Transferwindow 2022-2023
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Als er een probleem gecreëerd is, dan toch door PSV, niet door JdJ solo ben ik bang. Maar sommigen (niet per se jij) willen dat graag doen geloven. Maar het is flink kut, ja. Mag je nog van 'geluk' spreken dat Vinícius en Vertessen er weer bij kunnen zijn, maar of dát gaat helpen?Heissenberrug wrote: ↑26 Aug 2022, 10:40 Ja en het probleem is (door John gecreëerd) dat er geen ruimte is in de selectie voor nieuwe spelers. Je kunt nou eenmaal geen selectie hebben van 34 man. John had al lang spelers moeten lozen, onze selectie is 75% brandhout.
- ruuddevil
- Legende
Exact, en dit zijn nou precies de keuzes die John maakt en die verkeerd uitpakken. Structureel.Joenepsv wrote: ↑26 Aug 2022, 10:47 Aan die blessures kun je niks doen. Aan de problemen wat dat met zich meebrengt wel. Als PSV een Simic had gehaald begin van de transferperiode had je in elk geval een fatsoenlijke spits gehad. Vinicius is PSV onwaardig. En als je ipv megatalent Savio huren meteen een kant en klare rechtsbuiten had gehaald dan was daar nu ook geen probleem. Dit zijn allemaal situaties die problematisch worden omdat er niet goed wordt gehandeld op de transfermarkt
#JohnOut
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Hebben we 'm nog, John?
https://www.vi.nl/nieuws/roko-simic-in- ... ts-bij-PSV
Nu wordt hij in eerste instantie 1e spits, laat maar komen.
- Hatseflats
- Vedette
Nogal jong weer. Denk niet dat we hem op dit moment niet moeten willen. Eerder iemand van 24/25 die er echt meteen kan steen met ervaring. Iemand zoals Vinicius eigenlijkDonyellMalen wrote: ↑26 Aug 2022, 10:50 Hebben we 'm nog, John?
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Hoe kun je nu met een halve spits het duel van het jaar aan gaan?
,,Afgelopen week heb ik uit voorzorg niet alles getraind, maar er was geen beletsel om te spelen. Ik kon niet verder na een helft", zei De Jong na afloop van de Champions League-deceptie tegen Rangers FC.
Wat een mismanagement dat er niet van te voren geanticipeerd is op deze situatie. Ik snap dat je spelers niet kunt stapelen, maar een spits die niet alles kan trainen en een nog geen minuten heeft gemaakt is toch wel het andere uiterste.
,,Afgelopen week heb ik uit voorzorg niet alles getraind, maar er was geen beletsel om te spelen. Ik kon niet verder na een helft", zei De Jong na afloop van de Champions League-deceptie tegen Rangers FC.
Wat een mismanagement dat er niet van te voren geanticipeerd is op deze situatie. Ik snap dat je spelers niet kunt stapelen, maar een spits die niet alles kan trainen en een nog geen minuten heeft gemaakt is toch wel het andere uiterste.
- De Realist
- Internationale topspeler
- ruuddevil
- Legende
Het is simpel, doordat er geen vervanger achter de hand is moest Luuk spelen. Nu ben je en uit de CL geknikkerd door een stel amateurs en je bent je spits een tijd kwijt. Het is misschien niet leuk om te horen, maar het is echt het gevolg van het falen van John de Jong.Gomes92 wrote: ↑26 Aug 2022, 10:52 Hoe kun je nu met een halve spits het duel van het jaar aan gaan?
- Standbeeld
- Mister PSV
Andreas Cornelius van Trabzonspor, stond op het lijstje als alternatief voor Luuk. Vergelijkbaar profiel. Alleen te duur denk ik.Hatseflats wrote: ↑26 Aug 2022, 10:52Nogal jong weer. Denk niet dat we hem op dit moment niet moeten willen. Eerder iemand van 24/25 die er echt meteen kan steen met ervaring. Iemand zoals Vinicius eigenlijkDonyellMalen wrote: ↑26 Aug 2022, 10:50 Hebben we 'm nog, John?
- Hatseflats
- Vedette
Ik lees tussen de lijnen door dat PSV volle bak risico heeft gelopen met Luuk om de CL binnen te harken. Dat hij dan alsnog er weken uit ligt kan dan ingecalculeerd zijn, omdat PSV een nieuwe spits klaar heeft staan? Wishfull thinking, maar dat zal wel niet Dikke kans dat ze dachten dat Vini weer "fit" is en dat hij dan in de spits kan komen staanGomes92 wrote: ↑26 Aug 2022, 10:52 Hoe kun je nu met een halve spits het duel van het jaar aan gaan?
Wat een ellende zeg.
- De Realist
- Joenepsv
- Legende
Beetje Strand Larsen, Sorloth achtig. Groot, lomp en stijgt af en toe boven zichzelf uit. Maar geen groots voetballer.De Realist wrote: ↑26 Aug 2022, 10:59 Die Cornelius is drie keer niks heb ik hier meermaals gelezen. Ik ken m niet
-
- Legende
Henk Veerman dusJoenepsv wrote: ↑26 Aug 2022, 11:03Beetje Strand Larsen, Sorloth achtig. Groot, lomp en stijgt af en toe boven zichzelf uit. Maar geen groots voetballer.De Realist wrote: ↑26 Aug 2022, 10:59 Die Cornelius is drie keer niks heb ik hier meermaals gelezen. Ik ken m niet
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Hatseflats
- Vedette
- TylerDurdn
Zijn loopje doet mij aan Kezman denken, verder vind ik hem weinig souplesse vertonen en nogal houterig overkomen in dit filmpje.DonyellMalen wrote: ↑26 Aug 2022, 10:50 Hebben we 'm nog, John?
Maar heb hem verder nooit in het echt zien spelen dus kan niet oordelen over zijn kwaliteiten.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Regelmatige invaller
-
- Vedette
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
-
- Vedette
Nou je zou er haast van gáán drinken, maar helemaal realistisch is het niet besef ook ik me. Deadline nadert, dan nemen de prijzen doorgaans niet af. Ik hoop er nog op maar verwacht het niet meer.Hannamontana wrote: ↑25 Aug 2022, 20:43Ik denk dat je moet stoppen met drinken als je bovenstaande oprecht meent.Op weg naar nr 25 wrote: ↑25 Aug 2022, 15:15 Ik verwacht nog 10 mutaties minimaal.
In: spits, rechter-, linkervleugelaanvaller, rechtsback (Arias), Linksback, extra middenvelder
Uit: Vinicius, Luckassen, Max, Gakpo
En nog wat mutaties in Jong PSV.
CL campagne is afgerond, nu worden de warme contacten verder afgerond. Genoeg te volgende komende week.
- Joenepsv
- Legende