Nou soit, met het aan zekerheid grenzende risico om als gutmensch weggezet te worden mijn reactie. Als je ziet en hoort wat er allemaal wordt geroepen op de feyenoord en utrecht tribunes als ajax langskomt dan begrijp ik wel waarom je dit soort dingen in de kiem wil smoren. Als het eenmalig grapje is, dan hoef je daar niet zo zuur over te doen. In dit geval ligt dat anders. Ik wil het niet plaatsen onder antisemitisme, want eigenlijk heeft het daar niks mee te maken. Het probleem is echter dat je voor heel veel mensen dit soort uitspraken normaliseert. Ook voor mensen en kinderen die misschien wat minder goed kunnen relativeren en nadenken over de consequenties van woorden.Ren Höek wrote: ↑09 Nov 2020, 13:27 Aan de ene kant valt het wel mee wat hij zegt, aan de andere kant is de combi "hakenkruis" en "vol gas geven" natuurlijk onsmakelijk en kan een reactie van de club dan niet uitblijven. Ook omdat hij van die spullen af dient te blijven en misbruik maakte van zijn tijdelijke privilege.
Ajax
- Trixm
- Vedette
Saibari is underrated.
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Deze instelling snap ik nooit. Hoe kun je nou willen dat spelers niet uitkomen voor nationale teams? Denk dat mensen onderschatten wat de waarde daar van is. A. Ze leren er van en B. Aangezien voetbal toch koehandel is leveren ze meer op als ze op internationaal niveau acteren en presteren.GOATZE wrote: ↑12 Nov 2020, 14:59 Van mij mag ie alle ajacieden oproepen die in aanmerking komen voor Oranje, laat de PSVers maar lekker hun rust pakken en zich bij PSV in de kijker spelen voor het EK. Vooral in deze tijden waar je om de paar dagen een wedstrijd speelt is Oranje een hinderlijke onderbreking
(Ja, momenteel met corona en overbelasting is de situatie anders maar ik zie deze mening vaker voorbij komen. Net als het “laat de europese wedstrijden lekker lopen en focus je op de eredivisie”.)
Ik vind dat pure armoe.
-
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Jeugdspeler
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Heb de penaltyreeks niet gezien maar kan me voorstellen dat de scheids/VAR eerder in de reeks naar een penalty heeft gekeken en hij daarom niet zeker is van zijn zaak.JuulEllerman wrote: ↑13 Nov 2020, 08:03Het was ook niet heel handig wat de doelman deed nadat ie de pentalty stopte, alsof ie zelf zei “ik bewoog wel erg vroeg, weet je wel zeker dat je hem goedkeurt?”
-
- Jeugdspeler
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik heb hem ook gezien. Het was meer een reactie op de scheids die totaal stil blijft staan en niets aangeeft op het moment dat hij hem stopt. Daarom kijkt hij zo denk ik.
Mogelijk hebben de keepers ook vooraf instructie gehad waarbij ze zeggen dat iedere pingel die niet zit eerst wordt gecheckt door de VAR (wat ook logisch is).
Mogelijk hebben de keepers ook vooraf instructie gehad waarbij ze zeggen dat iedere pingel die niet zit eerst wordt gecheckt door de VAR (wat ook logisch is).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Douchbag Tadic:
Hier stond je dan vanavond (ja, zeker weten)
Het was wel spannend (oeh)
Maar toch ook fijn (jeee)
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen (nee)
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z'n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Met z'n allen
Met z'n allen
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd
Met z'n allen
Met z'n allen
Laat de limonade nu maar knallen
Met z'n allen
Met z'n allen
Ze zeggen wel 's oud gedaan is jong geleerd
Want maandenlang hebben wij hier naar toe gewerkt (nu ben jij)
Nu ben jij degeen
Die het feestje geeft
En binnenkort nodigen wij je uit
En dan is het aan ons om te zeggen kom langs en dan zingen we weer tot besluit
Met z'n allen
Met z'n allen
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd
Met z'n allen
Met z'n allen (okee, okee)
Laat de limonade nu maar knallen
Met z'n allen
Met z'n allen
Ze zeggen wel 's oud gedaan is jong geleerd
Want maandenlang hebben wij hier naar toe gewerkt (nu ben jij)
Nu ben jij degeen
Die het feestje geeft (die het feestje geeeeft)
En binnenkort nodigen wij je uit
En dan is het aan ons om te zeggen kom langs en dan zingen we weer tot besluit
Tot de volgende keeeeeeer!
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Legende
-
- Legende