Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Je moet nu durven te investeren. Boadu vind ik een prima spits voor PSV maar is geblesseerd?
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Heissenberrug wrote: 26 Aug 2022, 10:40 Ja en het probleem is (door John gecreëerd) dat er geen ruimte is in de selectie voor nieuwe spelers. Je kunt nou eenmaal geen selectie hebben van 34 man. John had al lang spelers moeten lozen, onze selectie is 75% brandhout.
Als er een probleem gecreëerd is, dan toch door PSV, niet door JdJ solo ben ik bang. Maar sommigen (niet per se jij) willen dat graag doen geloven. Maar het is flink kut, ja. Mag je nog van 'geluk' spreken dat Vinícius en Vertessen er weer bij kunnen zijn, maar of dát gaat helpen? :confused:
Frank
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV

Dus als united vandaag ineens aanklopt voor Gakpo staat er zondag een totaal nieuwe aanval zonder echte spits. Je moet wel erg positief ingesteld zijn om niet pessimistisch te worden.
ruuddevil
Legende

Joenepsv wrote: 26 Aug 2022, 10:47 Aan die blessures kun je niks doen. Aan de problemen wat dat met zich meebrengt wel. Als PSV een Simic had gehaald begin van de transferperiode had je in elk geval een fatsoenlijke spits gehad. Vinicius is PSV onwaardig. En als je ipv megatalent Savio huren meteen een kant en klare rechtsbuiten had gehaald dan was daar nu ook geen probleem. Dit zijn allemaal situaties die problematisch worden omdat er niet goed wordt gehandeld op de transfermarkt
Exact, en dit zijn nou precies de keuzes die John maakt en die verkeerd uitpakken. Structureel.

#JohnOut
MJPSV
Bankzitter

Memphis maar terughalen
DonyellMalen
Legende

Hebben we 'm nog, John?

https://www.vi.nl/nieuws/roko-simic-in- ... ts-bij-PSV

Nu wordt hij in eerste instantie 1e spits, laat maar komen.
Hatseflats
Vedette

DonyellMalen wrote: 26 Aug 2022, 10:50 Hebben we 'm nog, John?

Nogal jong weer. Denk niet dat we hem op dit moment niet moeten willen. Eerder iemand van 24/25 die er echt meteen kan steen met ervaring. Iemand zoals Vinicius eigenlijk :lol:
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Chucky Lozano

Hoe kun je nu met een halve spits het duel van het jaar aan gaan?

,,Afgelopen week heb ik uit voorzorg niet alles getraind, maar er was geen beletsel om te spelen. Ik kon niet verder na een helft", zei De Jong na afloop van de Champions League-deceptie tegen Rangers FC.

Wat een mismanagement dat er niet van te voren geanticipeerd is op deze situatie. Ik snap dat je spelers niet kunt stapelen, maar een spits die niet alles kan trainen en een nog geen minuten heeft gemaakt is toch wel het andere uiterste.
De Realist
Internationale topspeler

Als ik dat zo lees dan begrijp ik de tactiek en opstelling nog minder eerlijk gezegd. Dan wil je er alles aan doen zo snel mogelijk op voorsprong te komen en dan kun je die daarna verdedigen....
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
ruuddevil
Legende

Gomes92 wrote: 26 Aug 2022, 10:52 Hoe kun je nu met een halve spits het duel van het jaar aan gaan?

,,Afgelopen week heb ik uit voorzorg niet alles getraind, maar er was geen beletsel om te spelen. Ik kon niet verder na een helft", zei De Jong na afloop van de Champions League-deceptie tegen Rangers FC.

Wat een mismanagement dat er niet van te voren geanticipeerd is op deze situatie. Ik snap dat je spelers niet kunt stapelen, maar een spits die niet alles kan trainen en een nog geen minuten heeft gemaakt is toch wel het andere uiterste.
Het is simpel, doordat er geen vervanger achter de hand is moest Luuk spelen. Nu ben je en uit de CL geknikkerd door een stel amateurs en je bent je spits een tijd kwijt. Het is misschien niet leuk om te horen, maar het is echt het gevolg van het falen van John de Jong.
Standbeeld
Mister PSV

Hatseflats wrote: 26 Aug 2022, 10:52

Nogal jong weer. Denk niet dat we hem op dit moment niet moeten willen. Eerder iemand van 24/25 die er echt meteen kan steen met ervaring. Iemand zoals Vinicius eigenlijk :lol:
Andreas Cornelius van Trabzonspor, stond op het lijstje als alternatief voor Luuk. Vergelijkbaar profiel. Alleen te duur denk ik.
Hatseflats
Vedette

Gomes92 wrote: 26 Aug 2022, 10:52 Hoe kun je nu met een halve spits het duel van het jaar aan gaan?

Ik lees tussen de lijnen door dat PSV volle bak risico heeft gelopen met Luuk om de CL binnen te harken. Dat hij dan alsnog er weken uit ligt kan dan ingecalculeerd zijn, omdat PSV een nieuwe spits klaar heeft staan? Wishfull thinking, maar dat zal wel niet :lol: :tear: Dikke kans dat ze dachten dat Vini weer "fit" is en dat hij dan in de spits kan komen staan

Wat een ellende zeg.
De Realist
Internationale topspeler

Die Cornelius is drie keer niks heb ik hier meermaals gelezen. Ik ken m niet
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Joenepsv
Legende

De Realist wrote: 26 Aug 2022, 10:59 Die Cornelius is drie keer niks heb ik hier meermaals gelezen. Ik ken m niet
Beetje Strand Larsen, Sorloth achtig. Groot, lomp en stijgt af en toe boven zichzelf uit. Maar geen groots voetballer.
Josef Dettelbacher
Legende

Joenepsv wrote: 26 Aug 2022, 11:03
De Realist wrote: 26 Aug 2022, 10:59 Die Cornelius is drie keer niks heb ik hier meermaals gelezen. Ik ken m niet
Beetje Strand Larsen, Sorloth achtig. Groot, lomp en stijgt af en toe boven zichzelf uit. Maar geen groots voetballer.
Henk Veerman dus
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Hatseflats
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 26 Aug 2022, 11:07
Joenepsv wrote: 26 Aug 2022, 11:03

Henk Veerman dus
Beter dan Vini, toch? :grin:
Revolinho
Internationale topspeler

Gelukkig is het nu eind augustus en kun je relatief makkelijk en goedkoop spelers halen.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Zijn loopje doet mij aan Kezman denken, verder vind ik hem weinig souplesse vertonen en nogal houterig overkomen in dit filmpje.
Maar heb hem verder nooit in het echt zien spelen dus kan niet oordelen over zijn kwaliteiten.
Standbeeld
Mister PSV

Het gaat om het profiel. Mensen hoeven geen type Malen te verwachten. Het wordt een type Luuk en dan moet diegene het liefst te huren of voor een paar mln beschikbaar zijn.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat we het met Vini moeten doen.
James Rodriguez
Regelmatige invaller

Ik denk dat john nog liever heeft dat PSV met Vini als enige aanvaller speelt dan dat hij 2 logische aankopen doet
Op weg naar nr 26
Vedette

Nu al, eind augustus, komt pijnlijk aan de oppervlakte dat de selectie verre van compleet en competitief is. Zowel in de breedte als de diepte is het ronduit matig, nog 5 dagen om dat te fixen, ik heb er een hard hoofd in.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Benieuwd of Gnonto nog in beeld is. Die hype is ook een stille dood gestorven. Heel Europa wilde hem twee maanden geleden nog hebben, me dunkt dat je een poging voor hem waagt nu hij nog bij Zurich zit een paar dagen voor de transferdeadline en PSV Luuk de Jong de komende weken moeten missen.
Op weg naar nr 26
Vedette

Hannamontana wrote: 25 Aug 2022, 20:43
Op weg naar nr 25 wrote: 25 Aug 2022, 15:15 Ik verwacht nog 10 mutaties minimaal.

In: spits, rechter-, linkervleugelaanvaller, rechtsback (Arias), Linksback, extra middenvelder
Uit: Vinicius, Luckassen, Max, Gakpo

En nog wat mutaties in Jong PSV.

CL campagne is afgerond, nu worden de warme contacten verder afgerond. Genoeg te volgende komende week.
Ik denk dat je moet stoppen met drinken als je bovenstaande oprecht meent.
Nou je zou er haast van gáán drinken, maar helemaal realistisch is het niet besef ook ik me. Deadline nadert, dan nemen de prijzen doorgaans niet af. Ik hoop er nog op maar verwacht het niet meer.
Joenepsv
Legende

Hatseflats wrote: 26 Aug 2022, 11:09
Josef Dettelbacher wrote: 26 Aug 2022, 11:07

Henk Veerman dus
Beter dan Vini, toch? :grin:
Met twee vingers in de neus.
MJPSV
Bankzitter

Feitelijk is nu per direct een nieuwe spits nodig. Enige voordeel wat de komende twee wedstrijden hebben is dat we tegen Excelsior en Volendam moeten
Locked