Het is niet alleen dat er heel veel onzin en feitelijke onwaarheden in je posts zit. Het is ook dat je het met zoveel arrogantie brengt, waardoor mensen echt helemaal gestoord van je worden. Ik weet niet of je de tijden van Van Raaij niet meegemaakt hebt, of het concept van economie niet snapt... maar holy shit hé.
Vraag aan jou; hoe kan het toch dat PSG de CL niet gewonnen heeft, terwijl zij Messi hebben en Real Madrid Lucas Vasquez? Wat voor beleid is dat zeg! Durven ze daar niet te investeren ofzo?
Transferwindow 2022-2023
- Ardbeg
- Mister PSV
"Durft zijn selectie niet eens op orde te hebben"
"Geïndoctrineerd"
Dat je niet helemaal gestoord wordt van jezelf, ongelooflijk. Ja man. Komt vast niet doordat echt 0.0 idee hebt van voetbal. Iedereen is geïndoctrineerd! Neurotisch en obsessief gedoe, eerst Malen, nu dit.
"Geïndoctrineerd"
Dat je niet helemaal gestoord wordt van jezelf, ongelooflijk. Ja man. Komt vast niet doordat echt 0.0 idee hebt van voetbal. Iedereen is geïndoctrineerd! Neurotisch en obsessief gedoe, eerst Malen, nu dit.
Last edited by Ardbeg on 19 Aug 2022, 21:37, edited 2 times in total.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Deels mee eens maar tussen een selectie ''rond'' hebben en kwaliteit die imo nodig is om stappen te maken, zit een verschil en daar valt wel degelijk iets op aan te merken. M.n. m.b.t. de verdediging (niet doorselecteren en Hoever en Branthwaite halen (beide onzeker)) en het nog niet niet handelen op RV en geen extra spits of op zijn minst een groot talent (Vinicius is er en houdt men aan vast zo lijkt het).
Last edited by Zuc0 on 19 Aug 2022, 23:34, edited 1 time in total.
- Maikel
- Site Admin
[mention]Revolinho[/mention] sorry dat ik een privé leven heb waar even plots wat belangrijke dingen gebeurde en dus wat later was met m'n reactie. Je hebt reactie hoor.
Jammer dat je niet gewoon een PM stuurt en me ernaar vraagt maar 't zo moet.
In algemene zin: overigens zie ik wéér uiteenzettingen over transferbedragen van Ajacieden.
Kap hier nou ns mee. Er is een Ajax topic. Ik pleur alles wat nu nog over Ajax gaat direct weg hier.
Ik gooi sowieso al 't gejank wat nu doorgaat direct weg. Ontopic.
Tranfergeruchten mbt PSV. De rest niet.
Toevoeging: Dat massaal inhakken op Revolinho moet trouwens kappen, is net zo ontregelend als de uitdagende toon die hij aanslaat. En die slaat hij alleen maar aan omdat hij weet dat jullie toch wel happen. Stop met zijn alle met dat constante gebitch op elkaar.
Jammer dat je niet gewoon een PM stuurt en me ernaar vraagt maar 't zo moet.
In algemene zin: overigens zie ik wéér uiteenzettingen over transferbedragen van Ajacieden.
Kap hier nou ns mee. Er is een Ajax topic. Ik pleur alles wat nu nog over Ajax gaat direct weg hier.
Ik gooi sowieso al 't gejank wat nu doorgaat direct weg. Ontopic.
Tranfergeruchten mbt PSV. De rest niet.
Toevoeging: Dat massaal inhakken op Revolinho moet trouwens kappen, is net zo ontregelend als de uitdagende toon die hij aanslaat. En die slaat hij alleen maar aan omdat hij weet dat jullie toch wel happen. Stop met zijn alle met dat constante gebitch op elkaar.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ja lees en kijk zelf dan maar!
https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Okay, wie heeft er nog meer zijn land naar het Wereldkampioenschap geschoten?GiveCup2day wrote: ↑19 Aug 2022, 22:00 Ik heb echt het gevoel dat ze met een aankoop à la Götze bezig zijn. Dat duurt ff en dat is prima. Zullen we de cijfers pas uitdelen na het einde van de transferperiode?
La vida és massa curta per no fer broma
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- SomaQan
- Nationale topspeler
Voor de rechtsbuiten positie heeft
Franck Honorat van Stade Brest een interessante profiel. Hij is redelijk ervaren met zijn 26 jaar. Komt het liefst vanaf rechts maar kan ook op links. Hij heeft daar afgelopen seizoen een aantal keer gestaan. Zijn stats zijn niet verkeerd gezien de club waar hij speelt.
21/22 - 11 doelpunten, 4 assists
20/21 - 8 doelpunten , 4 assists
Kenmerken, redelijk rap op de eerste meters, enorm doelgericht, heeft een voorzet en is iemand die veel arbeid voor het team verzet.
Franck Honorat van Stade Brest een interessante profiel. Hij is redelijk ervaren met zijn 26 jaar. Komt het liefst vanaf rechts maar kan ook op links. Hij heeft daar afgelopen seizoen een aantal keer gestaan. Zijn stats zijn niet verkeerd gezien de club waar hij speelt.
21/22 - 11 doelpunten, 4 assists
20/21 - 8 doelpunten , 4 assists
Kenmerken, redelijk rap op de eerste meters, enorm doelgericht, heeft een voorzet en is iemand die veel arbeid voor het team verzet.
-
- Regelmatige invaller
Erg leuk om dit zo half van buitenaf te volgen. Wat een ongelofelijke bullshit wordt hier verspreid. Zelf inhoudelijk kan je mensen erop wijzen, maar ze blijven hun mening aanhangen.
Credits to [mention]Skuddem[/mention] om er nog op in te gaan, terwijl je weet dat er niks te halen is.
Over en sluiten; laten we er vanuit gaan dat dit een zelfde verhaal is als met de keeper.
Maar nog beter; Cody gaat beseffen dat United geen club voor hem is.
Credits to [mention]Skuddem[/mention] om er nog op in te gaan, terwijl je weet dat er niks te halen is.
Over en sluiten; laten we er vanuit gaan dat dit een zelfde verhaal is als met de keeper.
Maar nog beter; Cody gaat beseffen dat United geen club voor hem is.
-
- Vaste waarde in elftal
- Juancho
- Mister PSV
Ik vind het wel super interessant en ergens ook wel bepalend: clubheld Gakpo gaat voor flink veel miljoenen (ik mag toch hopen minimaal 50 miljoen kaal) en PSV krijgt met het budget wat ze schijnbaar nog hebben en die transfersom en hopelijk CL inkomsten een forse pot geld. Toch wel een beetje de zomer voor de Jong om zich te bewijzen of hij dan kan handelen en de selectie in balans kan brengen qua posities, kwaliteit, ervaring/leiderschap, talent en mentaliteit. En nee, dat doet hij niet alleen, maar hij is nou eenmaal de TD. Soort van examen, waar we het vorige zomer eigenlijk ook al over hadden.
Liefst hoop ik dat Gakpo nog een jaar blijft, maar als die pot met geld wel gaat komen....interessant om dan de keuzes van PSV te zien.
Liefst hoop ik dat Gakpo nog een jaar blijft, maar als die pot met geld wel gaat komen....interessant om dan de keuzes van PSV te zien.
Last edited by Juancho on 19 Aug 2022, 23:47, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Precies. Hopelijk wel creatiever dan de namen die Rik dropt: Stengs en Karlsson.Juancho wrote: ↑19 Aug 2022, 23:40 Ik vind het wel super interessant en ergens ook wel bepalend: clubheld Gakpo gaat voor flink veel miljoenen (ik mag toch hopen minimaal 50 miljoen kaal) en PSV krijgt met het budget wat ze schijnbaar nog hebben en die transfersom en hopelijk CL inkomsten een forse pot geld. Toch wel een beetje de zomer voor de Jong om zich te bewijzen of hij dan kan handelen en de selectie in balans kan brengen qua posities, kwaliteit, ervaring/leiderschap, talent en mentaliteit. En nee, dat doet hij niet alleen, maar hij is nou eenmaal de TD.
- Juancho
- Mister PSV
Rik lult maar wat, net als bij de keepers. Beetje klaar met dat soort gepost van hem en Timmer. Schiet totaal niet op. Ik ga er iig vanuit dat als Gakpo gaat er ook echt vuurwerk afgestoken wordt wbt de inkomende kant, misschien wel op meerdere posities. Alles wat daar onder zit... is een onvoldoende. Zie simpel is het wat mij betreft als je als club bepaalt in deze fase en zeg na Rangers thuis, een week voor sluiten markt, nog je aanvoerder en boegbeeld te verkopen. Daar moet iets tegenover staan, en niet zo'n klein beetje ook.
Last edited by Juancho on 19 Aug 2022, 23:49, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Had hem toevallig giste genoemd in het interessante speler topic. Echt een geweldige speler is dat vind ik. Denk ook een hele goede fit voor bij PSV binnen de speelstijl van Ruud, wellicht wel beter dan Gakpo nog. Geruchten gaan echter dat Shaktar 20 mil zou willen hebben...
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Regelmatige invaller
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
TD van ADO, die hebben het nodig. Past perfect bij Dirkje.Grasmat wrote: ↑19 Aug 2022, 21:26 @Revolinho ik zou je graag als technisch directeur zien. Je weet het allemaal precies als de beste. Alleen liever dan wel TD in Amsterdam want ik vrees dat het je nog eens vies tegen zal vallen met wat voor variabelen je te maken hebt en zaken waar je maar weinig invloed op hebt.