100% mijn gedachte. Hezze is geen niveau Sangaré, maar zou wat mij betreft een goede, doordachte investering zijn. Op korte termijn voeg je meer defensieve stabiliteit en gif toe, op lange termijn iemand die het talent heeft om belangrijk kan worden.Sjorsensjimmie wrote: ↑18 Aug 2022, 10:55We hebben niet echt een back-up voor Sangaré. Guti en Van Ginkel zijn helaas niet geschikt voor de controlerende rol. Handig om zo'n back-up achter de hand te hebben zodat ie volgend seizoen geruisloos Sangaré kan opvolgen. Ageren ipv reageren.
Transferwindow 2022-2023
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
- Ren Höek
- Vedette
Een cursus begrijpend lezen is voor sommigen geen overbodige luxe.D.Millpants wrote: ↑18 Aug 2022, 12:16 Tja, die was ook zeer overdreven negatief over Saibari afgelopen wedstrijd.
Opmerken dat iemand zeer talentvol is en prima presteert (of een helft slecht presteert), maar nog niet op het niveau zit van een basisspeler, is niet hetzelfde als "zeer overdreven negatief" zijn. Bij lange na niet zelfs.
Ik blijf me verbazen over het verdwijnen van nuance, ik hoop echt dat het iets tijdelijks is.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Ardbeg
- Mister PSV
Qua manier van spelen, speelt hij niet heel anders van Ibi of wel? Op basis van het filmpje dan.Ykhim wrote: ↑18 Aug 2022, 13:53100% mijn gedachte. Hezze is geen niveau Sangaré, maar zou wat mij betreft een goede, doordachte investering zijn. Op korte termijn voeg je meer defensieve stabiliteit en gif toe, op lange termijn iemand die het talent heeft om belangrijk kan worden.Sjorsensjimmie wrote: ↑18 Aug 2022, 10:55We hebben niet echt een back-up voor Sangaré. Guti en Van Ginkel zijn helaas niet geschikt voor de controlerende rol. Handig om zo'n back-up achter de hand te hebben zodat ie volgend seizoen geruisloos Sangaré kan opvolgen. Ageren ipv reageren.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Middenveld wordt nog voller dan met Til, Simons, Veerman, Sangare, Guti, v. Ginkel en Saibari... Geen idee of PSV daar ruimte voor heeft. Hoewel ik het wel een prettige aankoop zou vinden, want ik heb momenteel niet het idee dat Sangare en Veerman hier volgend jaar nog spelen om eerlijk te zijn.Ykhim wrote: ↑18 Aug 2022, 13:53100% mijn gedachte. Hezze is geen niveau Sangaré, maar zou wat mij betreft een goede, doordachte investering zijn. Op korte termijn voeg je meer defensieve stabiliteit en gif toe, op lange termijn iemand die het talent heeft om belangrijk kan worden.Sjorsensjimmie wrote: ↑18 Aug 2022, 10:55We hebben niet echt een back-up voor Sangaré. Guti en Van Ginkel zijn helaas niet geschikt voor de controlerende rol. Handig om zo'n back-up achter de hand te hebben zodat ie volgend seizoen geruisloos Sangaré kan opvolgen. Ageren ipv reageren.
Als we het trouwens toch nog over Z-Amerikaanse talentjes hebben: ik blijf Zeballos echt een heel interessante speler vinden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
2 backs ja? Lijkt me bijzonder overdreven.trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2022, 14:17 Misschien moeten we eerst gewoon even de posities versterken waar dat echt nodig is? Linksback, rechtsback en rechtsbuiten.
#FreeGeneratie4
- Hatseflats
- Vedette
Linksbuiten ipv rechtsbuitentrouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2022, 14:17 Misschien moeten we eerst gewoon even de posities versterken waar dat echt nodig is? Linksback, rechtsback en rechtsbuiten.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
-
- Lid scoutingsteam
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Je hebt gelijk. Het was een andere user die zo negatief was. Excuus [mention]Ykhim[/mention]Ren Höek wrote: ↑18 Aug 2022, 14:10Een cursus begrijpend lezen is voor sommigen geen overbodige luxe.D.Millpants wrote: ↑18 Aug 2022, 12:16 Tja, die was ook zeer overdreven negatief over Saibari afgelopen wedstrijd.
Opmerken dat iemand zeer talentvol is en prima presteert (of een helft slecht presteert), maar nog niet op het niveau zit van een basisspeler, is niet hetzelfde als "zeer overdreven negatief" zijn. Bij lange na niet zelfs.
Ik blijf me verbazen over het verdwijnen van nuance, ik hoop echt dat het iets tijdelijks is.
Verder ben ik altijd genuanceerd, dit was een foutje. Ik erger mij namelijk ook aan het negatieve en ontbreken van de nuance daarin.
- PCGC
- Vedette
Als je echt een slot op de deur wil in je verdediging en een speler wil waar niemand aan zijn aandacht gaat ontsnappen, is Gilberto García wellicht een optie?
Rechts back, speelt bij het Colombiaanse Deportivo. Colombiaans international voorheen.
Sterke punten:
- Ziet zijn directe tegenstander echt als zijn gevangene en volgt hem overal op het veld, laat hem geen moment alleen.
- Verdedigend ijzersterk
- Echt een onneembare ‘vesting’
- Goed schot
Minpunten:
- Staat vaak alleen op een eiland te spelen
- Al redelijk op leeftijd
- Is aardig gesetteld op locatie, weet niet hoe makkelijk je hem hier krijgt
#FreeGeneratie4
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
PSV zal niet op de exotische toer gaat het als het gaat om versterkingen. Tot november hebben we een ram, maar dan ook ramvol programma. Oftewel, er zal weinig tot geen tijd zijn voor een nieuwe speler om te wennen. Daarom zie ik een speler, spelend op een ander continent, niet snel komen deze transferwindow.
-
- Vedette
Kwaliteit past zich snel genoeg aan, ook al is het afkomstig uit Verwegistan. Ik denk daarom eerlijk gezegd dat dat geen rol speelt.Vakkie M wrote: ↑18 Aug 2022, 15:36 PSV zal niet op de exotische toer gaat het als het gaat om versterkingen. Tot november hebben we een ram, maar dan ook ramvol programma. Oftewel, er zal weinig tot geen tijd zijn voor een nieuwe speler om te wennen. Daarom zie ik een speler, spelend op een ander continent, niet snel komen deze transferwindow.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zit je ons nu voor de gek te houden? Hoe kom je bij deze speler uit?PCGC wrote: ↑18 Aug 2022, 14:57
Als je echt een slot op de deur wil in je verdediging en een speler wil waar niemand aan zijn aandacht gaat ontsnappen, is Gilberto García wellicht een optie?
Rechts back, speelt bij het Colombiaanse Deportivo. Colombiaans international voorheen.
Sterke punten:
- Ziet zijn directe tegenstander echt als zijn gevangene en volgt hem overal op het veld, laat hem geen moment alleen.
- Verdedigend ijzersterk
- Echt een onneembare ‘vesting’
- Goed schot
Minpunten:
- Staat vaak alleen op een eiland te spelen
- Al redelijk op leeftijd
- Is aardig gesetteld op locatie, weet niet hoe makkelijk je hem hier krijgt
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Een transfer carrousel die kan leiden tot een bod op Sangare (van Newcastle)
https://www.vi.nl/nieuws/real-madrid-he ... l-in-zicht
- Tjompie
- Internationale topspeler
Voordat zo'n speler alle vergunningen binnen heeft is het inderdaad al bijna winterstopVakkie M wrote: ↑18 Aug 2022, 15:36 PSV zal niet op de exotische toer gaat het als het gaat om versterkingen. Tot november hebben we een ram, maar dan ook ramvol programma. Oftewel, er zal weinig tot geen tijd zijn voor een nieuwe speler om te wennen. Daarom zie ik een speler, spelend op een ander continent, niet snel komen deze transferwindow.
-
- Legende
Het liefst helemaal niet natuurlijk, maar gelukkig is de clausule van Sangaré niet meer geldig. 100 miljoen voor Guimarães en dan voor 37 miljoen Sangaré ophalen, dat was een gouden deal geweest voor Newcastle.Skuddem wrote: ↑18 Aug 2022, 15:56 Een transfer carrousel die kan leiden tot een bod op Sangare (van Newcastle)
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Boscagli
Maar goed, hypothetisch: 100 miljoen voor Guimaraes, 60 miljoen voor Sangaré, geen voetbalsucces voor PSV... wel flink gecasht. Hou liever ons slot op de deur!Madueke wrote: ↑18 Aug 2022, 16:15Het liefst helemaal niet natuurlijk, maar gelukkig is de clausule van Sangaré niet meer geldig. 100 miljoen voor Guimarães en dan voor 37 miljoen Sangaré ophalen, dat was een gouden deal geweest voor Newcastle.Skuddem wrote: ↑18 Aug 2022, 15:56 Een transfer carrousel die kan leiden tot een bod op Sangare (van Newcastle)
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones