Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26

Paco Casal wrote: 31 Aug 2022, 12:17 Nou, als dat bij 3 verschillende trainers gebeurd ligt het wellicht aan de TD.
Je hebt de verkeerde hashtag gebruikt.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Mikelvb wrote: 31 Aug 2022, 12:21

Je hebt de verkeerde hashtag gebruikt.
Nee hoor.
#FreeGeneratie4
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

In al het transfergeweld wil ik Ruud toch even bedanken voor de 22 goals in de eerste vier competitiewedstrijden. Dat verzacht de pijn van onze Europese uitschakeling nog een heel klein beetje. Het is niet zo dat we op een lauwe woensdagavond naar het stadion zijn gegaan om daar een plichtmatige 2-0 te aanschouwen. Die promovendi worden opgevreten en uitgespuugd waar ze zelf bij staan. En dat doen we allemaal met jonge spelers waar mensen tot voor deze zomer nauwelijks van gehoord hadden. Het dartelt allemaal maar over het veld heen, het heeft plezier, het is leuk om naar te kijken. Mooi man.

Op naar Twente, daar kan alvast een belangrijke zege gehaald worden. Hopelijk doen we dat ook en laten we ons niet afbluffen en wegzetten als een stel defecte huishoudapparaten.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Dat is echt mooi ja. De ploeg is net zo torgeil als Ruud zelf ooit was. Al hadden het er ook vandaag weer een stuk kunnen/moeten zijn, maar we hebben dit soort potjes vaak zat in 1 of 2-0 zien eindigen.

Verder vraag ik me af hoe genaaid Ruud zich voelt.
Het Grote Plan lijkt dus vooral een luchtkasteel gebaseerd op tussen hoop en vrees.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ruud moest zelfs overgehaald wordenndoor onze AD dus je kan er donder op zeggen dat dat mede is gebeurt door het vaker genoemde ambitieuze plan dat PSV had. Dat het zou bestaan uit gebakken lucht wordt Ruudje natuurlijk toen niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV

Ruud moet op zijn strepen gaan staan en in gesprek gaan met de RVC.
Marcel en John moeten hem steunen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Ruud, gratis advies: neem ontslag. Wordt niet het volgende slachtoffer van de incompetentie van John de Jong. Hij blijft lekker zitten straks maar jouw reputatie ligt aan duigen. Doelen zijn niet te halen met deze selectie en jij zal worden afgerekend.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Als ik Ruud was, dan zou ik er na vandaag direct mee kappen. Hij krijgt vanuit PSV het gevoel dat er alles aan wordt gedaan om Gakpo te behouden, maar achter z’n rug om wordt er gezegd dat hij verkocht moet worden. In zo’n klimaat zou ik niet willen werken.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Precies, laat deze held alstjeblieft zijn status behouden, en laat hem er dan zelf mee kappen. Meteen een signaal naar die zieke directie van ons.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

TomPSV wrote: 01 Sep 2022, 07:43 Als ik Ruud was, dan zou ik er na vandaag direct mee kappen. Hij krijgt vanuit PSV het gevoel dat er alles aan wordt gedaan om Gakpo te behouden, maar achter z’n rug om wordt er gezegd dat hij verkocht moet worden. In zo’n klimaat zou ik niet willen werken.
Jij denkt dat Ruud niet op de hoogte was? Cody bevestigt gisteren nog dat PSV een bod bij hem had gedaan.... Dus ze doen er toch alles aan?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Nee, ze doen er niet alles aan. Ze verlagen de prijs en doen Gakpo in de uitverkoop omdat ze geld nodig hebben. Als ze er alles aan doen, zouden de de vraagprijs verhogen op de laatste dag als je zelf geen vervanger meer kan aantrekken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

En ze lichten ook nog Ruud op! Die wist helemaal van niets. Totaal vergiftigd klimaat bij PSV!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Ah, het beleid van PSV moet weer worden verdedigd blijkbaar. Verrassend.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

TomPSV wrote: 01 Sep 2022, 07:53 Ah, het beleid van PSV moet weer worden verdedigd blijkbaar. Verrassend.
Wat een onzin. Jij zegt dat Ruud maar moet opstappen. Hij zegt dat Ruud ook gewoon op de hoogte was van dit alles (en natuurlijk was hij op de hoogte). En dan begin jij over dat het beleid wordt verdedigd. Alles verdraaien als er een klein beetje tegengas wordt gegeven. Beetje jammer.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

Denk dat Ruud en het WK dé reden zijn dat hij bij PSV blijft.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Het wordt tijd dat Ruud eens gaat werken aan de defensieve puzzel. Nu 9 officiële wedstrijden en 8 verschillende basisopstellingen en geschuif met spelers. Het gaat er nu niet meer om wat we aan nieuwe spelers nodig hebben maar wat we kunnen doen om het optimale uit deze groep te halen. Zoals we tegen Rangers speelde is min of meer de formatie waar Ruud het meeste in geloof(de). Ga dan vanuit daar verder bouwen of kies nu voor een andere en ga die jongens als team beter neer zetten.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Mwene - Teze - Obispo - Max is het beste wat je er nu van kunt maken met de huidige verdedigers.

Natuurlijk valt daar (heel) veel op aan te merken, maar hier moeten ze het mee gaan doen. Om te beginnen deze 4 eens laten staan voor meer dan één wedstrijd, dan kunnen ze het niveau wellicht nog wat omhoog trekken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

En we kunnen waarde genereren op Teze en Obispo.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV

Begrijpelijk dat Max niet voor de play-offs werd verkocht, maar jammer dat PSV daardoor nog met hem opgescheept is.
Aan de andere kant raakt Mauro vast ooit wel weer fit dit seizoen :strong:

Tot nu toe vind ik dat Ruud het uitstekend doet, in de Eredivisie wordt huisgehouden en tegen Monaco werd dankzij de teamgeest tegen de verhouding in gewonnen en leek PSV eindelijk eens wel te presteren op het cruciale moment. Helaas maakte Ruud daarna 1 hele grote fout en dat was de basisopstelling in de thuiswedstrijd tegen Rangers. PSV kreeg het loon van de angst en werd op typerende wijze (onnodig) uitgeschakeld. Een duidelijk en pijnlijk dieptepunt.

Maar hopelijk heeft Ruud hiervan geleerd en speelt PSV vanaf nu altijd met de borst vooruit, het hoofd omhoog en met vertrouwen in eigen kunnen. Tegen Excelsior en Volendam is dat in ieder geval prima gelukt.
Fuck iedereen, wij zijn PSV en wij zijn de beste! :PSV: :heart:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Ruud juist een hele onzekere factor momenteel. Net als JdJ. Ik vind de combinatie alles behalve overtuigend momenteel. En hoewel PSV elke wedstrijd tot nu toe elke wedstrijd aan de lopende band scoort, wordt er enorm veel verbloemt zowel in het spel met als zonder bal.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV

Uitstekend qua resultaten bedoelde ik.
Al ben ik minder negatief over het spel en over Ruud dan jij, maar dat er genoeg ruimte is voor verbetering moge duidelijk zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Heruone wrote: 01 Sep 2022, 15:43 Ik vind Ruud juist een hele onzekere factor momenteel. Net als JdJ. Ik vind de combinatie alles behalve overtuigend momenteel. En hoewel PSV elke wedstrijd tot nu toe elke wedstrijd aan de lopende band scoort, wordt er enorm veel verbloemt zowel in het spel met als zonder bal.
Eens. Ik blijf het een ideaal persoon vinden qua uitstraling, maar heb op manager vlak (technisch, tactisch, mentaal) wel duidelijke bedenkingen. Echter vind ik wel dat met de staf daarin wel wat gebalanceerd wordt, waardoor ik het wel het voordeel van de twijfel wil geven.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Voijke wrote: 01 Sep 2022, 00:29 Ruud moet op zijn strepen gaan staan en in gesprek gaan met de RVC.
Marcel en John moeten hem steunen.
Dit bericht is kennelijk 1 minuut voordat Gakpo zijn beslissing nam. Je hebt meer invloed dan je denkt Voijke
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV

Tot nu toe een bizarre pretkalender met wedstrijden tegen de kleintjes in de competitie + 4 x de mindere dan de tegenstander met niveau in de vCL + een knotsgekke onverwachte winst tegen Ajax voor de supercup.

Uitstraling top. Verder kun je er nog niet veel van zeggen. Op basis van de wedstrijden met tegenstand ga ik qua positiespel en tactiek de vlag nog niet uithangen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Komend weekend Twente uit. Dan moet het verdedigend echt beter, anders ga je achter de feiten aanlopen.

Erop knallen en voorin effectief zijn.
Post Reply