Keuken Kampioen Divisie Algemeen
-
- Meervoudig international
Kuyt: iemand die denkt te weten hoe het moet als trainer en dat ook probeert bij een club
Sneijder: iemand die denkt te weten hoe het moet maar zielig gaat lopen janken omdat de KNVB hem geen speciaal traject aanbiedt en daarom niet bij een club aan de slag gaat
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik verdoe tenmisnste 75 procent van mijn tijd op dit forum met het maken van - al dan niet geslaagde - grappen..
Als dar ook al niet meer kan, wat moet ik dan met m'n tijd? In werken en kinderen ben ik ondertussen zo goed, dat ik daar ook geen uren per dag meer voor nodig heb.
Als dar ook al niet meer kan, wat moet ik dan met m'n tijd? In werken en kinderen ben ik ondertussen zo goed, dat ik daar ook geen uren per dag meer voor nodig heb.
Last edited by DadOfFour on 20 Aug 2022, 22:23, edited 1 time in total.
La vida és massa curta per no fer broma
- mateja
Is dit hetgeen dat bepaalt of je respect voor iemand moet hebben? Er zijn volgens mij genoeg andere redenen om een hekel aan Kuyt te kunnen hebben hoor...
-
Flauw om te doen alsof je van mij iets moet natuurlijk. Ik vertel slechts waarom ik hem meer waardeer dan Sneijder. Wie jij respecteert moet je lekker zelf weten joh
-
Ik zeg toch ook niet dat er geen grappen gemaakt mogen worden? Juist wél! Volgens mij heb ik hier zelf ook genoeg grappen gemaakt over z’n verbouwde gezicht.DadOfFour wrote: ↑20 Aug 2022, 22:13 Ik verdoe tenmisnste 75 procent van mijn tijd op dit forum met het maken van - al dan niet geslaagde grappen..
Dat afzeiken doet me echter een beetje denken aan dat onterechte massale gekenker op ‘die Duitser’ Roger Schmidt. Bij VI wordt eens wat geroepen en half Nederland neemt dat narratief over. Dat terwijl wij hem toch behoorlijk waardeerden. Ik vind het gewoon wat flauw, meer niet.
- mateja
Relax man haha. Ik zeg niet dat we met ons allen Kuyt belachelijk moeten gaan maken hoor. Ik vraag me alleen af waarom er nu bij Kuyt een soort grens getrokken wordt, en bij anderen niet. De trainerscapaciteiten van Kuyt zijn nou niet per se de reden waarom mensen een hekel hebben aan Kuyt lijkt me.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Die kinderen verwekken had je maar een minuutje voor nodig…DadOfFour wrote: ↑20 Aug 2022, 22:13 Ik verdoe tenmisnste 75 procent van mijn tijd op dit forum met het maken van - al dan niet geslaagde - grappen..
- DadOfFour
Wel per stuk... Gemiddeld 15sec zou wel heel kort zijn...Thijs wrote: ↑20 Aug 2022, 23:43Die kinderen verwekken had je maar een minuutje voor nodig…DadOfFour wrote: ↑20 Aug 2022, 22:13 Ik verdoe tenmisnste 75 procent van mijn tijd op dit forum met het maken van - al dan niet geslaagde - grappen..
La vida és massa curta per no fer broma
- Ren Höek
- Vedette
Niet zo haten op onze Dirk jongens, lief doen!
Hij kan er ook niets aan doen dat zijn spelers niet doen wat hij wil en dat hij dagelijks zoveel mogelijk clichés uitbraakt. Het ligt niet aan hem, de rest van de wereld begrijpt hem gewoon niet.
Hij kan er ook niets aan doen dat zijn spelers niet doen wat hij wil en dat hij dagelijks zoveel mogelijk clichés uitbraakt. Het ligt niet aan hem, de rest van de wereld begrijpt hem gewoon niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Legende
Kuyt dacht na 1 of 2 jaar Feyenoord O19/O18 wel even klaar te zijn voor het eerste van Feyenoord. Complete zelfoverschatting in vrijwel alle facetten. De verhalen die je hoorde en las in zijn eerste seizoen als jeugdtrainer was schrijnend en toen wist je al dat de kans zeer miniem zou zijn dat hij ooit zou gaan slagen als trainer en beter dan zijn gemiddelde materiaal zou gaan presteren.
- Maikel
- Site Admin
https://www.vi.nl/nieuws/sow-bereikt-ov ... j-go-ahead
Zo, maar dan ben je een onbetrouwbare vent zeg.
Zo, maar dan ben je een onbetrouwbare vent zeg.
- Maikel
- Site Admin
Ho ho ho, niet stoer doen over de club die ons gered heeft toen hè.
Voor 't voetbal moet je er niet zijn, maar qua sfeer en gezelligheid zijn ze top eredivisieniveau. Kan iedereen een avondje Vijverberg aanbevelen.
Maar, als je zoiets flikt als speler ben je toch gewoon een onbetrouwbare lulhannes ofniet. Lijkt me dat als je als club kan bewijzen dat er een akkoord was, je er nog geld uit zou kunnen slepen.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maikel wrote: ↑29 Aug 2022, 11:02Ho ho ho, niet stoer doen over de club die ons gered heeft toen hè.
Voor 't voetbal moet je er niet zijn, maar qua sfeer en gezelligheid zijn ze top eredivisieniveau. Kan iedereen een avondje Vijverberg aanbevelen.
Maar, als je zoiets flikt als speler ben je toch gewoon een onbetrouwbare lulhannes ofniet. Lijkt me dat als je als club kan bewijzen dat er een akkoord was, je er nog geld uit zou kunnen slepen.
Ik weet toch dat je er regelmatig naartoe gaat.
En inderdaad een klote actie van die speler.
-
- Legende
Doet denken aan Froylán Ledezma
Werd op Schiphol voor Jorien v.d. Herik opgewacht maar Ajax had hem via de achteruitgang weggeloodst via bevriende contacten. Die gluiperig Arie Van Os had dit gedaan. In die zin is er bij Ajax niks veranderd. Deze Ledezma was het nieuwe wereldwonder van 10 miljoen gulden. Prima karma want uiteindelijk was het zo'n beetje de grootste miskoop uit de geschiedenis van Ajax.
Werd op Schiphol voor Jorien v.d. Herik opgewacht maar Ajax had hem via de achteruitgang weggeloodst via bevriende contacten. Die gluiperig Arie Van Os had dit gedaan. In die zin is er bij Ajax niks veranderd. Deze Ledezma was het nieuwe wereldwonder van 10 miljoen gulden. Prima karma want uiteindelijk was het zo'n beetje de grootste miskoop uit de geschiedenis van Ajax.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Was inderdaad Feyenoord. Grappig. Ik kwam op zoek nog deze column tegen:
https://www.ajax1.nl/narsingh-is-de-omgekeerde-ledezma/
Ik heb niet durven kijken hoe die er nu over denkt.
https://www.ajax1.nl/narsingh-is-de-omgekeerde-ledezma/
Ik heb niet durven kijken hoe die er nu over denkt.
- Standbeeld
- Mister PSV