Die naam past wel op pagina 666
EDIT: net te friggin laat...
Transferwindow 2022-2023
-
- Meervoudig international
-
- Clubvoorkeur: PSV
Nee wel realistisch blijven he, hij is niet Nederlands. Welkom Jürgen Locadia!
-
- Internationale topspeler
Vier spelers zijn nodig, de vraag is of PSV doorpakt. El Ghazi lijkt te komen. Als Cody vertrekt, moeten we een linksbuiten halen, een tweede LA verwacht ik zelf niet. De jonge spits achter Luuk wordt geen aankoop maar Yorbe Vertessen.
De selectie is groot in aantal, maar dan reken je spelers als Van Ginkel, Vinicius en Derrick mee, waar we nog 10 maanden aan vast zitten.
- mr.top
Gelukkig zien we de Koreaanse reus dit jaar tegen Ajax. Ik hoop op een weergaloze wedstrijd van hem.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
- Vedette
-
- Ballenjongen
Ik las dit ook net. Denk dat we blij mogen zijn als El Ghazi komt en Cody niet vertrekt. Behoorlijke déjà vu naar vorig seizoen waar ook vuurwerk beloofd werd, maar dat uitbleefOp weg naar nr 25 wrote: ↑28 Aug 2022, 10:21 Rik Elfrink heeft het in zijn artikel over 1 of enkele transfers die men wenst af te ronden. Poh vuurwerk
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Wat dus ook net zo goed alleen El Ghazi zou kunnen zijn. Oftewel, het zegt eigenlijk weer vrijwel niks, helaas.Op weg naar nr 25 wrote: ↑28 Aug 2022, 10:21 Rik Elfrink heeft het in zijn artikel over 1 of enkele transfers die men wenst af te ronden. Poh vuurwerk
- De Realist
Inderdaad een behoorlijk deja vu. Zo zonde. Werd echt serieus doorgepakt en ineens stokt het terwijl werkelijk waar iedereen ziet dat er gaten zijn die opgevuld MOETEN worden.
Dat uitgaand ook alleen Doan en Götze zijn is erg jammer, ik vind het toch wel bijzonder dat niemand interesse heeft in onze spelers behalve die, die we juist niet kwijt willen raken.
Dat uitgaand ook alleen Doan en Götze zijn is erg jammer, ik vind het toch wel bijzonder dat niemand interesse heeft in onze spelers behalve die, die we juist niet kwijt willen raken.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
Bruma ook. En ik denk verder dat onze blessuregolf hier ook in meespeelt icm de voorronde CL, waardoor iemand als Max ook niet weg mocht (en mag?).De Realist wrote: ↑28 Aug 2022, 10:48 Inderdaad een behoorlijk deja vu. Zo zonde. Werd echt serieus doorgepakt en ineens stokt het terwijl werkelijk waar iedereen ziet dat er gaten zijn die opgevuld MOETEN worden.
- DC_PSV
- Vedette
Dus niets op El Ghazi na. Lekker signaal naar Ruud toe, die gewoon in de steek wordt gelaten en het mag uitzoeken met backs als Max en Hoever en zonder fatsoenlijke aanvallers (met de blessures van Noni, Yorbe en Luuk).Op weg naar nr 25 wrote: ↑28 Aug 2022, 10:21 Rik Elfrink heeft het in zijn artikel over 1 of enkele transfers die men wenst af te ronden. Poh vuurwerk
#simplythebest
-
Als dit klopt is het echt schandalig en kunnen we de ambities echt wel in de ijskast zetten.Op weg naar nr 25 wrote: ↑28 Aug 2022, 10:21 Rik Elfrink heeft het in zijn artikel over 1 of enkele transfers die men wenst af te ronden. Poh vuurwerk
We hebben met de huidige blessures al minimaaal 2 aanvallers erbij nodig en met alleen El Ghazi erbij hebben we niet eens een spits.
Als Luuk de Jong nog 3 weken afwezig is dan speel je Twente uit, Arsenal uit en Feyenoord thuis dus zonder spits.
Ik dacht dat PSV Van Nistelrooij een goede start wou bezorgen, naast de domme fouten die hij zelf maakte tegen Glasgow Rangers kan je hem niet met deze selectie het seizoen insturen.
Op de backs hebben we ook amper keus momenteel, alleen Max en Mwene zijn nog fit of je moet al met Teze gaan schuiven weer. En dan heb je maar 3 CV over waarvan 2 linksbenig. Dat zou je eventueel een paar weken kunnen riskeren, maar als je echt serieus wat wil bereiken dit jaar moet je eigenlijk echt een upgrade halen voor Max. Dat we tegen Glasgow Rangers al kunstgrepen uit moesten halen om hem defensief te ontlasten, zonder dat hij aanvallend echt wat brengt moet toch wel een wake-up call zijn geweest.
- De Realist
Eigenlijk wil ik het niet geloven, maar ik denk inderdaad dat er dingen aan Ruud zijn beloofd die gewoon niet waargemaakt worden. Tenzij men er binnen PSV echt 100% van overtuigd was dat Hoever een fantastische back is en Til een absolute geweldenaar.
Als Gakpo en Sangare allebei blijken te blijven is dat een fantastische winst, maar het rechtvaardigt op geen manier de uitspraak "we gaan/willen over Getafe aan de Amstel heen".
Te veel gaten.
Als Gakpo en Sangare allebei blijken te blijven is dat een fantastische winst, maar het rechtvaardigt op geen manier de uitspraak "we gaan/willen over Getafe aan de Amstel heen".
Te veel gaten.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Legende
-
Dan moet hij voor Tadic maar een keer een uitzondering maken!