Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Josef Dettelbacher wrote: 28 Aug 2022, 18:15
RIO wrote: 28 Aug 2022, 18:12

Werkt natuurlijk niet zo he, die hebben dan ook opties en gaan ook niet tot 31 aug wachten.
Daarom moet je er 4-5 hebben ;)

Als PSV daadwerkelijk rond moet gaan bellen of er nog iemand wilt komen ná de verkoop van Cody, dan snap ik gelijk waarom de club staat waar het staat momenteel.
Dan kom je bij optie 4 of 5 uit en dat is niet de kwaliteit die je wilt denk ik.
Koning_Mason
Talent
Posts: 83
Joined: 03 Aug 2021, 10:57
Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven

Denk niet het juiste topic, maar wel aansluitend in de discussie...

Als Cody nu niet gaat (ik denk dat hij blijft) - Dan is het echt wel duidelijk dat hij komende zomer vertrekt. @Team Revolinho regeren is vooruit zien. Een jonge als Popescu bijvoorbeeld moet toch met het juiste verhaal én voldoende speelminuten toch wel te verleiden zijn voor een overstap. Klaarstomen voor komend jaar.

Met het gepruts met Luuk (geen alternatief en alles moeten spelen) - ga je toch niet dezelfde risico's lopen met Gakpo?

Dit hoeft niet te gebeuren op de laatste dag - dit kan nu...
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Galactico wrote: 28 Aug 2022, 18:18
Standbeeld wrote: 28 Aug 2022, 18:11 Of de top 5 van het lijstje mogelijke vervangers hebben inmiddels allemaal al een keuze gemaakt. Eerder was Ruud nog positief.
We hebben het verneukt tegen de Rangers. CL is een magneet voor spelers en waarschijnlijk stonden er jongens klaar. Nu weer de Europese KKD met een ander kaliber spelers. Kneuzen, chronisch geblesseerden, 1 season wonders….. Ik wil niet eens nadenken over dit scenario. Ik geloof in het goede van de mens en dat mensen leren van eerder gemaakte fouten. Bij De Jong wil ik geloven dat ie een kanon heeft geregeld als Gakpo last minute weggaat. Maar dat is geloven tegen beter weten in.
Ik geloof er helemaal niks meer van dat bij behalen CL er topspelers klaar stonden. Als ik de verhalen gisteren zo lees dan stond Karlsson in dat geval op de lijst maar daar was helemaal nog geen contact met AZ over. Bovendien heb ik helemaal niks met spelers die alleen komen voor de CL. Dat zijn de opportunisten waar je als club structureel niets mee opschiet. Je moet jongens hebben die geloven in de club, het plan en het team en die er samen voor zorgen dat je CL gaat spelen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Koning_Mason wrote: 28 Aug 2022, 18:42 Denk niet het juiste topic, maar wel aansluitend in de discussie...

Als Cody nu niet gaat (ik denk dat hij blijft) - Dan is het echt wel duidelijk dat hij komende zomer vertrekt. @Team Revolinho regeren is vooruit zien. Een jonge als Popescu bijvoorbeeld moet toch met het juiste verhaal én voldoende speelminuten toch wel te verleiden zijn voor een overstap. Klaarstomen voor komend jaar.

Met het gepruts met Luuk (geen alternatief en alles moeten spelen) - ga je toch niet dezelfde risico's lopen met Gakpo?

Dit hoeft niet te gebeuren op de laatste dag - dit kan nu...
Er was sowieso geld voor een grote aankoop, was het verhaal. Denk dat dit niet helemaal waar was.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV

Hopelijk heeft Ruud nu ingezien dat twijfel of angst niet de beste raadgevers zijn. Dus leer vooral van de thuiswedstrijd tegen Rangers en maak die fout niet nog een keer.
Het spel moet nog duidelijk beter, maar met de teamspirit zit het zeker goed en de kwaliteiten voor verbetering zijn aanwezig.

Nu hopen dat de blessures meevallen en het blessure spook ook eindelijk eens wegblijft, daar ben ik wel echt klaar mee namelijk. Ongelooflijk hoe het tegen zit op dat gebied.
ruuddevil wrote: 29 Aug 2022, 09:10 Als ik de verhalen gisteren zo lees dan stond Karlsson in dat geval op de lijst maar daar was helemaal nog geen contact met AZ over.
Als ik de verhalen over Karlsson lees, dan staat hij op de lijst bij PSV maar vindt men hem te duur. En dat vind ik allebei heel terecht.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek wrote: 29 Aug 2022, 11:15 Hopelijk heeft Ruud nu ingezien dat twijfel of angst niet de beste raadgevers zijn. Dus leer vooral van de thuiswedstrijd tegen Rangers en maak die fout niet nog een keer.
Het spel moet nog duidelijk beter, maar met de teamspirit zit het zeker goed en de kwaliteiten voor verbetering zijn aanwezig.

Nu hopen dat de blessures meevallen en het blessure spook ook eindelijk eens wegblijft, daar ben ik wel echt klaar mee namelijk. Ongelooflijk hoe het tegen zit op dat gebied.
ruuddevil wrote: 29 Aug 2022, 09:10 Als ik de verhalen gisteren zo lees dan stond Karlsson in dat geval op de lijst maar daar was helemaal nog geen contact met AZ over.
Als ik de verhalen over Karlsson lees, dan staat hij op de lijst bij PSV maar vindt men hem te duur. En dat vind ik allebei heel terecht.
Als er geen contact is geweest, hoe weten ze dan zo zeker dat hij te duur zou zijn? Mijn moeder zei altijd "Nee heb je, Ja kun je krijgen", maar blijkbaar was de moeder van John meer van het "jongetjes die vragen, worden overgeslagen"..
Leuk dat hij op een lijst stond, maar daar schiet je geen klote mee op natuurlijk. Benjamin Sesko zal ook wel op een lijst gestaan hebben, samen met nog een sloot anderen, maar voorlopig lijkt alleen El Ghazi te komen.

En meer on topic, Ruud blijft een beginnende trainer, en ik hoop echt dat hij leert van zijn fouten. Het jammere blijft alleen dat dit wel een dure fout was...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV

DadOfFour wrote: 29 Aug 2022, 11:20 Als er geen contact is geweest, hoe weten ze dan zo zeker dat hij te duur zou zijn? Mijn moeder zei altijd "Nee heb je, Ja kun je krijgen", maar blijkbaar was de moeder van John meer van het "jongetjes die vragen, worden overgeslagen"..
Enerzijds omdat AZ al een bod van een buitenlandse club van 15 miljoen had afgeslagen, anderzijds omdat PSV dit natuurlijk even navraagt bij de zaakwaarnemer van Karlsson. Zaakwaarnemers weten echt wel in grote lijnen wat de vraagprijs is van hun spelers, helemaal als er serieuze interesse is. Navraag bij AZ was daardoor zinloos.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Nee maar. Van Hanegem en ik zijn het een keer eens; Van Hanegem ziet te veel 'imbeciele oplossingen': 'Gratis doelpunten zijn het'
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47

RVN heeft niet de meest makkelijker start. Geen complete selectie: veel geblesseerde spelers, spelers die niet het gewenste niveau hebben.

Maar wat het meest opvalt is dat er nog niet echt een idee achter het spel zit. Er gaat te veel op de gok.
Defensief en aanvallend lijkt niet iedereen te weten of te begrijpen wat ze moeten doen. Wat voor veel chaos zorgt. Ook Excelsior was 30 min voetballend beter.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40

Menno1 wrote: 29 Aug 2022, 12:35 Nee maar. Van Hanegem en ik zijn het een keer eens; Van Hanegem ziet te veel 'imbeciele oplossingen': 'Gratis doelpunten zijn het'
In het stadion vindt ik dat vaak voetbalhorror. Het rondspelen achterin via de keeper om onder de druk van de tegenstander uit te komen. Angstige momenten en gelukkig gaat het heel vaak goed.

Probleem is dat het alternatief de lange bal is. En daar speelde je Rangers afgelopen woensdag mee in de kaart, vooral in de 2e helft na het uitvallen van De Jong. Natuurlijk had Benitez daar voor moeten kiezen woensdag. Maar heb wel begrip waar het vandaan komt.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 wrote: 29 Aug 2022, 12:35 Van Hanegem en ik zijn het een keer eens;
Dan heb je het per definitie dus al fout :mrgreen:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek wrote: 29 Aug 2022, 14:49
Menno1 wrote: 29 Aug 2022, 12:35 Van Hanegem en ik zijn het een keer eens;
Dan heb je het per definitie dus al fout :mrgreen:
Ja dan ga ik toch twijfelen aan mijzelf. Jullie toch niet hoop ik. :lol:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Menno1 wrote: 29 Aug 2022, 16:37
Ren Höek wrote: 29 Aug 2022, 14:49

Dan heb je het per definitie dus al fout :mrgreen:
Ja dan ga ik toch twijfelen aan mijzelf. Jullie toch niet hoop ik. :lol:
Wij twijfelen nooit aan je. We weten al zeker dat het onzin is dat je spuit. :D
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Het zou vrijwel iedereen hier anders sieren als ze [mention]Menno1[/mention] gewoon gelijk durven te geven. After all... Hij heeft gewoon gelijk gekregen dat het financiël bij PSV helemaal niet zo breed is 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Menno je had gelijk! Zo ben ik dan ook alweer hoor. Zo, nu de rest.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Hij zou wel eens gelijk kunnen krijgen ja. Maar niet eerder dan sluiting transferwindow. Het kan nog gaan spoken.........
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12

Het enerzijds te duur vinden van Karlsson en anderzijds gewoon een prima potje hebben kan toch goed naast elkaar bestaan?
Last edited by El Sordo on 29 Aug 2022, 20:24, edited 1 time in total.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Juancho[/mention] ga je nu in ieder topic een liefdesverklaring aan Menno geven? Heb liever dat je deze liefde via PM gaat uiten.

Gaan we hier door over onze trainer ipv financiën. Geldt ook voor de rest, potjes en geld en dergelijke hebben hun eigen topic. Transfers ook.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 29 Aug 2022, 16:57 Menno je had gelijk! Zo ben ik dan ook alweer hoor. Zo, nu de rest.
Respect :boks:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Nou in deze had ik liever geen gelijk gehad. Maar the writing is aardig on the wall helaas. Benieuwd naar de jaar cijfers. En naar de verbaasde reacties van sommigen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 wrote: 29 Aug 2022, 18:01 Nou in deze had ik liever geen gelijk gehad. Maar the writing is aardig on the wall helaas. Benieuwd naar de jaar cijfers. En naar de verbaasde reacties van sommigen.
Lekker dan, hier doe ik al die fucking moeite voor? Volgende week maandag 09:00 word je op het gemeentehuis in Zwolle verwacht voor die krabbel onder de scheidingspapieren.... :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22

Ik denk dat wede komende periode wel eens een onaangename kant van RvN kunnen gaan zien. Die kan namelijk heel slecht tegen zijn verlies.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ruud is ook niet te benijden natuurlijk, als je beste speler op het laatste moment verkocht wordt en er niets teruggehaald wordt. En nee, El Ghazi telt niet als vervanger voor Cody.

'Als', natuurlijk. Ik verwacht nog steeds dat PSV een vervanger haalt nu het er toch op lijkt dat Cody naar Southampton vertrekt.
#FreeGeneratie4
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Waarom moet het iedere keer zo knetteren tussen de trainer en de TD? Met Roger was dat ook al het geval. Bij Mark ook, lieten we onze oren hangen naar Mark met spelers als Sainsbury en Behich.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Nou, als dat bij 3 verschillende trainers gebeurd ligt het wellicht aan de TD.
#FreeGeneratie4
Post Reply