Transferwindow 2022-2023
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Eens en ik ben wel benieuwd hoe PSV dit gaat aanpakken. Want een Lozano transfer was idd een proces van 6-12 maanden; nou is het best mogelijk dat er een gelijkwaardig proces nu al aan de gang is met een andere speler van een vergelijkbaar caliber. Sterker nog, het zou vreemd zijn als dat niet zo is, want iedereen hield toch wel rekening met een vertrek van Cody. Alleen is het kwa timing nu wel een periode van snel gas geven, in een periode waarin elk uur de omstandigheden veranderen.
John is niet te benijden, maar op dit soort momenten komt het wel neer om je positief te onderscheiden. Erg benieuwd wat er uit rolt. Een Karlsson zou voor mij eigenlijk een soort gebrek van onvermogen zijn als deze voor 15-20 miljoen komt. Dan leg je dus de hoofdprijs neer voor een speler die je niet beter maakt en is de transfersom van Gakpo (je houdt waarschijnlijk netto 25-30 miljoen over na aftrek alle kosten/belastingen) min of meer al gelijk verdampt. Dat kan elke boerenlul.
- mateja
- Internationale topspeler
-
- Legende
- trouwepsvfan
- Vedette
Dachten we bij Dumfries en Malen ook. Sindsdien ben ik nogal sceptisch.mateja wrote: ↑22 Aug 2022, 18:39 Die zijn echt al lang bezig met die opvolging lijkt me. Het is jammer dat het zo laat gebeurt, maar ik denk niet dat ze hebben zitten slapen wat betreft een eventuele verkoop van Gakpo. Ben benieuwd hoe snel de aankoop gepresenteerd wordt wanneer Gakpo verkocht wordt.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- mateja
Precies. Ik denk dat er meerdere lijntjes liggen met die spelers die buiten de boot dreigen te vallen. Hopelijk zetten ze niet op 1 speler in, waardoor je, net als vorig jaar, met een Vinicius eindigt.
Ik gok een talent en een (voor ED begrippen) topper die wil spelen ivm het WK.
- mateja
Bij vervanging Malen waren ze zo goed als rond met Luuk. Helaas kwam toen Barca ertussendoor fietsen en toen werd het Vinicius. Dus of dat lijstje was inderdaad zeer kort, of in de tijd tussen principe akkoord Luuk en afzegging hadden de opties onder Luuk al onderdak gevonden.trouwepsvfan wrote: ↑22 Aug 2022, 18:43Dachten we bij Dumfries en Malen ook. Sindsdien ben ik nogal sceptisch.mateja wrote: ↑22 Aug 2022, 18:39 Die zijn echt al lang bezig met die opvolging lijkt me. Het is jammer dat het zo laat gebeurt, maar ik denk niet dat ze hebben zitten slapen wat betreft een eventuele verkoop van Gakpo. Ben benieuwd hoe snel de aankoop gepresenteerd wordt wanneer Gakpo verkocht wordt.
Bij opvolging Dumfries is ook duidelijk iets mis gegaan want Mauro een half seizoen op die plek was natuurlijk niet gepland. En alleen Mwene voor die plek lijkt me niet de bedoeling...
Ik geloof niet dat zoiets nog een keer zal gebeuren. We gaan t zien
-
- Regelmatige invaller
- mr.top
Elanga doet het momenteel aardig tegen Liverpool. Vergeet het maar.ArdaMattaveld wrote: ↑22 Aug 2022, 21:21 Gakpo laten gaan voor 50+ Miljoen, maar Elanga daarvoor een jaar huren. Daarnaast een vervanger kopen.
-
- Regelmatige invaller
Gewoon eisen. Absoluut niet heel realistisch, maar dan heb je tenminste wel iemand die er direct staat. Zal zelf ook niet heel blij zijn met de komst van een linksbuiten.mr.top wrote: ↑22 Aug 2022, 21:23Elanga doet het momenteel aardig tegen Liverpool. Vergeet het maar.ArdaMattaveld wrote: ↑22 Aug 2022, 21:21 Gakpo laten gaan voor 50+ Miljoen, maar Elanga daarvoor een jaar huren. Daarnaast een vervanger kopen.
-
- Nationale topspeler
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Standbeeld
- Mister PSV
Ze willen Gakpo gewoon voor meer opties. Kan op meer posities voorin spelen aldus Hag. Gaan genoeg wedstrijden komen daar, dus zal vast wel aan spelen toekomen.
-
- Regelmatige invaller
Speelt zowel vanaf links als rechts, maar bij Dortmund in z’n beste periode vanaf links. Daarom ligt (denk ik) de originele interesse van United bij Shanice, dat is echt een rechtsbuiten.
- Skuddem
- Nationale topspeler
Ja, dat is overigens wel rond geloof ik. Er circuleren al afscheidsvideos van hem, en halfuur geleden op Instagram een foto met z’n zaakwaarnemer, samen aan het chillen met als onderschrift ‘my closer ’
Antony
Antony
Last edited by Skuddem on 22 Aug 2022, 22:04, edited 3 times in total.
-
- Nationale topspeler
-
- Regelmatige invaller
Mis ik iets?
Inmiddels een edit zie ik.
Is er bewijs van de afscheidsvideo?
Last edited by ArdaMattaveld on 22 Aug 2022, 22:07, edited 1 time in total.
- Skuddem
- Nationale topspeler
Nee, jij hebt het over Shanice en ik merk op dat zijn transfer volgens mij rond is. In ieder geval wat hem betreft.
Of United door pakt of Gakpo.., we gaan het meemaken. Hopelijk niet.
-
- Legende
Tussen het afzeggen van Luuk en het halen van Vinicius zat volgens mij bijna 2 maanden in. Luuk ging vrij vroeg al naar Barca toe en Vinicius kwam last minute binnen wandelen.mateja wrote: ↑22 Aug 2022, 18:51Bij vervanging Malen waren ze zo goed als rond met Luuk. Helaas kwam toen Barca ertussendoor fietsen en toen werd het Vinicius. Dus of dat lijstje was inderdaad zeer kort, of in de tijd tussen principe akkoord Luuk en afzegging hadden de opties onder Luuk al onderdak gevonden.trouwepsvfan wrote: ↑22 Aug 2022, 18:43
Dachten we bij Dumfries en Malen ook. Sindsdien ben ik nogal sceptisch.
Bij opvolging Dumfries is ook duidelijk iets mis gegaan want Mauro een half seizoen op die plek was natuurlijk niet gepland. En alleen Mwene voor die plek lijkt me niet de bedoeling...
Ze zullen ongetwijfeld lijntjes hebben met meerdere spelers, maar zoals gezegd: het verandert met het uur. Hopelijk komt er nu een echte top vervanger die opeens beschikbaar is ipv dat we misgrijpen. We gaan het zien.
-
- Meervoudig international
PSV moet wel een ondergrens hebben qua sportieve prestaties. Als een Bakayoko je eerste optie wordt en aan de andere kant Saibari dan komt ook plek 2 nog in gevaar.
Aan Karlsson ga je je in de eredivisie geen buil vallen. Europees komt hij waarschijnlijk wel wat te kort. Maar ik zou er niet per se ongelukkig mee zijn mits de prijs nog oke is. Je hebt gewoon spelers in je selectie nodig waarvan je bij voorbaat weet dat ze in de dubbele cijfers komen qua goals en assists. Dat gaat Karlsson wel halen.
- mateja
1 september ging Luuk naar Barca : https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/d ... ~addf8a3f/Menno1 wrote: ↑22 Aug 2022, 22:08Tussen het afzeggen van Luuk en het halen van Vinicius zat volgens mij bijna 2 maanden in. Luuk ging vrij vroeg al naar Barca toe en Vinicius kwam last minute binnen wandelen.mateja wrote: ↑22 Aug 2022, 18:51
Bij vervanging Malen waren ze zo goed als rond met Luuk. Helaas kwam toen Barca ertussendoor fietsen en toen werd het Vinicius. Dus of dat lijstje was inderdaad zeer kort, of in de tijd tussen principe akkoord Luuk en afzegging hadden de opties onder Luuk al onderdak gevonden.
Ze zullen ongetwijfeld lijntjes hebben met meerdere spelers, maar zoals gezegd: het verandert met het uur. Hopelijk komt er nu een echte top vervanger die opeens beschikbaar is ipv dat we misgrijpen. We gaan het zien.
- ruuddevil
- Legende
Eens hoor, maar welke prijs vind je nog ok voor Karlsson? Ik denk dat AZ minimaal 20 mln vraagt.Makaveli wrote: ↑22 Aug 2022, 22:11PSV moet wel een ondergrens hebben qua sportieve prestaties. Als een Bakayoko je eerste optie wordt en aan de andere kant Saibari dan komt ook plek 2 nog in gevaar.
Aan Karlsson ga je je in de eredivisie geen buil vallen. Europees komt hij waarschijnlijk wel wat te kort. Maar ik zou er niet per se ongelukkig mee zijn mits de prijs nog oke is. Je hebt gewoon spelers in je selectie nodig waarvan je bij voorbaat weet dat ze in de dubbele cijfers komen qua goals en assists. Dat gaat Karlsson wel halen.
-
- Meervoudig international
-
- Vaste waarde in elftal
Maar John heeft wel aangegeven (live show skiete willy podcast?) Dat ze "al lang wisten dat luuk niet ging komen". Dus dat de last minute game changer zijn geweestmateja wrote: ↑22 Aug 2022, 22:121 september ging Luuk naar Barca : https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/d ... ~addf8a3f/Menno1 wrote: ↑22 Aug 2022, 22:08
Tussen het afzeggen van Luuk en het halen van Vinicius zat volgens mij bijna 2 maanden in. Luuk ging vrij vroeg al naar Barca toe en Vinicius kwam last minute binnen wandelen.