Transferwindow 2022-2023
- De Realist
- Internationale topspeler
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Mijn verwachtingen zijn vrijwel nul nu. Stengs huren is idd een typische Brands aankoop/huur. Mooie techniek, maar ook een slap kutje. De aanvallende versie van Hoever.
Ik denk dat ManU afhaakt voor Gakpo en eerder er nog 10-20 miljoen tegenaan gooit voor Antony. Maar mocht Cody gaan, dan verwacht ik eerlijk gezegd geen echte topper er voor terug. Mensen kraken Karlsson af, maar ik denk niet eens dat we dat niveau kunnen aankopen nu.
Als ik mocht kiezen: koop spelers met doorgroei mogelijkheden. Gnonto en Popescu. Die zijn jong, high potentials. Geen niveau Gakpo, maar kunnen wel daar naartoe groeien. Die zie ik liever komen dan weer 3 miljoen betalen voor een jaartje Stengs.
Ik denk dat ManU afhaakt voor Gakpo en eerder er nog 10-20 miljoen tegenaan gooit voor Antony. Maar mocht Cody gaan, dan verwacht ik eerlijk gezegd geen echte topper er voor terug. Mensen kraken Karlsson af, maar ik denk niet eens dat we dat niveau kunnen aankopen nu.
Als ik mocht kiezen: koop spelers met doorgroei mogelijkheden. Gnonto en Popescu. Die zijn jong, high potentials. Geen niveau Gakpo, maar kunnen wel daar naartoe groeien. Die zie ik liever komen dan weer 3 miljoen betalen voor een jaartje Stengs.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ben het met je eens dat Bakayoko en Saibari geen spelers zijn die PSV kunnen dragen. Maar gisteren heeft Saibari zichzelf toch wel weer laten zien zeg. Een van de weinige dreigende spelers. Ben echt positief verrast door hem.
-
- Vedette
Probleem is dat je dan dit jaar weer overgangsjaar hebt als je nog een talent in de eerste 11 zet. Dat terwijl Ajax echt een flink uitgeklede selectie heeft, inclusief trainer en technische staf. Leek dit jaar dat we echt aanval op Ajax gingen inzetten begin van de transferperiode. Liefst zie ik iemand zoals Gnonto/Popescu maar toch ook wel iemand anders die er direct staat op linksbuiten want met Gakpo ga je echt heel veel rendement inleveren. Dus 2 spelers halenMenno1 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:17 Mijn verwachtingen zijn vrijwel nul nu. Stengs huren is idd een typische Brands aankoop/huur. Mooie techniek, maar ook een slap kutje. De aanvallende versie van Hoever.
- Vanthaman18
Die aanval kan er nog steeds komen hoor. De lijn tussen enorme vreugde en deze teleurstelling is gewoon zo klein geweest. Twee enorme blunders minder en we waren allemaal super blij geweest. Maargoed, met enkele gerichte versterkingen nog kunnen we het ajax echt lastig maken. Ik hoop nog steeds dat Gakpo blijft, echt een van onze toppers. Sangare daarnaast een beest op het missenveld, Simons gaat gewoon basis spelen binnenkort. Heb je toch een top middenveld: veerman sangare simons.Rikkert1234 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:21Probleem is dat je dan dit jaar weer overgangsjaar hebt als je nog een talent in de eerste 11 zet. Dat terwijl Ajax echt een flink uitgeklede selectie heeft, inclusief trainer en technische staf. Leek dit jaar dat we echt aanval op Ajax gingen inzetten begin van de transferperiode. Liefst zie ik iemand zoals Gnonto/Popescu maar toch ook wel iemand anders die er direct staat op linksbuiten want met Gakpo ga je echt heel veel rendement inleveren. Dus 2 spelers halenMenno1 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:17 Mijn verwachtingen zijn vrijwel nul nu. Stengs huren is idd een typische Brands aankoop/huur. Mooie techniek, maar ook een slap kutje. De aanvallende versie van Hoever.
-
- Nationale topspeler
- DeBruyne
- Meervoudig international
-
- Meervoudig international
“Was goed” als hij “die vorm hervindt”….. dit is de vinger op de zere plek. Armoedige keuze met te veel risico dat het niks wordt. PSV moet voor jongens gaan met lef en bravoure. Kijk naar Xavi gister. Niet erg dat het een keer mislukt. Dat wil ik veel meer zien dan dat bescheiden, ingetogen, plichtmatige en risicoloze geschuif.DeBruyne wrote: ↑25 Aug 2022, 20:28 Stengs was bij AZ op een gegeven moment echt wel goed hoor. Mocht hij die vorm hervinden is hij echt wel welkom hier. Zou ook op links kunnen spelen eventueel. Altijd nog 'maar' 23 jaar.
Persoonlijk zou ik ook liever een Popescu of een Zuid Amerikaanse vleugelflitser met gif zien, maar dat terzijde
- De Realist
Sorry maar stengs die op een gegeven moment veelbelovend was in Alkmaar is alweer wat jaar geleden en die jongen heeft bewezen een laf kutje te zijn. Echt absoluut geen ene rooie rotcent op kapot slaan, nul. Die kost alleen maar en brengt niets dan frustratie.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Vanthaman18
-
- Legende
Ik maak mij nul illusies over een titel. De selectie van Ajax is vele malen sterker dan die van ons. En mochten ze om een of andere reden een slechte eerste seizoenshelft hebben, dan knallen ze doodleuk er 50 miljoen tegen aan in de winter.Rikkert1234 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:21Probleem is dat je dan dit jaar weer overgangsjaar hebt als je nog een talent in de eerste 11 zet. Dat terwijl Ajax echt een flink uitgeklede selectie heeft, inclusief trainer en technische staf. Leek dit jaar dat we echt aanval op Ajax gingen inzetten begin van de transferperiode. Liefst zie ik iemand zoals Gnonto/Popescu maar toch ook wel iemand anders die er direct staat op linksbuiten want met Gakpo ga je echt heel veel rendement inleveren. Dus 2 spelers halenMenno1 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:17 Mijn verwachtingen zijn vrijwel nul nu. Stengs huren is idd een typische Brands aankoop/huur. Mooie techniek, maar ook een slap kutje. De aanvallende versie van Hoever.
Wat mij betreft is het back to the drawing table. Het spel van PSV is zo traag, stroperig en niet creatief, dat ik mij meer zorgen maak om het behouden van de tweede plek dan illusies maken om eerste te worden. AZ, Twente spelen nu al frisser en Feyenoord heeft Slot.
- Vanthaman18
Denk je niet dat op het moment dat Simons basis staat, Veerman weer op 6, en Gakpo gewoon weer vrij kan spelen, dat we enorm meer voetbal in de ploeg krijgen?Menno1 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:39Ik maak mij nul illusies over een titel. De selectie van Ajax is vele malen sterker dan die van ons. En mochten ze om een of andere reden een slechte eerste seizoenshelft hebben, dan knallen ze doodleuk er 50 miljoen tegen aan in de winter.Rikkert1234 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:21
Probleem is dat je dan dit jaar weer overgangsjaar hebt als je nog een talent in de eerste 11 zet. Dat terwijl Ajax echt een flink uitgeklede selectie heeft, inclusief trainer en technische staf. Leek dit jaar dat we echt aanval op Ajax gingen inzetten begin van de transferperiode. Liefst zie ik iemand zoals Gnonto/Popescu maar toch ook wel iemand anders die er direct staat op linksbuiten want met Gakpo ga je echt heel veel rendement inleveren. Dus 2 spelers halen
Wat mij betreft is het back to the drawing table. Het spel van PSV is zo traag, stroperig en niet creatief, dat ik mij meer zorgen maak om het behouden van de tweede plek dan illusies maken om eerste te worden. AZ, Twente spelen nu al frisser en Feyenoord heeft Slot.
-
- Legende
Luuk en Benitez werd een prachtig verhaal voorgeschoteld. Over CL en een kampioenswaardige selectie. Die ballon is aardig geknapt.Vanthaman18 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:39 Misschien heel naief van mij, maar waarom zouden we nu ineens niet meer toppers kunnen halen? Ja ik weet dat we 30 miljoen hebben misgelopen, maar die hadden we ook niet toen we Luuk en Benitez ophaalden.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Ik denk dat je moet stoppen met drinken als je bovenstaande oprecht meent.Op weg naar nr 25 wrote: ↑25 Aug 2022, 15:15 Ik verwacht nog 10 mutaties minimaal.
In: spits, rechter-, linkervleugelaanvaller, rechtsback (Arias), Linksback, extra middenvelder
Uit: Vinicius, Luckassen, Max, Gakpo
En nog wat mutaties in Jong PSV.
CL campagne is afgerond, nu worden de warme contacten verder afgerond. Genoeg te volgende komende week.
-
- Legende
Dan moet Ruud dat wel doen. En dan zit je nog steeds met een bank die matig is en een zwakke verdediging. Alles kan, maar dan moeten er razendsnel stappen gemaakt worden. Want zelfs tegen Emmen en de Eagles was het grote periodes zeer zwak voetballend gezien. En ja, dat kan te maken hebben met vermoeidheid en CL spanning. Maar voorlopig moet ik de eerste goed voetballende wedstrijd van PSV nog zien.Vanthaman18 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:41Denk je niet dat op het moment dat Simons basis staat, Veerman weer op 6, en Gakpo gewoon weer vrij kan spelen, dat we enorm meer voetbal in de ploeg krijgen?Menno1 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:39
Ik maak mij nul illusies over een titel. De selectie van Ajax is vele malen sterker dan die van ons. En mochten ze om een of andere reden een slechte eerste seizoenshelft hebben, dan knallen ze doodleuk er 50 miljoen tegen aan in de winter.
- De Realist
[mention]Menno1[/mention] ja dat geloof ik dus niet. Dat kan never ever nooit het plan zijn geweest waar die jongens in zijn getrapt, inclusief Sangare. Want met de mogelijke tegenstanders was het verre van zeker dat wij wel eventjes CL zouden gaan spelen. Dat we uiteindelijk rangers treffen na een erg sterk Monaco was toen nog niet bekend.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Vanthaman18
Nou sorry, maar dan zouden Luuk en Benitez toch nog naiever zijn dan ik als ze zo zouden afgaan op een verhaal (wat mijns inziens overigens nog zeker niet geknapt is)? Ze wisten dat er een moeilijke weg zou zijn om CL te halen.Menno1 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:42Luuk en Benitez werd een prachtig verhaal voorgeschoteld. Over CL en een kampioenswaardige selectie. Die ballon is aardig geknapt.Vanthaman18 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:39 Misschien heel naief van mij, maar waarom zouden we nu ineens niet meer toppers kunnen halen? Ja ik weet dat we 30 miljoen hebben misgelopen, maar die hadden we ook niet toen we Luuk en Benitez ophaalden.
En Waarom zouden we die selectie nu ineens niet meer hebben en twee weken geleden wel?
- El Sordo
- Vedette
Welnee, zo naïef is zeker Luuk niet. Dit is iets wat je ter plekke verzint, neem ik aan?Menno1 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:42Luuk en Benitez werd een prachtig verhaal voorgeschoteld. Over CL en een kampioenswaardige selectie. Die ballon is aardig geknapt.Vanthaman18 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:39 Misschien heel naief van mij, maar waarom zouden we nu ineens niet meer toppers kunnen halen? Ja ik weet dat we 30 miljoen hebben misgelopen, maar die hadden we ook niet toen we Luuk en Benitez ophaalden.
-
- Vedette
- Klapstoel
- Basisspeler
Grappig hoe snel alles omslaat. Drie weken geleden was iedereen tevreden en zochten we een back-up voor Gakpo. sinds gisteren zoeken we een half elftalRikkert1234 wrote: ↑25 Aug 2022, 20:55 Over een week weten we het. Maar op het moment mist de selectie kwaliteit. Vooral als Gakpo nog vertrekt
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- Hatseflats
- Vedette