Interessante spelers
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Nee, maar heeft wel het talent om eventueel PSV-niveau te halen. Als ik bij AZ of Feyenoord zou werken, dan zou ik serieus naar deze jongen kijken. Voor PSV vind ik hem vooralsnog te licht, laat staan dat hij Gakpo gaat opvolgen. Dan lever je op veel vlakken heel erg in.
- DonyellMalen
- Legende
Fair enough. Wat lijkt jou een geschikte kandidaat om Cody op te volgen, [mention]Ykhim[/mention]? Die Khvicha Kvaratskhelia vind ik ook een toffe speler, nu voor 10 miljoen naar Napoli gegaan, prima te betalen voor ons voor de opvolger van Gakpo.
-
- Internationale topspeler
-
Kerkez is inderdaad een interessante speler.
Ik ben benieuwd of JdJ ook over deze liojst beschikt.. https://www.transfermarkt.nl/statistik/ ... osespieler
Staan toch wel wat interessante spelers in..
Ik ben benieuwd of JdJ ook over deze liojst beschikt.. https://www.transfermarkt.nl/statistik/ ... osespieler
- Hatseflats
- Vedette
-
- Bankzitter
Whaaat?! Renan ook transfervrij? HalenIttot wrote: ↑12 Aug 2022, 13:09 Kerkez is inderdaad een interessante speler.
- hondjevandebakker
Daar zit meestal ook wel een reden achter dat zo'n speler ineens transfervrij is...
https://www.espn.com/soccer/brazilian-s ... torcyclist
-
- Bankzitter
Bizar!! Zonde, want het was echt een potentiële topper.hondjevandebakker wrote: ↑12 Aug 2022, 14:31 Daar zit meestal ook wel een reden achter dat zo'n speler ineens transfervrij is...
- Standbeeld
- Mister PSV
Zal wel Rusland of Kazachstan worden.hondjevandebakker wrote: ↑12 Aug 2022, 14:31 Daar zit meestal ook wel een reden achter dat zo'n speler ineens transfervrij is...
-
- Nationale topspeler
of de o zo "nette" club uit de hoofdstadStandbeeld wrote: ↑12 Aug 2022, 14:45Zal wel Rusland of Kazachstan worden.hondjevandebakker wrote: ↑12 Aug 2022, 14:31 Daar zit meestal ook wel een reden achter dat zo'n speler ineens transfervrij is...
- Standbeeld
- Mister PSV
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Zagadou , Renan (iedereen verdient een 2e kans in het leven) , Januzai & Belotti = Klaar
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Nationale topspeler
Nu een vertrek van Gakpo steeds dichterbij lijkt te komen, zou ik graag namen als Popescu, Karabec, Velasco, Mudryk horen ter vervanging.
Wellicht niet direct als eerste keus voor die positie, maar wel als opties achter een eerste keus met zicht op een mooi aantal speelminuten.
Wellicht niet direct als eerste keus voor die positie, maar wel als opties achter een eerste keus met zicht op een mooi aantal speelminuten.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Voor Mudryk zou ik echt direct tekenen, die anderen zijn ook goed maar vind Mudryk nog 1 stap beterFritskePhilips wrote: ↑13 Aug 2022, 13:08 Nu een vertrek van Gakpo steeds dichterbij lijkt te komen, zou ik graag namen als Popescu, Karabec, Velasco, Mudryk horen ter vervanging.
-
- Nationale topspeler
Ik hoor wat je zegt, maar van de genoemde namen denk ik dat Mudryk het minste doorgroeipotentieel heeft.
Alle genoemde namen zouden daarnaast ook financieel haalbaar moeten zijn. Velasco wellicht het duurste, aangezien hij in februari nog een transfer heeft gemaakt.
-
Renan heeft als 20-jarige een domme fout gemaakt. Is iemand met een zeer arme en moeilijke achtergrond, zoals veel Brazilianen. Daar hem nu z'n hele leven op afrekenen? Goed gesprek en binnenhalen. Door het stof en door. Renan is een supertalent, buitencategorie. Directe versterking voor PSV. Kost normaal 15 miljoen minstens. Ja heel dom wat hij gedaan heeft, maar iedereen heeft domme dingen gedaan in zijn leven. En verdient een tweede kans.
- Standbeeld
- Mister PSV
Natuurlijk verdient iedereen een tweede kans. Alleen dit is nog te vers. Bezopen achter het stuur in slaap gevallen en iemand dood gereden. Vervolgens weigeren om een ademanalyse af te laten nemen (wel toegegeven dat hij gedronken had) om later even 37k pond te lappen en zo weer als een vrij man door het leven te gaan. Nee nee, zo iemand hoef ik hier niet nu al te zien. Laat hem maar even op de blaren zitten door geen club te kunnen vinden. Past ook echt helemaal niet bij een nette club als PSV.Eindhovenvoetbal wrote: ↑13 Aug 2022, 14:05 Renan heeft als 20-jarige een domme fout gemaakt. Is iemand met een zeer arme en moeilijke achtergrond, zoals veel Brazilianen. Daar hem nu z'n hele leven op afrekenen? Goed gesprek en binnenhalen. Door het stof en door. Renan is een supertalent, buitencategorie. Directe versterking voor PSV. Kost normaal 15 miljoen minstens. Ja heel dom wat hij gedaan heeft, maar iedereen heeft domme dingen gedaan in zijn leven. En verdient een tweede kans.
-
- Lid scoutingsteam
Hij rijdt iemand dood. Terwijl hij straalbezopen is. Dat is niet zomaar een fout, dat is een doodzonde die je je hele leven mee mag dragen. En de manier waarop hij ermee is omgegaan getuigt niet direct van enorme spijt, of medelijden, of iets anders in die richting. Ik weet niet of je zoiets in huis moet willen halen, maar ik neig zelf naar nee.Eindhovenvoetbal wrote: ↑13 Aug 2022, 14:05 Renan heeft als 20-jarige een domme fout gemaakt. Is iemand met een zeer arme en moeilijke achtergrond, zoals veel Brazilianen. Daar hem nu z'n hele leven op afrekenen? Goed gesprek en binnenhalen. Door het stof en door. Renan is een supertalent, buitencategorie. Directe versterking voor PSV. Kost normaal 15 miljoen minstens. Ja heel dom wat hij gedaan heeft, maar iedereen heeft domme dingen gedaan in zijn leven. En verdient een tweede kans.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dat de vraag überhaupt gesteld wordt. Meestal probeer ik dit soort dingen genuanceerd te benaderen, maar om in dit geval nou ja te zeggen: nee. Had ook zeer mijn vraagtekens bij Kluivert om die reden. Maar het is toch niet rëeel, dus waarom hierover druk maken op deze warme dag?
-
Misschien dat ik er door mijn werk anders naar kijk. Snap het sentiment ook wel. Enorme fout, doodzonde. Maar iemand van 20 daarom vernietigen? Niet mijn manier.
-
- Lid scoutingsteam
Vernietigen is een zwaar woord. Hij hoeft niet dood. Je moet je alleen afvragen of je zo'n jongen voor een vrij publieke functie moet willen binnenhalen. Hij heeft iemand doodgereden met alcohol op hè, niet iemand op z'n smoel geslagen bij het uitgaan. Als je ziet hoe er hier schande wordt gesproken over Promes... Dat is dan nog onvergelijkbaar met wat deze gast geflikt heeft.
Voor mij heeft het niet zoveel met sentiment te maken. Je moet wat mij betreft een zekere beschaafdheid bewaken.
Voor mij heeft het niet zoveel met sentiment te maken. Je moet wat mij betreft een zekere beschaafdheid bewaken.