Als het zo doorgaat, spelen ze volgend jaar ChampionshipPSVerDenBosch wrote: ↑19 Aug 2022, 10:36 Daarnaast spelen ze geen Europees voetbal en als het zo doorgaat volgend jaar ook niet.
Cody Gakpo
- Joofcorn
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Paling Pirlo
"Nulla è reale, tutto è lecito"
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Het risico voor Gakpo dat hij op de bank belandt en niet mee kan naar het WK is toch gewoon erg groot bij United? Mijns inziens is dit toch gewoon een simpele reden voor hem
om het niet te moeten doen op dit moment.
om het niet te moeten doen op dit moment.
-
- Vedette
Op 1 augustus, de dag voor de wedstrijd tegen Monaco kostte Gakpo 40 miljoen. Heel simpel, vanaf dat moment bij elke dag die verstrijkt een miljoen er bij op tellen. Dus vandaag kost hij 58 miljoen, en op 31 augustus 70 miljoen. Zo eenvoudig kan het soms zijn
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Verwacht ik ook idd. En dat terwijl het zoveel op kan leveren door voor het eerst wél echt hoog in de boom te gaan zitten, vooral met het oog op toekomstige transfers.
Maar goed, die poen zal allemaal wel. Cody kwijt = onze mojo kwijt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Standbeeld
- Mister PSV
En waarom verwacht je dat?ziege maar ook zagge wrote: ↑19 Aug 2022, 11:18Verwacht ik ook idd. En dat terwijl het zoveel op kan leveren door voor het eerst wél echt hoog in de boom te gaan zitten, vooral met het oog op toekomstige transfers.
Maar goed, die poen zal allemaal wel. Cody kwijt = onze mojo kwijt.
-
- Vedette
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Omdat wij die vriendelijke club zijn die erom bekend staat niet het onderste uit de kan te willen halen, zoiets.
-
- Vedette
We mogen in onze handen knijpen met Cody maar hij is niet onvervangbaar
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Ik heb het even doorgerekend en wat blijkt: Cody is zo ongeveer exact even vervangbaar als wéér geen kampioenschap verteerbaar is.Rikkert1234 wrote: ↑19 Aug 2022, 11:25We mogen in onze handen knijpen met Cody maar hij is niet onvervangbaar
-
- Vedette
Het dieptepunt vond ik nog wel Dumfries na zijn geweldige EK, die letterlijk op een bijveldje rondjes moest rennen (want hij zou het groepsproces verstoren) en Inter doodleuk net zo lang aan het wachten was totdat Dumfries voor een vriendenprijsje kon worden opgepikt. Hoe slecht kun je je spelers vermarkten.ziege maar ook zagge wrote: ↑19 Aug 2022, 11:25Omdat wij die vriendelijke club zijn die erom bekend staat niet het onderste uit de kan te willen halen, zoiets.
-
- Meervoudig international
Als Rik aangeeft dat PSV minimaal 45 miljoen wil hebben, neemt Romano dat direct over. Plotseling weet de hele wereld dat Cody voor om en nabij de 45 miljoen te koop is. Dan ga je er nooit meer 70 voor krijgen.
Ik weet echt wel dat Ajax hoger in de boom kan zitten dan wij, maar waarom stellen wij ons (In samenspraak met Rik), niet wat harder en arroganter op bij uitgaande transfers? Het is nu niet zo dat Antony met frisse tegenzin bij ajax rondloopt omdat ze teveel vragen.
Die transfers van Frenkie en De Ligt werden op een gegeven moment zo gehypt door de Telegraaf, dat iedereen daadwerkelijk begon te geloven dat beide heren 80 miljoen waard waren. Rik moet gewoon een keer op die hypetrein springen en niet de nuchtere Tukker uithangen.
-
- Meervoudig international
Men is vergeten dat Brands United vast 34 (en maximaal 43) miljoen liet betalen voor Memphis. Waarom zou hij in zo'n inflatierijke en gekke transfertijd maar een paar miljoen meer vragen?
Afsluitend, alles boven de 60 miljoen voor iedere Eredivisiespeler is belachelijk tenzij je echt buitencategorie bent. Dat is niemand op het moment..
Afsluitend, alles boven de 60 miljoen voor iedere Eredivisiespeler is belachelijk tenzij je echt buitencategorie bent. Dat is niemand op het moment..
- ComeOnPSV
- Vedette
Hier zag je ook wel hoe goed Schmidt eigenlijk was. Gakpo speelt als een natte krant tegen Monaco. Komt het door de interesse van ManUtd? Ik denk het wel. Dat is nogal wat als een grote Engelse club interesse toont.Chucky wrote: ↑19 Aug 2022, 11:28 Het dieptepunt vond ik nog wel Dumfries na zijn geweldige EK, die letterlijk op een bijveldje rondjes moest rennen (want hij zou het groepsproces verstoren) en Inter doodleuk net zo lang aan het wachten was totdat Dumfries voor een vriendenprijsje kon worden opgepikt. Hoe slecht kun je je spelers vermarkten.
Schmidt wist dat spelers die met een vertrek bezig zijn gaan nooit optimaal spelen. Kijken uit in duels en gaan hun eigen wedstrijd spelen.
Zeg ik hiermee dat Ruud een fout maakt met Cody? Nee, want Cody lijkt mij ook wel een jongen die het op een gegeven moment van zich af kan schuiven. Tegen Rangers was het gelukkig al een stuk beter.
-
- Legende
Ik volg [mention]ziege maar ook zagge[/mention]. Cody zo op het eind verliezen kan óók wat met de rest van de selectie doen, zoals het niet kwalificeren voor de CL dat ook doet.
Verder blijf ik erbij: als 10 kranten hardnekkig roepen dat de waarde 35 miljoen pond is, dan gaat PSV nooit 60 miljoen vragen en dat ook krijgen. En anders kan het nooit kwaad om een officieel statement te maken door John of Marcel (dus niet door Elfrink) dat Cody minimaal 60 kost. Zulke dingen zie ik helaas nooit gebeuren, en blijft Europa dus denken dat het hier de koopjeskelder is.
Verder blijf ik erbij: als 10 kranten hardnekkig roepen dat de waarde 35 miljoen pond is, dan gaat PSV nooit 60 miljoen vragen en dat ook krijgen. En anders kan het nooit kwaad om een officieel statement te maken door John of Marcel (dus niet door Elfrink) dat Cody minimaal 60 kost. Zulke dingen zie ik helaas nooit gebeuren, en blijft Europa dus denken dat het hier de koopjeskelder is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
PSV zegt alleen dat ze hem willen behouden. Met een contract tot 2026 en het naderende einde van de transfermarkt plus de benchmark die Ajax geeft door 80 miljoen af te wijzen op Anthony lijkt het me duidelijk dat elke club snapt dat er minimaal 60 miljoen betaaald gaat worden. Buiten dat weten we niet eens of Gakpo echt naar dit wespennest wil...Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Aug 2022, 12:11 Ik volg @ziege maar ook zagge. Cody zo op het eind verliezen kan óók wat met de rest van de selectie doen, zoals het niet kwalificeren voor de CL dat ook doet.
-
- Legende
Ik denk dat we dat wél weten. Net als dat we het van Schmidt wisten toen die verlenging/toezegging steeds maar op zich liet wachten.Robson de Souza wrote: ↑19 Aug 2022, 12:19PSV zegt alleen dat ze hem willen behouden. Met een contract tot 2026 en het naderende einde van de transfermarkt plus de benchmark die Ajax geeft door 80 miljoen af te wijzen op Anthony lijkt het me duidelijk dat elke club snapt dat er minimaal 60 miljoen betaaald gaat worden. Buiten dat weten we niet eens of Gakpo echt naar dit wespennest wil...Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Aug 2022, 12:11 Ik volg @ziege maar ook zagge. Cody zo op het eind verliezen kan óók wat met de rest van de selectie doen, zoals het niet kwalificeren voor de CL dat ook doet.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- mateja
- Internationale topspeler
Een TD belt de TD van een andere club, of eventueel de zaakwaarnemer om te vragen wat de prijs is. Die lezen dat echt niet in de krant hoor. Wat wel vaak gebeurt, uiteraard, is dat de krant diezelfde TD of zaakwaarnemer belt waardoor de bedragen misschien overeenkomen.Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Aug 2022, 12:11 Ik volg @ziege maar ook zagge. Cody zo op het eind verliezen kan óók wat met de rest van de selectie doen, zoals het niet kwalificeren voor de CL dat ook doet.
- ComeOnPSV
- Vedette
Maar luitjes, afgezien van de vraagprijs voor Antony.
Als we CL halen pakken we zo'n 20 miljoen bruto extra t.o.v. Europa League.
Als we dan een bod krijgen op Cody rond de 50-60 miljoen euro moet je dat toch gewoon accepteren?
Als de scouting goed zijn werk heeft gedaan en PSV heeft de contacten warm gehouden moet er een vervanger voor Cody haalbaar zijn.
Is hij beter dan Cody? Waarschijnlijk (nog) niet. Kunnen we met het geld van Cody ook andere posities uitstekend versterken? Ja.
Ik vind 50-60 miljoen euro voor een speler die ook een blessurehistorie heeft met zijn enkel niet te weigeren.
Als we CL halen pakken we zo'n 20 miljoen bruto extra t.o.v. Europa League.
Als we dan een bod krijgen op Cody rond de 50-60 miljoen euro moet je dat toch gewoon accepteren?
Als de scouting goed zijn werk heeft gedaan en PSV heeft de contacten warm gehouden moet er een vervanger voor Cody haalbaar zijn.
Is hij beter dan Cody? Waarschijnlijk (nog) niet. Kunnen we met het geld van Cody ook andere posities uitstekend versterken? Ja.
Ik vind 50-60 miljoen euro voor een speler die ook een blessurehistorie heeft met zijn enkel niet te weigeren.
-
- Legende
Dat Antony is deze markt meer waard is door zijn prestaties in de CL en status als Braziliaans international begrijp ik wel, maar het kan niet zo zijn dat als United bereid is om ca. 80-90 miljoen neer te leggen voor Gakpo dat PSV maar genoegen moet nemen met de helft. Zonder Ten Hag was Martinez wellicht voor een miljoen of 40 naar Arsenal gegaan in plaats van 60+ naar United.
- ruuddevil
- Legende
We moeten vooral af van die ‘creatieve’ dealtjes met spelers. Ook daar is economische slagkracht voor nodig, want het is een totaalpakket van salaris, tekengeld, meedelen in transfers. Die clausule van Sangare is ook zo’n voorbeeld. Het makkelijke argument is ‘zonder die clausule komt hij niet’, maar ooit moet je die drempel over. Dat Cody overal bij wordt betrokken om hem aan boord te houden vind ik ook zo’n onzin. Nou is Cody een nette jongen, maar voetballers hebben niet voor niets een trainingspak aan. Uit de in snel tempo volgende contractverlengingen zou genoeg waardering moeten spreken. We moeten baas in eigen huis zijn en zelf de strategie richting verkoop bepalen. Die afspraakjes met spelers belemmeren alleen maar. Die 37 mln voor Sangare leek ooit een mooi bedrag, maar is nu een koopje.Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Aug 2022, 12:11 Ik volg @ziege maar ook zagge. Cody zo op het eind verliezen kan óók wat met de rest van de selectie doen, zoals het niet kwalificeren voor de CL dat ook doet.
- ComeOnPSV
- Vedette
Cody vind ik persoonlijk geen typische voetballer. Hij wil ooit directeur worden toch? Volgens mij heeft hij ook weleens meegekeken bij Toon Gerbrands.
Of was Cody dat niet?