Makaveli wrote: ↑28 Aug 2022, 20:06
Dus mensen zijn eerst boos dat Karlsson op een lijstje zou staan en vervolgens boos dat hij niet komt. Dit blijft toch altijd de mooiste periode van het jaar, de transfer deadline.
Echt.... Wat een volk soms.
Eerst kut vinden dat Karlsson de vervanging moet zijn en dan roepen dat je bereid moet zijn 20 miljoen te betalen.
Oh ja: ze weten het met dit soort manische teksten ook allemaal beter. Hou me. Vast hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
En toch is dat verschillende keren aangegeven dat PSV wel degelijk een potje heeft om 1 flinke aankoop te doen.
Dan is natuurlijk de vraag wat een flinke aankoop is. 5 of 15 mil maakt wel een verschil uiteraard.
En het is de vraag waar die aankoop blijft.. Zijn wel wat nodig lijkt me. Ik verwacht dat El Ghazi komt en dat het daarna klaar is.
Trixm wrote: ↑28 Aug 2022, 21:11
Word ik hier verketterd als ik een aanval gakpo de Jong el Ghazi best complementair vindt? Zie het wel zitten eigenlijk. De fitheid is de enige vraag mijn inzisns.
Je hebt het bij deze gejynxt. Gakpo gaat weg en de eventuele complementaire aspecten komen te vervallen. U gaat niet langs start en moet direct naar de gevangenis.
Luckassen out, El Ghazi in. Verwacht dat we daarmee klaar zijn. Of er moeten nog spelers vertrekken. El Ghazi de eerste periode vanaf rechts tot Madueke weer terug is. In de breedte is er echter niet meer ruimte om te versterken, of je moet een speler als Van Ginkel nog verkopen. Of concluderen dat Hoever het dit seizoen niet gaat worden en een extra rechtsback willen halen. Maar dat zie ik allebei niet gebeuren en een club als PSV kan het zich niet permitteren om te blijven stapelen.
Dan mag die vd Wallen wel eens tekst en uitleg gaan geven hoe z'n o zo'n ambitieuze plan behoorlijk is mislukt. Want wat wel duidelijk is, spelers als de Jong, Benitez en Xavi zeiden allemaal dat ze juist dat plan sterk vonden en mede hierom naar PSV kwamen. Dan ga je mij niet wijsmaken dat ze is verteld dat dit het is. Net zoals het bijtekenen van Sangare. Daar klopt geen zak van.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Makaveli wrote: ↑28 Aug 2022, 20:06
Dus mensen zijn eerst boos dat Karlsson op een lijstje zou staan en vervolgens boos dat hij niet komt. Dit blijft toch altijd de mooiste periode van het jaar, de transfer deadline.
Echt.... Wat een volk soms.
Eerst kut vinden dat Karlsson de vervanging moet zijn en dan roepen dat je bereid moet zijn 20 miljoen te betalen.
Oh ja: ze weten het met dit soort manische teksten ook allemaal beter. Hou me. Vast hoor.
Trixm wrote: ↑28 Aug 2022, 21:11
Word ik hier verketterd als ik een aanval gakpo de Jong el Ghazi best complementair vindt? Zie het wel zitten eigenlijk. De fitheid is de enige vraag mijn inzisns.
Juancho wrote: ↑28 Aug 2022, 21:32
Dan mag die vd Wallen wel eens tekst en uitleg gaan geven hoe z'n o zo'n ambitieuze plan behoorlijk is mislukt. Want wat wel duidelijk is, spelers als de Jong, Benitez en Xavi zeiden allemaal dat ze juist dat plan sterk vonden en mede hierom naar PSV kwamen. Dan ga je mij niet wijsmaken dat ze is verteld dat dit het is. Net zoals het bijtekenen van Sangare. Daar klopt geen zak van.
Er is vanaf het begin al aangegeven dat die 30 miljoen niet in het eerste zou worden gestoken. Dus ik snap niet wat dat geld hier verder mee te maken heeft.
Er is vanaf het begin al aangegeven dat die 30 miljoen niet in het eerste zou worden gestoken. Dus ik snap niet wat dat geld hier verder mee te maken heeft.
Nergens heeft [mention]Juancho[/mention] het over 30 miljoen. Het gaat over het plan waarmee Sangare, Luuk, Benitez, Xavi en Ruud zijn overtuigd.
Dit kan niet het plan zijn geweest. Dat bedoelt hij en zegt hij ook letterlijk.
[mention]Ardbeg[/mention] ik weet niet of het vd Wallen is, dat zijn ook niet mijn woorden.
Maar dat spelers en staf zo zijn overtuigd door het grote plan werd door iedereen letterlijk gezegd
Dan vraag ik me af, en [mention]Juancho[/mention] dus ook, wat was dan het grote plan dat zoveel indruk heeft gemaakt.
En dat dit een goedkope oneliner is die makkelijk te verkopen is dat gaat er bij mij niet in gezien de moeilijkheid van de handtekeningen.
Na de transferdeadline lijkt mij wel een evaluatie moment om te kijken hoe de club er voor staat. Kan me niet voorstellen dat als er niets meer zou gebeuren overeenkomt met de opmerking dat ze Ajax voorbij willen en “het grote plan”.
Waar heb ik het precies over dat partnerfonds? Achter de schermen, of je het wil geloven of niet, zou hij flink de boel aangewakkerd hebben om PSV weer naar een hoger niveau te brengen. Dus ook het 1e elftal. Kijk de berichten nog maar terug, de nieuwe spelers spraken ook allemaal over het ambitieuze plan en de richting van PSV waar ze naar toe wilde. Het kan bijna niet anders dan dat daar wel iets anders mee bedoeld werd dan wat we zien.
Maar nogmaals, je hoeft het niet te geloven, er zijn iig een paar geweest die dit beaamt hebben.
Last edited by Juancho on 28 Aug 2022, 21:49, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gewoon alles er maar bij halen om een punt proberen te maken denk ik.
Volgende die ter verantwoording wordt geroepen zijn de sponsoren van PSV die maar even moeten komen uitleggen hoe en wat.
Jammer dat het transferwindow topic met dit soort onzin te kampen heeft ipv met geruchten en speculeren over nieuwe aanwinsten.
Sowieso is een RVC controlerend, een directie geeft toelichting wanneer nodig.
Het project PSV is waarschijnlijk iets voor de langere termijn vermoed ik en veel keuzes en afwegingen snap ik maar er is nu wel noodzaak hier en daar wat extra toe te voegen nu blessures tegenvallen en bepaalde huurlingen een mispeer blijken te zijn. En daar lijkt simpelweg geen financiële ruimte voor of men wacht op die ene buitenkans.