Cody Gakpo
-
- Internationale topspeler
Hij mag sowieso weg, die afspraak ligt er. Maar PSV is toch gek om nu te zeggen dat het voor 40 miljoen goed is. Gaan ze nu never nooit doen, zelfs John niet.11 Sir Tinus wrote: ↑19 Aug 2022, 15:09 Je weet toch niet wat PSV en Gakpo hebben afgesproken? Wellicht is er gezegd dat mits PSV zich plaatst voor de CL dat Cody bij een bedrag vanaf 40 miljoen weg mag. Overigens zegt het me helemaal niets dat het management aan geeft dat er gesprekken zijn geweest en dat salaris geen probleem is. Het zegt alleen dat het spel wel voorzichtig op de wagen is.
Overigens wel een duivels dilemma, wij Gakpo kwijt of Ajax 90 miljoen voor Antony. De enige tussenoplossing zou zijn dat we voor Cody een fors bedrag krijgen waarbij we voldoende financiële daadkracht hebben om een vervanger op te pikken die niet in de ED of Oranje speelt.
-
- Regelmatige invaller
Als Anthony nu al loopt te muiten en PSV niet eerder dan na woensdag wil onderhandelen, dan gaan Ajax en Man Utd en echt nog wel uitkomen. Ik denk nog steeds dat Gakpo gewoon blijft.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Gakpo open staat voor een vertrek, anders had hij al lang en breed duidelijk gemaakt dat hij zou blijven. En ik wil hem uiteraard het liefst nog (minimaal) een jaar bij PSV zien spelen en het zou natuurlijk helemaal fantastisch zij als hij hier de schaal omhoog kan houden aan het eind van het seizoen. Maar dat laatste is verre van een zekerheid; ook met Gakpo in de selectie zie ik PSV niet als de favoriet voor de titel.
Aan de andere kant krijg je bijna het gevoel dat je nu gebruik moet maken van de chaos bij Manchester United. Heb het idee dat er niet snel meer een club zo in paniek zal zijn en boven de gemiddelde marktwaarde biedt dan zij nu lijken te doen (en het ook kunnen betalen).
Aan de andere kant krijg je bijna het gevoel dat je nu gebruik moet maken van de chaos bij Manchester United. Heb het idee dat er niet snel meer een club zo in paniek zal zijn en boven de gemiddelde marktwaarde biedt dan zij nu lijken te doen (en het ook kunnen betalen).
-
Anthony heeft vandaag in ieder geval niet meegetraind bij de neusjes. Dus dat zal wel rondkomen, of nog beter, met een muitende Anthony blijven zitten.
- Standbeeld
- Mister PSV
Nee maar in principe is het rond zodra United zich meldt. Gakpo heeft geen Nee gezegd en een persoonlijk akkoord is daardoor een formaliteit.
- Hatseflats
- Vedette
Binnen en buiten het veld een loser.AddoCultheld wrote: ↑19 Aug 2022, 15:28 Anthony heeft vandaag in ieder geval niet meegetraind bij de neusjes. Dus dat zal wel rondkomen, of nog beter, met een muitende Anthony blijven zitten.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
We hebben niet zo veel aan bonussen als dat gaat om aantal speelminuten/wedstrijden/CL overwinningen/PL titels of andere prijzen. Zelfs niet aan doorverkoop % want als Gakpo het goed doet gaat ie niet verkocht worden en als hij het niet goed doet zal het wel a la Vd Beek via verhuur gaan.
Gewoon kaal 60 miljoen en dan hebben ze 30 miljoen uitgepaard op Shanice en kunnen wij ook gewoon door.
Gewoon kaal 60 miljoen en dan hebben ze 30 miljoen uitgepaard op Shanice en kunnen wij ook gewoon door.
-
- Meervoudig international
Alles is rond zodra United 50 miljoen+ biedt natuurlijk, maar goed, ze willen graag die blonde kabouter hebben..
-
- Tjompie
Een belangrijke vermelding in een artikel van het Algemeen Dagblad die hier nog niet voorbijgekomen was volgens mij:
De kans is groot dat United dan doorschakelt naar Gakpo, die dezelfde zaakwaarnemer heeft als Ten Hag. In dat geval slaat de voormalige Ajax-coach twee vliegen in één klap voor zijn oude club, die zelf op oorlogssterkte blijft en de grootste nationale concurrent ontdaan ziet worden van de beste speler.
- Ren Höek
- Vedette
Nou ja, Anthony verkopen voor 80+ miljoen en Ziyech terughalen vind ik juist positief voor Ajax. Dan gaan ze er in mijn ogen op vooruit en hebben ze een belachelijk bedrag ontvangen.
Gakpo wil in ieder geval graag weg, wat ik kan begrijpen.
Afwachten dus wat ManU gaat doen en of er nog andere clubs bij komen.
Gakpo wil in ieder geval graag weg, wat ik kan begrijpen.
Afwachten dus wat ManU gaat doen en of er nog andere clubs bij komen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
Als een bod van 80 mln op Antony doodleuk geweigerd wordt, kun je Gakpo echt niet voor minder dan 55 mln verkopen. Dubbel zo effectief onze Cody, als je kijkt naar goals en assists.
Antony heeft natuurlijk een waanzinnige techniek en is enorm lichtvoetig waardoor hij supermakkelijk passeert, maar blijft uiteindelijk toch vaak op het niveau pleintjesvoetbal steken, waar Cody simpel maar effectief de trekker overhaalt.
Antony heeft natuurlijk een waanzinnige techniek en is enorm lichtvoetig waardoor hij supermakkelijk passeert, maar blijft uiteindelijk toch vaak op het niveau pleintjesvoetbal steken, waar Cody simpel maar effectief de trekker overhaalt.
- Juancho
- Mister PSV
Je denkt toch niet serieus dat Gakpo en zijn kamp in al die weken tot woensdag niet met andere clubs spreekt, dat hij niet veel afwegingen moet maken etc. etc. Dat is een continue doorlopend proces wat hem bezig houdt. Alsof een deadline daar ook maar iets aan verandert. Mag van mij ook een dag voor Rangers thuis. Maar er moet duidelijkheid komen. Voor PSV overigens want dat staat by far op 1.Robson de Souza wrote: ↑19 Aug 2022, 13:05Ja, geef een deadline op de wedstrijddag zodat hij tot de wedstrijd begint zijn afweging moet maken. Dat lijkt me de meest ondoordachte oplossing ooit.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Maar wat verwacht je dan? Dat hij zegt dat hij sowieso blijft? Hij kan bij United wss 5x zoveel verdienen als hier en het blijft de grootste club ter wereld, daar zwicht iedere Eredivisiespeler toch voor zodra ze concreet worden?
-
- Bankzitter
Als Cody ons woensdag de Champions League in schiet, en vervolgens voor 60mln een mooie transfer maakt naar de club waar ook Ruud zijn hart aan heeft verbonden - dan is dat toch gewoon mooi voor allen. Natuurlijk is het heerlijk als hij zo blijven, maar we moeten ook realistisch naar onze positie kijken. Als we dan investeren in een goede back die Entenny in de eerstvolgende confrontatie het stadion uit schopt..
- De Realist
Leuk en aardig maar Gakpo nu nog weg = weer tekenen voor een tussenjaar en dat is gewoon geen optie. Hadden de clubs maar eerder moeten komen jammer voor Cody.
Dat ze bij United maar lekker naar Lozano doorschakelen. Krijgen we ook geld en de narcisten niet.
Dat ze bij United maar lekker naar Lozano doorschakelen. Krijgen we ook geld en de narcisten niet.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als Gakpo vervangbaar is voor 55 miljoen dan is ie dat ook voor 25 miljoen zou je zeggen.
United lijkt me de enige die echt nog aan het pushen is in Engeland voor een LB dus als ze Shanice halen dan kunnen we met zn allen blij zijn dat Gakpo blijft.
United lijkt me de enige die echt nog aan het pushen is in Engeland voor een LB dus als ze Shanice halen dan kunnen we met zn allen blij zijn dat Gakpo blijft.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Zou United zowel Antony als Gakpo halen? Nee toch, die gaan toch gewoon voor Antony. Antony begint nu al te muiten, die gaat ajax echt niet behouden meer..
-
Wij zijn over het algemeen veel minder zakelijk en denken mee met de speler. Is ook een strategie waarmee je waarschijnlijk makkelijker spelers kunt halen. Voor de buitenwereld kut, omdat het verschil tussen dat chloorhoofd en Gakpo zeker geen 40 miljoen is.Brael wrote: ↑19 Aug 2022, 17:00 Als een bod van 80 mln op Antony doodleuk geweigerd wordt, kun je Gakpo echt niet voor minder dan 55 mln verkopen. Dubbel zo effectief onze Cody, als je kijkt naar goals en assists.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Tussenjaar lijkt me niet eigenlijk. Feyenoord heeft dan wel redelijk ingekocht, maar die komen echt niet in de buurt verwacht ik.De Realist wrote: ↑19 Aug 2022, 17:59 Leuk en aardig maar Gakpo nu nog weg = weer tekenen voor een tussenjaar en dat is gewoon geen optie. Hadden de clubs maar eerder moeten komen jammer voor Cody.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina