Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voor minder dan 50 excl bonussen zou ik niet eens gaan praten, helemaal als je ziet wat er voor bedragen betaald worden voor andere spelers. Met dat geld idd twee absolute toppers halen aan de buitenkanten en een toptalent in de spits, evt nog een uitstekende back en Max verkopen graag.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Bij United doen ze maar wat. Zie ooit de transfer van Van de Beek. Zijn carrière zit nu ernstig in het slop. Die haalde ze als aanvallende middenvelder maar daar stond al een topper. Kreeg hij de kans op andere plekken maar daar is hij maar een heel modale speler. Bij Gakpo speelt ook zo’n risico. Stel hem op als rechtsbuiten en het is meteen een stuk minder. Nou dan verdwijn je snel naar de achtergrond.

Ten Hag en strategische aankopen uit eigen kringetje zijn ook zelden een succes.

70 miljoen voor een dwerg CV is overigens een aardige marker. Ze zijn blijkbaar bereid daar ver te gaan voor spelers die geen PL zekerheidje zijn. Aan dergelijke bedragen moet PSV ook denken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 13 Aug 2022, 09:16 Bij United doen ze maar wat. Zie ooit de transfer van Van de Beek. Zijn carrière zit nu ernstig in het slop.
Over een jaar kunnen we Cody terug huren hoor. Dat wordt echt helemaal niets bij die club. Onbegrijpelijke keuze wat mij betreft. Ten Hag ligt er in oktober uit. Of misschien al eerder. Als het vandaag weer ruk is dan staan de journalisten met motorkettingzagen bij de persco om die stoel onderuit te halen.

Ten Hag beloofd Donny ook van alles, die zal die Tukker inmiddels ook wel in zijn bek kunnen spugen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is wel verleidelijk als United op de stoep staat en je kan 8-10mln per jaar gaan verdienen exclusief tekenbonus. Als je aankomend seizoen of het seizoen daarna niet slaagt kan je nog steeds naar de clubs die eerder concreet waren (Leeds, Nottingham, etc.).
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Wat hier al vaker gezegd is. Met de spelers die linksvoor rondlopen zou deze move echt nergens op slaan, maar aangezien United graag veel en veels te veel betaalt zou ik op dit moment 50 miljoen echt zwaar teleurstellend vinden. Een maand geleden was dat wellicht enigszins marktconform geweest. Dat bedrag moet met unitedtax echt ver omhoog en dan denk ik aan dwerg cv bedragen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 13 Aug 2022, 09:53 Wat hier al vaker gezegd is. Met de spelers die linksvoor rondlopen zou deze move echt nergens op slaan, maar aangezien United graag veel en veels te veel betaalt zou ik op dit moment 50 miljoen echt zwaar teleurstellend vinden. Een maand geleden was dat wellicht enigszins marktconform geweest. Dat bedrag moet met unitedtax echt ver omhoog en dan denk ik aan dwerg cv bedragen.
Lijkt mij ook realistisch.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

60 miljoen dit weekend en elke dag komt er vervolgens 1 miljoen bij met een verdubbelaar in de laatste week dat de markt open is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Enorme kutclub in een nepcompetitie, maar als ze 50 miljoen willen lappen (wat ik niet geloof) vind ik het prima.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Wimpie doet ook een duit in het zakje.
https://www.vandaaginside.nl/nieuws/gak ... ier-league
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 13 Aug 2022, 10:18 Wimpie doet ook een duit in het zakje.
https://www.vandaaginside.nl/nieuws/gak ... ier-league
Lekker makkelijke conclusie over 2 potjes. Cody heeft al vaak genoeg bewezen belangrijk te kunnen zijn in grote wedstrijden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Tjah Gakpo zal zelf denk ik mee verdienen denk ik en op veel doorverkooppercentage of bonussen hoeven we ook niet te rekenen dus ik denk dat zelfs 50 miljoen niet echt lekker is.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV kan in ieder geval al goed gaan praten met zijn vervangers.
Het is al duidelijk dat hij vertrekt toch?
Zie nu ook bedragen van 50m pond. Dat vind ik een prima bedrag.

Laten we ook niet vergeten dat Cody een blessurehistorie heeft.
Dat bedrag mag je niet weigeren met de eventuele gevolgen die er kunnen ontstaan.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Als Cody naar Man Utd gaat dan ga ik ze nog meer haten. Ik hoop niet dat ie het slecht gaat doen maar heb echt de schijt aan Man Utd.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 13 Aug 2022, 10:18 Wimpie doet ook een duit in het zakje.
https://www.vandaaginside.nl/nieuws/gak ... ier-league
Als je weet dat Driessen zijn column schrijft dan weet je voldoende. Kieft vangt alleen het geld en zegt ja of nee tegen Driessen.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Blijft echt een hele rare aankoop voor Manchester United, die zijn echt volledig de weg kwijt daar, nog meer dan voorgaande jaren. Als hij daar toch heen wil kan het financieel goed uitpakken voor ons, want daar betalen ze uiteindelijk toch wel. Zou het persoonlijk erg jammer vinden, want je gunt Cody ook een echt mooie club waar hij weer kan uitblinken en bij United acht ik die kans niet heel groot.

Qua vervanging denk ik wel dat we een groot deel van de inkomsten kunnen herinvesteren en zullen we er met name in de breedte op vooruit moeten gaan. 2 linksbuitens en een echte back-up spits als Simic bijvoorbeeld erbij. En eventueel koop en verhuur je vast een potentiele vervanger van Sangare, aangezien ons middenveld nu ook aardig vol is. Op rechtsbuiten heb je dan Vertessen, Savio, Bakayoko en Saibari nog voorlopig. Op Saibari na zijn ze allemaal beter op rechts, dus dat zou genoeg moeten zijn eerst, zowel qua aantallen als kwaliteit denk ik.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 13 Aug 2022, 10:37
deninho32 wrote: 13 Aug 2022, 10:18 Wimpie doet ook een duit in het zakje.
https://www.vandaaginside.nl/nieuws/gak ... ier-league
Als je weet dat Driessen zijn column schrijft dan weet je voldoende. Kieft vangt alleen het geld en zegt ja of nee tegen Driessen.
Was al eerder voorspeld, zodra een PSV speler een wedstrijd minder is dan zijn ze er nog niet klaar voor. DIrect afschrijven. Je bent er natuurlijk alleen maar klaar voor als je werkelijke alle wedstrijden excelleert.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 13 Aug 2022, 10:37
deninho32 wrote: 13 Aug 2022, 10:18 Wimpie doet ook een duit in het zakje.
https://www.vandaaginside.nl/nieuws/gak ... ier-league
Als je weet dat Driessen zijn column schrijft dan weet je voldoende. Kieft vangt alleen het geld en zegt ja of nee tegen Driessen.
Driessen vind ik meer dan prima, maar Kieft geeft gewoon zijn visie en Driessen schrijft het op. Gebeurt heel vaak op die manier.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Ten Hag zou hem willen gebruiken op 10, RB of de Spits heeft hij in dat gesprek aangegeven. Geen LB.
#FreeGeneratie4
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 13 Aug 2022, 10:44
Standbeeld wrote: 13 Aug 2022, 10:37
Als je weet dat Driessen zijn column schrijft dan weet je voldoende. Kieft vangt alleen het geld en zegt ja of nee tegen Driessen.
Driessen vind ik meer dan prima, maar Kieft geeft gewoon zijn visie en Driessen schrijft het op. Gebeurt heel vaak op die manier.
Valt me wel op dat Driessen van de week nog zeer negatief was ober Cody.
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 13 Aug 2022, 10:49
deninho32 wrote: 13 Aug 2022, 10:44
Driessen vind ik meer dan prima, maar Kieft geeft gewoon zijn visie en Driessen schrijft het op. Gebeurt heel vaak op die manier.
Valt me wel op dat Driessen van de week nog zeer negatief was ober Cody.
De media is ook maar de waan van de dag. Ik neem aan dat Erik Ten Hag of clubs daar doorheen kijken.

Verder pff, 50 miljoen wat hier wordt gezegd zou ik al heel mooi vinden. Wat een prijzen tegenwoordig. Die Engelse clubs bulken in het geld.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 13 Aug 2022, 10:49
deninho32 wrote: 13 Aug 2022, 10:44
Driessen vind ik meer dan prima, maar Kieft geeft gewoon zijn visie en Driessen schrijft het op. Gebeurt heel vaak op die manier.
Valt me wel op dat Driessen van de week nog zeer negatief was ober Cody.
Speelde ook slecht. Als hij goed speelt melden ze het ook wel. Hij heeft zelfs bij die krant de speler van het jaar award gewonnen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 13 Aug 2022, 11:01
Standbeeld wrote: 13 Aug 2022, 10:49
Valt me wel op dat Driessen van de week nog zeer negatief was ober Cody.
Speelde ook slecht. Als hij goed speelt melden ze het ook wel. Hij heeft zelfs bij die krant de speler van het jaar award gewonnen.
Ja, daar heb je een punt. Wil er verder ook geen complottheorie op loslaten. Enkel het gegeven dat het niet verkeerd is om te weten dat Driessen de column van Kieft schrijft. Iedereen mag daar dan zijn eigen gedachte bij hebben. En ik ben het ook wel eens dat Cody specifiek nog niet klaar lijkt voor United.
Wesley1993
Talent
Posts: 63
Joined: 20 Jun 2022, 21:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Toch jammer mocht ie echt naar United gaan. Bij 60 miljoen altijd doen want dat kan je gewoon niet weigeren. Maar had Cody wel slimmer ingeschat. United is echt een club in verval die nog minimaal 4-5 jaar nodig hebben om aan te haken bij de echte top. Ook maakt hij geen voorbereiding daar mee wat toch altijd wel belangrijk is vind ik. Had hem liever naar Bayern zien gaan, waar die veel beter zou passen.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bij Bayern had hij natuurlijk nooit een basisplek gehad.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 13 Aug 2022, 11:01
Standbeeld wrote: 13 Aug 2022, 10:49
Valt me wel op dat Driessen van de week nog zeer negatief was ober Cody.
Speelde ook slecht. Als hij goed speelt melden ze het ook wel. Hij heeft zelfs bij die krant de speler van het jaar award gewonnen.
Tuurlijk speelde hij slecht. Maar dat als argument gebruiken dat hij niet klaar is voor die stap is toch raar, zeker als hij vorig seizoen heel vaak top was in de grote wedstrijden én speler van het jaar werd?
Post Reply