Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 21 Aug 2022, 15:23
Trixm wrote: 21 Aug 2022, 15:05 Strand Larsen wordt ook steeds constanter, sterk aanspeelpunt.
Is men binnen PSV ook enthousiast over. In hem ziet men een opvolger met profiel van Luuk, maar lijkt momenteel al onbetaalbaar.
Nog nooit in verband gebracht met PSV
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Niet perse voor nu, maar Branco van den Boomen laat het voorlopig ook zien in de Ligue 1. Komend jaar transfervrij. Inmiddels echt geen gekke speler meer, zeker voor erbij.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Stel dat we de CL zouden halen, zouden we dan eens gek kunnen doen en een miljoen of vijftien kunnen lappen voor een een Zuid-Amerikaans toptalent. Zoals we eerder Lozano hebben gehaald of Ajax met Antony?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 21 Aug 2022, 16:27
FritskePhilips wrote: 21 Aug 2022, 15:23
Is men binnen PSV ook enthousiast over. In hem ziet men een opvolger met profiel van Luuk, maar lijkt momenteel al onbetaalbaar.
Nog nooit in verband gebracht met PSV
Is inside info.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 21 Aug 2022, 16:53 Niet perse voor nu, maar Branco van den Boomen laat het voorlopig ook zien in de Ligue 1. Komend jaar transfervrij. Inmiddels echt geen gekke speler meer, zeker voor erbij.
Als hij het straks echt structureel laat zien in de Ligue 1, dan zou dat misschien wel de vervanger voor Ginkel kunnen zijn. Die zal na dit seizoen geen verlenging krijgen, ga ik vanuit. Maar dan maakt Branco een waanzinnige ontwikkeling door hoor.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 21 Aug 2022, 16:27 Nog nooit in verband gebracht met PSV
Eens moet de eerste keer zijn.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 21 Aug 2022, 17:01 Stel dat we de CL zouden halen, zouden we dan eens gek kunnen doen en een miljoen of vijftien kunnen lappen voor een een Zuid-Amerikaans toptalent. Zoals we eerder Lozano hebben gehaald of Ajax met Antony?
Ik denk dat dat nog een te groot risico is, maar we kunnen aan het eind van het seizoen Savio definitief vastleggen als alles goed gaat.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 21 Aug 2022, 19:26
Johann Vogel wrote: 21 Aug 2022, 17:01 Stel dat we de CL zouden halen, zouden we dan eens gek kunnen doen en een miljoen of vijftien kunnen lappen voor een een Zuid-Amerikaans toptalent. Zoals we eerder Lozano hebben gehaald of Ajax met Antony?
Ik denk dat dat nog een te groot risico is, maar we kunnen aan het eind van het seizoen Savio definitief vastleggen als alles goed gaat.
Ik ben bang dat dat eventueel alleen zou kunnen als juist niet alles goed gaat...
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller
Posts: 366
Joined: 30 Aug 2021, 19:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 21 Aug 2022, 19:26
Johann Vogel wrote: 21 Aug 2022, 17:01 Stel dat we de CL zouden halen, zouden we dan eens gek kunnen doen en een miljoen of vijftien kunnen lappen voor een een Zuid-Amerikaans toptalent. Zoals we eerder Lozano hebben gehaald of Ajax met Antony?
Ik denk dat dat nog een te groot risico is, maar we kunnen aan het eind van het seizoen Savio definitief vastleggen als alles goed gaat.
Er is geen kans toch dat we Savio definitief gaan vastleggen, toch? If heb ik wat gemist?
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Zal eerlijk zijn, ik volg de Noorse competitie niet maar kwam deze speler tegen: David Datro Fofana. Is een Ivoriaanse 19 jarige spits van Molde. Misschien wel een leuk talent voor achter de Jong.

Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 21 Aug 2022, 19:26
Johann Vogel wrote: 21 Aug 2022, 17:01 Stel dat we de CL zouden halen, zouden we dan eens gek kunnen doen en een miljoen of vijftien kunnen lappen voor een een Zuid-Amerikaans toptalent. Zoals we eerder Lozano hebben gehaald of Ajax met Antony?
Ik denk dat dat nog een te groot risico is, maar we kunnen aan het eind van het seizoen Savio definitief vastleggen als alles goed gaat.
Daar hebben we niks aan, met alle respect. Als we Gakpo voor 50+10 miljoen verkopen de CL zou ook binnengehaald worden, dan mag onderhand wel ruimte zijn om flink te knallen op de transfermarkt.

Ik zou toch teleurgesteld zijn als er niet twee buitenspelers zouden worden gehaald in de categorie Lozano.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Joosth wrote: 21 Aug 2022, 21:27 Zal eerlijk zijn, ik volg de Noorse competitie niet maar kwam deze speler tegen: David Datro Fofana. Is een Ivoriaanse 19 jarige spits van Molde. Misschien wel een leuk talent voor achter de Jong.

Die noemde ik een tijd geleden ook!
Ardbeg wrote: 13 Jul 2021, 09:37
@Ykhim in mijn zoektocht naar de nieuwe getalenteerde spits kwam ik op David Fofana van Molde FK uit:

https://newsbeezer.com/norwayeng/moldin ... n-youtube/




Ik weet dat de beelden karig zijn maar zo was Molde er ook vroeg bij met Haaland. Kent iemand deze jongen?
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 22 Aug 2022, 17:12
Joosth wrote: 21 Aug 2022, 21:27 Zal eerlijk zijn, ik volg de Noorse competitie niet maar kwam deze speler tegen: David Datro Fofana. Is een Ivoriaanse 19 jarige spits van Molde. Misschien wel een leuk talent voor achter de Jong.

Die noemde ik een tijd geleden ook!
Ardbeg wrote: 13 Jul 2021, 09:37
@Ykhim in mijn zoektocht naar de nieuwe getalenteerde spits kwam ik op David Fofana van Molde FK uit:

https://newsbeezer.com/norwayeng/moldin ... n-youtube/




Ik weet dat de beelden karig zijn maar zo was Molde er ook vroeg bij met Haaland. Kent iemand deze jongen?
Sorry, had het hele archief niet goed genoeg doorgespit ;)
Maar het ziet er nog steeds goed uit, misschien dat Ibi een goed woordje moet doen.
User avatar
Geissbock
Bankzitter
Posts: 222
Joined: 02 May 2021, 10:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mergim Berisha breekt nog niet bepaald potten bij Fenerbahçe.

[mention]RIO[/mention], heb jij nog iets via zijn vrouw gehoord? 🤔
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geissbock wrote: 22 Aug 2022, 22:19 Mergim Berisha breekt nog niet bepaald potten bij Fenerbahçe.

@RIO, heb jij nog iets via zijn vrouw gehoord? 🤔
Oh jee, vragen om problemen :D
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Mevrouw Berisha heeft aangifte gedaan van domestic violence in mei. Zij is nog welkom bij PSV, meneer Berisha niet meer.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Kan ze een beetje ballen?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij heeft ze andere kwaliteiten.
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 23 Aug 2022, 09:16 Volgens mij heeft ze andere kwaliteiten.
Incasseren in de breedste zin van het woord?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

D.Millpants wrote: 23 Aug 2022, 09:17
ruuddevil wrote: 23 Aug 2022, 09:16 Volgens mij heeft ze andere kwaliteiten.
Incasseren in de breedste zin van het woord?
Ik dacht meer aan mooi zijn op de tribune. Misschien iets voor Vertessen? Hoeft ie geen foto’s van zichzelf meer rond te sturen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Publieksopwarmer voor de wedstrijd. Dat is bij deze afgehamerd, John en Marcel doe je ding.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 03 Apr 2022, 20:38 Als er geld komt voor de jeugd..
Eens [mention]Menno1[/mention]
Ondanks dat het onhaalbaar lijkt, mooi idee
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het werd gisteren nogal duidelijk dat we echt een betere 2e spits nodig hebben. Wanneer Vertessen terug is hebben we weer een snelle straaljager die je diep kan sturen dus zocht ik even naar een type De Jong.

Dion Drena Beljo: 20-jarige Kroatische spits van 1,95 die vorig seizoen 15 doelpunten scoorde in de hoogste competitie. Dit seizoen ook alweer 4 goals in 5 wedstrijden. Voor zo'n lange boomstam is hij erg technisch en balvast. Veel clubs hebben al interesse in hem waaronder Anderlecht, Dortmund, Galatasaray en Gladbach.






Rasmus Höjlund: 19-jarige Deense spits van 1,91 die in de winter van Mietjesland naar Sturm Graz gegaan. In de Oosterijkse competitie in een half jaar 6 doelpunten gemaakt in 13 wedstrijden en dit seizoen al 6 doelpunten in 8 wedstrijden in alle competities. Net als Beljo wordt hij vergeleken met Haaland wat niet gek is als je naar zijn naam kijkt.


https://footballtalentscout.net/2021/05 ... s-hojlund/

Beiden zijn gok ik voor tussen de 7 en 10 miljoen euro op te halen en dat lijkt me een prima investering gezien het jonge spitsen zijn die zich al hebben bewezen op het hoogste niveau.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/ayoze-pere ... ler/246968

Ayoze Pérez, zijn rol bij Leicester City ziet er niet goed uit. Hij is multifunctioneel omdat hij rechts, links, achter de spits en in de spits kan maar normaal gesproken het beste als rechtsbuiten. Is een dure jongen qua salaris maar heeft nog maar 1 jaar contract en een marktwaarde van 10 miljoen. Spanjaarden komen over het algemeen niet graag in NL voetballen maar wellicht is hij te porren om spelen toe te komen. Zag ook dat Real Betis ooit eens concrete interesse had maar hij zit er nog en zou wellicht interessant kunnen zijn. Is net 29 geworden dus ervaren maar niet over de top normaal gesproken.

Ik moet eerlijk bekennen dat zijn productiviteit qua goals en assists niet indrukwekkend is maar dit is de Eredivisie dus dat zou zelfs voor mij een speeltuin kunnen zijn.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ben Brereton Diaz

Post Reply