Zal hij voor Jong PSV uit moeten komen dan? Is een centrale middenvelder, die PSV al genoeg heeft.
Maar desalniettemin dank voor het gerucht!
We hebben niet echt een back-up voor Sangaré. Guti en Van Ginkel zijn helaas niet geschikt voor de controlerende rol. Handig om zo'n back-up achter de hand te hebben zodat ie volgend seizoen geruisloos Sangaré kan opvolgen. Ageren ipv reageren.
ShovingNE2 wrote: ↑18 Aug 2022, 10:40
Goh, weer niet blut inderdaad. Hoe verrassend.
Als wij 300 miljoen in 1 transferwindow zouden krijgen zeggen mensen hier nog dat we geen geld hebben en technisch failliet zijn ofzo..
Tot nu toe is er dit jaar 14mln binnengekomen, en 6 mln uitgegeven; vorig jaar 53mln binnengekomen en 14 uitgegeven. Minder dan 1/3e uitgegeven van wat er is binnengekomen.
Vooralsnog geeft mij dit niet het beeld dat we er financieel super goed voor staan.
Maar wellicht komt er nog een grote aankoop, ook zonder CL. Window is nog niet gesloten natuurlijk
ComeOnPSV wrote: ↑18 Aug 2022, 10:10
Er is weer een gerucht
Santiago Hezze staat ook in de belangstelling van PSV.
Maar Celta en Espanyol zijn niet de enigen die bieden op Hezze, een voetballer die ook op de agenda staat bij PSV Eindhoven, opgeleid door Ruud Van Nistelrooy en de Braziliaan Inter de Porto Alegre, een ploeg waar de speler 'nee' tegen zei omdat zijn voorkeur uitgaat naar naar Europa komen.
[mention]Ykhim[/mention] had al eens iets over hem geschreven:
Ykhim wrote: ↑31 Jan 2022, 00:15
Santiago Hezze is wat mij betreft een van de meest onderschatte talenten van Zuid-Amerika. Pas 20 jaar, maar ik vind hem defensief bijzonder goed. Is fysiek in orde en heeft veel duelkracht, maar heeft vooral ook het spelinzicht om altijd te zijn waar de bal gaat komen. Aan de bal was het in jeugdelftallen nogal onzeker, maar daarin heeft hij stappen gezet. Qua handelingssnelheid kan het nog wat beter, maar hij zoekt in elk geval altijd de oplossing naar voren. Het lijkt me een speler die uitermate geschikt is voor het spelletje van PSV, en eentje die in potentie Sangaré moet kunnen vervangen. Zal ook niet de duurste klant zijn en het lijkt me sowieso een betere optie dan eerder aan PSV gekoppelde namen als Medina en Varela.
Zal hij voor Jong PSV uit moeten komen dan? Is een centrale middenvelder, die PSV al genoeg heeft.
Maar desalniettemin dank voor het gerucht!
We hebben niet echt een back-up voor Sangaré. Guti en Van Ginkel zijn helaas niet geschikt voor de controlerende rol. Handig om zo'n back-up achter de hand te hebben zodat ie volgend seizoen geruisloos Sangaré kan opvolgen. Ageren ipv reageren.
"Best Role: Ball Winning Midfielder". Wel klein. 1.77.
Top dat je dat hebt teruggevonden [mention]hondjevandebakker[/mention] .
Lijkt dus de back-up voor Sangaré te kunnen worden. Hopelijk kan PSV doorpakken want [mention]Ykhim[/mention] is erg positief over hem.
"Best Role: Ball Winning Midfielder". Wel klein. 1.77.
Volgens transfermarkt is ie 1.86. Waar lees jij die 1.77?
Als je naar die beelden kijkt, wat een tijd krijgen die gasten in de opbouw. Geen enkele druk.
ComeOnPSV wrote: ↑18 Aug 2022, 11:33
Top dat je dat hebt teruggevonden @hondjevandebakker .
Lijkt dus de back-up voor Sangaré te kunnen worden. Hopelijk kan PSV doorpakken want @Ykhim is erg positief over hem.
Tja, die was ook zeer overdreven negatief over Saibari afgelopen wedstrijd. Dus als dit dan positief overdreven wordt is het niet al te serieus te nemen vind ik.
Ik zie het liefst nog een linksback komen en een aanvaller.
Als we ook nog een cv en een middenvelder gaan halen wordt naar mijn gevoel gewoon te veel tenzij er nog wat spelers vertrekken. Zolang er geen cv los van Luckassen vertrekt zie ik PSV ook geen extra cv halen.
Ik durf het wel aan met Obispo en Teze. Beide zijn nog jong en hebben veel ruimte om te groeien en tot nu toe haat het goed. Een back hebben we wel echt nodig, want max kan echt niet meer. Wanneer Mauro dan terug komt kan je hem dan op rechsback zetten en de aankoop op de andere kant.