Balogun lijkt in ieder geval op weg naar Leipzig.
Interessante spelers
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ook al ben ik bang dat hij te duur is, ik zou echt alles op alles zetten om Zobnin te halen, om naast Sangaré te zetten. Past perfect in het spel van Schmidt, echte teamspeler met een waanzinnige drive die zowel aanvallend als verdedigend een prima niveau heeft. Is 26 en heeft met 32 interlands voor Rusland en 160 wedstrijden op het hoogste niveau al enorm veel ervaring. Ik denk dat je met zijn ervaring en buffelwerk meer balans op het middenveld krijgt.
https://breakingthelines.com/opinion/sc ... ch-zobnin/
Strengths:
Passing
Headers
Through Balls
Versatility
Defensive Contribution
Vision
Technique
First Touch
Consistency
Style of Play:
Box to Box Midfielder
Wins Aerial Duals
Tough Tackler
Accurate One-Two touch passing
Likes to help teammates win the ball back
Good Technical Ability
High work rate and stamina
Hard-Working Player
- Ardbeg
- Mister PSV
The black beast and the white devil op het middenveldSensation wrote: ↑14 Jan 2021, 08:27 Ook al ben ik bang dat hij te duur is, ik zou echt alles op alles zetten om Zobnin te halen, om naast Sangaré te zetten. Past perfect in het spel van Schmidt, echte teamspeler met een waanzinnige drive die zowel aanvallend als verdedigend een prima niveau heeft. Is 26 en heeft met 32 interlands voor Rusland en 160 wedstrijden op het hoogste niveau al enorm veel ervaring. Ik denk dat je met zijn ervaring en buffelwerk meer balans op het middenveld krijgt.
Strengths:
Passing
Headers
Through Balls
Versatility
Defensive Contribution
Vision
Technique
First Touch
Consistency
Style of Play:
Box to Box Midfielder
Wins Aerial Duals
Tough Tackler
Accurate One-Two touch passing
Likes to help teammates win the ball back
Good Technical Ability
High work rate and stamina
Hard-Working Player
-
- Lid scoutingsteam
Emanuel Emegha vab Sparta is 1.95cm groot, gevolgd door Bayern eerder en speelt ook voor de Nederlandse jeugdelftallen. In de aanval heeft Jong weinig smaken, zoals eerder gesteld, dit kan zo uitgroeien tot een sterke aanvalsleider. Op moment is Kristinsson toch niet echt waar op Jobg door kan bouwen, als hij zich doorontwikkeld dan heeft het eerste wellicht ook de gewenste pinchhitter over 1 tot 3 jaar.
-
- Lid scoutingsteam
Een nieuwe naam voor de positie centraal achterin. Afgelopen zomer is hij voor 12 miljoen naar Southampton gegaan.
Zijn naam Mohammed Salisu bij Vallodolid naam genaakt achterin. Hij is 1.93cm hoog, snel, een beest in de verdediging en pas 21 jaar. Bij Southampton zit hij dit seizoen op de bank en heeft hij nog geen minuten mogen maken. Het lijkt mij sterk dat ze hem willen laten gaan, naar dit zou echt een topper zijn in de eredivisie.
Zijn naam Mohammed Salisu bij Vallodolid naam genaakt achterin. Hij is 1.93cm hoog, snel, een beest in de verdediging en pas 21 jaar. Bij Southampton zit hij dit seizoen op de bank en heeft hij nog geen minuten mogen maken. Het lijkt mij sterk dat ze hem willen laten gaan, naar dit zou echt een topper zijn in de eredivisie.
-
- Meervoudig international
Bij Spartak kwam hij niet aan de bak en bij Freiburg ook niet. Misschien moeten we gewoon concluderen dat hij niet het niveau heeft dat we bij PSV willen zien.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Jammer dat Strootman niet is gekomen afgelopen zomer, maar misschien nog maar eens proberen van de zomer. Verdienstelijk debuut bij Genoa en is voor de Eredivisie nog steeds een top CVM. Zeker een upgrade tov van Rosario, ook qua ervaring en leiderschap. Als je een top CV, Strootman en een vervanger voor Donyell haalt dan versterk je je elftal significant. Malacia zou ik proberen te halen ipv Max (als ie wordt weggekocht). Hoe hij Entennie geen cm ruimte gaf, dat had Max ook moeten doen.
-
- Legende
Zou hij op de radar staan ja?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Vedette
Vd Ven staat al een tijdje bij grotere clubs op de radar. Als ik mag kiezen, Baumgartl of Vd Ven dan wist ik het wel.
-
- Vedette
Vd Ven staat al een tijdje bij grotere clubs op de radar. Als ik mag kiezen, Baumgartl of Vd Ven dan wist ik het wel.
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik heb hem verder niet gevolgd maar op basis van vanavond zeg ik ook, neem de 'gok' maar en haal hem deze winter alvast. Kan hij rustig wennen, zijn minuten pakken en doorgroeien. Tis misschien wat voorbarig maar hij lijkt snel, kopsterk, kan met ruimte spelen, aan de bal vertrouwt en durft in te stappen. En niet verkeer, hij is Nederlander.
Misschien kan PSV een huurspeler die kant op doen. Fein ofzo, kan ie alvast wennen aan het flitsende spel dat Volendam speelt en wat PSV ooit ook hoopt te spelen.
Misschien kan PSV een huurspeler die kant op doen. Fein ofzo, kan ie alvast wennen aan het flitsende spel dat Volendam speelt en wat PSV ooit ook hoopt te spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Vedette
Ik zeg ook: halen, dat is echt een no-brainer hoor.Juancho wrote: ↑19 Jan 2021, 22:20 Ik heb hem verder niet gevolgd maar op basis van vanavond zeg ik ook, neem de 'gok' maar en haal hem deze winter alvast. Kan hij rustig wennen, zijn minuten pakken en doorgroeien. Tis misschien wat voorbarig maar hij lijkt snel, kopsterk, kan met ruimte spelen, aan de bal vertrouwt en durft in te stappen. En niet verkeer, hij is Nederlander.
-
- Bankzitter
Ben ook wel razend enthousiast op basis van gisteren. Die sprintte inderdaad even Dumfries eruit, dat is wel echt een wapen als centrale verdediger, naast zijn prima ogende fysiek. Tuurlijk, zaten er nog wat schoonheidsfoutjes bij gisteren, maar is pas 19 dus valt qua positionering en tackle nog voldoende te leren, dat mag hij lekker bij ons komen doen wat mij betreft. Zo’n jongen van Volendam kan toch ook niet veel kosten?
-
- Vedette
Lijkt me ook niet, en kan volgens Kwakman uitstekend als linksback uit de voeten, dus meteen een back-up voor Max. Ik vind echt dat hij nu nog gehaald moet worden.El Dante wrote: ↑20 Jan 2021, 09:34 Ben ook wel razend enthousiast op basis van gisteren. Die sprintte inderdaad even Dumfries eruit, dat is wel echt een wapen als centrale verdediger, naast zijn prima ogende fysiek. Tuurlijk, zaten er nog wat schoonheidsfoutjes bij gisteren, maar is pas 19 dus valt qua positionering en tackle nog voldoende te leren, dat mag hij lekker bij ons komen doen wat mij betreft. Zo’n jongen van Volendam kan toch ook niet veel kosten?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind het wel echt des PSV's om dit niet te doen en dat deze gast naar Feyenoord of Ajax vertrekt. Het Frenkie de Jong verhaal.
-
- Bankzitter
Met Teze en Boscagli hebben we nu al 2 jonge CV's die we aan het ontwikkelen zijn en vinden we allemaal dat ze gebaat zouden zijn met een ervaren CV ernaast. Wat is dan het plan dat we Van de Ven kunnen bieden? Uithuren totdat één van de twee vertrekt? Hij zal gebaat zijn bij veel minuten maken en dat gaat hij bij ons (dit seizoen) niet doen.
-
- Vedette
Kan ook linksback. Als hij bij ons met het eerste speelt, regelmatig minuten maakt op de plek van Max en verder bij Jong mee doet (daar speelt Volendam ook) dan is dat voldoende.Asjemenou wrote: ↑20 Jan 2021, 10:04 Met Teze en Boscagli hebben we nu al 2 jonge CV's die we aan het ontwikkelen zijn en vinden we allemaal dat ze gebaat zouden zijn met een ervaren CV ernaast. Wat is dan het plan dat we Van de Ven kunnen bieden? Uithuren totdat één van de twee vertrekt? Hij zal gebaat zijn bij veel minuten maken en dat gaat hij bij ons (dit seizoen) niet doen.
En als hij beter is dan wat we hebben merken we het ook meteen.
- Ardbeg
- Mister PSV
To be fair: Ik denk dat hij heel snel Boscagli of Teze uit de basis speeltAsjemenou wrote: ↑20 Jan 2021, 10:04 Met Teze en Boscagli hebben we nu al 2 jonge CV's die we aan het ontwikkelen zijn en vinden we allemaal dat ze gebaat zouden zijn met een ervaren CV ernaast. Wat is dan het plan dat we Van de Ven kunnen bieden? Uithuren totdat één van de twee vertrekt? Hij zal gebaat zijn bij veel minuten maken en dat gaat hij bij ons (dit seizoen) niet doen.