Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee, maar heeft wel het talent om eventueel PSV-niveau te halen. Als ik bij AZ of Feyenoord zou werken, dan zou ik serieus naar deze jongen kijken. Voor PSV vind ik hem vooralsnog te licht, laat staan dat hij Gakpo gaat opvolgen. Dan lever je op veel vlakken heel erg in.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fair enough. Wat lijkt jou een geschikte kandidaat om Cody op te volgen, [mention]Ykhim[/mention]? Die Khvicha Kvaratskhelia vind ik ook een toffe speler, nu voor 10 miljoen naar Napoli gegaan, prima te betalen voor ons voor de opvolger van Gakpo.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Die Kerkez is een klasse beter dan Wijndal. Meteen kopen als het kan.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Kerkez is inderdaad een interessante speler.

Ik ben benieuwd of JdJ ook over deze liojst beschikt.. https://www.transfermarkt.nl/statistik/ ... osespieler

Staan toch wel wat interessante spelers in..
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 12 Aug 2022, 13:09 Ik ben benieuwd of JdJ ook over deze liojst beschikt..
Denk je dat ze stom zijn bij de scouting? :wall:
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 12 Aug 2022, 13:41
Ittot wrote: 12 Aug 2022, 13:09 Ik ben benieuwd of JdJ ook over deze liojst beschikt..
Denk je dat ze stom zijn bij de scouting? :wall:
Nee, was ook niet serieus bedoelt.. :monkey:
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 12 Aug 2022, 13:09 Kerkez is inderdaad een interessante speler.

Ik ben benieuwd of JdJ ook over deze liojst beschikt.. https://www.transfermarkt.nl/statistik/ ... osespieler

Staan toch wel wat interessante spelers in..
Whaaat?! Renan ook transfervrij? Halen
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Daar zit meestal ook wel een reden achter dat zo'n speler ineens transfervrij is...
https://www.espn.com/soccer/brazilian-s ... torcyclist
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 12 Aug 2022, 14:31 Daar zit meestal ook wel een reden achter dat zo'n speler ineens transfervrij is...
https://www.espn.com/soccer/brazilian-s ... torcyclist
Bizar!! Zonde, want het was echt een potentiële topper.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 12 Aug 2022, 14:31 Daar zit meestal ook wel een reden achter dat zo'n speler ineens transfervrij is...
https://www.espn.com/soccer/brazilian-s ... torcyclist
Zal wel Rusland of Kazachstan worden.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 12 Aug 2022, 14:45
hondjevandebakker wrote: 12 Aug 2022, 14:31 Daar zit meestal ook wel een reden achter dat zo'n speler ineens transfervrij is...
https://www.espn.com/soccer/brazilian-s ... torcyclist
Zal wel Rusland of Kazachstan worden.
of de o zo "nette" club uit de hoofdstad
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RV1913 wrote: 12 Aug 2022, 15:16
Standbeeld wrote: 12 Aug 2022, 14:45
Zal wel Rusland of Kazachstan worden.
of de o zo "nette" club uit de hoofdstad
Of de o zo "netto" club uit Antwerpen.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Inderdaad, met zo'n verleden pas je beter bij Ajax.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Zagadou , Renan (iedereen verdient een 2e kans in het leven) , Januzai & Belotti = Klaar :)
We can't change the world until we change ourselves.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nu een vertrek van Gakpo steeds dichterbij lijkt te komen, zou ik graag namen als Popescu, Karabec, Velasco, Mudryk horen ter vervanging.

Wellicht niet direct als eerste keus voor die positie, maar wel als opties achter een eerste keus met zicht op een mooi aantal speelminuten.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 12 Aug 2022, 13:41
Ittot wrote: 12 Aug 2022, 13:09 Ik ben benieuwd of JdJ ook over deze liojst beschikt..
Denk je dat ze stom zijn bij de scouting? :wall:
Ik vind die pakjes wel altijd heel stom.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 13 Aug 2022, 13:08 Nu een vertrek van Gakpo steeds dichterbij lijkt te komen, zou ik graag namen als Popescu, Karabec, Velasco, Mudryk horen ter vervanging.

Wellicht niet direct als eerste keus voor die positie, maar wel als opties achter een eerste keus met zicht op een mooi aantal speelminuten.
Voor Mudryk zou ik echt direct tekenen, die anderen zijn ook goed maar vind Mudryk nog 1 stap beter
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 13 Aug 2022, 13:25 Voor Mudryk zou ik echt direct tekenen, die anderen zijn ook goed maar vind Mudryk nog 1 stap beter
Ik hoor wat je zegt, maar van de genoemde namen denk ik dat Mudryk het minste doorgroeipotentieel heeft.

Alle genoemde namen zouden daarnaast ook financieel haalbaar moeten zijn. Velasco wellicht het duurste, aangezien hij in februari nog een transfer heeft gemaakt.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Renan heeft als 20-jarige een domme fout gemaakt. Is iemand met een zeer arme en moeilijke achtergrond, zoals veel Brazilianen. Daar hem nu z'n hele leven op afrekenen? Goed gesprek en binnenhalen. Door het stof en door. Renan is een supertalent, buitencategorie. Directe versterking voor PSV. Kost normaal 15 miljoen minstens. Ja heel dom wat hij gedaan heeft, maar iedereen heeft domme dingen gedaan in zijn leven. En verdient een tweede kans.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2022, 14:05 Renan heeft als 20-jarige een domme fout gemaakt. Is iemand met een zeer arme en moeilijke achtergrond, zoals veel Brazilianen. Daar hem nu z'n hele leven op afrekenen? Goed gesprek en binnenhalen. Door het stof en door. Renan is een supertalent, buitencategorie. Directe versterking voor PSV. Kost normaal 15 miljoen minstens. Ja heel dom wat hij gedaan heeft, maar iedereen heeft domme dingen gedaan in zijn leven. En verdient een tweede kans.
Natuurlijk verdient iedereen een tweede kans. Alleen dit is nog te vers. Bezopen achter het stuur in slaap gevallen en iemand dood gereden. Vervolgens weigeren om een ademanalyse af te laten nemen (wel toegegeven dat hij gedronken had) om later even 37k pond te lappen en zo weer als een vrij man door het leven te gaan. Nee nee, zo iemand hoef ik hier niet nu al te zien. Laat hem maar even op de blaren zitten door geen club te kunnen vinden. Past ook echt helemaal niet bij een nette club als PSV.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bezopen mensen achter het stuur horen in de bak te zitten, en niet op een voetbalveld te staan. Absoluut niet welkom wat mij betreft.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2022, 14:05 Renan heeft als 20-jarige een domme fout gemaakt. Is iemand met een zeer arme en moeilijke achtergrond, zoals veel Brazilianen. Daar hem nu z'n hele leven op afrekenen? Goed gesprek en binnenhalen. Door het stof en door. Renan is een supertalent, buitencategorie. Directe versterking voor PSV. Kost normaal 15 miljoen minstens. Ja heel dom wat hij gedaan heeft, maar iedereen heeft domme dingen gedaan in zijn leven. En verdient een tweede kans.
Hij rijdt iemand dood. Terwijl hij straalbezopen is. Dat is niet zomaar een fout, dat is een doodzonde die je je hele leven mee mag dragen. En de manier waarop hij ermee is omgegaan getuigt niet direct van enorme spijt, of medelijden, of iets anders in die richting. Ik weet niet of je zoiets in huis moet willen halen, maar ik neig zelf naar nee.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Dat de vraag überhaupt gesteld wordt. Meestal probeer ik dit soort dingen genuanceerd te benaderen, maar om in dit geval nou ja te zeggen: nee. Had ook zeer mijn vraagtekens bij Kluivert om die reden. Maar het is toch niet rëeel, dus waarom hierover druk maken op deze warme dag?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Misschien dat ik er door mijn werk anders naar kijk. Snap het sentiment ook wel. Enorme fout, doodzonde. Maar iemand van 20 daarom vernietigen? Niet mijn manier.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vernietigen is een zwaar woord. Hij hoeft niet dood. Je moet je alleen afvragen of je zo'n jongen voor een vrij publieke functie moet willen binnenhalen. Hij heeft iemand doodgereden met alcohol op hè, niet iemand op z'n smoel geslagen bij het uitgaan. Als je ziet hoe er hier schande wordt gesproken over Promes... Dat is dan nog onvergelijkbaar met wat deze gast geflikt heeft.

Voor mij heeft het niet zoveel met sentiment te maken. Je moet wat mij betreft een zekere beschaafdheid bewaken.
Post Reply