Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 27 Aug 2022, 19:44 Joh augustus werd door sommigen aangekondigd als vuurwerk maand. Het is zo stil als een dooie pier op 27 augustus. Verwacht nog 1 speler (zal die El Gazi zijn) en misschien nog een extra speler uit de grabbelton van niveau Vinicius of die gekke griek daarvoor waar je dus geen fuck aan hebt. En dan idd het bekende verhaaltje van de Jong...
En wanneer is het nu dan eens "einde verhaaltje" in plaats van "bekende verhaaltje"? ;)
DadOfFour
Internationale topspeler

Weer een dag zonder inkomende spelers lees ik? Dat beloofde vuurwerk zal wel een gillende keukenmeid worden...
La vida és massa curta per no fer broma
DonyellMalen
Legende

Op z'n minst een gerucht vanavond, naast El Ghazi, uiteraard...
Madueke
Legende

DadOfFour wrote: 27 Aug 2022, 20:35 Weer een dag zonder inkomende spelers lees ik? Dat beloofde vuurwerk zal wel een gillende keukenmeid worden...
Het enige vuurwerk was woensdagochtend bij het hotel van Rangers
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

DonyellMalen wrote: 27 Aug 2022, 20:40 Op z'n minst een gerucht vanavond, naast El Ghazi, uiteraard...
Welk gerucht?
DonyellMalen
Legende

Dat we op z'n minst vanavond een gerucht willen lezen.

Nou, Sulemana weer op de bank bij Rennes. Die zou ik ook graag zien komen.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

DonyellMalen wrote: 27 Aug 2022, 20:51 Dat we op z'n minst vanavond een gerucht willen lezen.

Nou, Sulemana weer op de bank bij Rennes. Die zou ik ook graag zien komen.
Oh op die manier.

Ik denk dat we dit weekend niets meer gaan horen. Maandag zal wel duidelijkheid komen wbt Gakpo en dan krijgen we nog enkele spannende dagen.

Mijn voorzichtige voorspelling is dat Gakpo toch blijft en alleen nog maar El Ghazi komt (al is er nog veel meer nodig).
Joenepsv
Legende

Denk dat het na El Ghazi stil blijft.

Zie die Sulemana niet echt zitten. Beetje een gehypet mannetje.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

En toch zou ik dan wat teleurgesteld zijn in Gakpo dat hij zelf niet eerder gewoon heeft besloten: ik blijf. Nou voelt het echt zo alsof dit zijn laatste keuze zou zijn. Maargoed, misschien is het ook naief om te denken dat hij begin augustus al zou hebben besloten te blijven.

Enfin, als Gakpo blijft en El Ghazi, moet er toch nog wel een spits bij. Het enige is dat als Madueke, Vertessen en Vinicius allemaal fit zijn en blijven, je wel heel veel aanvallers hebt met ook nog Bakayoko, Saibari en Savio erbij.
DonyellMalen
Legende

Benitez kwam ook totaal uit het niets, dus kan altijd nog. Ik houd in ieder geval hoop. Alleen de komst van El Ghazi zou in ieder geval uitermate teleurstellend zijn.
Raw85
Meervoudig international

Geen vertrek van Luckassen zou gênant zijn
Zico
Regelmatige invaller

.
Last edited by Zico on 04 Sep 2022, 12:01, edited 1 time in total.
Juancho
Mister PSV

Standbeeld wrote: 27 Aug 2022, 20:22
Juancho wrote: 27 Aug 2022, 19:44 Joh augustus werd door sommigen aangekondigd als vuurwerk maand. Het is zo stil als een dooie pier op 27 augustus. Verwacht nog 1 speler (zal die El Gazi zijn) en misschien nog een extra speler uit de grabbelton van niveau Vinicius of die gekke griek daarvoor waar je dus geen fuck aan hebt. En dan idd het bekende verhaaltje van de Jong...
En wanneer is het nu dan eens "einde verhaaltje" in plaats van "bekende verhaaltje"? ;)
Wat mij betreft na de transfer window incl een grondig onderzoek waar dat spook van de laatste jaren toch vandaan komt en hoe we dat verdrijven zodat PSV weer PSV wordt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
SomaQan
Nationale topspeler

Ik hoop op een exotische verrassing voor in de spits (niet van het type Mitroglou hopelijk) , El Ghazi als rechtsbuiten en een linksback die we met optie tot koop kunnen huren. Op Oppegard en Max kunnen we niet bouwen. De eerste kunnen we beter verhuren aan Eredivisie club dit seizoen.
Drommels
Bankzitter

SomaQan wrote: 27 Aug 2022, 23:10 Ik hoop op een exotische verrassing voor in de spits (niet van het type Mitroglou hopelijk) , El Ghazi als rechtsbuiten en een linksback die we met optie tot koop kunnen huren. Op Oppegard en Max kunnen we niet bouwen. De eerste kunnen we beter verhuren aan Eredivisie club dit seizoen.
Idd dit is wel het lijstje wat we nog nodig hebben en denk dat John dit toch ook ziet. Mauro gaat echt nog lant geblesseerd zijn dat zijn echte zure blessures aan de lies dat kan zomaar nog maanden duren.
Het Kanon
Internationale topspeler

We krijgen nog vier spelers voor de deadline. El Ghazi zal wel doorgaan denk ik. Het oorspronkelijke plan aan het begin van de window was om een jonge spits aan te trekken naast de aankoop van Luuk de Jong. Die spits moet ook nog komen. Dan nog een vervanger voor Gakpo en een reserve linksbuiten voor de dubbele bezetting.
Jwoeloe
Moderator

4 spelers voor de deadline? Het blijft geen feest. Ik denk dat je met 2 in je handjes kan wrijven. De selectie zoals hij nu is, is veel te breed om er nog 4 man aan toe te voegen.
Juancho
Mister PSV

Das ook wel een dingetje idd... We hopen allemaal op inkomende transfers maar aan de uitgaande kant blijft het behoorlijk stil. En dan doel ik niet op Gakpo/Sangare uiteraard.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Als er naast El Ghazi en een andere aanvaller nog iemand komt loop ik met mn broek op de enkels de halve marathon.
ruuddevil
Legende

Geen zorgen jongens, John heeft alles onder controle. De lijstjes zijn klaar, er is geld. Ik reken op 4 versterkingen de komende dagen. Dat we niks horen komt omdat het achter de schermen allemaal al is geregeld, we wachten alleen tot na Excelsior om de focus niet weg te nemen van die wedstrijd.
DC_PSV
Vedette

Het Kanon wrote: 27 Aug 2022, 23:21 We krijgen nog vier spelers voor de deadline. El Ghazi zal wel doorgaan denk ik. Het oorspronkelijke plan aan het begin van de window was om een jonge spits aan te trekken naast de aankoop van Luuk de Jong. Die spits moet ook nog komen. Dan nog een vervanger voor Gakpo en een reserve linksbuiten voor de dubbele bezetting.
4 spelers zelf, zozo. Lekker op tijd ook, vlak na de vCL en een maand na de blessures van Noni en Vertessen en de langere afwezigheid van Mauro. Geweldig!
#simplythebest
Josef Dettelbacher
Legende

Raw85 wrote: 27 Aug 2022, 21:18 Geen vertrek van Luckassen zou gênant zijn
Suckassen.

De nieuwe Bogarde..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Armada
Internationale topspeler

#TheEdwinvanAnkerenWay
Madueke
Legende

Het is voor Luckassen waarschijnlijk voordeliger als ie z'n contract uitdient en PSV tot de allerlaatste cent laat betalen.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Er is geen club die hem hetzelfde salaris gaat betalen, dus blijft hij lekker waar hij is. En daar heeft hij natuurlijk groot gelijk in.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Locked