Olivier Boscagli
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zo'n revalidatie is echt dodelijk saai en repeterend. Hele dagen in het krachthonk op een fietsie zitten. Als hij nu überhaupt al iets kan/mag doen. Ik denk dat er simpelweg nu nog weinig te melden valt. Straks als hij weer richting het veld gaat wellicht wel.
-
- Vedette
Blijkbaar zijn er toch fans die dat interessant vinden om een keer te horen/zien.
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Lekker man: opgroeien in Monaco, iedere dag lekker naar het strand met je vrienden. Hopelijk zien we hem snel weer terug.
- colocolofc
- Meervoudig international
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Zou toch fijn zijn om als extra optie weer op te kunnen stellen. Snap dat hij niet 1-2-3 weer zal aansluiten - en laat staan wedstrijdfit is - maar ik heb mijn zoon toch niet voor Jan met de korte achternaam naar hem vernoemd?
Kom op Oli! Schouders eronder en fit worden!
Kom op Oli! Schouders eronder en fit worden!
La vida és massa curta per no fer broma
- trouwepsvfan
- Vedette
Volgens Rik pas na de winterstop een optie.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- trouwepsvfan
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is heel lastig terugkomen van zo'n blessure dus het kan werkelijk alle kanten nog op. Normaal gesproken wordt iemand beter als die niet speelt omdat de herinneringen vooral positief zijn maar dat gevoel heb ik zelf bij Boscagli nog niet. Maar ik vertrouw wel vol op Roger en zijn inschattingsvermogen en hij heeft Boscagli niet of nooit gepasseerd en al zeker niet voor Obispo. Boscagli heeft alleen net alle andere CV's die we hebben de pech dat er geen goed genoeg is om een duo samen beter te laten spelen want een topper die zelf makkelijk overeind blijft kan de mindere punten van Boscagli wel camoufleren.
-
- Nationale topspeler
Als het nu nog werkelijk alle kanten op kan, dan is zijn blessure niet goed behandeld.11 Sir Tinus wrote: ↑15 Dec 2022, 18:20 Het is heel lastig terugkomen van zo'n blessure dus het kan werkelijk alle kanten nog op.
Bij herstel van een kruisbandblessure worden doorgaans alle spieren rond de kruisband ook opgetraind, zodat de knie daar ook wat stabiliteit vandaan kan halen. Hopelijk beperkt de knie van Boscagli zich dus tot buigen en strekken.
- Juancho
- Mister PSV
Ik verwacht eigenlijk sowieso maar heel weinig van hem de 2de seizoenshelft. Volgens mij is Ruudje behoorlijk fan van het duo Ramalho-Obispo dus die zullen sowieso eerst wel blijven staan. Op moment dat Boscagli mentaal en fysiek zover is zijn LCV plek weer over te nemen ben je zo een tijdje verder. Maar zelfs dan, een topfitte Oliver vond ik al twijfelachtig. Hij had zijn kwaliteiten, maar ook zeker tekortkomingen. Past daarom ook precies in het rijtje CV's dat PSV heeft. Niet slecht, niet top, en samen zijn ze vooral net niet goed genoeg om de achterhoede te dragen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Hij verwacht zijn eerste duels begin februari te kunnen gaan spelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is gewoon heel moeilijk om dan terug te komen van een blessure als het team al draait en in een ritme zit. We spelen volgens mij praktisch aan 1 stuk door en zolang er geen blessures/schorsingen zijn zie ik niet in dat Boscagli zich er ineens tussen speelt.
Jong PSV speelt pas op 27 februari en 13 maart tegen andere Jong teams en volgens mij mag hij daar dan wel mee doen maar bij de overige wedstrijden niet? Of geldt dat enkel voor keepers?
Jong PSV speelt pas op 27 februari en 13 maart tegen andere Jong teams en volgens mij mag hij daar dan wel mee doen maar bij de overige wedstrijden niet? Of geldt dat enkel voor keepers?
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Voor Jong teams geldt een algemene regel dat de spelers onder-23 moeten zijn. Bij keepers is de uitzondering gemaakt dat ze onder-25 mogen zijn. Bij onderlinge wedstrijden tussen jong teams is weer de regel gemaakt dat die leeftijdsgrens voor keepers is opgeheven. Daarom mocht Drommel dus afgelopen wedstrijd tegen Jong Ajax keepen. Boscagli zal zijn ritme dus echt moeten opdoen in het Eerste elftal.11 Sir Tinus wrote: ↑19 Dec 2022, 12:09 Jong PSV speelt pas op 27 februari en 13 maart tegen andere Jong teams en volgens mij mag hij daar dan wel mee doen maar bij de overige wedstrijden niet? Of geldt dat enkel voor keepers?
-
- Nationale topspeler
Volgens mij heeft het met ritme opdoen na blessure te maken dat hij wel mag spelen bij Jong.TheSyb wrote: ↑19 Dec 2022, 13:34Voor Jong teams geldt een algemene regel dat de spelers onder-23 moeten zijn. Bij keepers is de uitzondering gemaakt dat ze onder-25 mogen zijn. Bij onderlinge wedstrijden tussen jong teams is weer de regel gemaakt dat die leeftijdsgrens voor keepers is opgeheven. Daarom mocht Drommel dus afgelopen wedstrijd tegen Jong Ajax keepen. Boscagli zal zijn ritme dus echt moeten opdoen in het Eerste elftal.11 Sir Tinus wrote: ↑19 Dec 2022, 12:09 Jong PSV speelt pas op 27 februari en 13 maart tegen andere Jong teams en volgens mij mag hij daar dan wel mee doen maar bij de overige wedstrijden niet? Of geldt dat enkel voor keepers?
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- Juancho
- Mister PSV
Zag Oliver in 1 van de leuke trainings kamp filmpjes doodleuk meedoen met beach voetbal. Nou dan heb je echt wel 100% goedkeuring om volle bak te gaan hoor. Anders neemt de medische staf wel een godsgruwelijk groot risico
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”