Ze wilden hem geen blessure laten oplopen, ze zijn hem nu aan het halen, zojuist toestel in Zurich gelandShovingNE2 wrote: ↑26 Aug 2022, 09:29Als je toch ziet wat er binnen is gekomen de laatste jaren dan klopt dit toch niet? Max, Sangaré, Mwene, Mvogo, Götze, Zahavi, Ramalho, Benitez, Xavi, Savio...
Transferwindow 2022-2023
-
- Bankzitter
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Deels eens, maar Demir is wel een extreem talent, die in die potten dat hij met Barca mee deed een heel hoog niveau liet zien. Als je hem voor <10mil kan halen haal je wel een potentiele cashcow in huis die al op de radar staat bij de topclubs. Saibari is multifunctioneel als wisselspeler en kan van links, rechts en CAM komen, Bakayoko juist weer handig om te brengen als je diepgang nodig hebt (aangezien Demir een type is die hangend vanaf rechts speelt of op 10 zoals jij zegt).Standbeeld wrote: ↑26 Aug 2022, 09:02Als je Demir wil halen als buitenspeler kan je het net zo goed doen met Saibari en Bakayoko. Die leveren net zoveel. Demir zou voor mij alleen een optie op 10 zijn, maar daar hebben we Xavi al als groot talent.Sensation wrote: ↑26 Aug 2022, 08:57 El Ghazi is wel een ervaren speler die kan leveren, ik vind dat er twee buitenspelers moeten komen, en dan kan je op de andere flank een Popescu (links) of Demir (rechts) zetten. El Ghazi is wel iemand die als rechtspoot goed rechts kan en dus ons Luuk van voorzetten kan voorzien.
Maar mijn initiële reactie is hetzelfde als die van velen hier.
In zoverre; als je Demir haalt wordt je ook in de breedte sterker omdat je Saibari als multifunctionele invaller hebt en Bakayoko en Savio als er diepgang nodig is. En daarom zou ik ook opteren, als Gakpo vertrekt, om voor de andere buitenpositie wél een meer ervaren/bewezen buitenspeler te halen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Dan zou je als PSV nu moeten toeslaan, want hij lijkt wat te stagneren in zijn ontwikkeling daar in Wien. Demir is technisch heel erg sterk, maar hij zal toch wat aan zijn fysiek moeten gaan werken om het echt te gaan maken in de top. Mijn vraag is alleen of we met Demir op dit moment wel verder komen. Zo'n El Ghazi brengt wel meer ervaring en body in dit team. Ik denk dat we daar op dit moment meer behoefte aan hebben. Ons team bulkt verder al van het talent momenteel.Sensation wrote: ↑26 Aug 2022, 09:57Deels eens, maar Demir is wel een extreem talent, die in die potten dat hij met Barca mee deed een heel hoog niveau liet zien. Als je hem voor <10mil kan halen haal je wel een potentiele cashcow in huis die al op de radar staat bij de topclubs. Saibari is multifunctioneel als wisselspeler en kan van links, rechts en CAM komen, Bakayoko juist weer handig om te brengen als je diepgang nodig hebt (aangezien Demir een type is die hangend vanaf rechts speelt of op 10 zoals jij zegt).Standbeeld wrote: ↑26 Aug 2022, 09:02
Als je Demir wil halen als buitenspeler kan je het net zo goed doen met Saibari en Bakayoko. Die leveren net zoveel. Demir zou voor mij alleen een optie op 10 zijn, maar daar hebben we Xavi al als groot talent.
In zoverre; als je Demir haalt wordt je ook in de breedte sterker omdat je Saibari als multifunctionele invaller hebt en Bakayoko en Savio als er diepgang nodig is. En daarom zou ik ook opteren, als Gakpo vertrekt, om voor de andere buitenpositie wél een meer ervaren/bewezen buitenspeler te halen.
- mateja
- Internationale topspeler
Hoelaat? Want hij zat gisteravond gewoon op de bank.Robson de Souza wrote: ↑26 Aug 2022, 09:24 Zou PSV ook nog bezig zijn met Gnonto? Gisteren is wel een privéjet geland vanuit Zurich.
-
- Vedette
Ja, klopt, het was dus in elk geval niet Gnonto zelf. My bad.mateja wrote: ↑26 Aug 2022, 10:25Hoelaat? Want hij zat gisteravond gewoon op de bank.Robson de Souza wrote: ↑26 Aug 2022, 09:24 Zou PSV ook nog bezig zijn met Gnonto? Gisteren is wel een privéjet geland vanuit Zurich.
- mateja
Hopelijk z'n zaakwaarnemer...Robson de Souza wrote: ↑26 Aug 2022, 10:26Ja, klopt, het was dus in elk geval niet Gnonto zelf. My bad.
- De Realist
- Heissenberrug
- DonyellMalen
- Legende
-
- Bankzitter
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als Jetro nu nog niet mag komen geeft hij het voor 99% zeker op.Number 8 On Tour wrote: ↑26 Aug 2022, 10:37 Door de aanhoudende blessures van Mauro, Oppegard, Madueke en Luuk is het duidelijk dat we minstens 3 versterkingen nodig hebben indien Gakpo blijft:
- Linksback
- Rechtsbuiten
- Spits
- Heissenberrug
-
- Nationale topspeler
- DeBruyne
- Meervoudig international
- Kevin Alvarez (max en Mauro voor links)Number 8 On Tour wrote: ↑26 Aug 2022, 10:37 Door de aanhoudende blessures van Mauro, Oppegard, Madueke en Luuk is het duidelijk dat we minstens 3 versterkingen nodig hebben indien Gakpo blijft:
- Linksback
- Rechtsbuiten
- Spits
- El Ghazi
- Gnonto
- Hatseflats
- Vedette
Nou, als John nog aan wil blijven MOET hij nu wel komen met een aantal kanonnen. Dit is armoe troef en PSV onwaardig.
Uiteraard kan hij niets aan de blessures doen, maar hij kan er wel voor zorgen dat er veel betere vervangers zijn dan die nu op de bank zitten.
Do or die voor John komende dagen lijkt mij.
Uiteraard kan hij niets aan de blessures doen, maar hij kan er wel voor zorgen dat er veel betere vervangers zijn dan die nu op de bank zitten.
- Joenepsv
- Legende
Aan die blessures kun je niks doen. Aan de problemen wat dat met zich meebrengt wel. Als PSV een Simic had gehaald begin van de transferperiode had je in elk geval een fatsoenlijke spits gehad. Vinicius is PSV onwaardig. En als je ipv megatalent Savio huren meteen een kant en klare rechtsbuiten had gehaald dan was daar nu ook geen probleem. Dit zijn allemaal situaties die problematisch worden omdat er niet goed wordt gehandeld op de transfermarkt
-
#johnoutHatseflats wrote: ↑26 Aug 2022, 10:41 Nou, als John nog aan wil blijven MOET hij nu wel komen met een aantal kanonnen. Dit is armoe troef en PSV onwaardig.