11 Sir Tinus wrote: ↑19 Aug 2022, 21:42
Als ik Real was kocht ik Sangaré voor erbij.
Als ik een absolute topclub in de wereld was had ik Sangaré de eerste dag van deze transferwindow al gehaald.
Ongekend hoe die mensen daar zitten te scouten. Sangaré is echt één van de beste middenvelders in de Europese competities buiten de absolute topclubs.
De vaste en structurele uitblinker bij PSV, ook tegen de zware tegenstanders.
Zijn ondergrens ligt al hoog en zijn bovengrens kan nog hoger, waarbij hij een positie bekleed die erg gewild en belangrijk is.
Ik snap echt niet dat hij nog bij PSV speelt, als TD van een club uit een topcompetitie zou ik hem meteen gehaald hebben. Helemaal voor die 37 miljoen.
Maar ik ben dolblij dat we nog een seizoen van hem mogen genieten
Hij was al de uitblinker tegen Leicester vorig seizoen. Die middenmoot in Engeland is al lang overtuigd, maar Sangare en zijn zaakwaarnemer weten ook wel dat hij nog een stap hoger kan. Laten zien in de CL en dan kan hij een stap maken naar de (sub)top.
Inderdaad echt bizar dat een club als United geen serieuze poging heeft gedaan. Hij zou daar die Fredje en McTomaat er met twee vingers in zijn neus uitspelen.
Als ze daar dat geld voor Martinez en wellicht Antony hadden gestoken in Frenkie (mits te overtuigen), Sangaré en Pau Torres waren ze er veel meer op vooruit gegaan.
Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2022, 12:52
Hij was al de uitblinker tegen Leicester vorig seizoen. Die middenmoot in Engeland is al lang overtuigd, maar Sangare en zijn zaakwaarnemer weten ook wel dat hij nog een stap hoger kan. Laten zien in de CL en dan kan hij een stap maken naar de (sub)top.
Hij gaat inderdaad voor de grotere clubs. Komen die niet komende zomer dan zal hij kiezen voor een middenmoter (welke nu zijn afgewezen). Zo’n beetje de letterlijke tekst van zijn zaakwaarnemer bij ESPN onlangs na de contractverlenging.
Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2022, 12:52
Hij gaat inderdaad voor de grotere clubs. Komen die niet komende zomer dan zal hij kiezen voor een middenmoter (welke nu zijn afgewezen). Zo’n beetje de letterlijke tekst van zijn zaakwaarnemer bij ESPN onlangs na de contractverlenging.
Oke, goed om te weten. De absolute top gaat niet komen, maar clubs van kaliber United, Newcastle, West Ham zijn mooie clubs voor een volgende stap.
Chucky wrote: ↑20 Aug 2022, 13:01
Inderdaad echt bizar dat een club als United geen serieuze poging heeft gedaan. Hij zou daar die Fredje en McTomaat er met twee vingers in zijn neus uitspelen.
Mee eens!
Gezien de prijs/kwaliteit verhouding vind ik Sangaré zelfs een betere keuze dan Casimero. Deze laatste is een breker van de hoogste categorie, maar hij is 'al' 30 en kan niet opbouwen/passen. Sangaré is al een uitstekende balafpakker, maar kan nog groeien en heeft prima opbouwende/passende kwaliteiten. Hij zou veel beter passen bij ManU dan Casimero.
Maar goed, nadat we komende woensdag de CL veilig gesteld hebben komen de topclubs er vanzelf achter dat ze Sangaré eigenlijk dit seizoen hadden moeten halen.
Thijs wrote: ↑20 Aug 2022, 09:31
Misschien kan Real hem nu alvast voor €50m kopen en nog een jaar hier laten. Dan kunnen ze zich volgend jaar die €37m besparen…
Een typische Man Utd actie. Ik bied 50 miljoen voor 37 miljoen.
Armada wrote: ↑18 Aug 2022, 16:27
Als je 'm voor de toekomst ziet, 'm voor 37m wil overhalen en hij net een contractverlenging heeft getekend... Zou je zo iemand dan niet warm houden om zo andere clubs 'voor' te zijn?
Jammer genoeg niet op zijn best vandaag. Gakpo al weken matig, Veerman niet op zijn favoriete positie en dan ook matig, Sangare matig en Luuk amper gezien en geblesseerd uitgevallen. Dan is het team aardig ontmanteld.
Newcastle was blijkbaar in de markt voor Alvarez met 40+ miljoen, maar die gaat Ajax niet verkopen natuurlijk. Als ze nog steeds die vacature hebben dan is een 'offer you cant refuse' voor Sangaré niet ondenkbaar.
Die 37 miljoen clausule is er dan wel uit maar als Newcastle 45 miljoen op tafel legt hebben ze hem gewoon. Samen met Veerman de motor van het team.