Ibrahim Sangaré
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Real?
Die hebben Tchouameni gehaald, wat moeten ze dan nog met Sangaré?
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Armada
- Internationale topspeler
Als je 'm voor de toekomst ziet, 'm voor 37m wil overhalen en hij net een contractverlenging heeft getekend... Zou je zo iemand dan niet warm houden om zo andere clubs 'voor' te zijn?
Ik deel alleen, don't shoot me.
Ik deel alleen, don't shoot me.
-
- Vedette
Dan zie ik ze wel in staat om in de winter hem vast te leggen voor iets meer, mochten we CL halen en hij daar dat niveau vast blijft houden.
Ik zou het een mooie deal vinden!
- Ren Höek
- Vedette
Misschien wel.
Ik wil ook alleen maar aangeven dat Tchouameni recent gehaald is. Ook hebben ze toptalent Camavinga. Dan zie ik niet zoveel speeltijd voor Sangaré weggelegd.
Daarom snap ik de interesse van Real in Bruno Guimarães als eventuele opvolger van Casemiro. Een ander type, maar een geweldige middenvelder. En hem kunnen ze goed gebruiken aangezien Kroos en Modric er niet jonger op worden.
Los hiervan gun ik Sangaré volgend seizoen zeker een stap naar een topclub, daar valt Real wel onder
- Standbeeld
- Mister PSV
Kreeg gewoon weer een 9 van Engelse media voor zijn optreden tegen Rangers. Volgens de geruchten was hij destijds al het alternatief voor Guimarães toen hij naar Newcastle ging. Guimarães staat nu in de belangstelling van Real als opvolger van Casemiro, dus ik vind het niet gek dat er een beetje wordt geïnformeerd/de band warm wordt gehouden. Sangare zou zomaar eens optie 3 of 4 kunnen zijn.
-
- Legende
De uitdaging voor clubs als Real is inderdaad niet voor de juiste prijs spelers halen maar de juiste spelers halen in een sterk concurrerende markt.
Real is een eindstation. Je haalt een speler met een bedoeling dat hij zijn carrière daar afsluit. Als je ervan overtuigd bent dat de speler bij je club past in alle facetten dan maakt een transfersom van 50-60 miljoen niet uit. Dat verkies je boven de gok dat hij volgend jaar goedkoper kan komen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- Ren Höek
- Vedette
Nou ja, Newcastle is sinds de overname in theorie de rijkste club ter wereld.
En ze lijken zowaar rustig te bouwen aan een steeds beter team, waarbij ze een uitstekende coach hebben aangesteld die na het lijfsbehoud een contractverlenging heeft getekend. Dus er heerst rust en ze voeren gedegen beleid. Tot nu toe
Maar dat is echt geen verkeerde club.
- Armada
Jup. Kan beide he.koetje schreef: ↑18 aug 2022, 17:24De uitdaging voor clubs als Real is inderdaad niet voor de juiste prijs spelers halen maar de juiste spelers halen in een sterk concurrerende markt.
Real is een eindstation. Je haalt een speler met een bedoeling dat hij zijn carrière daar afsluit. Als je ervan overtuigd bent dat de speler bij je club past in alle facetten dan maakt een transfersom van 50-60 miljoen niet uit. Dat verkies je boven de gok dat hij volgend jaar goedkoper kan komen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ik moet toegeven, ik was vroeger fan van deze club, vooral vanwege Alan Shearer en hun klassieke brown ale shirt vroeger.Ren Höek schreef: ↑18 aug 2022, 18:31Nou ja, Newcastle is sinds de overname in theorie de rijkste club ter wereld.
En ze lijken zowaar rustig te bouwen aan een steeds beter team, waarbij ze een uitstekende coach hebben aangesteld die na het lijfsbehoud een contractverlenging heeft getekend. Dus er heerst rust en ze voeren gedegen beleid. Tot nu toe
Maar dat is echt geen verkeerde club.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Armada
https://www.vi.nl/nieuws/manchester-uni ... r-casemiro11 Sir Tinus schreef: ↑19 aug 2022, 18:04 We hoeven niet bang te zijn dat Real Madrid een alles of nietsje doet bij Sangaré toch?
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Het is een goede speler, maar dat is een paar niveaus te hoog.11 Sir Tinus schreef: ↑19 aug 2022, 18:04 We hoeven niet bang te zijn dat Real Madrid een alles of nietsje doet bij Sangaré toch?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik denk dat ie zomaar zich aan dat niveau zou kunnen optrekken na een aanpassingsperiode. Zijn lat ligt echt niet bij subtop Europa. Maar Real heeft hem nu (nig) niet nodig.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Misschien kan Real hem nu alvast voor €50m kopen en nog een jaar hier laten. Dan kunnen ze zich volgend jaar die €37m besparen…