En toch zie ik maar zelden dat artikelen het hebben over 10 miljoen, en dat het opeens 20 miljoen blijkt bij de transfer.VTheMan wrote: ↑19 Aug 2022, 09:02Alsof United zo in de onderhandelingen zegt: "Jullie vragen 70 miljoen? Oh maar die journalist zei dat jullie maar 50 gingen vragen dus dat is wat we bieden" Onderhandelingen worden gewoon opgestart door de TD's niet door journalisten.Bubba Gump wrote: ↑19 Aug 2022, 08:13
Je mag het hier niet zeggen maar dat is precies wat er al een aantal keer is gebeurd. Durf de stelling wel aan dat PSV door Elfrink een aantal miljoen is misgelopen met het droppen van die lage transferbedragen, waar Ajax met Verweij en Driessen 2 mensen heeft zitten die de club huis geld opleveren.
Cody Gakpo
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- mateja
- Internationale topspeler
Maar dan zijn ze goed ingelicht. Dat is iets anders dan dat ze invloed hebben op de prijs.Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Aug 2022, 09:10En toch zie ik maar zelden dat artikelen het hebben over 10 miljoen, en dat het opeens 20 miljoen blijkt bij de transfer.
- De Realist
Even on topic: stel Cody trapt er woensdag 3 in, United ziet het helemaal in hem zitten en biedt een offer we can't refuse (wat uiteraard bij evt plaatsing Champions League hoger ligt aangezien er dan een bak geld bij is gekomen en onze positie beter is geworden)
Dan zouden we nog 6 dagen hebben om iets te regelen waardoor de kansen op een succesvol seizoen niet kleiner worden dan met Gakpo.
En dan moet je er dus rekening mee houden dat de nieuwe speler niet plug n play is aangezien de volledige voorbereiding aan hem voorbij is gegaan.
Ik zie niet op welke manier een transfer van Cody na komende woensdag positief gaat uitpakken voor PSV. Moet je als PSV niet gewoon nu al zeggen 'de deur is dicht voor uitgaande transfers met enkele uitzonderingen'? Anders is de kans op alweer een tussenseizoen toch gewoon te groot?
Dan zouden we nog 6 dagen hebben om iets te regelen waardoor de kansen op een succesvol seizoen niet kleiner worden dan met Gakpo.
En dan moet je er dus rekening mee houden dat de nieuwe speler niet plug n play is aangezien de volledige voorbereiding aan hem voorbij is gegaan.
Ik zie niet op welke manier een transfer van Cody na komende woensdag positief gaat uitpakken voor PSV. Moet je als PSV niet gewoon nu al zeggen 'de deur is dicht voor uitgaande transfers met enkele uitzonderingen'? Anders is de kans op alweer een tussenseizoen toch gewoon te groot?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Hatseflats
- Vedette
Bewijs dat maar eens dan Onze Rik, journalist/PSV watcher van een lokale krant die aangeeft voor hoeveel een speler verkocht kan worden en dat als waarheid beschouwen. Hij zuigt die bedragen ook gewoon uit z'n duim he. Maargoed. Het gaat hier over Cody.Bubba Gump wrote: ↑19 Aug 2022, 08:13Je mag het hier niet zeggen maar dat is precies wat er al een aantal keer is gebeurd. Durf de stelling wel aan dat PSV door Elfrink een aantal miljoen is misgelopen met het droppen van die lage transferbedragen, waar Ajax met Verweij en Driessen 2 mensen heeft zitten die de club huis geld opleveren.PCGC wrote: ↑19 Aug 2022, 00:22
Die snapt er echt helemaal niks van. Maar dit is ook PSV haar schuld. Kunt zeggen wat je wil van Verweij en Driessen, maar ism ajax drijven die wel de prijs op in de media. Moet PSV ook maar eens doen met hun watchers. Anders geen info meer.
Wij accepteren weer een kut bod.
Ik snap best dat we geen 80 miljoen krijgen voor Gakpo. Maar United is fucking wanhopig. Begin op 75 en kom uit op 70…schitterende deal. En anders maar niet, hou je poot maar stijf.
Maar wellicht heeft John wel weer afspraken gemaakt de vorige keer dat ie bijtekende “wij gaan niet moeilijk doen bij een bod wat hoger is dan 40 miljoen”
Misschien ligt er al ergens een akkoord dat ie is verkocht en zal dit na Rangers bekend worden gemaakt. Of niet
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik geloof ook niet dat het veel invloed heeft, maar Rik is natuurlijk allang niet neer het verslaggevertje van de plaatselijke krant. Als Rik bij een serieus bericht een bedrag noemt wordt dat ook overgenomen door een Fabrizio die een veel groter bereik heeft.
- Standbeeld
- Mister PSV
En 6 dagen is niet veel, plus dan betalen we voor de opvolger waarschijnlijk ook de dubbele prijs. Echt als Cody gaat mag dat alleen voor de absolute hoofdprijs zijn en dan denk ik aan zo'n 60 mln (en dat meen ik).De Realist wrote: ↑19 Aug 2022, 09:18 Even on topic: stel Cody trapt er woensdag 3 in, United ziet het helemaal in hem zitten en biedt een offer we can't refuse (wat uiteraard bij evt plaatsing Champions League hoger ligt aangezien er dan een bak geld bij is gekomen en onze positie beter is geworden)
- De Realist
[mention]Standbeeld[/mention] dat is dus precies mijn punt.
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Gakpo gaat niet naar United, daar is hij te verstandig voor. Een jongen zoals Bergwijn had dat wel gedaan.
- Standbeeld
- Mister PSV
En niemand zegt dat ze 6 dagen van tevoren rond komen. Sluit niet uit dat United nog 3 dagen van tevoren komt of zo. Die doen maar wat daar. En we hebben al een dag minder voor transfers door de KNVB.
- mr.top
Ik denk dat jij veel te optimistisch bent. De jongen wil heel graag weg en het ziet er naar uit dat er verder geen club komt.PSVerDenBosch wrote: ↑19 Aug 2022, 09:29 Gakpo gaat niet naar United, daar is hij te verstandig voor. Een jongen zoals Bergwijn had dat wel gedaan.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Weet niet welke keuze ik slechter zou vinden, United of Arsenal... Denk toch eigenlijk wel United. Kan mij niet voorstellen dat Cody zo wanhopig is zoals hierboven gesuggereerd, lijkt mij idd veel te verstandig om überhaupt een negatieve keuze te maken
Last edited by psvgouda on 19 Aug 2022, 09:51, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
- ruuddevil
- Legende
Ik heb de indruk dat Cody wel graag naar United wil. Ondanks de situatie daar blijft het een club met aantrekkingskracht. En het salaris en de competitie zijn aanlokkelijk. Je ziet wel dat de bedragen flink stijgen, Wolves koopt een middenvelder Van Sporting voor 45 mln. Bedragen rond die koers zijn inmiddels volstrekt normaal in Engeland en de top van Europa. Wij maken de vergelijking met Antonie, maar Ajax doet hetzelfde en leest over 135 mln voor Felix. Die gaan ook weer wat hoger zitten. Een tijdje geleden schreef de T dat Martinez 50 mln moest kosten en Antonie 80 mln. Die zaten dus ook te laag. Als wij 50 mln plus bonussen krijgen kunnen we tevreden zijn, mits er een goede vervanger komt (anders gooi je het seizoen weg). Aan onszelf de taak om internationaal te presteren en steeds betere spelers te halen zodat de prijzen bij ons ook verder omhoog gaan.
- De Realist
Dit is precies wat ik voorzie als Gakpo na rangers zou vertrekken. En weer een weggooi seizoen kunnen we ons niet veroorloven.ruuddevil wrote: ↑19 Aug 2022, 09:57 Ik heb de indruk dat Cody wel graag naar United wil. Ondanks de situatie daar blijft het een club met aantrekkingskracht. En het salaris en de competitie zijn aanlokkelijk. Je ziet wel dat de bedragen flink stijgen, Wolves koopt een middenvelder Van Sporting voor 45 mln. Bedragen rond die koers zijn inmiddels volstrekt normaal in Engeland en de top van Europa. Wij maken de vergelijking met Antonie, maar Ajax doet hetzelfde en leest over 135 mln voor Felix. Die gaan ook weer wat hoger zitten. Een tijdje geleden schreef de T dat Martinez 50 mln moest kosten en Antonie 80 mln. Die zaten dus ook te laag. Als wij 50 mln plus bonussen krijgen kunnen we tevreden zijn, mits er een goede vervanger komt (anders gooi je het seizoen weg). Aan onszelf de taak om internationaal te presteren en steeds betere spelers te halen zodat de prijzen bij ons ook verder omhoog gaan.
-
- Vedette
United staat op het punt om Casemiro ook aan te trekken, dat zal echt al zoveel schelen voor United.
Punt is ook dat PSV een bod van 60 miljoen gewoon niet kan weigeren. John heeft sowieso al lijstje klaarliggen met mogelijke vervangers en als wij de CL gaan halen dan zullen veel van deze spelers ook welwillend tegenover PSV staan.
Laten we niet vergeten dat als we 60 miljoen krijgen we ook een glasbak op rechts kunnen kopen zodat Saibari daar in de luwte kan groeien.
Punt is ook dat PSV een bod van 60 miljoen gewoon niet kan weigeren. John heeft sowieso al lijstje klaarliggen met mogelijke vervangers en als wij de CL gaan halen dan zullen veel van deze spelers ook welwillend tegenover PSV staan.
Laten we niet vergeten dat als we 60 miljoen krijgen we ook een glasbak op rechts kunnen kopen zodat Saibari daar in de luwte kan groeien.
-
- Bankzitter
Gakpo wil heel graag naar United. Het had ook geholpen als hij in één van de drie CL wedstrijden zijn normale niveau had gehaald. Nu beginnen mensen over 60-80 miljoen voor Gakpo maar dat betaalt helemaal niemand. Als we 45 miljoen plus bonussen kunnen krijgen dan moet je hem verkopen. Geld verstandig besteden aan 2 aankopen.
Uiteraard pas na a.s. woensdag CL kwalificatie.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Neen, Cody zal minimaal 55 miljoen kosten. Nogmaals, de vervanger zal rond de 15 moeten kosten. Man Utd heeft geen wingers nodig, die hebben een spits nodig, een CDM en een fatsoenlijke RB en CV (geen mini sized). Dat zijn de 4 posities waar ze zich moeten versterken. Elke Euro gespendeerd aan Cody of Shanice is een waste of money.
- Ardbeg
- Mister PSV
Heb je hem dit horen zeggen? Ergens gelezen? Aanname?
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat we niets moeten bij 45mln.Number 8 On Tour wrote: ↑19 Aug 2022, 10:15 Gakpo wil heel graag naar United. Het had ook geholpen als hij in één van de drie CL wedstrijden zijn normale niveau had gehaald. Nu beginnen mensen over 60-80 miljoen voor Gakpo maar dat betaalt helemaal niemand. Als we 45 miljoen plus bonussen kunnen krijgen dan moet je hem verkopen. Geld verstandig besteden aan 2 aankopen.
-
- Vedette
Gakpo heeft nog geen enkele keer zelf aangegeven wat hij wel of niet wilt. Is gewoon met PSV bezig nu.
We moeten even afwachten. Laten we eerst woensdag maar winnen.
We moeten even afwachten. Laten we eerst woensdag maar winnen.
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Het is op dit moment echt een puinhoop bij United. Daarnaast hebben ze meer dan genoeg op de flanken, ze zullen een spits moeten halen. Het management van Gakpo zal toch ook niet gek zijn met alle verhalen die op dit moment rond United hangen?mr.top wrote: ↑19 Aug 2022, 09:43Ik denk dat jij veel te optimistisch bent. De jongen wil heel graag weg en het ziet er naar uit dat er verder geen club komt.PSVerDenBosch wrote: ↑19 Aug 2022, 09:29 Gakpo gaat niet naar United, daar is hij te verstandig voor. Een jongen zoals Bergwijn had dat wel gedaan.
Daarnaast spelen ze geen Europees voetbal en als het zo doorgaat volgend jaar ook niet. Voor een international van NL elftal helemaal niet interessant om heen te gaan... lijkt mij in ieder geval.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
United speelt wel Europees. Geen CL maar Europa League. Met nog wat gerichte aankopen kunnen ze die zomaar winnen en spelen ze volgend jaar CL. Zo erg is het nu ook weer niet.
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
wat ik zeg gaat natuurlijk op CL. Europa League is ook de reden waarom geen speler daarheen wilt.Kingfisher wrote: ↑19 Aug 2022, 10:42 United speelt wel Europees. Geen CL maar Europa League. Met nog wat gerichte aankopen kunnen ze die zomaar winnen en spelen ze volgend jaar CL. Zo erg is het nu ook weer niet.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik geloof niet dat we geen geld hebben om die 'tweede' aankoop niet al te doen voor Cody weg is. Het is echt niet zo dat als we nu 50 miljoen krijgen dat er een extra CV RB CM en vervanger van Cody erbij komt want die vacatures hebben we niet. Ik denk dat er nog een dure aanvaller voor rechts kan komen als die beschikbaar is zonder dat we Gakpo daarvoor hoeven te verkopen.
Het enige wat je met het geld nu kunt doen is een (dure) vervanger halen bij een club die net als wij geen nee kunnen zeggen tegen een bepaald bedrag. Buiten dat je dus zelf ook de hoofdprijs moet gaan betalen is het ook nog eens kortdag en wij spelen na woensdag gewoon om de 3 dagen tot de interlandbreak met wedstrijden tegen Twente Feyenoord en 2x Europees en nog 3 kleintjes. Het is ook niet zo dat we iemand kunnen pakken die er over 3 weken staat.
Ik zal de lachers wel op mijn hand hebben maar het is zelfs niet eens een slecht idee om juist iemand te huren van een topclub. Als we bv CL spelen en Gakpo verkopen dan komt er wel een vacature vrij die voor een topclub interessant is. Manchester heeft bv Elanga nog rondlopen die door Gakpo dan nog verder terug wordt gedrongen. Stel dat je die jongen een jaar kunt huren dan kun je in de winter/zomer voor je A keuze gaan.