Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Post Reply
Massimo
Legende

Heeft zich hersteld de tweede helft, maar op een gegeven moment zullen daar ook goals en assists bij moeten.
Galactico
Meervoudig international

Prima 2e helft. Mooi dat Isco loopje ook
Trixm
Vedette

Ik zat tijdens de wedstrijd te denken, haal gakpo maar eruit. Een compliment voor saibari.
Saibari is underrated.
Tovast
Nationale topspeler

De gratis nieuwe Doan, echt heel knap van die jongen. Tactisch erg sterk en fysiek opgewassen voor topvoetbal. Nu nog wat gepolijster worden en je hebt een hele hele fijne selectiespeler.
Ledezma10
Verbannen

Goed hersteld de tweede helft

Mooi dat Ruud vertrouwen blijft geven aan in dit soort jongens. Niet direct wisselen na een zwakke eerste helft
Joenepsv
Legende

Gewoon een hele goede voetballer. Die op zijn jonge leeftijd overigens al bijzonder volwassen speelt. Weet al heel goed wanneer hij het tempo moet opschroeven of juist moet kiezen om de bal in de ploeg te houden. Had wat pech in de afwerking. Best bijzonder dat hij vorig jaar niet echt in beeld was bij het eerste elftal.
DC_PSV
Vedette

Die kansen moeten er wel in op dit niveau.
#simplythebest
milansandro
Legende

Knap herstel, eerlijk is eerlijk..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Siemen
Nationale topspeler

Massimo wrote: 16 Aug 2022, 22:42 Heeft zich hersteld de tweede helft, maar op een gegeven moment zullen daar ook goals en assists bij moeten.
Precies dit. Mist uiteindelijk wel 3 kansen waarvan er zeker 1 moet hangen op dit niveau.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV

Goed hersteld de tweede helft, maar mist helaas nog net de klasse om kansen af te maken. Dat komt wel met meer ervaring.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Siemen wrote: 16 Aug 2022, 22:58
Massimo wrote: 16 Aug 2022, 22:42 Heeft zich hersteld de tweede helft, maar op een gegeven moment zullen daar ook goals en assists bij moeten.
Precies dit. Mist uiteindelijk wel 3 kansen waarvan er zeker 1 moet hangen op dit niveau.
Welke dan? Ik vond de eerste bijna onmogelijk en het was 100% zijn verdienste dat het een kans werd. De tweede schoot hij matig, maar was ook lastig en de derde is mogelijk de enige wat je echt een kans zou kunnen noemen.
Standbeeld
Mister PSV

Tsja, dan kan je beter zeggen dat onze spits Luuk zijn kans op het begin van de wedstrijd moet maken.
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal

Hij heeft wel alles in zich om een soort nieuwe Afellay te worden. ook qua rendement helaas.
Johann Vogel
Vedette

Dramatische eerste helft, knap hersteld de tweede helft. Maar van die drie goede kansen mocht er wel eentje in. Al met al kan deze jongen uitgroeien tot een prima speler. Echter, we hebben ook dringend behoefte aan een echte rechtsbuiten.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Speelde vooral in de 2e helft echt lekker en niet alleen voorin. Tot aan het laatste fluitsignaal hard gewerkt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ykhim
Lid scoutingsteam

Standbeeld wrote: 16 Aug 2022, 22:05 Speelt ook echt voor het eerst echt eens minder. Beetje opportunisme hier.
Hij wordt nu ook gewoon serieus getest. Constateren dat het dan wisselvallig is heeft niet zoveel met opportunisme te maken. Tegen Monaco was het 45 minuten lang redelijk, vandaag was het de eerste 45 minuten helemaal niks. Maar: hij leert razendsnel. Dat is de reden dat hij zo snel de stap maakt van Jong PSV naar PSV 1, maar zelfs binnen een wedstrijd pakt hij dingen snel op. Knap, maar tegelijkertijd moeten we ook constateren dat hij teveel kansen heeft gemist. Met 2-2 is er geen nood aan de man, maar het was wel lekker geweest als hij er in elk geval één had gescoord.

Zoals gezegd: geen schande en sowieso een jongen die je er goed bij kan hebben, maar op dit niveau wordt er nog net wat meer gevraagd.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Onze beste aanvaller vandaag. De enige die zowel defensief als offensief meerwaarde heeft gehad. Uitstekende gele kaart ook, wat helaas door de fout van Benitez niet het resultaat heeft wat het had moeten hebben…
Mr.Unibet
Meervoudig international

Doet me overigens denken aan Aisatti, maar dan met fysiek. Vraag me af of hij ooit een echte positie in een elftal gaat krijgen, zou 'ie wel moeten willen.
Standbeeld
Mister PSV

Ykhim wrote: 16 Aug 2022, 23:10
Standbeeld wrote: 16 Aug 2022, 22:05 Speelt ook echt voor het eerst echt eens minder. Beetje opportunisme hier.
Hij wordt nu ook gewoon serieus getest. Constateren dat het dan wisselvallig is heeft niet zoveel met opportunisme te maken. Tegen Monaco was het 45 minuten lang redelijk, vandaag was het de eerste 45 minuten helemaal niks. Maar: hij leert razendsnel. Dat is de reden dat hij zo snel de stap maakt van Jong PSV naar PSV 1, maar zelfs binnen een wedstrijd pakt hij dingen snel op. Knap, maar tegelijkertijd moeten we ook constateren dat hij teveel kansen heeft gemist. Met 2-2 is er geen nood aan de man, maar het was wel lekker geweest als hij er in elk geval één had gescoord.

Zoals gezegd: geen schande en sowieso een jongen die je er goed bij kan hebben, maar op dit niveau wordt er nog net wat meer gevraagd.
Vergelijk de reacties van vandaag na alleen de 1e helft eens met die van tegen Monaco (uit en thuis). Speelt een helftje minder en krijgt meteen de volle laag. Dat heeft in mijn ogen alles te maken met opportunisme. Nu geef je itt straks wel gewoon een rustige genuanceerde reactie op basis van de 1e en 2e helft. Maar goed, Saibari herpakte zich de 2e helft gewoon goed. Memphis en Malen waren ook hartstikke wild voor de goal in hun eerste seizoen. Dat komt wel naar gelang je vaker speelt en oefent. Verder sluit ik het niet uit dat er nog een topper bijkomt als we CL halen hoor, want we zullen vast veel sterkere tegenstanders krijgen dan Rangers. Maar ik vind dat we Saibari zeker niet af hoeven te vallen na een mindere 1e helft.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ik vond mijn reactie in de rust ook redelijk genuanceerd, maar ik zie daarna ook dat hij zich snel opricht. Neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat we aan die kant wat extra's missen. Dat vond ik tegen Monaco al, maar juist vandaag moet in elk geval een van die kansen erin. Tegen Monaco miste hij in beide wedstrijden ook al twee prima kansen. Op dit niveau ga je er niet zoveel krijgen. Tot nu toe kost ons dat niet zoveel, maar het zal toch het eerste zijn waar ik aan terugdenk mocht het volgende week misgaan, evenals de blunder van Benítez.
nilssonH
Moderator

Denk dat dit het wel goed samenvat. Snelle leerling, die je er sowieso prima bij kunt hebben. Maar (nog) niet in de basis, daarvoor is het rendement nog te weinig.
MaartenV
Nationale topspeler

Hij mag nog wel iets brutaler spelen.. draait nog iets te vaak terug uit. Want hij heeft het gewoon in zich getuige een aantal prima acties.
Trixm
Vedette

Ykhim wrote: 16 Aug 2022, 23:28 Ik vond mijn reactie in de rust ook redelijk genuanceerd, maar ik zie daarna ook dat hij zich snel opricht. Neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat we aan die kant wat extra's missen. Dat vond ik tegen Monaco al, maar juist vandaag moet in elk geval een van die kansen erin. Tegen Monaco miste hij in beide wedstrijden ook al twee prima kansen. Op dit niveau ga je er niet zoveel krijgen. Tot nu toe kost ons dat niet zoveel, maar het zal toch het eerste zijn waar ik aan terugdenk mocht het volgende week misgaan, evenals de blunder van Benítez.
Als je na deze wedstrijd vindt dat we iets aan de rechterkant missen, wat vind je dan wel niet dat we aan de linkerkant missen?
Saibari is underrated.
Ykhim
Lid scoutingsteam

In elk geval geen speler die dit seizoen 3 goals en 4 assists in 6 wedstrijden heeft mogen noteren.
Siemen
Nationale topspeler

Thijs wrote: 16 Aug 2022, 23:00
Siemen wrote: 16 Aug 2022, 22:58

Welke dan? Ik vond de eerste bijna onmogelijk en het was 100% zijn verdienste dat het een kans werd. De tweede schoot hij matig, maar was ook lastig en de derde is mogelijk de enige wat je echt een kans zou kunnen noemen.
Een echt goede aanvaller legt er minstens één in. Dat is geen schande voor Saibari, maar wel een terechte constatering imo. De laatste kans was groot, de tweede had hij veel ruimte en schoot hij matig, de eerste kans was de moeilijkste inderdaad.
Post Reply