Nou, kom maar op met die investeringen dan. De selectie is in kwantiteit wellicht niet smal, maar in kwaliteit wel. En ik weinig zin om de komende jaren definitief EL- in plaats van CL-proof te worden.
Armada wrote: ↑25 Aug 2022, 12:36
De enige manier vanaf hier. Frustrerend, ja. Maar we moeten vooruit. En we moeten investeren, dat is bij PSV ook helder.
Vingers, tenen, alles gekruist dat PSV echt maar dan ook echt doorpakt. Geen halve maatregelen.
Armada wrote: ↑25 Aug 2022, 12:36
De enige manier vanaf hier. Frustrerend, ja. Maar we moeten vooruit. En we moeten investeren, dat is bij PSV ook helder.
Vingers, tenen, alles gekruist dat PSV echt maar dan ook echt doorpakt. Geen halve maatregelen.
Zou wel een bak zijn om nu de echte Shanice van der Sanden in transitie te presenteren als nieuwe buitenspeler.
StratumZuid wrote: ↑25 Aug 2022, 12:50
Laten het hopen na deze afgang en laat Marcel maar ff aan de kopjes draaien, mag John meekijken
Want dat is tot nu toe niet gebeurd? Ik kan de transfer van Brathewaite bijvoorbeeld echt niet los zien van Brands. Weliswaar maakt de Engelsman in zijn spaarzame minuten niet zo'n hopeloze indruk als Hoever en Max, maar dat met hem een broekie zonder enige ervaring is gekomen waar eerder Marlon het target was komt evengoed op het conto van Brands, die er ook als TD zijn handelsmerk van maakte om de problemen in de verdediging steevast te negeren. #marcelo #dereijck #selectiezonderlinksback
John is nog minder kom op ik ben niet van de vele woorden ik weet het, leg de lijstjes maar langs elkaar, geen zin in! Marcel heeft een 70/30 rate en Johnny andersom
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Ik verwacht een teleurstellende (financieel en kwalitatief) opvolger van Cody en een huurspeler voor de rechtsbuiten. That's it! Daar gaan we het mee doen jongens, aldus JdJ in z'n jaarlijkse samenvatting van de transferwindow.
Ik weiger te geloven dat Sangare heeft bijgetekend, dat Luuk, Benitez en Xavi zijn gekomen, puur en alleen om "misschien halen we Champions League, doe mee. En als we het niet halen, ach, dan maar niet. Dat is ons plan."
Stengs huren met koopoptie zou ik nog wel enigsinds begrijpen. Had er zelf niet voor gekozen maar als je Stengs consistent kan laten presteren is het natuurlijk wel echt een goede speler. Maar ik denk dat dit een mentaliteitsdingetje is dat niet aangeleerd kan worden.
El Sordo wrote: ↑25 Aug 2022, 20:06
Als huurspeler op rechts kan ik er nog mee leven, maar dan moet er een absolute glasbak op links komen en absoluut géén Karlsson.
Oh, en rood is inderdaad op z’n plaats hier.
Zelfs als huurspeler op rechts kan ik er niet mee leven. Dan kun je beter alle ruimte geven aan Bakayoko en Saibari. Die jongens voegen tenminste nog wat toe, terwijl Stengs vooral ruimte inneemt. Overrated, slappe mentaliteit en het rendement van een leeg pak melk.
Ja, zit wat in. Ik ben vooralsnog niet echt onder de indruk van Bakayoko en Saibari. Geen probleem, want nog jong. Dan zou ik daar Savio wel eens willen zien. Hoe dan ook, alle vier lijken me voor nu te licht om de schoenen van Noni aan te trekken.