Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
ruuddevil
Legende

Als je geen echte versterking kan halen dan is het waarschijnlijk beter je eigen jongens te ontwikkelen, zoals een Bakayoko. Dat is uiteraard niet wat ik wil, maar een slechte aankoop voor een veel te hoog bedrag a la Bruma is erger.
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil wrote: 22 Aug 2022, 18:28 Als je geen echte versterking kan halen dan is het waarschijnlijk beter je eigen jongens te ontwikkelen, zoals een Bakayoko. Dat is uiteraard niet wat ik wil, maar een slechte aankoop voor een veel te hoog bedrag a la Bruma is erger.
Eens en ik ben wel benieuwd hoe PSV dit gaat aanpakken. Want een Lozano transfer was idd een proces van 6-12 maanden; nou is het best mogelijk dat er een gelijkwaardig proces nu al aan de gang is met een andere speler van een vergelijkbaar caliber. Sterker nog, het zou vreemd zijn als dat niet zo is, want iedereen hield toch wel rekening met een vertrek van Cody. Alleen is het kwa timing nu wel een periode van snel gas geven, in een periode waarin elk uur de omstandigheden veranderen.

John is niet te benijden, maar op dit soort momenten komt het wel neer om je positief te onderscheiden. Erg benieuwd wat er uit rolt. Een Karlsson zou voor mij eigenlijk een soort gebrek van onvermogen zijn als deze voor 15-20 miljoen komt. Dan leg je dus de hoofdprijs neer voor een speler die je niet beter maakt en is de transfersom van Gakpo (je houdt waarschijnlijk netto 25-30 miljoen over na aftrek alle kosten/belastingen) min of meer al gelijk verdampt. Dat kan elke boerenlul.
mateja
Internationale topspeler

Die zijn echt al lang bezig met die opvolging lijkt me. Het is jammer dat het zo laat gebeurt, maar ik denk niet dat ze hebben zitten slapen wat betreft een eventuele verkoop van Gakpo. Ben benieuwd hoe snel de aankoop gepresenteerd wordt wanneer Gakpo verkocht wordt.
Madueke
Legende

Sommige targets zullen onderhand al iets anders hebben gevonden, aan de andere kant komen er ook weer een boel spelers beschikbaar die ergens buiten de boot vallen. Als je dan woensdag ook nog eens CL voetbal haalt moet je gewoon een mooie opvolger kunnen vinden.
trouwepsvfan
Vedette

mateja wrote: 22 Aug 2022, 18:39 Die zijn echt al lang bezig met die opvolging lijkt me. Het is jammer dat het zo laat gebeurt, maar ik denk niet dat ze hebben zitten slapen wat betreft een eventuele verkoop van Gakpo. Ben benieuwd hoe snel de aankoop gepresenteerd wordt wanneer Gakpo verkocht wordt.
Dachten we bij Dumfries en Malen ook. Sindsdien ben ik nogal sceptisch.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
mateja
Internationale topspeler

Madueke wrote: 22 Aug 2022, 18:42 Sommige targets zullen onderhand al iets anders hebben gevonden, aan de andere kant komen er ook weer een boel spelers beschikbaar die ergens buiten de boot vallen. Als je dan woensdag ook nog eens CL voetbal haalt moet je gewoon een mooie opvolger kunnen vinden.
Precies. Ik denk dat er meerdere lijntjes liggen met die spelers die buiten de boot dreigen te vallen. Hopelijk zetten ze niet op 1 speler in, waardoor je, net als vorig jaar, met een Vinicius eindigt.

Ik gok een talent en een (voor ED begrippen) topper die wil spelen ivm het WK.
mateja
Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 22 Aug 2022, 18:43
mateja wrote: 22 Aug 2022, 18:39 Die zijn echt al lang bezig met die opvolging lijkt me. Het is jammer dat het zo laat gebeurt, maar ik denk niet dat ze hebben zitten slapen wat betreft een eventuele verkoop van Gakpo. Ben benieuwd hoe snel de aankoop gepresenteerd wordt wanneer Gakpo verkocht wordt.
Bij vervanging Malen waren ze zo goed als rond met Luuk. Helaas kwam toen Barca ertussendoor fietsen en toen werd het Vinicius. Dus of dat lijstje was inderdaad zeer kort, of in de tijd tussen principe akkoord Luuk en afzegging hadden de opties onder Luuk al onderdak gevonden.

Bij opvolging Dumfries is ook duidelijk iets mis gegaan want Mauro een half seizoen op die plek was natuurlijk niet gepland. En alleen Mwene voor die plek lijkt me niet de bedoeling...

Ik geloof niet dat zoiets nog een keer zal gebeuren. We gaan t zien
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller

Gakpo laten gaan voor 50+ Miljoen, maar Elanga daarvoor een jaar huren. Daarnaast een vervanger kopen.
mr.top
Internationale topspeler

ArdaMattaveld wrote: 22 Aug 2022, 21:21 Gakpo laten gaan voor 50+ Miljoen, maar Elanga daarvoor een jaar huren. Daarnaast een vervanger kopen.
Elanga doet het momenteel aardig tegen Liverpool. Vergeet het maar.
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller

mr.top wrote: 22 Aug 2022, 21:23
ArdaMattaveld wrote: 22 Aug 2022, 21:21 Gakpo laten gaan voor 50+ Miljoen, maar Elanga daarvoor een jaar huren. Daarnaast een vervanger kopen.
Elanga doet het momenteel aardig tegen Liverpool. Vergeet het maar.
Gewoon eisen. Absoluut niet heel realistisch, maar dan heb je tenminste wel iemand die er direct staat. Zal zelf ook niet heel blij zijn met de komst van een linksbuiten.
kastoekast
Nationale topspeler

Denk dat Gakpo op de bank komt als hij naar united gaat.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Jadon Sancho hebben ze vorig seizoen voor 85 miljoen gehaald, dat is een rechtsbenige vleugelspeler. Ik vraag me eigelijk af waarom je Gakpo dan nodig hebt? Of speelt Sancho in de praktijk op andere posities?
Standbeeld
Mister PSV

Skuddem wrote: 22 Aug 2022, 21:58 Jadon Sancho hebben ze vorig seizoen voor 85 miljoen gehaald, dat is een rechtsbenige vleugelspeler. Ik vraag me eigelijk af waarom je Gakpo dan nodig hebt? Of speelt Sancho in de praktijk op andere posities?
Ze willen Gakpo gewoon voor meer opties. Kan op meer posities voorin spelen aldus Hag. Gaan genoeg wedstrijden komen daar, dus zal vast wel aan spelen toekomen.
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller

Skuddem wrote: 22 Aug 2022, 21:58 Jadon Sancho hebben ze vorig seizoen voor 85 miljoen gehaald, dat is een rechtsbenige vleugelspeler. Ik vraag me eigelijk af waarom je Gakpo dan nodig hebt? Of speelt Sancho in de praktijk op andere posities?
Speelt zowel vanaf links als rechts, maar bij Dortmund in z’n beste periode vanaf links. Daarom ligt (denk ik) de originele interesse van United bij Shanice, dat is echt een rechtsbuiten.
Ere Noord
Ballenjongen

[mention]Armada[/mention] Mady Camara
Top middenvelder hebben ze deze nog in beeld. Zou top zijn voor de CL, samen met Sangare. Kost +/- 10 miljoen
Skuddem
Nationale topspeler

Ja, dat is overigens wel rond geloof ik. Er circuleren al afscheidsvideos van hem, en halfuur geleden op Instagram een foto met z’n zaakwaarnemer, samen aan het chillen met als onderschrift ‘my closer 👊

Antony
Last edited by Skuddem on 22 Aug 2022, 22:04, edited 3 times in total.
kastoekast
Nationale topspeler

Skuddem wrote: 22 Aug 2022, 22:03 Ja, dat is overigens wel rond geloof ik. Er circuleren al afscheidsvideos van hem, en halfuur geleden op Instagram een foto met z’n zaakwaarnemer, samen aan het chillen met als onderschrift ‘my closer’
Van wie?
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller

Skuddem wrote: 22 Aug 2022, 22:03 Ja, dat is overigens wel rond geloof ik. Er circuleren al afscheidsvideos van hem, en halfuur geleden op Instagram een foto met z’n zaakwaarnemer, samen aan het chillen met als onderschrift ‘my closer 👊

Antony

Mis ik iets?

Inmiddels een edit zie ik.

Is er bewijs van de afscheidsvideo?
Last edited by ArdaMattaveld on 22 Aug 2022, 22:07, edited 1 time in total.
Skuddem
Nationale topspeler

ArdaMattaveld wrote: 22 Aug 2022, 22:05
Skuddem wrote: 22 Aug 2022, 22:03 Ja, dat is overigens wel rond geloof ik. Er circuleren al afscheidsvideos van hem, en halfuur geleden op Instagram een foto met z’n zaakwaarnemer, samen aan het chillen met als onderschrift ‘my closer 👊

Antony

Mis ik iets?
Nee, jij hebt het over Shanice en ik merk op dat zijn transfer volgens mij rond is. In ieder geval wat hem betreft.

Of United door pakt of Gakpo.., we gaan het meemaken. Hopelijk niet.
Menno1
Legende

mateja wrote: 22 Aug 2022, 18:51
trouwepsvfan wrote: 22 Aug 2022, 18:43

Bij vervanging Malen waren ze zo goed als rond met Luuk. Helaas kwam toen Barca ertussendoor fietsen en toen werd het Vinicius. Dus of dat lijstje was inderdaad zeer kort, of in de tijd tussen principe akkoord Luuk en afzegging hadden de opties onder Luuk al onderdak gevonden.

Bij opvolging Dumfries is ook duidelijk iets mis gegaan want Mauro een half seizoen op die plek was natuurlijk niet gepland. En alleen Mwene voor die plek lijkt me niet de bedoeling...

Tussen het afzeggen van Luuk en het halen van Vinicius zat volgens mij bijna 2 maanden in. Luuk ging vrij vroeg al naar Barca toe en Vinicius kwam last minute binnen wandelen.

Ze zullen ongetwijfeld lijntjes hebben met meerdere spelers, maar zoals gezegd: het verandert met het uur. Hopelijk komt er nu een echte top vervanger die opeens beschikbaar is ipv dat we misgrijpen. We gaan het zien.
Makaveli
Meervoudig international

ruuddevil wrote: 22 Aug 2022, 18:28 Als je geen echte versterking kan halen dan is het waarschijnlijk beter je eigen jongens te ontwikkelen, zoals een Bakayoko. Dat is uiteraard niet wat ik wil, maar een slechte aankoop voor een veel te hoog bedrag a la Bruma is erger.
PSV moet wel een ondergrens hebben qua sportieve prestaties. Als een Bakayoko je eerste optie wordt en aan de andere kant Saibari dan komt ook plek 2 nog in gevaar.

Aan Karlsson ga je je in de eredivisie geen buil vallen. Europees komt hij waarschijnlijk wel wat te kort. Maar ik zou er niet per se ongelukkig mee zijn mits de prijs nog oke is. Je hebt gewoon spelers in je selectie nodig waarvan je bij voorbaat weet dat ze in de dubbele cijfers komen qua goals en assists. Dat gaat Karlsson wel halen.
mateja
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 22 Aug 2022, 22:08
mateja wrote: 22 Aug 2022, 18:51

Tussen het afzeggen van Luuk en het halen van Vinicius zat volgens mij bijna 2 maanden in. Luuk ging vrij vroeg al naar Barca toe en Vinicius kwam last minute binnen wandelen.

Ze zullen ongetwijfeld lijntjes hebben met meerdere spelers, maar zoals gezegd: het verandert met het uur. Hopelijk komt er nu een echte top vervanger die opeens beschikbaar is ipv dat we misgrijpen. We gaan het zien.
1 september ging Luuk naar Barca ;): https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/d ... ~addf8a3f/
ruuddevil
Legende

Makaveli wrote: 22 Aug 2022, 22:11
PSV moet wel een ondergrens hebben qua sportieve prestaties. Als een Bakayoko je eerste optie wordt en aan de andere kant Saibari dan komt ook plek 2 nog in gevaar.

Aan Karlsson ga je je in de eredivisie geen buil vallen. Europees komt hij waarschijnlijk wel wat te kort. Maar ik zou er niet per se ongelukkig mee zijn mits de prijs nog oke is. Je hebt gewoon spelers in je selectie nodig waarvan je bij voorbaat weet dat ze in de dubbele cijfers komen qua goals en assists. Dat gaat Karlsson wel halen.
Eens hoor, maar welke prijs vind je nog ok voor Karlsson? Ik denk dat AZ minimaal 20 mln vraagt.
Makaveli
Meervoudig international

Ja dat zou te veel zijn. Voor dat bedrag zijn er nog wel andere opties te krijgen waarschijnlijk. Maar we moeten sowieso wat halen imo. PSV heeft ook vrij lang de tijd gehad zich voor te bereiden, ik neem aan dat niet iedereen op het lijstje al getransfereerd is.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

mateja wrote: 22 Aug 2022, 22:12
Menno1 wrote: 22 Aug 2022, 22:08

1 september ging Luuk naar Barca ;): https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/d ... ~addf8a3f/
Maar John heeft wel aangegeven (live show skiete willy podcast?) Dat ze "al lang wisten dat luuk niet ging komen". Dus dat de last minute game changer zijn geweest
Locked