Transferwindow 2022-2023
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Karlsson is niet slechter gebleken dan een Sinisterra en heeft vergelijkbare cijfers over de laatste 2 jaar, vergelijkbare leeftijd en minder blessures. Sinesterra ging voor 30 miljoen naar de PL dus ik vind Karlsson nog niet zo'n slechte keuze. Het lijkt wel alsof spelers uit de Eredivisie niet spannend genoeg zijn voor de meeste hier omdat het geen nieuwe Lozano is ofzo.
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Het heeft niet te maken met spannend genoeg, maar met het feit dat je 15+ miljoen moet betalen.
Sowieso maakt dit hele topic me gedeprimeerd. Wat een rotzooi aan potentiële "opvolgers" komt er hier toch voorbij.
Sowieso maakt dit hele topic me gedeprimeerd. Wat een rotzooi aan potentiële "opvolgers" komt er hier toch voorbij.
Last edited by Ykhim on 22 Aug 2022, 12:49, edited 1 time in total.
- Persepolis
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Regelmatige invaller
Ik weet niet wat zijn salaris is, maar het lijkt me inderdaad een goede optie. Als we ze woensdag uitschakelen hebben we iig een voordeel tov Rangers.Rikkert1234 wrote: ↑22 Aug 2022, 12:30Ik acht hem onhaalbaar maar zou inderdaad echt een hele goede speler voor ons zijn. Vond hem tegen ons ook goed spelen. Is al wel weer 25 jaar oudAlexdeTank wrote: ↑22 Aug 2022, 12:28 Speler die ik graag zou zien komen als Gakpo vertrekt is Ryan Kent van Rangers, al weet ik niet hoe realistisch dit is (waarde is 17,5 miljoen volgens Transfermarkt). Nog 1 jaar onder contract bij Rangers, daarom misschien haalbaar. Vorig seizoen en het seizoen daarvoor erg goede cijfers gehaald (G+A). Bizar snelle buitenspeler, dreigend voor de goal en niet vies van voorzetten geven.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat minimaal 50% van dit forum dolgraag Max had verkocht en 10 miljoen voor Wijndal had betaald voor hij naar Ajax ging.
Al dat negatief gedoe over Karlsson snap ik niet, het is een prima speler maar TE DUUR voor ons. Dat is toch iets anders dan dat het een kutspeler is?
- El Sordo
- Vedette
Het is niet spannend genoeg om Lozano veel beter was dan Lozano -- dit is zo'n uitgekauwd argument en heeft helemaal niets met de Eredivisie an sich te maken. In de laatste vijftien jaar is minder dan één-derde van de spelers die vanuit de Nederlandse subtop naar PSV kwam geslaagd. En dan reken ik voor het gemak Doan even mee. Daarnaast volgen de meesten hier de ED net wat beter, waardoor het gemakkelijker is om een inschatting te maken over Karlsson dan over een Latijns-Amerikaanse speler. Net zoals andere clubs onze spelers beoordelen op wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en internationaal, moeten wij dat wmb ook bij spelers uit de Eredivisie doen. Internationaal (en dan hebben we het over ECL en EL, hè) heeft hij een gemiddelde van 1 g/a per 300 minuten. Tegen Ajax 1 assist in 450 minuten. Gemiddeld tegen de top-3 in Nederland acht g/a in omgerekend dertien wedstrijden. Dat is op zich keurig, maar geen garantie.11 Sir Tinus wrote: ↑22 Aug 2022, 12:46 Karlsson is niet slechter gebleken dan een Sinisterra en heeft vergelijkbare cijfers over de laatste 2 jaar, vergelijkbare leeftijd en minder blessures. Sinesterra ging voor 30 miljoen naar de PL dus ik vind Karlsson nog niet zo'n slechte keuze. Het lijkt wel alsof spelers uit de Eredivisie niet spannend genoeg zijn voor de meeste hier omdat het geen nieuwe Lozano is ofzo.
Karlsson is overigens al sinds juli geblesseerd, heeft de gehele voorbereiding gemist en speelde zijn laatste wedstrijd drie maanden geleden. Ik vind het risico én het kwaliteitsverschil met Gakpo simpelweg veel te groot. Leuke speler voor de Eredivisie, geen speler waarmee stappen vooruit kunt gaan zetten. Tenminste, ik neem aan dat we een keer serieus in de CL willen gaan acteren.
Last edited by El Sordo on 22 Aug 2022, 13:15, edited 2 times in total.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Niet over beginnen. Het niet halen van Hlozek doet nog altijd pijn.
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Boscagli
Áls je Gakpo voor 50 miljoen verkoopt en je kan herinvesteren is 20 miljoen voor Kent niet gek. Is Engels, dus die verkoop je op z'n 27/28e ook nog wel met winst.ArdaMattaveld wrote: ↑22 Aug 2022, 13:02Ik weet niet wat zijn salaris is, maar het lijkt me inderdaad een goede optie. Als we ze woensdag uitschakelen hebben we iig een voordeel tov Rangers.Rikkert1234 wrote: ↑22 Aug 2022, 12:30
Ik acht hem onhaalbaar maar zou inderdaad echt een hele goede speler voor ons zijn. Vond hem tegen ons ook goed spelen. Is al wel weer 25 jaar oud
-
- Meervoudig international
Ik zat fout, zie ik nu. Dacht dat hij afgelopen winter al vertrokken was naar Leverkussen, hij daar weinig speelde en hij misschien wel een optie zou zijn voor ons. Maar ik zie nu op Transfermarkt dat hij pas afgelopen zomer is aangetrokken.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑22 Aug 2022, 13:11Niet over beginnen. Het niet halen van Hlozek doet nog altijd pijn.
- mateja
- Internationale topspeler
Ik vind Karlsson persoonlijk gewoon niet goed genoeg. 15 goals in 34 wedstrijden klinkt goed, maar daarvan waren er 6 penalty's. 9 uit 34 in de ED vind ik al een stuk minder klinken. Daarnaast staat zijn mentaliteit mij absoluut niet aan. We moeten iemand hebben die onomstreden zal zijn, en ik denk dat Karlsson dat niet zal zijn. En dan is dat bedrag dat je er voor moet betalen al helemaal onverantwoord.11 Sir Tinus wrote: ↑22 Aug 2022, 13:11Ik denk dat minimaal 50% van dit forum dolgraag Max had verkocht en 10 miljoen voor Wijndal had betaald voor hij naar Ajax ging.
Al dat negatief gedoe over Karlsson snap ik niet, het is een prima speler maar TE DUUR voor ons. Dat is toch iets anders dan dat het een kutspeler is?
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vedette
Leverkusen gaat slecht dit jaar met 0 uit 3. Heeft er nu 152 minuten Bundesliga opzitten zonder enige goal contributie.
-
- Bankzitter