Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Na woensdag maar eens meteen met wat flappen gaan wapperen en een paar man van dat lijstje binnenharken. Demir voorop.
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller
Posts: 366
Joined: 30 Aug 2021, 19:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laat ik maar zo beginnen, dan valt het misschien mee: #roastme.

Beukema lijkt me zo'n interessante speler. Geen toevoeging voor de selectie op dit moment, maar deze jongen kan (onder de juiste begeleiding) echt een goede CV worden.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop op Brekalo. Perfect profiel wat mij betreft. Speeltijd bij Wolfsburg wordt minder, heeft een aflopend contract en de juiste leeftijd. En is gewoon echt een goede speler.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Brekalo it is.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Is ie al genoemd: Saed Hakšabanović
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 19 Aug 2022, 02:41 Is ie al genoemd: Saed Hakšabanović
Op basis waarvan? want zijn stats zien er niet goed uit,
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop eigenlijk op een andere Kroaat (mocht Cody vertrekken) en dat is Mislav Orsic. Staat er wel een cashcow minder op het veld maar lijkt me wel echt iemand die er direct staat.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 19 Aug 2022, 05:49 Ik hoop eigenlijk op een andere Kroaat (mocht Cody vertrekken) en dat is Mislav Orsic. Staat er wel een cashcow minder op het veld maar lijkt me wel echt iemand die er direct staat.
Jaa, die naam heb ik hier al eerder genoemd, dat is zon vreselijk goede linksbuiten
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 19 Aug 2022, 02:41 Is ie al genoemd: Saed Hakšabanović
Krijgen we die Feyenoord journalist straks weer op ons dak. Nee, maar deze speler heeft niet zo'n interessant profiel moet ik zeggen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 19 Aug 2022, 02:41 Is ie al genoemd: Saed Hakšabanović
Dat ze deze tenues aan mochten trekken...
Verder zie ik een zeer behendige/technische buitenspeler, die makkelijk ruimte voor zichzelf kan maken, overzicht en met een hele fijne versnelling op de eerste meters. Ziet er op basis van dit filmpje er goed uit.

Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 19 Aug 2022, 10:10
RIO wrote: 19 Aug 2022, 02:41 Is ie al genoemd: Saed Hakšabanović
Dat ze deze tenues aan mochten trekken...
Verder zie ik een zeer behendige/technische buitenspeler, die makkelijk ruimte voor zichzelf kan maken, overzicht en met een hele fijne versnelling op de eerste meters. Ziet er op basis van dit filmpje er goed uit.

Van dit filmpje word ik wel blij van.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 19 Aug 2022, 09:42
RIO wrote: 19 Aug 2022, 02:41 Is ie al genoemd: Saed Hakšabanović
Krijgen we die Feyenoord journalist straks weer op ons dak. Nee, maar deze speler heeft niet zo'n interessant profiel moet ik zeggen.
Waarom niet?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 19 Aug 2022, 11:02
Standbeeld wrote: 19 Aug 2022, 09:42

Krijgen we die Feyenoord journalist straks weer op ons dak. Nee, maar deze speler heeft niet zo'n interessant profiel moet ik zeggen.
Waarom niet?
Bij West Ham en Rubin niks gepresteerd, alleen nog maar meters gemaakt in de Zweedse competitie bij Norkopping en Djurgarden op zijn 23e. Stats zijn niet geweldig. Lijkt me meer iets voor een club als AZ.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 19 Aug 2022, 11:15
Ardbeg wrote: 19 Aug 2022, 11:02

Waarom niet?
Bij West Ham en Rubin niks gepresteerd, alleen nog maar meters gemaakt in de Zweedse competitie bij Norkopping en Djurgarden op zijn 23e. Stats zijn niet geweldig. Lijkt me meer iets voor een club als AZ.
Fair enough, ik ken hem eerlijk gezegd helemaal niet! Ik was vooral benieuwd naar het contrast tussen reacties op de naam :)!
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maak je maar ni druk hij gaat naar Celtic
https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... l-27780484
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Eens even gekeken naar wat zijn nou leuke Zuid-Amerikaanse spelers voor onze aanval en ik ben tot onderstaand lijstje gekomen. Wellicht dat onze Zuid-Amerika kenner [mention]Ykhim[/mention] nog aanvullingen heeft op mijn bevindingen!

- Talles Magno, 20 jarige linksbuiten van New York City. Grote en sterke maar toch ook snelle speler zoals ook Gakpo. Speler met een hele goede techniek. Goede balcontrole en de nodige flair. Het beste vanaf linksbuiten maar kan ook in de spits of eventueel op rechts. Vorig seizoen 8 goals en 8 assists. Scout report: https://footballtalentscout.net/2019/09 ... les-magno/
Beelden:


- Matheus Martins, 19 jarige linksbuiten van Fluminense uit Brazilië. Echte Braziliaanse aanvaller met een veel snelheid en de nodige samba maar wel altijd gefocust op het doel. Probleem bij Braziliaanse talenten is vaak het rendement en dat valt bij hem nog wel mee met 9 goals vorig seizoen. Interesse vanuit Sporting en Udinese en moet tussen de 8 en 9 miljoen kosten aldus de berichten.
Beelden:


- Artur, een 24 jarige rechtsbuiten van Red Bull Bragantino. Geen echt toptalent meer met zijn 24 jaar. Is met zijn 1,68 aan de kleine kant maar toch erg sterk aan de bal en een goede linkervoet. Is erg sterk in de 1 vs 1. Echt een handenbindertje die standaard 2 of zelfs 3 verdedigers bezig houdt. Wordt al enige tijd in verband gebracht met FC Barcelona maar dat lijkt op dit moment niet echt concreet.
Scout report: https://www.leftbackfootball.com/home/2 ... tty-winger
Beelden:


- Alan Velasco, 20 jarige Argentijnse linksbuiten die sinds februari voor FC Dallas in de MLS speelt. Is gekocht van Indepediente voor 7 miljoen. Een kleine snelle speler met een hele goede dribbel en sterk in de 1 vs 1. Ondanks dat hij 1,67 is, is hij ook sterk en zeker met de bal aan de voet. Heeft een goed afstandsschot en kan voorin overal uit de voeten, bij voorkeur vanaf links maar ook goed vanaf rechts of meer centraal.
Scout report: https://breakingthelines.com/player-ana ... n-velasco/
Beelden:


- Daniel Ruiz Riviera, 21 jarige linksbenige aanvaller uit Bogota, Colombia die op zowel links als rechtsbuiten kan. Vanaf links is het meer dan de man van de voorzet en vanaf rechts naar binnen komen en schieten. Beschikt over een goede trap in zijn linker waarmee hij goede corners en vrije trappen neemt. Zijn manier van bewegen en gretigheid doet me denken aan Lozano. Speelt in Colombia voor Millonarios dat hem in Januari voor EUR 350.000 heeft gekocht. Staat volgens verschillend media in de belangstelling van Ajax, Leverkusen en verschillende Zuid-Amerikaanse topclubs.
Beelden:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 19 Aug 2022, 18:36 Eens even gekeken naar wat zijn nou leuke Zuid-Amerikaanse spelers voor onze aanval en ik ben tot onderstaand lijstje gekomen. Wellicht dat onze Zuid-Amerika kenner @Ykhim nog aanvullingen heeft op mijn bevindingen!

- Talles Magno, 20 jarige linksbuiten van New York City. Grote en sterke maar toch ook snelle speler zoals ook Gakpo. Speler met een hele goede techniek. Goede balcontrole en de nodige flair. Het beste vanaf linksbuiten maar kan ook in de spits of eventueel op rechts. Vorig seizoen 8 goals en 8 assists. Scout report: https://footballtalentscout.net/2019/09 ... les-magno/
Beelden:


- Matheus Martins, 19 jarige linksbuiten van Fluminense uit Brazilië. Echte Braziliaanse aanvaller met een veel snelheid en de nodige samba maar wel altijd gefocust op het doel. Probleem bij Braziliaanse talenten is vaak het rendement en dat valt bij hem nog wel mee met 9 goals vorig seizoen. Interesse vanuit Sporting en Udinese en moet tussen de 8 en 9 miljoen kosten aldus de berichten.
Beelden:


- Artur, een 24 jarige rechtsbuiten van Red Bull Bragantino. Geen echt toptalent meer met zijn 24 jaar. Is met zijn 1,68 aan de kleine kant maar toch erg sterk aan de bal en een goede linkervoet. Is erg sterk in de 1 vs 1. Echt een handenbindertje die standaard 2 of zelfs 3 verdedigers bezig houdt. Wordt al enige tijd in verband gebracht met FC Barcelona maar dat lijkt op dit moment niet echt concreet.
Scout report: https://www.leftbackfootball.com/home/2 ... tty-winger
Beelden:


- Alan Velasco, 20 jarige Argentijnse linksbuiten die sinds februari voor FC Dallas in de MLS speelt. Is gekocht van Indepediente voor 7 miljoen. Een kleine snelle speler met een hele goede dribbel en sterk in de 1 vs 1. Ondanks dat hij 1,67 is, is hij ook sterk en zeker met de bal aan de voet. Heeft een goed afstandsschot en kan voorin overal uit de voeten, bij voorkeur vanaf links maar ook goed vanaf rechts of meer centraal.
Scout report: https://breakingthelines.com/player-ana ... n-velasco/
Beelden:


- Daniel Ruiz Riviera, 21 jarige linksbenige aanvaller uit Bogota, Colombia die op zowel links als rechtsbuiten kan. Vanaf links is het meer dan de man van de voorzet en vanaf rechts naar binnen komen en schieten. Beschikt over een goede trap in zijn linker waarmee hij goede corners en vrije trappen neemt. Zijn manier van bewegen en gretigheid doet me denken aan Lozano. Speelt in Colombia voor Millonarios dat hem in Januari voor EUR 350.000 heeft gekocht. Staat volgens verschillend media in de belangstelling van Ajax, Leverkusen en verschillende Zuid-Amerikaanse topclubs.
Beelden:
Matheus Martins, die spreekt me het meest aan. Vrij complete aanvaller, lijkt een koele afmaker.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 20 Aug 2022, 10:56
Voijke wrote: 20 Aug 2022, 10:50 Wat moet zo'n gastje tegenwoordig al niet kosten?
Laten we t daar maar niet over hebben, dromen mag :mrgreen:
► Show Spoiler
Ik noemde het al even in het Vinicius-topic: per toeval stuitte ik op wat beelden van de eveneens 17-jarige Vitor Roque. Wellicht een vergelijkbare categorie en momenteel nog enigszins haalbaar uit de talentenpool? Helaas al in verband gebracht met Real Madrid, maar wie niet?

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics

User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is pas de eerste keer dat ik hem goed bekijk, maar Sarr is wel interessant om erbij te pakken. Bedrijvige speler met rendement, en nog jong..
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mateja wrote: 20 Aug 2022, 18:10 Het is pas de eerste keer dat ik hem goed bekijk, maar Sarr is wel interessant om erbij te pakken. Bedrijvige speler met rendement, en nog jong..
Valt al een tijdje op, talentvol. Ik zou het aandurven, kopen en jaar in Friesland laten.
tommie77
Ballenjongen
Posts: 5
Joined: 18 Aug 2022, 14:35
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Facundo Farias al een keertje benoemd hier? Ook een leuke Argentijnse talentje hoor en nog maar 19!
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mateja wrote: 20 Aug 2022, 18:10 Het is pas de eerste keer dat ik hem goed bekijk, maar Sarr is wel interessant om erbij te pakken. Bedrijvige speler met rendement, en nog jong..
Daar spat het talent vanaf inderdaad. Was eigenlijk in zijn eerste wedstrijden al te zien. Is een hele complete aanvaller. Hebben ze bij Heerenveen goed gezien.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voor rechtsbuiten: Cherki, Sučić, Demir, Verschaeren.

Voor linksbuiten: Popescu, Karabec, Velasco, Alcaraz, Aouchiche, Mudryk, Gordon.

Voor centraal: Cho, Farias, Wahi (kan ook vanaf links).

Nederlandse opties: Malen, Depay (wensopties), Lang (vrees dat PSV bij behalen CL en vertrek Gakpo hier nog wel eens op uit zou kunnen komen, gezien zijn uitgesproken vertrekwens bij Club), Boadu, Zirkzee.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

Ik denk en hoop dat Lang PSV niet als een verbetering ziet. Vergis je ook niet in de Belgische salarissen
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Franciscus wrote: 21 Aug 2022, 08:18 Ik denk en hoop dat Lang PSV niet als een verbetering ziet. Vergis je ook niet in de Belgische salarissen
Even vergeten dat Lang al CL speelt met Club Brugge, dus dan is de kans idd aanwezig dat Lang dit zo ziet. Laten we het hopen, iig. :mrgreen:
Post Reply