vrijwel niet te weigeren, deals voor PSV. Dat biedt bovendien zowel sportief, financieel als qua branding van de naam PSV als opleidende club ook weer zoveel mogelijkheden. En je haalt gelijk even de som op waarvoor Feyenoord Sinisterra, Senesi en Malacia voor elkaar heeft moeten verkopen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ja, ideale scenario is: Cody schiet ons persoonlijk richting de CL, dus vraagprijs knalt door het dak heen. PSV verkoopt hem voor 50 miljoen plus. Cody mooie club, PSV broodnodige geld, plus CL. Prachtig afscheid van toch wel een club legende; jongen van de stad en de club.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ja, ik ben stiekem ook wel voor verkopen. Maar puur omdat ik denk dat er dan goede mogelijkheden tot doorgroei van de club kunnen ontstaan met de financiële klapper die hij moet bewerkstelligen. Puur de speler Gakpo heb ik het liefst voor altijd in een PSV shirt namelijk.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Een open deur maar zo'n boegbeeld en specifieke speler met dreiging, fysiek en scorend vermogen haal je niet zomaar terug. We leveren op die positie imo behoorlijk in zonder Gakpo, tenzij er een onverwachte bingo volgt m.b.t. de scouting maar dat is pure hoop.
Post Reply