Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij heeft hij verder niet echt kunnen imponeren. Paar keer uitgeleend door Chelsea in de jaren daarna
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou Roger die Enzo Fernández van ons transferwishlistje gestolen hebben?

Maakt een aardige indruk vooralsnog. Weinig aanpassingsproblemen iig...
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Als je Elfrink hoort zet PSV behoorlijk hoog in voor bepaalde posities die eventueel nog versterkt moeten worden. Een hele gekke take misschien. Maar Marco Asensio heeft te horen gekregen van Real Madrid dat hij met een 1-jarig contract wat hij nu heeft mag vertrekken. Zou dat niet een optie zijn richting deadline day als wij cl hebben gehaald? Ik weet het zelf ook: 99,9% onrealistisch maar toch.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 18 Aug 2022, 14:12 Als je Elfrink hoort zet PSV behoorlijk hoog in voor bepaalde posities die eventueel nog versterkt moeten worden.
Waar kan ik dat terug lezen?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Asensio zit rond de 9 mil per jaar. Denk niet dat die haalbaar is :P

Image
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 Aug 2022, 14:29
OnsPSV wrote: 18 Aug 2022, 14:12 Als je Elfrink hoort zet PSV behoorlijk hoog in voor bepaalde posities die eventueel nog versterkt moeten worden.
Waar kan ik dat terug lezen?
In het laatste premium artikel staat: PSV is in staat om fors te investeren en kijkt uit naar interessante namen, gezien de eerdere interesse in Donyell malen
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zal ik eens een leuk feitje vertellen over Asensio?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 18 Aug 2022, 14:30 Asensio zit rond de 9 mil per jaar. Denk niet dat die haalbaar is :P

Image
Waar haal je dit vandaan? :)
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 18 Aug 2022, 14:33 Zal ik eens een leuk feitje vertellen over Asensio?
IK heb een vermoeden maar ik zal m voor me houden
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 18 Aug 2022, 14:33 Zal ik eens een leuk feitje vertellen over Asensio?
Hij spreekt geen woord Nederlands?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dit stond in dat ED artikel van Rik:
(...)

maar de liefhebbers van transfernieuws lijken op het eind van deze maand pas echt aan hun trekken te komen. Dan weet PSV veel beter wat er te besteden is en in welke spelersvijver de ploeg kan hengelen. Er is absoluut nog financiële ruimte voor een grote aankoop, zoveel is wel duidelijk. Met of zonder Champions League-groepsfase.

(...)
"Op die plaats moet hij nog een ontwikkeling doormaken, die aan Philipp Max in 2020 ook werd toegedicht. Het valt echter al geruime tijd tegen wat de hardwerkende Duitser laat zien. De Champions League is voor hem een droom, maar een vertrek van de linksback is nog niet uit te sluiten als PSV zich op die positie zou kunnen verbeteren. Voorheen werd vaak de naam van Jetro Willems aan de Eindhovenaren gekoppeld, maar hij lijkt niet meer in beeld. Willems mag transfervrij weg bij het vorig seizoen uit de Bundesliga gedegradeerde Greuther Fürth."
https://www.ed.nl/PSV/PSV-zoekt-oorzaak ... ~ab4adb99/

Of bedoel je niet deze? [mention]OnsPSV[/mention]
Hatseflats wrote: 18 Aug 2022, 14:34
Heruone wrote: 18 Aug 2022, 14:30 Asensio zit rond de 9 mil per jaar. Denk niet dat die haalbaar is :P

Image
Waar haal je dit vandaan? :)
FBref heeft tegenwoordig wages erbij staan.
Last edited by Heruone on 18 Aug 2022, 14:38, edited 1 time in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
PapaHiljemark
Talent
Posts: 83
Joined: 19 May 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mitrogol wrote: 17 Aug 2022, 15:00 In het Transferwindow-topic werd Rashica genoemd, waarna mij een andere ex-huurspeler van Vitesse te binnen schoot. Moest zelf ff googlen hoe hij ook alweer heette :D, maar ik bedoelde Lucas Piazon.

Ooit door Chelsea als groot talent uit Brazilië naar Europa gehaald. In mijn herinnering was hij bij Vitesse fantastisch als buitenspeler, daarna volledig uit het oog verloren. Is inmiddels 28, speelt weer in Brazilië (verhuurd door Braga) en heeft volgens TM een marktwaarde van 3,5 mln.

Zou het een versterking kunnen zijn? Leeftijd is top, de vraag is of hij de ambities nog heeft in Europa te slagen of in Brazilië alvast van zijn pre-pensioen geniet.

Zie https://www.transfermarkt.nl/lucas-piaz ... ler/176485
Die Piazon was echt een geweldige speler bij Vitesse, maar dit moet je toch absoluut niet willen bij PSV zoveel jaar later.

Afgelopen 3 seizoenen 91 wedstrijden gespeeld, met maar 13 goals en 7 assists (waarvan maar 1 goal in 28 wedstrijden afgelopen seizoen).
Dan nog liever die ene Portugees van Basel, daar zit in ieder geval nog mogelijke potentie in...
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/marin-ljub ... ler/838236

Ljubicic van Lask. Heb hem zelf nooit zien spelen, maar heeft nu wel al een aardige statistiek met 6 doelpunten en 2 assists in 4 wedstrijden (waarvan 4 doelpunten tegen Wolfsberger AC). LASK kan hem voor 2,4 mil overnemen van Hajduk Split, dus er zal meer betaald moeten worden natuurlijk. Misschien iets voor achter Luuk om te rijpen?
Ziet er in mijn ogen uit als een snelle technische spits.


Edit: Ik zie dat [mention]1913PSV.[/mention] hem hier ook al eens heeft benoemd, maar daar kwam geen reactie op ;). Wellicht dat iemand hem beter kent.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
FOOTB_REM_S: No

Zat ff te kijken tussen de transfervrije spelers:

- Geen idee hoe goed hij nog is hoor maar misschien Marcelo proberen? Heeft na zijn vertrek bij Real Madrid nog altijd geen nieuwe club en kan qua ervaring ongetwijfeld nog wat toevoegen. Alleen zal het salaris wel weer exorbitant hoog zijn
- Januzaj, zal ongetwijfeld al benoemd zijn hier. Hadden al eerder interesse en we zijn er bij PSV gek op om iedere window dezelfde namen te proberen.
- Aurier, ook amper zien spelen sinds zijn vertrek uit Engeland maar blijft een interessante naam.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Geen al te sterke bron, maar wel een interessante naam én een linksbuiten.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Enkel interessant als back-up van Gakpo niet als vervanger van Gakpo of Mandueke
dannyPSV
Jeugdinternational
Posts: 132
Joined: 28 Jan 2022, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Jerdy Schouten
FOOTB_REM_S: No

Hier wordt genoemd dat clubs uit Nederland en Zwitserland interesse hebben:

https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... xtor=RSS-1
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht overigens dat het AZ is die een (toekomstig) opvolger voor Karlsson zoeken.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

AZ had vorig seizoen al serieuze interesse in Geubbels.
Ik zie dat hij vorig seizoen zowaar fit is gebleven, maar vooral als invaller werd gebruikt. Een gevallen toptalent, als hij dat talent nog kan weten te benutten is hij een hele leuke speler om erbij te hebben. En als hij eindelijk eens fit blijft.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wellicht wat interessante namen voor PSV:

Jovane Cabral, is vorig seizoen ook al gelinkt aan PSV. Kan voorin als spits, linksbuiten en rechtsbuiten uit de voeten. Snel, goede trap, goede pass, goede 1vs1 etc. 24 jaar en heeft nog een contract tot 2023 dus Sporting zal deze window moeten verkopen. Geen absolute glasbak met enorm veel potentie, wel een speler waarvan ik denk dat hij voor PSV van meerwaarde kan zijn net als bijv. een Doan dat was. Kan je hem voor een leuk bedragje halen (rond de 5 a 6 miljoen), is hij denk ik zeker het overwegen waard. Enigste punt van kritiek was volgens mij zijn blessure gevoeligheid zover ik me kan herinneren van vorig jaar.



Yusuf Demir, 19 jaar. Ontzettend groot talent van Rapid Wien die gehuurd werd door Barca, maar gek genoeg niet werd vastgelegd. Fantastisch voetballertje, [mention]Sensation[/mention] kan daar wel meer over vertellen. Denk dat hij ook een hele goede match zou zijn binnen de speelstijl van RvN. En je haalt iemand binnen met potentie die het bij Barca in de Liga BBVA heeft laten zien om op dat niveau ook al kwalitatief geen misselijke speler te zijn. Zie bij TM wel dat hij momenteel geblesseerd is, geen idee hoe dat zit?



Ryan Kent, spelend voor Rangers (onze tegenstander in het tweeluik). Heeft nog maar een 1-jarig contract en is wel een heel fijn spelertje. 25 jaar, geen speler meer die de stap omhoog gaat zetten en wellicht wel CL-voetbal/een ander voetballand wilt ervaren. Geen idee wat hij moet kosten, gezien zijn transferwaarde bij TM wel hoog ingeschat wordt, maar als je hem ook voor maar een enigszins leuk bedrag kan overnemen, is hij het denk ik wel de moeite waard.



Julian Draxler. Een absoluut buitenkansje en onrealistische speler, maar who knows. Is inmiddels 28 jaar en speelt amper bij PSG. Zeker nu daar een nieuwe technisch directeur zit met een nieuwe trainer, lijkt er helemaal geen speeltijd voor hem weggelegd. Geruchten gaan iig dat hij een transfer wilt maken. Ik zou dat in dit stadium wel een hele lijpe transfer vinden, zeker ook omdat hij op het middenveld uit de voeten kan. Maar i doubt it.



Rayan Cherki, ook een absoluut buitenkansje die ik totaal onrealistisch acht, maar zeker het benoemen waard. Enorm groot talent, heeft alleen nog een 1-jarig contract. Lyon lijkt er niet uit te komen met de contractonderhandelingen en om te voorkomen dat hij transfervrij de deur uitloopt, zal men hem moeten verkopen. Fantastisch spelertje en talent.


https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... ub-offers/
Image

Mykhaylo Mudryk, 21 jarige buitenspeler bij Shaktar. Leuk spelertje, hele verfijnde dribbel. Kan zowel links als rechts uit de voeten, alleen heeft wel in Februari zijn contract verlengt bij Shaktar.



Facundo Pellistri. Groot talent, 20 jarige speler die zowel links- als rechtsbuiten kan spelen. Staat onder contract bij United en vorig seizoen uitgeleend aan Alaves. Geen speler denk ik gelijk het gedoodverfde niveau heeft, maar wel iemand die voor ED niveau al een hele goede speler kan zijn en enorm veel potentieel heeft. Ik heb geen flauw idee wat het idee is met hem binnen United, maar gezien die hele club daar een puinhoop is, sluit ik niet uit dat hij over te kopen is.



Ik blijf Joelson Fernandes ook nog altijd een interessante naam vinden waar PSV aan gelinkt werd. Alleen dat zijn wel meer spelers met het oog op lange termijn gok ik.

https://www.vi.nl/pro/analyse/transfert ... -fernandes

En dan hebben we natuurlijk nog Adnan Januzaj. Is natuurlijk transfervrij en al vaak genoemd hier, Heeft geen verdere toelichting nodig denk ik. Ik vond hem in de EL vorig jaar tegen PSV erg goed iig en voor ED begrippen is hij natuurlijk een glasbak. Of Milot Rashica die al vaker genoemd is hier. Of Josip Brekalo.

Image
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Demir is toch al tweemaal gezakt in transferwaarde sinds zijn terugkomst bij Wien. Nu nog maar een waarde van 5mln. Hoe is dat te verklaren? Ik had ook al gedacht dat hij na Barca sneller opgepikt zou worden door een grotere club dan Wien. Geen niveau Barca, maar daaronder. Vreemd, want het lijkt ook een koopje voor die clubs.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 18 Aug 2022, 20:28 Wellicht wat interessante namen voor PSV:

Jovane Cabral, is vorig seizoen ook al gelinkt aan PSV. Kan voorin als spits, linksbuiten en rechtsbuiten uit de voeten. Snel, goede trap, goede pass, goede 1vs1 etc. 24 jaar en heeft nog een contract tot 2023 dus Sporting zal deze window moeten verkopen. Geen absolute glasbak met enorm veel potentie, wel een speler waarvan ik denk dat hij voor PSV van meerwaarde kan zijn net als bijv. een Doan dat was. Kan je hem voor een leuk bedragje halen (rond de 5 a 6 miljoen), is hij denk ik zeker het overwegen waard. Enigste punt van kritiek was volgens mij zijn blessure gevoeligheid zover ik me kan herinneren van vorig jaar.



Yusuf Demir, 19 jaar. Ontzettend groot talent van Rapid Wien die gehuurd werd door Barca, maar gek genoeg niet werd vastgelegd. Fantastisch voetballertje, @Sensation kan daar wel meer over vertellen. Denk dat hij ook een hele goede match zou zijn binnen de speelstijl van RvN. En je haalt iemand binnen met potentie die het bij Barca in de Liga BBVA heeft laten zien om op dat niveau ook al kwalitatief geen misselijke speler te zijn. Zie bij TM wel dat hij momenteel geblesseerd is, geen idee hoe dat zit?



Ryan Kent, spelend voor Rangers (onze tegenstander in het tweeluik). Heeft nog maar een 1-jarig contract en is wel een heel fijn spelertje. 25 jaar, geen speler meer die de stap omhoog gaat zetten en wellicht wel CL-voetbal/een ander voetballand wilt ervaren. Geen idee wat hij moet kosten, gezien zijn transferwaarde bij TM wel hoog ingeschat wordt, maar als je hem ook voor maar een enigszins leuk bedrag kan overnemen, is hij het denk ik wel de moeite waard.



Julian Draxler. Een absoluut buitenkansje en onrealistische speler, maar who knows. Is inmiddels 28 jaar en speelt amper bij PSG. Zeker nu daar een nieuwe technisch directeur zit met een nieuwe trainer, lijkt er helemaal geen speeltijd voor hem weggelegd. Geruchten gaan iig dat hij een transfer wilt maken. Ik zou dat in dit stadium wel een hele lijpe transfer vinden, zeker ook omdat hij op het middenveld uit de voeten kan. Maar i doubt it.



Rayan Cherki, ook een absoluut buitenkansje die ik totaal onrealistisch acht, maar zeker het benoemen waard. Enorm groot talent, heeft alleen nog een 1-jarig contract. Lyon lijkt er niet uit te komen met de contractonderhandelingen en om te voorkomen dat hij transfervrij de deur uitloopt, zal men hem moeten verkopen. Fantastisch spelertje en talent.


https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... ub-offers/
Image

Mykhaylo Mudryk, 21 jarige buitenspeler bij Shaktar. Leuk spelertje, hele verfijnde dribbel. Kan zowel links als rechts uit de voeten, alleen heeft wel in Februari zijn contract verlengt bij Shaktar.



Facundo Pellistri. Groot talent, 20 jarige speler die zowel links- als rechtsbuiten kan spelen. Staat onder contract bij United en vorig seizoen uitgeleend aan Alaves. Geen speler denk ik gelijk het gedoodverfde niveau heeft, maar wel iemand die voor ED niveau al een hele goede speler kan zijn en enorm veel potentieel heeft. Ik heb geen flauw idee wat het idee is met hem binnen United, maar gezien die hele club daar een puinhoop is, sluit ik niet uit dat hij over te kopen is.



Ik blijf Joelson Fernandes ook nog altijd een interessante naam vinden waar PSV aan gelinkt werd. Alleen dat zijn wel meer spelers met het oog op lange termijn gok ik.

https://www.vi.nl/pro/analyse/transfert ... -fernandes

En dan hebben we natuurlijk nog Adnan Januzaj. Is natuurlijk transfervrij en al vaak genoemd hier, Heeft geen verdere toelichting nodig denk ik. Ik vond hem in de EL vorig jaar tegen PSV erg goed iig en voor ED begrippen is hij natuurlijk een glasbak. Of Milot Rashica die al vaker genoemd is hier. Of Josip Brekalo.

Image
allemaal heeeerlijke spelers, Demir is en blijft the dream.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

[mention]Heruone[/mention] Demir speelt vanavond en heeft assistje achter z’n naam, blessure is dus foetsie
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mooie lijst aan spelers [mention]Heruone[/mention]
Demir zou echt fantastisch zijn in mijn ogen, de Barça fans hier vonden hem ook echt wel meer dan prima vorig jaar. Als je die nog relatief goedkoop zou kunnen oppikken, ben je toch wel spekkoper
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik lees ook geruchten op het interweps dat Wien open zou staan voor een verkoop van Demir. O.a. MLS club Los Angeles FC zou interesse hebben. Tja, daar moeten wij ook mee kunnen concurreren hé.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply