7-1 winnen en al op de tribune zitten met een gefrustreerd gevoel omdat het zomeravond voetbal is en nog met de kater en gevolgen van vorige week is tot daar aan toe. Deze shitshow kan ik echt wel zonder. Optieven.
Als we zo nodig dit boekjaar winst moeten draaien dan verkoop maar lekker op 1 juni volgend jaar ofzo. Ik heb hier echt geen trek in.
Ibrahim Sangaré
- De Realist
- Internationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
En dan? 3de worden?
-
- Vedette
Of Sangare nu weg gaat of Gakpo, je kan het niet maken om zonder vervanger een van het te laten vertrekken. Wat een signaal geef je dan af. Al die praatjes over ambitie zijn dan lachwekkend.
Hoe dan ook, als je al een vertrek van Sangare al zou overwegen ga je dat neem ik aan niet voor 40-45 miljoen doen. Dan moet het echt wel een extreem bedrag zijn waarmee je financieel in ieder geval een enorme slag slaat. Dan denk ik zelf aan 65 miljoen.
Hoe dan ook, als je al een vertrek van Sangare al zou overwegen ga je dat neem ik aan niet voor 40-45 miljoen doen. Dan moet het echt wel een extreem bedrag zijn waarmee je financieel in ieder geval een enorme slag slaat. Dan denk ik zelf aan 65 miljoen.
- De Realist
Dalijk geen middenveld maar hey wel 7 rechtsbuitens
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
Ik mis trouwens nu wel Twitter berichten over wat er te gebeuren staat. Waarom is het nu zo stil?
-
- International
Wat valt er op straat nog uit te peuren? Poot vasthouden en anders een Antony achtig bedrag. Chelsea zet PSV aardig voor het blok zo.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- DeBruyne
- Meervoudig international
Nee idd. Dat viel mij ook al op. Poste het net al in het J. de Jong Topic, Brands en de Jong waren volgens mij de enigste 2 in het stadion die niet applaudisserden bij de wissel van Gakpo
- Armada
Gakpo herhaalde overigens twee keer in het interview dat er de afgelopen tijd “veel gebeurd was, ook van PSV zijnde”.
-
- Ballenjongen
Volgens mij zijn Sangare en Gakpo tot op heden nog gewoon PSV’er maar de pleuris hier breekt al uit want er komt iets in de media dat Chelsea 40 miljoen bied (vrij normaal op deadline day al dit soort geruchten volgens mij…). Ondertussen had John natuurlijk al 100 keer op straat moeten staan want hoe durft hij Gakpo en Sangare te verkopen! (Nogmaals, beide heren zijn op wat dingen in de media na nog gewoon PSV’er en stonden vandaag gewoon in de basis). Als hij morgen beslist om Gakpo en Sangare van de hand te doen dan spoort dat niet helemaal en kan ik me vinden in de meeste meningen hier, maar de paniek hier om dingen die misschien kunnen gebeuren is echt van de dolle en sommige verwachtingspatronen (spits! Linksback! en nog een verdediger graag!) gaan ook echt nergens meer over, dan word je altijd teleurgesteld.
- Armada
Dit is een forum.Cocu1913 wrote: ↑31 Aug 2022, 22:58 Volgens mij zijn Sangare en Gakpo tot op heden nog gewoon PSV’er maar de pleuris hier breekt al uit want er komt iets in de media dat Chelsea 40 miljoen bied (vrij normaal op deadline day al dit soort geruchten volgens mij…). Ondertussen had John natuurlijk al 100 keer op straat moeten staan want hoe durft hij Gakpo en Sangare te verkopen! (Nogmaals, beide heren zijn op wat dingen in de media na nog gewoon PSV’er en stonden vandaag gewoon in de basis). Als hij morgen beslist om Gakpo en Sangare van de hand te doen dan spoort dat niet helemaal en kan ik me vinden in de meeste meningen hier, maar de paniek hier om dingen die misschien kunnen gebeuren is echt van de dolle en sommige verwachtingspatronen (spits! Linksback! en nog een verdediger graag!) gaan ook echt nergens meer over, dan word je altijd teleurgesteld.
En btw, het is voor mij genoeg dat we hier zijn. We overwegen nog verkopen terwijl we toegeven geen vervanging te halen. Met een grote mond over “niet hoeven te verkopen” en “we willen over Ajax heen”.
Het vertrouwen is weg.
-
- Vedette
- Armada
Heb het gevoel dat er wat strijd geleverd wordt binnen de club.
-
We wijzen wel naar John, maar misschien
hebben Cody en Ibi wel eerder gezegd te blijven en komen ze nu 5 voor 12 aangescheten met een verhaal toch weg te willen
-
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Ja dat is vrij normaal hier. Meteen paniek en van de ene uiterste naar het andere. Ik kan er wel mee lachen, en af en toe een beetje opnaaien. Zoals je zegt moet je de verwachtingen zelf bijstellen. Echter is er een aantal zeer naïef en denkt dat het in de echte wereld eraan toegaat zoals in FM. Ik houd het op dat de liefde voor de club zo groot is dat het ze aan het hart gaat. Dat is heel begrijpelijk en mooi, maar je voor ieder gerucht je zo druk maken en mensen voor van alles en nog wat uitmaken, gaat mij te ver. We zien het morgen allemaal wel, zijn belangrijkere dingen om me druk om te maken.Cocu1913 wrote: ↑31 Aug 2022, 22:58 Volgens mij zijn Sangare en Gakpo tot op heden nog gewoon PSV’er maar de pleuris hier breekt al uit want er komt iets in de media dat Chelsea 40 miljoen bied (vrij normaal op deadline day al dit soort geruchten volgens mij…). Ondertussen had John natuurlijk al 100 keer op straat moeten staan want hoe durft hij Gakpo en Sangare te verkopen! (Nogmaals, beide heren zijn op wat dingen in de media na nog gewoon PSV’er en stonden vandaag gewoon in de basis). Als hij morgen beslist om Gakpo en Sangare van de hand te doen dan spoort dat niet helemaal en kan ik me vinden in de meeste meningen hier, maar de paniek hier om dingen die misschien kunnen gebeuren is echt van de dolle en sommige verwachtingspatronen (spits! Linksback! en nog een verdediger graag!) gaan ook echt nergens meer over, dan word je altijd teleurgesteld.
-
- Legende
Ja dat kreeg ik ook op basis van het interview. Dacht meer Ruud/John maar is dus het technische drietal met RvT.