Waarom zou je een poging wagen voor een bankzitter van FC Zurich waar andere clubs in Europa zich kennelijk toch ook nog niet aan willen branden?O Goleiro Grande wrote: ↑26 Aug 2022, 11:31 Benieuwd of Gnonto nog in beeld is. Die hype is ook een stille dood gestorven. Heel Europa wilde hem twee maanden geleden nog hebben, me dunkt dat je een poging voor hem waagt nu hij nog bij Zurich zit een paar dagen voor de transferdeadline en PSV Luuk de Jong de komende weken moeten missen.
Transferwindow 2022-2023
-
- Internationale topspeler
-
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Die was al nodig, achter Luuk de Jong, maar nu Luuk weggevallen is wordt de druk op snel handelen alleen maar groter.
Ben benieuwd wie er vandaag/morgen uit de hoge hoed te voorschijn komt als aanwinst.
- Persepolis
- Vedette
Leeds en Hoffenheim schijnen nu serieus geïnteresseerd in te zijn, maar dat is eigenlijk al weken zo. Is door beiden nog niet echt doorgepakt.O Goleiro Grande wrote: ↑26 Aug 2022, 11:31 Benieuwd of Gnonto nog in beeld is. Die hype is ook een stille dood gestorven. Heel Europa wilde hem twee maanden geleden nog hebben, me dunkt dat je een poging voor hem waagt nu hij nog bij Zurich zit een paar dagen voor de transferdeadline en PSV Luuk de Jong de komende weken moeten missen.
-
- Regelmatige invaller
-
- Regelmatige invaller
-
- Bankzitter
Je vergeet KluivertDoelbewustProvoceren wrote: ↑26 Aug 2022, 11:53 Dit gaan weer prachtige paniekaankopen worden! Benieuwd of er een nieuwe binnenkomer gaat zijn in onze top 3 grootste miskopen PSV laatste transferdag(en):
1.) Michael Ball
2.) Michael Reiziger
3.) Vinicius
- DadOfFour
Kluivert heeft nooit voor PSV gespeeld. Punt.MJPSV wrote: ↑26 Aug 2022, 11:54Je vergeet KluivertDoelbewustProvoceren wrote: ↑26 Aug 2022, 11:53 Dit gaan weer prachtige paniekaankopen worden! Benieuwd of er een nieuwe binnenkomer gaat zijn in onze top 3 grootste miskopen PSV laatste transferdag(en):
1.) Michael Ball
2.) Michael Reiziger
3.) Vinicius
La vida és massa curta per no fer broma
- Persepolis
- Vedette
-
- Legende
Dat doen ze toch niet, maar van mij mogen ze. Het is 'maar' Excelsior en Volendam. Het zou in elk geval niet gek zijn als je je (zeer) talentvolle spits van Jong bij de selectie haalt nu Luuk weg is en Vini eigenlijk niet mee telt.
- El Sordo
- Vedette
Natuurlijk doen ze dat niet. En blij toe. Vinicius lijkt hier met de dag slechter te worden (gemaakt), maar een reservespits die vorig jaar zonder een echte kans gekregen te hebben gewoon elke 92 minuten bij een goal betrokken was, is echt zo slecht niet. Het ziet er vaak niet uit, maar zijn rendement is meer dan prima.
Dan liever een speler die net drie wedstrijden KKD heeft gespeeld en zelfs daarin maar één keer heeft gescoord. Totale waanzin om dat als alternatief te zien.
Dan liever een speler die net drie wedstrijden KKD heeft gespeeld en zelfs daarin maar één keer heeft gescoord. Totale waanzin om dat als alternatief te zien.
- De Realist
-
- Meervoudig international
Dit is wel de grootste mismanagement in jaren.. Als hij een scheuring heeft dan is de jong er al snel 6-10 weken uit. Als Gakpo nog weg gaat heb je werkelijk waar alleen nog maar jeugdspelers en Vini. Waarvan er niet 1 goed genoeg is om echt in de basis te spelen... en dan heb je ook niemand meer op de bank.
Hoe krijg je het verzonnen...
Dan spreken we nog niet eens over de spelers in de verdediging.. waar zijn we als club in godsnaam mee bezig??
Alleen het middenveld heeft genoeg diepte en kwaliteit. Twee complete linies die gewoon niet klaar zijn voor de eerste seizoenshelft. Dan overtuig je RVN om in te stappen en dan geef je hem dit..
Dan spreken we nog niet eens over de spelers in de verdediging.. waar zijn we als club in godsnaam mee bezig??
Alleen het middenveld heeft genoeg diepte en kwaliteit. Twee complete linies die gewoon niet klaar zijn voor de eerste seizoenshelft. Dan overtuig je RVN om in te stappen en dan geef je hem dit..
-
- Nationale topspeler
Ik ben het met je eens. Vinicius wordt als een of andere clown weggezet, triest bij een eigen speler...El Sordo wrote: ↑26 Aug 2022, 12:08 Natuurlijk doen ze dat niet. En blij toe. Vinicius lijkt hier met de dag slechter te worden (gemaakt), maar een reservespits die vorig jaar zonder een echte kans gekregen te hebben gewoon elke 92 minuten bij een goal betrokken was, is echt zo slecht niet. Het ziet er vaak niet uit, maar zijn rendement is meer dan prima.
- El Sordo
- Vedette
Ja, totale waanzin ja. Ik begrijp dat natte geglibber rondom die spelertjes die nog nooit ook maar iets op niveau hebben laten zien sowieso niet zo goed. Er is kennelijk besloten dat Vinicius totaal waardeloos is, ondanks zijn prima rendement. Heb is by far niet mijn favoriete speler en voldeed nog amper aan het niveau dat we nastreven, maar als je denkt dat je met drie of vier onervaren tieners in de basis van Excelsior gaat winnen ga je denk ik van een koude kermis thuiskomen.
-
- Vedette
Nee joh, nu gaan alle buitenkansjes zich aandienen die buiten de boot vallen bij de grote clubs. We zien toch elke transferwindow wat voor geweldige spelers er op de laatste dagen worden binnengehaald? Komt allemaal goed jongens, John is in control!Sao-Mellow wrote: ↑26 Aug 2022, 12:17 Dit is wel de grootste mismanagement in jaren.. Als hij een scheuring heeft dan is de jong er al snel 6-10 weken uit. Als Gakpo nog weg gaat heb je werkelijk waar alleen nog maar jeugdspelers en Vini. Waarvan er niet 1 goed genoeg is om echt in de basis te spelen... en dan heb je ook niemand meer op de bank.
/sarcasmoff
- De Realist
Leuk die statistieken, maar pak de wedstrijden er eens bij waarin hij inderdaad waarde had qua goals en assists. Dat zijn voornamelijk potjes waar we 4 of 5 doelpunten gemaakt hebben. Eentje waarin we een punt uit het vuur sleepten dankzij onze vrolijke vriend.
Dat vind ik dus echt statistieken verkeerd gebruiken.
Het seizoen ingaan met vini als eerste spits, dát vind ik totale waanzin.
Dat vind ik dus echt statistieken verkeerd gebruiken.
Het seizoen ingaan met vini als eerste spits, dát vind ik totale waanzin.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
Vinicius. Dan had ik inderdaad liever een Dallinga als reserve spits gehad ofzo. Het is een goede kerel, maar voetballen kan hij niet.El Sordo wrote: ↑26 Aug 2022, 12:08 Natuurlijk doen ze dat niet. En blij toe. Vinicius lijkt hier met de dag slechter te worden (gemaakt), maar een reservespits die vorig jaar zonder een echte kans gekregen te hebben gewoon elke 92 minuten bij een goal betrokken was, is echt zo slecht niet. Het ziet er vaak niet uit, maar zijn rendement is meer dan prima.
-
- Meervoudig international
- DonyellMalen
- Legende
- Persepolis
- Vedette