Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Armada
Internationale topspeler

Naar verluid wordt meneer begeerd door de grootste club uit een land met een rood-geel-rode vlag.
Madueke
Legende

Hala Madrid!

Doe maar ff niet..
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Armada schreef: 18 aug 2022, 16:17 Naar verluid wordt meneer begeerd door de grootste club uit een land met een rood-geel-rode vlag.
Real?
Die hebben Tchouameni gehaald, wat moeten ze dan nog met Sangaré?
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Chucky
Vedette

Real lijkt me sterk, gezien hun huidige middenveld-bezetting.
Of wellicht als opvolger van Casemiro...
Armada
Internationale topspeler

Als je 'm voor de toekomst ziet, 'm voor 37m wil overhalen en hij net een contractverlenging heeft getekend... Zou je zo iemand dan niet warm houden om zo andere clubs 'voor' te zijn?

Ik deel alleen, don't shoot me.
Robson de Souza
Vedette

Armada schreef: 18 aug 2022, 16:27 Als je 'm voor de toekomst ziet, 'm voor 37m wil overhalen en hij net een contractverlenging heeft getekend... Zou je zo iemand dan niet warm houden om zo andere clubs 'voor' te zijn?

Dan zie ik ze wel in staat om in de winter hem vast te leggen voor iets meer, mochten we CL halen en hij daar dat niveau vast blijft houden.
Ik zou het een mooie deal vinden!
Ren Höek
Vedette

Armada schreef: 18 aug 2022, 16:27 Als je 'm voor de toekomst ziet, 'm voor 37m wil overhalen en hij net een contractverlenging heeft getekend... Zou je zo iemand dan niet warm houden om zo andere clubs 'voor' te zijn?
Misschien wel.
Ik wil ook alleen maar aangeven dat Tchouameni recent gehaald is. Ook hebben ze toptalent Camavinga. Dan zie ik niet zoveel speeltijd voor Sangaré weggelegd.

Daarom snap ik de interesse van Real in Bruno Guimarães als eventuele opvolger van Casemiro. Een ander type, maar een geweldige middenvelder. En hem kunnen ze goed gebruiken aangezien Kroos en Modric er niet jonger op worden.

Los hiervan gun ik Sangaré volgend seizoen zeker een stap naar een topclub, daar valt Real wel onder :mrgreen:
Standbeeld
Mister PSV

Kreeg gewoon weer een 9 van Engelse media voor zijn optreden tegen Rangers. Volgens de geruchten was hij destijds al het alternatief voor Guimarães toen hij naar Newcastle ging. Guimarães staat nu in de belangstelling van Real als opvolger van Casemiro, dus ik vind het niet gek dat er een beetje wordt geïnformeerd/de band warm wordt gehouden. Sangare zou zomaar eens optie 3 of 4 kunnen zijn.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zie hem eerder dan naar Newcastle gaan.
ruuddevil
Legende

Voor Real spelen is wel echt een eer. Na PSV de mooiste club ter wereld
koetje
Legende

De uitdaging voor clubs als Real is inderdaad niet voor de juiste prijs spelers halen maar de juiste spelers halen in een sterk concurrerende markt.

Real is een eindstation. Je haalt een speler met een bedoeling dat hij zijn carrière daar afsluit. Als je ervan overtuigd bent dat de speler bij je club past in alle facetten dan maakt een transfersom van 50-60 miljoen niet uit. Dat verkies je boven de gok dat hij volgend jaar goedkoper kan komen.
RIO
Legende

ruuddevil schreef: 18 aug 2022, 17:15 Voor Real spelen is wel echt een eer. Na PSV de mooiste club ter wereld
Eens. Ik heb overigens gehoord dat Schmidt op de lijst staat als eventuele vervangers van Ancelotti als ie met pensioen gaat.
koetje
Legende

Schmidt was bij zijn komst in de media neergezet als tactisch wonder. Dat is hij niet. Het is wel een top peoplemanager. Past in de lijn Zidane-Ancelotti.
TomPSV
Legende

RIO schreef: 18 aug 2022, 17:09 Zie hem eerder dan naar Newcastle gaan.
Zou jammer zijn. Daar is hij veel te goed voor.
Ren Höek
Vedette

TomPSV schreef: 18 aug 2022, 17:44 Zou jammer zijn. Daar is hij veel te goed voor.
Nou ja, Newcastle is sinds de overname in theorie de rijkste club ter wereld.
En ze lijken zowaar rustig te bouwen aan een steeds beter team, waarbij ze een uitstekende coach hebben aangesteld die na het lijfsbehoud een contractverlenging heeft getekend. Dus er heerst rust en ze voeren gedegen beleid. Tot nu toe :mrgreen:

Maar dat is echt geen verkeerde club.
Armada
Internationale topspeler

koetje schreef: 18 aug 2022, 17:24

De uitdaging voor clubs als Real is inderdaad niet voor de juiste prijs spelers halen maar de juiste spelers halen in een sterk concurrerende markt.

Real is een eindstation. Je haalt een speler met een bedoeling dat hij zijn carrière daar afsluit. Als je ervan overtuigd bent dat de speler bij je club past in alle facetten dan maakt een transfersom van 50-60 miljoen niet uit. Dat verkies je boven de gok dat hij volgend jaar goedkoper kan komen.
Jup. Kan beide he.
RIO
Legende

Ren Höek schreef: 18 aug 2022, 18:31
TomPSV schreef: 18 aug 2022, 17:44 Zou jammer zijn. Daar is hij veel te goed voor.
Nou ja, Newcastle is sinds de overname in theorie de rijkste club ter wereld.
En ze lijken zowaar rustig te bouwen aan een steeds beter team, waarbij ze een uitstekende coach hebben aangesteld die na het lijfsbehoud een contractverlenging heeft getekend. Dus er heerst rust en ze voeren gedegen beleid. Tot nu toe :mrgreen:

Maar dat is echt geen verkeerde club.
Ik moet toegeven, ik was vroeger fan van deze club, vooral vanwege Alan Shearer en hun klassieke brown ale shirt vroeger.
11 Tinus
Legende
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

We hoeven niet bang te zijn dat Real Madrid een alles of nietsje doet bij Sangaré toch?
Standbeeld
Mister PSV

Nee, wees gerust.
Armada
Internationale topspeler

11 Sir Tinus schreef: 19 aug 2022, 18:04 We hoeven niet bang te zijn dat Real Madrid een alles of nietsje doet bij Sangaré toch?
https://www.vi.nl/nieuws/manchester-uni ... r-casemiro
11 Tinus
Legende
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als ik Real was kocht ik Sangaré voor erbij.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
11 Sir Tinus schreef: 19 aug 2022, 18:04 We hoeven niet bang te zijn dat Real Madrid een alles of nietsje doet bij Sangaré toch?
:lol: Het is een goede speler, maar dat is een paar niveaus te hoog.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik denk dat ie zomaar zich aan dat niveau zou kunnen optrekken na een aanpassingsperiode. Zijn lat ligt echt niet bij subtop Europa. Maar Real heeft hem nu (nig) niet nodig.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Real zit wel aardig in de talentvolle verdedigende middenvelders..
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Misschien kan Real hem nu alvast voor €50m kopen en nog een jaar hier laten. Dan kunnen ze zich volgend jaar die €37m besparen…
Plaats reactie