Johan Bakayoko
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Zelfde verhaal als met Gudmundsson destijds. Leuke statistieken in Jong maar de stap naar het eerste is (veel) te groot vooralsnog. Dat zag je vorig seizoen al, als je het een beetje gevolgd had. Verhuur zou veel beter zijn voor die jongen inderdaad. Liefst wel ED.11 Sir Tinus wrote: ↑28 Aug 2022, 15:57 Deze jongen moet echt verhuurd worden. Wellicht zelfs top KKD want ik vind hem echt niet meevallen met betere spelers om hem heen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Mwha ik heb liever dat ie om het kampioenschap speelt en veelal bij de betere ploeg speelt dan dat ie moet knokken tegen degradatie en vooral speelt op eigen helft.Standbeeld wrote: ↑28 Aug 2022, 17:10Zelfde verhaal als met Gudmundsson destijds. Leuke statistieken in Jong maar de stap naar het eerste is (veel) te groot vooralsnog. Dat zag je vorig seizoen al, als je het een beetje gevolgd had. Verhuur zou veel beter zijn voor die jongen inderdaad. Liefst wel ED.11 Sir Tinus wrote: ↑28 Aug 2022, 15:57 Deze jongen moet echt verhuurd worden. Wellicht zelfs top KKD want ik vind hem echt niet meevallen met betere spelers om hem heen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ja, zit wat in. Nu moet ik ook wel zeggen dat er een aantal goede teams in de KKD zitten met o.a. Zwolle en Heracles.11 Sir Tinus wrote: ↑28 Aug 2022, 17:12Mwha ik heb liever dat ie om het kampioenschap speelt en veelal bij de betere ploeg speelt dan dat ie moet knokken tegen degradatie en vooral speelt op eigen helft.Standbeeld wrote: ↑28 Aug 2022, 17:10
Zelfde verhaal als met Gudmundsson destijds. Leuke statistieken in Jong maar de stap naar het eerste is (veel) te groot vooralsnog. Dat zag je vorig seizoen al, als je het een beetje gevolgd had. Verhuur zou veel beter zijn voor die jongen inderdaad. Liefst wel ED.
-
- Bankzitter
Lekker erbij houden. Heeft nog niet het vereiste niveau, maar kan dit jaar rustig aanhaken in dit soort potjes en eventuele invalbeurten, prima leertraject. Depay, Bergwijn, Malen en Gakpo hadden het ook vaak lastig in hun eerste seizoen en werden voor mijn gevoel ook 100x afgeschreven hier, maar het komt vaak met dit soort jongens uiteindelijk wel goed.
-
- Vaste waarde in elftal
Welke haters?
Moet leren om meer dynamiek in zijn acties te leggen en minder in te zetten vanuit stilstand. Mist ook nog overzicht in de laatste fase, had echt 3 assists achter zijn naam kunnen hebben vandaag. Ben blij met zijn goal, hopelijk geeft hem dat wat meer rust!
Jaartje verhuur was wellicht goed geweest voor zijn ontwikkeling. De potentie is er wel!
-
- Internationale topspeler
Zou mij verbazen als hij het uiteindelijk gaat redden. Leuke speler. Snel en sterk, ook redelijk in de passing (steekbal). Maar zijn aanname is vaak zo slecht. De bal springt continue (te) ver van zijn voet. Dat is iets wat op deze leeftijd al ontwikkeld zou moeten zijn, zou je zeggen.
- Heissenberrug
Goaltje was hem gegund, werkte hard maar was onderaan de streep gewoon ondermaats. Had zeker 3 keer moeten scoren ofzo.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Zijn decision making is gewoon enorm slecht vind ik. En zijn acties zijn veelte statisch. Ruwe diamant, maar er moet echt nog wel heel veel bijgeschaafd worden. Ik betwijfel ook of hij het redt. Zijn onderliggende cijfers vorig jaar bijv. xG waren ook niet dusdanig significant dat ze zijn goede rendement konden onderbouwen. Dat duidt enerzijds op een goede afwerking, maar anderzijds ook op het vraagstuk of dit slechts incidenteel of structureler is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- DonyellMalen
- Legende
Dreigen, dreigen, twijfelen, twijfelen, dreigen, dreigen. Zo speelde Baka gisteren een beetje. Erg ongelukkig. Enorme ruwe diamant ja, zo kan je hem wel het best noemen. Gaat nog genoeg minuten maken en heeft nu al meer minuten gemaakt dat PSV zelf ook op dit moment van het seizoen had verwacht, maar ik geef persoonlijk nu, indien El Ghazi als spits gaat spelen de voorkeur aan Savio of Saibari op rechts.
Wel een kiezelhard schot zeg gisteren, wauw. Wat een pegel was dat, goede redding van de keeper van de palingvissers.
Wel een kiezelhard schot zeg gisteren, wauw. Wat een pegel was dat, goede redding van de keeper van de palingvissers.
- trouwepsvfan
- Vedette
Nog veel te onrustig als hij in scoringspositie komt. Vaak te hard en te wild. Moet leren om ballen gewoon rustig de goal in te schuiven. Maar dat kan Ruud hem vast leren.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vedette
Twee goals met rechts in de Eredivisie, dus dat is niet helemaal waar. Maar draait wel te vaak misschien naar links.
- DonyellMalen
- Legende
[mention]Ryme[/mention]. Klopt, maar daarin wel ironisch dat hij beide goals in de Eredivisie met rechts heeft gescoord.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Oh dus nu is xG in een keer wel interessant?Heruone wrote: ↑31 Aug 2022, 21:05 Zijn decision making is gewoon enorm slecht vind ik. En zijn acties zijn veelte statisch. Ruwe diamant, maar er moet echt nog wel heel veel bijgeschaafd worden. Ik betwijfel ook of hij het redt. Zijn onderliggende cijfers vorig jaar bijv. xG waren ook niet dusdanig significant dat ze zijn goede rendement konden onderbouwen. Dat duidt enerzijds op een goede afwerking, maar anderzijds ook op het vraagstuk of dit slechts incidenteel of structureler is.
Ventje is gewoon 19 en wisselvallig maar heeft veel talent en dreiging. Die komt er wel hoor.
- mateja
Was opvallend dat zijn goal met rechts was. Juist omdat het onvoorspelbaar was lukte dat wel.
edit: ik ben wat laat, dat wordt al gezegd hierboven.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Zucht... Zo zielig dat je deze discussie probeert aan te gaan door een punt te maken n.a.v. een standpunt van mij uit een andere discussie die volstrekt niet relevant is met betrekking hier tot. Doet me zelfs een beetje denken dat je überhaupt geen flauw benul hebt wat het gehele xG model precies inhoudt, waarom het nuttig is, waar de flaws zitten en hoe/met welke nuances het geïnterpreteerd moet worden.Franciscus wrote: ↑01 Sep 2022, 15:44Oh dus nu is xG in een keer wel interessant?Heruone wrote: ↑31 Aug 2022, 21:05 Zijn decision making is gewoon enorm slecht vind ik. En zijn acties zijn veelte statisch. Ruwe diamant, maar er moet echt nog wel heel veel bijgeschaafd worden. Ik betwijfel ook of hij het redt. Zijn onderliggende cijfers vorig jaar bijv. xG waren ook niet dusdanig significant dat ze zijn goede rendement konden onderbouwen. Dat duidt enerzijds op een goede afwerking, maar anderzijds ook op het vraagstuk of dit slechts incidenteel of structureler is.
Ventje is gewoon 19 en wisselvallig maar heeft veel talent en dreiging. Die komt er wel hoor.
Wil je jezelf nog verder voor gek zetten? Try me.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford