Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

DeBruyne wrote: 28 Aug 2022, 19:19 De hier ook wel eens genoemde Mexicaan Cesar Montes waarschijnlijk naar Dynamo Moskou
Huh, gaan er echt nog buitenlandse spelers richting Rusland? Apart, dacht dat het eenrichtingsverkeer naar buiten was.
De Realist
Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 28 Aug 2022, 19:36 Maar het kan toch niet anders dan dat er nog wat bijkomt? Er is zo expliciet gecommuniceerd dat er, ook als we geen CL halen, genoeg geld is voor nog 1 topaankoop.

Kan niet anders dan dat ze achter de schermen ermee bezig zijn. Ze weten ook dat zonder een goede vervanger voor Gakpo, het seizoen verloren zal zijn.
Dat leek mij dus ook. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ze zowel Sangare, Luuk als Ruud met een dooie mus hebben blij gemaakt. Dát zou pas echt zorgen voor status van onbetrouwbare clubleiding. Onmogelijk.

En toch heb ik er geen vertrouwen in dat de 4 absoluut noodzakelijke transfers nog komen en dat we inderdaad blij mogen zijn als er überhaupt 1 inkomende transfer komt.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
ruuddevil
Legende

Het is toch ongelooflijk. Eerst staat Karlsson op de lijst. Dan is het 3 dagen voor het einde van de window en dan is ie te duur. Terwijl iedere debiel al lang wist dat ie 20 mln kost. Er is zelfs niet eens contact geweest dus volledig voor de bühne dit. Waarschijnlijk was Karlsson een speler die op de lijst stond bij CL deelname, dan was John met de kruiwagen naar Alkmaar gereden. We kunnen er donder op zeggen dat het nu bij El Gaza blijft en misschien nog iemand uit de koopjesbak.
TomPSV
Legende

Volgens technisch manager John de Jong is door PSV niet naar de aanvaller van AZ geïnformeerd. ,,Wij hebben nog nooit zo'n bedrag voor een speler betaald en zijn ook niet van plan om dat op dit moment te doen. We hebben geen contact met AZ hierover gehad”, gaf hij aan.

Dat wordt de koopjeshoek
Ardbeg
Mister PSV

Dus omdat AZ 20 miljien voor Karlsson vraagt is al het andere koopjeshoek?

Sure.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Laten we, indien het rond komt, er wel een gewoonte van maken om Anwar El Ghazi gewoon Anwar El Ghazi te noemen.
040-076
Meervoudig international

Zeker want je moet ook echt een linksbuiten voor 20 miljoen kopen voor momenteel de bank.
Marcel for president!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Dat mensen zeggen dat er geld is voor een TOPAANKOOP snap ik dus niet. Het enige wat gezegd is volgens mij, is dat er geld is voor een basiswaardige versterking. En die hoeven geen 10 miljoen te kosten. Sterker nog, je zou kunnen zeggen dat El Ghazi een substantiële versterking is tov Saibari en Bakayoko dus dan is het allemaal niet zo gek.
TomPSV
Legende

Ardbeg wrote: 28 Aug 2022, 20:01 Dus omdat AZ 20 miljien voor Karlsson vraagt is al het andere koopjeshoek?

Sure.
Als je je beste speler voor 45 miljoen verkoopt en niet bereid bent om zo’n bedrag te investeren, dan vrees ik daar zeker voor.
Madueke
Legende

Geldt de transferwindow ook voor spelers uit Oekraïne en Rusland of kun je die eventueel na 31 aug ook nog een jaartje huren?
Makaveli
Meervoudig international

Dus mensen zijn eerst boos dat Karlsson op een lijstje zou staan en vervolgens boos dat hij niet komt. Dit blijft toch altijd de mooiste periode van het jaar, de transfer deadline. :D
DeBruyne
Meervoudig international

The 'one to watch' Raphael Onyedika gaat naar Club Brugge met een contract tot 2027. Doen ze toch weer goed daar.
Jwoeloe
Moderator

TomPSV wrote: 28 Aug 2022, 20:04
Ardbeg wrote: 28 Aug 2022, 20:01 Dus omdat AZ 20 miljien voor Karlsson vraagt is al het andere koopjeshoek?

Sure.
Als je je beste speler voor 45 miljoen verkoopt en niet bereid bent om zo’n bedrag te investeren, dan vrees ik daar zeker voor.
20M betalen is niet realistisch voor ons, al helemaal niet voor Karlsson. Dat er niet eens geïnformeerd is naar een vraagprijs (zie nieuwsbericht Elfrink), geeft wel aan dat PSV hoger mikt dan dat. Puur afleiding voor de bühne.
De Realist
Internationale topspeler

Makaveli wrote: 28 Aug 2022, 20:06 Dus mensen zijn eerst boos dat Karlsson op een lijstje zou staan en vervolgens boos dat hij niet komt. Dit blijft toch altijd de mooiste periode van het jaar, de transfer deadline. :D
Is er iemand boos dat ie niet komt? Ik vind dat tenminste nog van enigszins iets als beleid getuigen. Geen AZ spelers halen vind ik een positief iets.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
AddoCultheld
Internationale topspeler

DeBruyne wrote: 28 Aug 2022, 20:10 The 'one to watch' Raphael Onyedika gaat naar Club Brugge met een contract tot 2027. Doen ze toch weer goed daar.
Die hebben een top scouting daar. Halen vaak toppers in spé
trouwepsvfan
Vedette

Ik betaal liever 20 miljoen voor Karlsson dan dat we we weer een oude speler zonder restwaarde met dik tekengeld en salaris opvissen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Joenepsv
Legende

Makaveli wrote: 28 Aug 2022, 20:06 Dus mensen zijn eerst boos dat Karlsson op een lijstje zou staan en vervolgens boos dat hij niet komt. Dit blijft toch altijd de mooiste periode van het jaar, de transfer deadline. :D
Wie is er boos dan dat hij niet komt? Zie weinig boze reacties namelijk. Eerder opgelucht dat we niet zo'n debiel bedrag stuk gaan slaan op zo'n matige speler. Als je Gakpo verkoopt verwacht ik er een topaankoop voor terug, ook eentje in de hogere prijsklasse. Maar bij Karlsson is de prijs/kwaliteits verhouding krom.
Joenepsv
Legende

AddoCultheld wrote: 28 Aug 2022, 20:43
DeBruyne wrote: 28 Aug 2022, 20:10 The 'one to watch' Raphael Onyedika gaat naar Club Brugge met een contract tot 2027. Doen ze toch weer goed daar.
Wij hebben op dit forum ook een topscouting. Lees heel veel namen al voordat ze een grote transfer maken. Tipje voor John om hier een kwartiertje per dag overheen te scrollen. Wel zijn eigen topic even overslaan.
Op weg naar nr 26
Vedette

Ik denk oprecht dat we het geld gewoon niet hebben, dat kan nog 100x ontkracht worden maar het feit dat we met name transfervrije spelers, huurlingen en “afvallers” ala Gazi weten binnen te halen sterkt mij in dat gevoel. Wij hebben simpelweg gewoon geen potje van 10-15 miljoen om een extra spits of buitenspeler te halen.
Hatseflats
Vedette

Op weg naar nr 25 wrote: 28 Aug 2022, 21:00 Ik denk oprecht dat we het geld gewoon niet hebben, dat kan nog 100x ontkracht worden maar het feit dat we met name transfervrije spelers, huurlingen en “afvallers” ala Gazi weten binnen te halen sterkt mij in dat gevoel. Wij hebben simpelweg gewoon geen potje van 10-15 miljoen om een extra spits of buitenspeler te halen.
En toch is dat verschillende keren aangegeven dat PSV wel degelijk een potje heeft om 1 flinke aankoop te doen.
Dan is natuurlijk de vraag wat een flinke aankoop is. 5 of 15 mil maakt wel een verschil uiteraard.
Madueke
Legende

Joenepsv wrote: 28 Aug 2022, 20:56
AddoCultheld wrote: 28 Aug 2022, 20:43

Wij hebben op dit forum ook een topscouting. Lees heel veel namen al voordat ze een grote transfer maken. Tipje voor John om hier een kwartiertje per dag overheen te scrollen. Wel zijn eigen topic even overslaan.
Zo zag ik gisteren Armel Bella-Kotchap uitblinken tegen Manchester United. Ook wel eens voorbij gekomen op dit forum. Net zo duur als Baumgartl.
Joenepsv
Legende

Hatseflats wrote: 28 Aug 2022, 21:02
Op weg naar nr 25 wrote: 28 Aug 2022, 21:00 Ik denk oprecht dat we het geld gewoon niet hebben, dat kan nog 100x ontkracht worden maar het feit dat we met name transfervrije spelers, huurlingen en “afvallers” ala Gazi weten binnen te halen sterkt mij in dat gevoel. Wij hebben simpelweg gewoon geen potje van 10-15 miljoen om een extra spits of buitenspeler te halen.
En toch is dat verschillende keren aangegeven dat PSV wel degelijk een potje heeft om 1 flinke aankoop te doen.
Dan is natuurlijk de vraag wat een flinke aankoop is. 5 of 15 mil maakt wel een verschil uiteraard.
En het is de vraag waar die aankoop blijft.. Zijn wel wat nodig lijkt me. Ik verwacht dat El Ghazi komt en dat het daarna klaar is.
DeBruyne
Meervoudig international

Ik hoop nog steeds op Roko Simic als nieuwe talentvolle spits
Tjompie
Internationale topspeler

Madueke wrote: 28 Aug 2022, 21:04
Joenepsv wrote: 28 Aug 2022, 20:56

Zo zag ik gisteren Armel Bella-Kotchap uitblinken tegen Manchester United. Ook wel eens voorbij gekomen op dit forum. Net zo duur als Baumgartl.
Daar is dan onze :ketchup:
Trixm
Vedette

Word ik hier verketterd als ik een aanval gakpo de Jong el Ghazi best complementair vindt? Zie het wel zitten eigenlijk. De fitheid is de enige vraag mijn inzisns.
Saibari is underrated.
Locked