Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
FOOTB_REM_S: No

Als hij gaat moet hij PSV eerst even de groepsfase in knallen. Met de CL miljoenen en de garantie op CL groepsfase spelen zullen er genoeg opties zijn voor een leuke vervanger lijkt me.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

040-076 wrote: 12 Aug 2022, 22:55 Waarom zij hij gaan je speelt niet eens Europees.
Zou het echt niks voor Cody vinden om geld boven de club te kiezen op deze leeftijd.
Wekelijks in de PL spelen is toch veel gaver dan die paar potjes in de CL of EL?


Enige wat ik vreemd vind is... Waarom wachten tot de potjes met de Rangers? Als PSV het overleefd wil je weg, overleeft PSV het niet wil je ook weg... Hak dan die knoop al veel eerder door. Belang van PSV staat altijd op 1.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hij helpt PSV dan toch aan plaatsing CL. Vind het totaal niet gek om het over het tweeluik met Rangers te tillen. Het is duidelijk dat hij weg wil, maar wil nu nog z'n steentje bijdragen aan CL plaatsing voor PSV. Daarna zal United heus wel terugkomen met een astronomisch bedrag als bod.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Moet PSV wel het idee hebben dat ze eruit komen met ManU en dus vandaag al kunnen zoeken naar een opvolger, anders is het wel gek om te wachten tot de club met de rug tegen de muur staat.

Verder: gewoon 100% klote als het waar is, en eerst zien dan geloven. Manchester fucking United, Erik ten fucking Hag.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 13 Aug 2022, 00:44
040-076 wrote: 12 Aug 2022, 22:55 Waarom zij hij gaan je speelt niet eens Europees.
Zou het echt niks voor Cody vinden om geld boven de club te kiezen op deze leeftijd.
Wekelijks in de PL spelen is toch veel gaver dan die paar potjes in de CL of EL?


Enige wat ik vreemd vind is... Waarom wachten tot de potjes met de Rangers? Als PSV het overleefd wil je weg, overleeft PSV het niet wil je ook weg... Hak dan die knoop al veel eerder door. Belang van PSV staat altijd op 1.
Nou, ik neem aan dat Ruud rust in de tent wil. Dus geen transfers, zeker niet uitgaand en focus volledig op de Rangers. Daarnaast heb je Cody uiteraard liever er gewoon bij tegen de Rangers, want het blijft onze beste speler.

Verder wel eens dat ManU, ook al ligt de club in puin, nog steeds een prachtige uitdaging is voor Cody, in de zwaarste competitie ter wereld. Dat hij geen Europees voetbal speelt, jammer dan. Dat is eenmalig, plus krijgt hij sowieso een WK er bij als compensatie normaal gezien.

Alle begrip als hij naar United wilt. Dat is gewoon een top 5 club van de wereld kwa exposure, samen met Juve, Real, Barcelona en Bayern.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

50 miljoen is niet te weigeren idd, en bij plaatsing CL inclusief de extra miljoenen die daar nog eens uit komen, durf ik het wel aan om Cody te verkopen. Dan heb je echt serieuze mogelijkheden om je te versterken op meerdere posities, MITS de lijstjes op orde zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gakpo en zijn management spelen maar een spelletje. Ze willen een hoger salaris voor Cody in zijn nieuwe contract bij PSV.

United… kom op zeg..
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 13 Aug 2022, 04:08 Gakpo en zijn management spelen maar een spelletje. Ze willen een hoger salaris voor Cody in zijn nieuwe contract bij PSV.

United… kom op zeg..
Erg jammer wat mismanagement met zo'n toffe club kan doen. Inmiddels lijkt het onmogelijk om nog terug te keren naar het niveau Liverpool/Man City, ook al geef je ze 500 miljoen om uit te geven.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik geloof niet dat PSV er met 50 miljoen sterker door wordt maar ik ben al zo vaak verrast dat ik het maar gewoon op me af laat komen en het wel zie. Ga maar eens met een volle beurs 2 nieuwe aanvallers halen half augustus. Het wordt dan heel interessant hier op het forum richting de deadline en als die 50 miljoen niet gehaald wordt dan gaat er ook heel veel onvrede zijn.

Dat Gakpo de helft moet kosten van Antony is wel een doorn in het oog.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Toch benieuwd welke keuze Gakpo maakt als PSV CL haalt. Denk nog steeds dat het daar vanaf hangt.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 13 Aug 2022, 07:18 Toch benieuwd welke keuze Gakpo maakt als PSV CL haalt. Denk nog steeds dat het daar vanaf hangt.
In principe heb je met de PL ook al een club of 5 van CL niveau, dus dat maakt het wel enigszins goed. Al blijft Man Utd wel echt een "has been" wespennest momenteel. Het Barca/Feyenoord van Engeland.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Probleem met United is natuurlijk dat ze niks binnenskamers kunnen houden. Dus vandaar denk ik dat ze hebben gevraagd om het over Rangers te tillen. Want vanuit PSV/John/Cody kan het gewoon stil gehouden worden natuurlijk. Als United morgen 50mln biedt en PSV accepteert het dan zal je het niet horen vanuit John of Cody. Dus wat dat betreft goed dat ze het officiële na Rangers doen. Het management van Cody zal wel een jawoord en salarisindicatie hebben gegeven en United zal het geen probleem vinden. Ik heb toch het gevoel dat dit serieus is.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Wat vinden mensen een astronomisch bedrag voor Gakpo? Ik vraag me zelf af hoe PSV in de onderhandelingen staat. We staan nou niet bepaald bekend als de club die hoog in de boom gaat zitten. Bij Gakpo zou het overigens wel een mooi begin hiervan kunnen zijn. Minimaal 50 miljoen exclusief bonussen moet toch wel realistisch zijn hier? Of wordt het iets rond de 40-43 miljoen exclusief bonussen, dat vervolgens kan oplopen tot 50? We hebben gezien dat United ver wilt gaan voor spelers, dus laten we hier eens goed gebruik van maken.

Ik hoop toch op het eerste, maar ben een beetje bang voor het tweede. Ik laat me verrassen door John in deze.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als United komt dan moet 50mln wel minimaal zijn.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De fase dat 50 genoeg is, ben ik inmiddels voorbij.
Zit nu meer aan 60 te denken als mooi bedrag, maar denk dat ik hier over 2 weken ook al ontevreden mee zou zijn.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
SRF
Jeugdinternational
Posts: 125
Joined: 04 Nov 2020, 13:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is bijna half augustus. 50 is echt de ondergrens en inclusief bonussen moet het ver over de 60 heen gaan.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Misschien een polletje starten, laten gaan of niet en tegen welke prijs.
Last edited by Standbeeld on 13 Aug 2022, 08:17, edited 1 time in total.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 13 Aug 2022, 07:12 Ik geloof niet dat PSV er met 50 miljoen sterker door wordt maar ik ben al zo vaak verrast dat ik het maar gewoon op me af laat komen en het wel zie. Ga maar eens met een volle beurs 2 nieuwe aanvallers halen half augustus. Het wordt dan heel interessant hier op het forum richting de deadline en als die 50 miljoen niet gehaald wordt dan gaat er ook heel veel onvrede zijn.

Dat Gakpo de helft moet kosten van Antony is wel een doorn in het oog.
Ik neem aan dat PSV niet meegaat in het idee dat Gakpo een goedkoper alternatief van Antonty is. Ten Hag weet ook wel dat Gakpo beter is dan Antony.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als er op Cody's beste positie spelers als Sancho, Rashford en twee enorme talenten in de vorm van Elanga en Garnacho rondlopen lijkt mij dit geen verstandige keuze wat EtH ook zegt. Ook ene Ronaldo is nog steeds niet weg die daar het liefste speelt.

Vreemde transfer zou dit dan zijn, wel wel naar een mega club maar die geen CL spelen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

50 miljoen ex bonussen. Anders wordt er niet gepraat. Of United de beste keus zou zijn betwijfel ik. Onrustige bende daar en ben ook niet kapot van die rare trainer die ze gehaald hebben...

Maar denk wel dat hij nog gaat. Hij is er ook wel klaar voor. En PSV hoeft er niet slechter van te worden natuurlijk.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ontzettend jammer dat een vertrek steeds dichterbij komt. Ronduit irritant dat deze transfer perikelen juist nu spelen, vlak voor de belangrijke twee wedstrijden tegen Rangers. Ik snap niet dat midden in het seizoen de transfermarkt nog open is, maar dat is een andere discussie.

Gakpo heeft overduidelijk zijn zinnen gezet op een transfer. United is natuurlijk een grote club, qua statuur en ook qua salaris zal het ongetwijfeld een mooie stap zijn. Beleidsmatig klopt die club van geen kanten. Bovendien is op zijn positie de concurrentie groot. Ik ben benieuwd hoe hij zich daar staande gaat houden, zeker wanneer Ten Hag daar ontslagen wordt. Natuurlijk hoop ik dat hij daar slaagt. Sowieso is het mooier dat een speler als Gakpo PSV verruilt voor United ipv een nietszeggende club als Leeds of Nottingham.

Maar goed, eerst nog wel even PSV naar de CL schieten. Tegen Monaco was het niet best, hopelijk is hij door deze aanstaande transfer tot het bot gemotiveerd om zijn PSV hoogstpersoonlijk richting de CL te schieten.

Hopelijk worden we qua transfersom positief verrast. Vijftig miljoen is hopelijk het absolute minimum. Ik verwacht bij een transfer dat we twee absolute top versterkingen halen (voor beide vleugels). Spelers in de categorie Lozano, twee toptalenten.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 13 Aug 2022, 08:23 Als er op Cody's beste positie spelers als Sancho, Rashford en twee enorme talenten in de vorm van Elanga en Garnacho rondlopen lijkt mij dit geen verstandige keuze wat EtH ook zegt. Ook ene Ronaldo is nog steeds niet weg die daar het liefste speelt.

Vreemde transfer zou dit dan zijn, wel wel naar een mega club maar die geen CL spelen.
Bieden ze maar geld plus Garnacho :)
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
FOOTB_REM_S: No

Denk dat veel mensen de aantrekkingskracht van United onderschat. Het is al jaren een puinhoop, absoluut. Maar het is gewoon qua historie, gewonnen prijzen en ex spelers een top 4 club aller tijden samen met Real, Bayern en Liverpool. Een traditieclub dus. En dat zonder oliegeld uit Rusland of Saudi Arabië waardoor 3e klassers ineens aan de top staan. Daarnaast betaalt United haar spelers veel te veel.

Buiten dat vraag ik me af of Cody de absolute top wel aankan. Real, Liverpool of City zijn mijns inziens te hoog gegrepen. Een niveau daaronder is prima voor hem. En United is dan de ideale club voor PSV om mee te onderhandelen. Beter kan eigenlijk niet voor ons. Van Arsenal, Spurs, Atletico Madrid, AC Milan, Dortmund etc krijg je never nooit wat je van United krijgt.

En ik denk dat als werkelijk alles al geregeld is tussen de clubs, dat ook voor Cody en PSV gunstig is. Die is dan vrij in zijn hoofd en kan ons de CL inschieten. Mag hij daarna voor 60 miljoen weg en hebben we een oorlogskas om nog 2 spelers aan te trekken die ons als geheel sterker maakt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop dat de bedragen die ik lees her en der niet kloppen. Minimum is voor United toch wel 50 mln plus bonussen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 13 Aug 2022, 07:12 Ik geloof niet dat PSV er met 50 miljoen sterker door wordt maar ik ben al zo vaak verrast dat ik het maar gewoon op me af laat komen en het wel zie. Ga maar eens met een volle beurs 2 nieuwe aanvallers halen half augustus. Het wordt dan heel interessant hier op het forum richting de deadline en als die 50 miljoen niet gehaald wordt dan gaat er ook heel veel onvrede zijn.

Dat Gakpo de helft moet kosten van Antony is wel een doorn in het oog.
Het is een vraagprijs, niet voor niks speelt hij nog in Amsterdam, die is veels te hoog.
Saibari is underrated.
Post Reply